Amber, ik ga zaterdag naar de 9maanden beurs. En jij? Essebes, Sam moet maandag voor zijn prikjes, zo zielig! Fijn dat je sluimerkastje er eindelijk is... het is wel het wachten waard he. Het ding vreet alleen batterijen Wel leuke compensatie dat boekje van Woezel en Pip toch? Misskeita, succes! Ongesteld; hier sinds 2 dagen. echt weer effe wennen. Kom ik onder de douche vandaag, vergeet ik gewoon een tampon in te doen whahaha.
na een zware dag gisteren was ik helemaal uitgeput. Sam gelukkig ook. Hij heeft heerlijk geslapen. van half 11 tot 3 uur en van half 4 tot half 7. Na 7 uur heb ik em nog lekker effe bij me gelegd en zijn we samen ook nog in slaap gevallen. Voel me nu weer helemaal lekker! Vandaag ga ik niet veel doen. Ik zie het zonnetje schijnen dus ik loop zo effe hier naar het winkelcentrum. Verder krijg ik morgen kraamvisite en zondag ga ik weer sporten voor het eerst. Wij hebben bij onze sportschool een kinderopvang zitten. Wilde Sam een uurtje daar achter laten? Iemand daar ervaring mee? Laatst zat ik nog te denken dat ik nie eens weet waar jullie vandaan komen. Wie weet woont iemand van jullie wel hier om de hoek hihi. Ik kom trouwens zelf uit breda!
Britteke; hahah heel handig om dat te vergeten bipat; Ik ben gewoon met de pil begonnen en toen de strip op was, gewacht wanneer ik ongesteld zou worden. Werd 't netjes 2 dagen erna. Die week is dan alleen niet veilig als je begint met de pil, de volgende strip pas.
wilde zeggen: ze is pas 20 hoor maar zie dat jij ook nog zo jong bent Heb je anders geen Hyves? Daar kan je haar ook zien hihi. Misschien ken je haar toch van gezicht http://menotnice.hyves.nl/
ik ga met sam effe een rondje lopen buiten. het zonnetje lijkt zo lekker warm.. dat zal wel tegenvallen hihi.
't Is genieten buiten, Britteke! Ik ben vanochtend even naar de markt gelopen. Het is lekker winters fris met een heerlijk zonnetje! 8) Wandel ze! Poeh... Wat Annabel gisterenavond voor elkaar gekregen had... Misschien ook een beetje mijn schuld, maar toch... Ik heb nieuwe pampertjes gekocht om te proberen, Bumblies maatje 2. Toen ik haar er eentje aandeed, had ik het idee dat die misschien aan de kleine kant was. Maar goed, toch aangehouden. Eerste pampertje ging perfect. Maar die tweede... Poeoeoeoeoeoh... Ze had dwars door het pampertje, haar rompertje, broekje, trappelzakje, bedovertrek, molton en aerosleep gescheten. En ik vond het al zo vreemd dat ze zo kort op haar voeding weer huilde... Dat zou ik ook gedaan hebben! Ik ga, denk ik, wel proberen of de Jumbo de Bumblietjes terug wil nemen...
het is inderdaad super buiten. het is dat sam moet eten anders was ik nog een rondje om gegaan hihi. het lijkt wel lente, heerlijk dat zonnetje. ow nelly wat een ravage hihi. Die gaan we dus niet proberen. Ben benieuwd of je ze nog terug kan brengen. moet niet kunnen eigenlijk he.
Goedemiddag allemaal Ben lekker met Jesse naar buiten geweest. Het is echt super lekker weer het lijkt wel lente. En bedankt ! Het was erg leuk jesse aan de kids te laten zien. Enne al onze klassen zijn zo groot. Gemiddeld 30 leerlingen per klas. Ik denk dat ik donderdag naar 9 maanden beurs ga. Dan zitten de kids lekker op school en kan ik op mijn gemak gaan.
Zo ik heb net even iets online bij Lief bestelt een shirtje (blauw) met Stoer en een paar pantoffeltjes. Dezelfde als die Juffie voor Jayda heeft maar dan in het blauw. Zo schattig.
zo ik heb vandaag een heel ander kind dan gisteren! Was ie gisteren alleen maar aan het huilen en wilde hij nie slapen. Vandaag slaapt hij hartstikke goed en heeft de grootste lol als ie wakker is. Heerlijk om te zien! Zou het aan het weer liggen hihi.
't gesprek was niet zo'n succes, maar bedankt voor het duimen allemaal. Ik hoor over 3 a 4 weken iets. Ben teleurgesteld: blijkt pas over volgend schooljaar te gaan, en ik wil NU ander werk...
@Britteke: hier idem dito. Gisteren was het alleen maar huilen, en vandaag is ze weer de aller aller allerliefste. Heerlijk, zo'n tevreden lachebekje! Volgens het CB had Hannah haar regeldagen afgelopen dagen. Gelukkig nu alles weer rustig