December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    loopy, DIKKE KNUF!

kelly, ik zie die streep echt dikker en duidelijker worden hoor. durf het niet te zeggen, maar ieieieieieieie ;)

juffie, knap hoor dat je tóch bent gaan werken! wordt alleen maar beter joh!

French, niet te druk maken hoor! ze kunnen soms erg overdreven doen op het CB. zegt jou gevoel dat het goed gaat? dan is dat waarschijnlijk ook zo hoor! en sven groeit ook 300 gram per week en hier waren ze daar gewoon tevreden over, ook al zit hij vér boven de gewichtscurve!

gewicht, hier nog steeds 21 kilo te gaan helaas. ach, er is sinds de zwangerschap al wel 14 af.ik woog voor de zw.schap 72 kilo, op z'n zwaarst 107 en nu nog 93,5. gisteren voor het eerst in een half jaar weer wezen zwemmen: wat was dat zwaaaaarrrr haha vreselijk!

Nelly, wat fijn dat je zo'n prettig CB hebt, scheelt zoveel! dan zijnd e controles tenslotte ook écht leuk!

ayse, wat grappig, Tugce gaat net in de babysleep enSven wil er net niet meer in ;) maar wat een uitkomst zo'n ding hè?! toen hij er nog in wilde hadden we geen zorgen over een afgeplat hoofdje of wat dan ook, nu opeens wel.

doorslapen heeft sven nog niet weer gedaan. gisteren om kwart over 3, dus wel alter dan normaal. vanacht om half 1 en 4 uur, maar hij is ook veel vroeger naar bed gegaan. nu ligt hij te mopperen in z'n bed. slaap tegenwoordig 's middags wel goed in de box, dus wilde eens proberen of hij al weer in z'n wiegje wil, maar nee dus haha. toch maar even een stukje stevig shuimrubber halen voor onder het boxkleed, is wat beter voor z'n ruggetje.

oh jee, nu is het echt gedaan, ik moet rennen ;)

2. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Salapio:
    Jee, je bent echt de hele nacht in touw geweest! :confused: Ik hoop dat je nu een beetje kunt uitrusten.
    Vervelend is dat he als ze niet willen slapen, huilen en je niet weet wat het kan zijn...

3. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hallo meiden
    na een aantal drukke dagen meld ik me hier ook weer!

Heb heel netjes bijgelezen maar vinden jullie het erg als ik niet reageer?

4. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Nee hoor, absoluut niet ;)

Ik ga Noah en mij klaar maken om naar de babygroep te gaan...

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee niet erg Maartjeh, leuk dat je er weer bent ... en hopelijk was het leuk druk?

Mirre heeft weer lekker gegeten en ligt nu in de box. Ik ben een beetje aan t twijfelen ... zal ik ff de stad in gaan? Of leg ik r in dr bedje ...

Middagdutjes ... lukt bij mij niet ... ga ik toch eigenlijk altijd iets anders doen ...

6. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Veelplezier waterlelie

Ja waren wel hele leuke dagen , had een paar daagjes een vriending en haar 2honden te logeren dan was ik ook niet zo alleen..
    en het weekend zaten we ook al helemaal volgepland met visites enzo......

Is mirre wakker of slaapt ze?
    Ik zou lekker de stad in gaan als ik jou was..
    Lekker een frisse neus halen als het middagdutje niet lukt bij jou

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hoihoi

als ik moest kiezen leg ik hem tussen de middag in z'n bedje. Dan went hij er in ieder geval aan dat dat het tijdstip van slapen overdag is. 's morgens en later op de middag wil hij meestal niet in de wieg slapen; dat zijn de tijden dat ik wegga en dan slaapt ie in de wagen. Ik heb wel net rond dit tijdstip de meeste zin om weg te gaan, maar ja, Niels gaat voor alles... Hij ligt er nu ook in en is echt moe, alleen balen dat die speen er ongeveer elke 5 minuten uitvalt... maar nu is het al even stil (knock knock) dus hopelijk slaapt ie. Als de speen er dan uitvalt wordt ie meestal niet meer wakker, het is echt om in te slapen.
    's avonds valt ie in slaap zonder speen gelukkig.

morgen gaan wij naar een bruiloft in Leens (noord-groningen!) en Niels gaat dan naar opa en oma in drente. dus we moeten echt megavroeg weg 's morgens (uurjte of 8 -dat vind ik vroeg met een baby!) Ben benieuwd hoe hij het bij opa en oma doet. Ik heb de neiging om een hele lijst op te zetten met dingen waar ze om moeten denken, maar ik doe het maar niet, vind ik zo betuttelend en mn schoonmoeder heeft ook 6 kinderen grootgebracht :)

vannacht voor het eerst op een klosloos bed geslapen, die krengen moeten vandaag terug. Raar hoor, we hebben er 11 weken op gelegen en dan is het opeens zooooooooooooo laag. Maar de slaapkamer is ineens wel weer veel groter.

ik ga ff bijlzen, weet niet of ik reageer, wil alleen
    loopy even heel veel sterkte wensen.

8. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Dat is idd behoorlijk vroeg op pad sanneke!
    Lijst heel herkenbaar , maar mischien kun je de bijzonderheden zo ff tegen haar zeggen?Elke kindje is weer anders toch?

vannacht was dus weer laag bij de grond slapen voor jullie!

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij mogen nog tot 29 februari van de klossen genieten. aan de andere kant zal het straks wel makkelijker stofzuigen worden, dat is toch ook weer wat waard ;)

10. augustus

augustus Niet meer actief

@ Meiden die naar de 9 maanden beurs gaan.
    Ik heb nu alvast een parkeer kaart gekocht om bij de Rai te parkeren, anders moet je met een pendel busje naar de rai toe vanaf de parkeerplaats...Misschien ook handig voor jullie?

11. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hier heeft het bed nooit op klossen gestaan.

Dat is idd handig augustus

12. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Essebes, duurt lang dat sluimerkastje. Heb je ze al gebeld? Had je m net zo goed bij de prenatal kunnen halen.

Bipat, hier ook weer aan de sonja bakker vanaf maandag. Zaterdag voor t eerst weer sporten!

Juffie, fijn dat de transfusie goed is gegaan. Dat heb je ook weer gehad. Zielig dat Jayda een ontstoken oog heeft. Knuffel van mij!

Iloon, heerlijk lachebekje hihi.

Augustus, goeie tip. Kan je dat gewoon op de site van de 9 maanden beurs kopen?

Doorslapen; sam slaapt van half 11 tot een uurtje of 4. Dan wil meneer eten en niet meer naar bed.... pfff.... Moet misschien maar es gaan schuiven met zijn flesjes.

13. augustus

http://ticketservice.rai.nl/default.aspx?ID=7025

hier kan je die bestellen...Ze kosten 20 euro maar je staat dus wel in de Rai. Anders betaal je 13 euro en mag je met de pendel bus. Ook handig om te weten is dat als je zo'n kaart van te voren koopt en er staat dat de parkeergarage vol is, dat je met zo'n kaart er nog gewoon in kan.

14. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    net even 2 nieuwe fotos geplaatst.

Sam heeft altijd rode ogen op foto's ook al zet ik dat anti-rode-ogen ding aan.
    Als ik ze dan wil corrigeren op de pc ziet het er zo raar uit.
    met welk programma doen jullie dit aanpassen?

15. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Dank u wel! :)

16. augustus

@ britteke, ik bof maar met het slapen. Rosalie slaapt van kwart over 8 tot half 5. Het flesje van 11 uur dronk ze nooit leeg dus die hebben wij maar laten vervallen. Om 8 uur geven wij wat meer, 140 cc ipv 125 cc.

17. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    sam wil zijn laatste flesje maar al te graag. hij krijgt dan ook iets meer maar doorslapen, ho maar hahaha.
    :rolleyes:

18. augustus

Dan is hij er misschien gewoon nog niet aan toe he. Wel balen!

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Was ik net aan het afrekenen bij de C1000, horen we opeens allemaal brandweerwagens heel dichtbij....
    Stonden ze voor het winkelcentrum bij bejaardenappartementen. Allemaal oude mensjes op de balkons en uit 2 huizen kwam heel veel rook. Een vrouwtje was ingesloten of zoiets en zat zonder jas op haar balkon. Zo zielig! Gelukkig was er snel een politie agent bij en later is ze door de brandweer met zo'n uitschuifbare bak naar beneden gehaald. Er stonden wel 4 grote wagens en een paar kleine auto's. Ook twee politiewagens en 2 ambulances.
    Wat er nu precies gebeurt is weet ik niet, maar het was wel een spektakel, want er stonden natuurlijk heel veel mensen te kijken.

Daarna ben ik alsnog maar een stukje gaan wandlen, maar het is echt lekker buiten zeg. Ik had het helemaal warm toen ik terug kwam.

20. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.545
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Ons dametje gaat steeds meer lachen, wat een geweldig gezicht is dat. Als ik mij niet zo lekker in mijn vel voel zitten, en ze lacht dan, dan is het helemaal weer goed.
    Ik ga zo even proberen om een tukje te doen, dametje slaapt ook.

Deel Deze Pagina