Hello ladies, vandaag naar het CB geweest. Hannah is niet genoeg gegroeid. Krap 2 ons in bijna drie weken... We hebben nu een voedingsschema opgezet,: even kijken of dat aanslaat. Aangezien we toch niet naar Guinee gaan deze zomer (manlief is ietwat wispelturig 8) ), hebben we besloten de borstvoeding af te bouwen. Waarschijnlijk ga ik ochtend- en avondvoeding zelf blijven doen en dan voor de rest over op de fles. Vanmiddag eerste flesje gegeven. Ze heeft daarna meteen uuuuuuren geslapen. Jammergenoeg moest ik haar slaap onderbreken om onverwachts per OV half R'dam te doorkuizen: mijn vent had de auto op slot gedaan met de sleutels nog in het contact en radio, navigatiesysteem, portomonnee en de hele mikmak in het zicht op de passagiersstoel. Niet echt een aanrader in Rotterdam, dus moest dat probleempje even verhelpen....
thanx jeslin, ik weet het. moet meer tijd voor mezelf nemen. sam ligt nu eindelijk te slapen in zijn bedje. maar nu duik ik er ook lekker in...
Goedemorgen, ik ben ook weer wakker. Ik ben gisteren weer voor 't eerst ongesteld geworden. Pfff wat een buikpijn! dat heb ik normaal nooit. Meer meiden al ongesteld geworden?
Goedemoggel.. Foto's...leuke foto's heb ik gezien! Britteke...dikke knuffel meid! heb alles bijgelezen..maar reageer niet op alles...effe geen tijd.. t bijlezen koste al zoveel tijd.. gister naar de tandarts geweest..heb een gaatje..en moesten foto's gemaakt worden.. 21 maart weer terug...vreselijk..maar gelukkig gaat opa weer mee! zometeen Mika lekker in badje..en daarna weer verder aan de poets! gister niet veel gedaan..dus vandaag weer effe ertegenaan! fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Rosalie heeft 9 uur achter elkar geslapen...Die meid houd wel van pitten Alieke, vreselijk he, weer ongesteld zijn. Ik had ook al veel meer last ervan baaaahhh Miep, poetse weer! Ik ga Rosalie haar fles geven en lees zo even wat meer bij... Bye bye
Goedemorgen Miep: Maak je je niet te druk vandaag? Denk aan je polsen! Vervelend een gaatje. Ik stel het bezoek ook al een jaar uit... Al moet het er deze maand maar van gaan komen. Ik ga vanochtend samen met mijn man en Noah naar mijn werk toe. Alle kinderen zijn zo nieuwsgierig en mijn collega's natuurlijk ook. Ik heb er best wel zin in mijn klas weer te zien al moet ik nog niet aan werken denken! En dat is heel raar voor mij. Was een echte workaholic, maar sinds Noah er is... Dat wordt heel veel beschuiten smeren!
@misskeita...dat is natuurlijk even schrikken. Hoop dat bijvoeden met flesvoeding de oplossing is en kleine hannah lekker gaat groeien. @Gerda...gewoon even een dikke knuffel,vind wel dat je dat verdient. Vind het zo knap van je hoe je tijdens je zwangerschap en nu nick geboren is met alles om gaat.Weet niet of ik dat zo zou kunnen. @Miep...ook al z'n hekel aan de tandarts. Ik moest in december bellen voor een afspraak in januari...ben nog steeds niet geweest. Heel veel succes volgende maand
goedemorgen Waterlelie veel plezier bij je collgea's en kids een paar weken geleden heb ik dat ook gedaan dat was echt super leuk. Ik had alleen 6 rollen beschuit nodig, dat was even smeren zeg. Mijn mentorklas ! Miep bah een gaatje ! Ongestelt hier nog niet maar ik geef volledige borstvoeding dus het kan nog wel een tijdje weg blijven. Dat hoop ik dan maar. Jesse heeft gisteren weer een rustige dag gehad. Gelukkig want die regel dagen zijn maar niets. Dit weekend mooi weer dus we zullen wel veel buiten zijn. Iemand nog leuke plannen voor het weekend ? Wie gaan er trouwens naar de 9 maanden beurs ? En welke dag ?
Heb zometeen een sollicitatiegesprek op mijn oude werk! Tja, heb toch maar werk van die vacature gemaakt. Mijn ex-baas vroeg zelfs of ik Hannah mee wilde nemen naar het gesprek: hij wilde graag even kennismaken. Handig hoor! Maar wel een beetje vreemd: solliciteren met je baby op de arm Duimen jullie voor me?
Hey girls! Ben even aan het kolven, dus reageren gaat niet zo handig, n poging: Augustus, wat slaapt Rosalie altijd lekker door, heerlijk hoor! Liv deed vandaag ook n poging, ze sliep al om 21u en is daarna niet geweest, heb d'r om 5u vannacht wakker gemaakt omdat m'n titty's op knallen stonden Britteke, knuffie voor jou meis, af & toe kunne die mannen onuitstaanbaar zijn, i know! Ik hoop dat je ukkepuk je vandaag n heel rustig dagje bezorgt! Sanneke ben je al aan het Johan"".... geslagen? Ik hoop dat het helpt tegen het spugen! Misskeita, veel succes bij het solliciteren, maar dat zit wel goed denk ik... Miep, he jakkie n gaatje ik ben ook altijd de pineut bij de tandarts, enne n keer niet reageren, dat mag jij heus wel hoor 8) Amber wat n leuke foto! Alieke, hier nog niet ongesteld ( BV), ik ben van mezelf altijd heel heftig ongesteld zonder de pil, dus zodra ik met BV gestopt ben ga ik zsm weer aan de pil, ook wel weer jammer, weer aan die troep te moeten.. Vlindertje, hoe gaat het met jou? En met je meisje? De laatste keer was zo'n vervelend berichtje, alles nu weer goed? Waterlelie, veel plezier op je werk, maak je ook zo'n leuke foto? xx
dat is een flinke klas zeg! miskeita succes...idd vreemd met baby solliciteren maar ja als hij er zelf om vraagt beebie had een onrustige avond maar ging na de half 11 fles toch lekker slapen en werd pas om 5u wakker...heerlijk hoor.
Ik heb gister eindelijk m'n sluimerkastje binnen gekregen, nou het was t wachten wel waard hoor! Wat n super schattig ding! Ik kreeg er boekje van Woezel & Pip bij om het wachten goed te maken Liv heeft gister d'r inetingen gehad, bah wat zielig! Ik ben zo'n mietje wat dat betreft ,op zulke momenten denk ik altijd; jeetje er zou toch echt wat ergs met je kindje aan de hand zijn, dat ze bv n operatie nodig hebben ofzo, ik zou gek worden...Kan hier al niet tegen M'n mamsie ging ook mee, ze kon er niet naar kijken en kreeg zelfs n traantje... Wat n helden zijn wij he?! Dus Liv heeft de rest van de avond heerlijke troosttieten gehad Ze zat constant lekker te sabbelen. Ze weegt nu op 10gram na, 6 kilo en is 59cm, alle andere testen waren ok goed, super fijn! xx
Johanna, ik moest nog aan jou denken meis, Liv is nu 59 cm, toen ze dat gister aan het opmeten waren dacht ik wow Danielle was nog 1cm groter toen ze werd geboren! 8)
Ess; Ja echt minder om weer met de pil te beginnen, heb de eerste paar dagen flinke hoofdpijn van die hormonen gehad. Agh ja zielig die prikjes, ik moest ook bijna net zo hard huilen als haar
Johanna, nee leuk juist!Ik vind het heerlijk hoor dat Liv al zo flink is, alleen n beetje onhandig met Bv geven, hihi, die lange benen! Alieke, ja jekkie, ik hoopt dat het nog laaaaaaang wegblijft bij mij, dat heb ik niet gemist hoor! Nou ik ga ervandoor, ga met n vriendin naar Rijswijk. Kussss Es
Hier ook weer een lekkere nacht achter de rug...Yaeda kwam vanmorgen om 6.15u en daarna heeft ze nog geslapen tot 9.30u...Nu heeft ze net haar flesje leeg en is ronduit aan het vertellen weekendplannen...zondag hebben wij een doopfeest van een vriendin van me!
mogguh! heb echt heerlijk geslapen! Evan doet het echt goed op de jbpm! ligt nu ook weer in zijn bedje te slapen en dat lukte anders eigenlijk nooit! essebes; zielig he! Evan moet 26 februari brrrr kijk er nu al tegenop! fijn dat alles verder goed was! miss keita; tuurlijk duim ik voor je! en wel erg apart hoor solliciteren met je beeb erbij! wie weet helpt het! iloon; heeft ze leuke verhalen hihihi alieke; hier nog geen menstruatie... en geef flesvoeding.... ben benieuwd wanneer het gaat komen en dan gauw weer aan de pil....vraag me af hoe het dan weer met de hormonen gaat.... amber; leuk die foto van je mentorklas! grote groep hoor! waterlelie; veel plezier op je werk met showen!