Hier is Mika alweer lekker in badje geweest.. bedje is verschoont en de fles gehad.. Nu staat er weer een wasje te draaien... Ik heb de vlos gebeld..ik mag maandag al op nacontrole.. En ik moest de tandarts ook nog bellen...moest eigenlijk al in december.. maar moet nu in februari...bah.. Zometeen even boven stoffen..
Hey Girls! Zo er is al gezellig getypt hier, heb net al n beetje terug gelezen. M'n lieve meisje ligt te huilen, ik heb besloten dat ik d'r 5 min laten huilen (met pijn in m'n hart) Gister zijn we naar het CB gweest, Liv is 2 cm gegroeid & 590 gram aangekomen, veel he? 8) Hoe goed als dat ze eerst doorsliep, hoe weinig dat ze nu ineens slaapt, s'nachts & overdag is ze KLAARWAKKER Had natuurlijk ook wel erg mooi geweest als ze nu al door zou slapen he Vrijdagavond (op m'n birthday) gaan m'n vriend & ik lekker uit eten, ik kolf dan voeding af en m'n schoonmama komt oppassen, spannend hoor! Zijn jullie al n keer zonder kleine weggeweest? Lijkt me ook erg raar hoor. De BV gaat op zich wel aardig, alleen m'n linkerborst geeft bijna geen melk, raar hoor. En het kolven gaat heeeeeel langzaam en doet n beetje zeer, ik hoop dat dat snel beter gaat, ben nml van plan om n half jaar BV te geven en dan moet dat kolven toch makkelijker gaan. Verder zit ik nog steeds onder de rode jeukende bobbeltjes, krab mezelf helemaal open Ik kon helaas geen medicijnen krijgen ivm de BV. O, ja ik lees hier veel over de draagdoeken, lijkt mij ook erg fijn (aangezien Liv het allerliefste tegen mama aan ligt 8) ) Maar tot welke leeftijd kan je deze gebruiken? En kan je er ook mee naar buiten onder je jas ofzo? Liefs Es
Jekkie, M&M de tandarts, ik moet 1 April weer maar ben bang dat ik eerder moet (voel n gaatje in m'n kies) Caruli, Tuuuuurlijk blijf jij hier ook meekletsen! Gefeliciteerd met je dochtertje, nog leuke dingen van plan vandaag? Elise, vandaag naar het Cb, succes! Alieke, lekker doorgeslapen jullie kleine meid, lekker he?! Juffie, lijkt me ook erg zwaar nu al werken, kan je niet iets regelen met je werk?
Essebes; wij zijn met oud en nieuw op pad geweest zonder de kleine, ze bleef bij me schoonouders slapen. dus we werden de volgende dag maar met z'n 2en wakker! was erg vreemd, maar was voor ons ook wel even lekker. Draagdoek; ik wilde er ook zo 1tje, maar ik ben best klein en de draagdoeken die ik zag waren vrij groot en hingen bijna op me knieën dus heb zo 1tje van Baby Bjorn, die kan je gebruiken tot 10kg.
Ha die essebes! Tja t is moeilijk om ze te laten huilen..maar best wel eens goed hoor.. en wat is ze goed gegroeid zeg! Zit ze nog wel in maatje 62? En wat doorslapen betreft...ach hier ook niet hoor... Wat leuk dat jullie vrijdag even met z'n tweetjes erop uit gaan! hier al wel weg geweest dat mams even op past..gaat goed hoor! Wat vervelend dat je bv niet op gang komt links....misschien eens navragen? En ook nog onder de jeuk...niet alles kapot krabben hoor..krijg je allemaal litekens.....
goeiemoggel dames! ik ben zo ziek als een hond... bleh hoofdpijn en koorts. Best wel griezelig met een kleintje straks krijgt hij het ook Bas heeft de hele nacht liggen janken.. Alieke: ik kook het wat eerst hoor, je weet maar nooit. Inge: ik ben ook gehecht en mijn hechtingen waren er met drie weken uit. Maar je kan je vk bellen dan komen ze de hechtingen er uithalen
Miep, ik moet ook de tandarts bellen. Ik had al in november gemoeten, maar toen kon ik niet en dacht toen dat ik maar na de bavalling zou gaan... Juffie, ik denk dat je man niet vergeten is wat er gebeurt is, maar het op een andere manier verwerkt. Zo gaat dat ook bij mij en mijn vriend. Jullie hebben wel wat leuke uitstapjes op de planning staan zeg! Maar kan me voorstellen dat je toch erg tegen werken op ziet. Ik moet er nu ook echt nog niet aan denken! Caruli, gefeliciteerd met Casey! Gaan jullie in februari weer een poging doen? Essebes, fijn dat Liv zo lekker groeit! Senna is tegenwooridig ook soms heel erg wakker en wil dan ook het liefst bij me. Hij ligt nu ook eventjes te huilen. Lastig is dat he! ' Hij zal zijn speen wel kwijt zijn, die heeft hij echt als troost object bedacht! Wat naar van je bulten zeg! Weet de huisarts wel wat het is? Die draagdoeken gaan tot een bepaald aantal kilo's geloof ik.
Miep, van mij mag de geboren lijst wel blijven staan. Vind het altijd wel leuk om even terug te kijken. Senna vandaag al 4 weken oud! Straks naar de kinderarts, eens kijken hoe goed hij gegroeit is.
miep, mijn nacontrole is 3 week later sja, dat krijg je als je dingen niet op tijd regelt haha maartje, wat fijn dat je mannetje zo mee kan helpen jou ook iets van rust te bieden. hier durf ik dan niet. Gerben valt gerust met de kleine op zijn buik in slaap en hij heeft niet dat instinct van 'blijven vasthouden', doodeng. ook valt hij te pas en te onpas in slaap, al probeert hij wakker te blijven. de nachten zijn hier dus echt alleen voor mij olga, ik ben voor het meenemen van de lijsten. misschien dat je de geboren lijst kunt omzetten in een soort verhaardags kalender? de agenda vind ik een goede om aan te houden, altijd leuk ben ik druk aan het bijlezen..... zie ik opeens dat jullie al lang stiekum verhuisd zijn!?!?! foei! vond het al zo weinig, 4 pagina's bijlezen.... moet er nu nog 16 hahahaha french, meissie, wat heb je een wonderlijk mooi kindje! gerda, wat sneu dat je uk zo verkouden is. sven heeft hier eergisteren de hele dag lopen mieren met z'n verkoudheid, maar was gisteren al weer aan de beterende hand gelukkig. sneu is dat als die kleintjes zo beroerd zijn. wij hebben een asn spaarrekening geopend voor de kleine man. hoge rente en milievriendelijke instelling. daar doén we het voor juffie, ik snap je gevoel helemaal hoor! ik zie er nu al tegen op dat ik over 5 weken weer aan het werk moet, ik wil écht niet! zou graag vandaag nog ontslag nemen, maar dat kan financieel gewoon niet. ik durf sven ook amper ergens achter te laten en al helemaal niet bij een kdv. mss laten ze hem daar wel huilen als hij wakker wordt, of leggen ze hem weg terwijl hij nog een boertje dwars heeft zitten en misselijk is, hebben ze niet genoeg aandacht voor hem etc etc carulli, van harte met je meid, 5 al weer, dat gaat snel hè ennuh, ik vind dat je verplicht bent om met regelmaat even te komen neuzen hoor! es, mijn moeder heeft al een keertje op gepast. ik moest toen even snel naar de ha. heb je al geoefend met een flesje? sven moest er wel even aan wennen, maar drinkt hem meestal zo leeg. daarna krijgt hij nog een speentje om de zuigbehoefte te voldoen. zijn er ook dames die zorgverlof gaan opnemen? hoe hebben jullie dat geregeld? ik wil het heel graag, maar durf mijn manager er amper op aan te spreken. ik ben een maand eerder met verlof gegaan (ziektewet eigenlijk) en door de samenvoeging met orange (ik werk bij t-mobile) staat alles op zijn kop en is er dus al onrust onder het personeel en hebben we in onze vestiging momenteel te weinig mensen. ik vind het dan zo moeilijk om te zeggen ik blijf 1 dag per week weg. in oktober ga ik weer voor mijn verlenging en ik weet niet wat voor invloed dit heeft. niet dat t-mobile een slechte werkgever is hoor, is mijn eigen onzekerheid. toen ik afgelopen juni met mijn verlenging (wel of niet) in mijn maag zat door de zwangerschap kreeg ik meteen een vervroegde verlenging van mijn 'baas'.
Poeheej... Wat zijn er ineens veel pagina's bijgekomen! @Miep en Miep: Ik geloof dat jij ook een Stokke hebt. Wat een geweldige wagen he! Ik wil er vandaag voor het eerst even boodschapjes mee gaan doen of bij mijn oma op bezoek in het ziekenhuis. Ik heb trouwens een knalgroene, jij? @Claartje79: Ik vind het een goed idee om de lijst om te zetten in een soort verjaardagskalender! En daarnaast nog een agenda bij te houden. @misskeita: verschrikkelijk als ze veel vraag hebben he... Ik heb dat met Annabel ook gehad. Maar gelukkig is dat over gegaan. We hebben gewoon een tijdslimiet aangehouden. Een halfuur maximaal per borst. Is ook beter voor de tepels. Als ze daarna nog "zoekt" bieden we haar een pink of speen aan. In het begin protesteerde ze wel, maar uiteindelijk lukte het. Nu drinkt ze zelfs soms 20 minuten per borst. @mamabeer: Wat een verhaal van Ryan... Mijn duimen draaien volop voor jullie! Pfff... Gisteren hadden mijn man en ik ook onvrede. Annabel had een rommeldagje en ik was behoorlijk moe en emo en dat reageerde ik af op mijn man. Hijzelf had natuurlijk ook al nachtenlang niet door kunnen slapen, dus was ook erg prikkelbaar. 's Avonds hebben we goed kunnen praten en nu is alles weer koek en ei. We kunnen er weer tegen! En Annabel heeft vannacht van 23.00 tot 05.30 uur doorgeslapen. Wat een schatje, he! Afgelopen maandag heb ik allerlei spul in huis gehaald voor het kolven. Jeetje, ik zat helemaal emo in de auto op de terugweg. Gisterenavond heb ik alles in de vaatwasser gedaan en vanochtend uitgekookt. Morgenochtend na het douchen of vandaag een keer wil ik een poging gaan wagen. Ik hoop zo dat het allemaal lukt, want dan kan mijn man eindelijk Annabel ook voeden. En dan zouden we misschien vrijdagavond weer naar dansles kunnen gaan. Mijn tante had al heel lief aangeboden om op te passen. Maar ik vind het wel spannend. Eerst maar eens kijken of het kolven lukt en of ze een flesje wil pakken. Zo, en nu vlug naar Annabel, want ze ligt al een tijdje te mopperen in haar bedje.
vroemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ff snel bijgelezen heb visite maar moest ff buienradar checken dus ookmaar ff turbo bijgelezen hier......
Ik lees hier al meer verhalen dat hun kleintj wat onrustig is. Nou Lynn vandaag ook. Ze huilt steeds en als ik haar dan oppak nadat ik haar enige tijd heb laten huilen is het weer goed. In mijn armen is ze dan klaar wakker, maar er komt af en toe ook weer een klein huilbuitje overheen. Ze heef om 11.30 uur goed gedronken en had toen ook echt geen honger meer. Ik weet dus niet wat ze heeft, maar het is wel lastig, want ik wil zoveel doen, maar het komt er niet van. Gister met Lynn naar het weeguurtje geweest bij het CB en ze weegt alweer 4230 gram. Ze is in ruim 2 weken alweer 580 gram aangekomen. Wat gaat het toch snel. Ze pas maatje 50 echt niet meer, maar zit nu in maatje 56/62. Ik moet 15 januari voor het eerst naar het CB, maar ze krijgt dan nog geen prikje gelukkig. Helaas slaapt Lynn de nachten nog niet door. Ze gaat om 23.00 uur slapen en komt dan rond 04.00 uur weer en dan weer rond 07.00 uur. Ik geef dus ook bijvoeding, want Lynn kreeg niet voldoende uit mijn bv. Ik ga nu via de thuiszorg wel een borstkolf huren zodat ik kan kijken hoeveel bv ik heb, want ik wl eigenlijk niet stoppen met bv, maar ik wil wel weten of het nog wel zin heeft. Nou ik heb weer even genoeg getypt! Ik heb vandaag ook weer eens een emotionele dag. Ik wil zoveel doen, maar het lukt allemaal niet.
Hier ook een mama met een klaarwakker kindje. Vanaf 10 uur is mevrouw al klaarwakker! Ze huilt niet de hele tijd, maar wil gewoon steeds bij me zijn. En inderdaad, ook ik moet nog zoveel dingen doen, maar het komt er weer niet van. Nou ja, jammer dan! Ze ligt nu op mijn borst te slapen. Sinds eergisteren zijn wij ook begonnen met bijvoeden. Als ik de borst gaf, had ik het gevoel dat ze niet genoeg binnen kreeg. Ze kwam ieder uur voor drinken, ook 's nachts. Erg vermoeiend en ik werd er helemaal gestressd van, waardoor bv weer minder werd. Nu geven we het laatste flesje Nutrilon en sinds gisteren gaat wel goed. By the way: Bij Etos zijn de pampers in de aanbieding: 3 pakken halen, 2 betalen! Ik hoor trouwens dat een aantal van jullie nacontrole hebben? Ik heb dat helemaal niet. Hoort dit standaard te zijn? Groetjes, Henriet
Pfff mijn mannetje slaapt slecht in snachts vanwege krampjes. Zijn speentje valt elke keer uit zijn mond als hij bijna ligt te slapen en daardoor wordt hij weer huilend wakker..... Hier dus ook erg korte nachten en mijn man moet gewoon werken. Vind het zo zielig voor hem.........Ik heb al allerlei middeltjes geprobeerd, maar niets helpt echt langdurig....Heb nu ABC Dophilus besteld..... Als JP wel goed slaapt dan pakken we ook meteen 6 uur...Hopelijk gaat dat snel doorzetten....
woeeeeeeiiiiiii typ dit met charlotte op mijn arm ze heeftnet voor heteerst super uitde flesgedronken joepieeeee zal straks ff een voorraadje afkolven
Dianne..beterschap! Olga hoe gaan we de lijst aanpassen? Moet ie zo blijven of gaan we iets inkorten? Claartje 3 weken later ach ik ben volgens mij iets te vroeg.. Ik moest deze week bellen..en nu kan ik maandag al terecht..en volgende week woensdag is het 6 weken.. Zorgverlof..tja hier niet natuurlijk eigen baas..tenminste nog steeds . Ik zou t gewoon vragen hoor..en er niet te lang mee wachten..dan kunnen ze er rekening mee houden.. Nelly ja ik heb ook een Stokke! Fijne wagen hè! Wij hebben een aquablauwe! Vind wel dat je niet zoveel boodschappen kan doen in dat tassie Maar dan moeten we maar een keer extra lopen Gelukkig is alles weer goed tussen je man en jou! Maartjeh..de bedoeling is van wel..ik moet nog bellen..vanaf wanneer t kan? Enne super zeg dat Charlotte zo goed gedronken heeft! Sam..wat is Lynn lekker gegroeid! En lekker rustig aan doen meid! Lolaatje nacontrole..krijg ik omdat t een keizersnede was Me2..zielig hoor..die krampjes..
Vraagje...wat gaan jullie doen met de kleertjes die te klein worden? Alles bewaren of verkopen? Ik weet t nog niet..vind t eigenlijk wel leuk om te bewaren.. maar alles? maar wat moet je dan weer weg doen en wat niet..