December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Wij zijn vanochtend ook lekker te voet naar het consultatiebureau gegaan. Wat een weertje! En het blijft een mooi gezicht, zo'n trotse papa achter de wandelwagen. :D

Annabel heeft haar prikjes gehad. Jeetje, wat een lange naalden! :confused: Daar had ik echt geen erg in. Ze heeft wel gehuild, maar het was vrij vlug over toen ze weer in de wandelwagen lag.
    Ik vraag me trouwens af wat er in die spuitjes heeft gezeten, want de hele tijd dat ze wakker is, doet ze niks dan lachen. Zo lief! :D
    Ik ben benieuwd of ze over vier weken weer zo reageert op de prikjes!
    Ik heb trouwens voor de zekerheid ook maar paracetamol zetpillen in huis gehaald. Je weet maar nooit.

Verder is ze weer goed gegroeid. Ze is nu 59,7 cm lang en weegt 5225 gram. Afgelopen woensdag woog ze nog 5005 gram, dus daar stonden we echt van te kijken. Ruim twee ons in vijf dagen aangekomen, poeh poeh!
    Ze liet ons en de wijkverpleegkundige trouwens ook een nieuw kunstje zien. De wijk legde haar op haar buikje om te testen en toen besloot ons dametje dat ze weer op haar rug wilde liggen. Ze rolde zich gewoon al om! :confused: :)

@Iloon: jammer van dat ene foutje!

Zo, en nu even de stofzuiger door het huis trekken, want vanavond komt mijn volleybalteam op kraamvisite.

2. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Lekker weertje he? Ik heb al lekker met de honden en Patrick gewandeld en net heb ik in de tuin een boterham gegeten. In het zonnetje was het gewoonweg warm. Patrick heeft lekker liggen slapen in de wandelwagenbak.

Temperaturen doe ik als ik het niet vertrouw. Patrick is weer wat verkouden, dus dan doe ik het vaker.
    Een ritme hebben we goed gevonden. Meneertje slaapt 's nachts goed door, dus wekrijgen weer wat slaap. Erg prettig. Verder gaat het erg goed met ons. Patrick weegt alweer 4800 gr en lacht al lekker vaak en vertelt hele verhalen. Zo schattig!

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij gaan ook na de 15u voeding lekker wandelen en boodschappen doen. Mirre ligt nu net lekker te blèren ... eerst lag ze heel lief en wakker in dr mandje, maar nu heeft ze geen zin meer ... en ze is duidelijk heel erg moe. Ben bang dat ik r iets te lang heb laten spelen in de box, maar ze was zo lief tegen de beer aan het lachen en kraaien. Ik ga maar even bij mn meissie zitten, misschien valt ze dan wel in slaap ...

ILOON, balen meid! Volgende keer beter!

4. Vanmorgen met Megan voor nacontrole naar het ziekenhuis geweest en alles ziet er goed uit.
    Handje zag er voor nu goed uit volgens de arts en nogmaals bood hij zijn excusses aan voor wat er gebeurd is met haar handje.
    Vanmiddag mogen we weer naar de huisarts....Megan haar spruw is nog steeds niet over en ik vloei nog steeds (al meer als 9 weken)steeds buikpijn als ik een stuk heb gewandeld of actief aan het schoonmaken ben.

Hoe lang hebben jullie gevloeid?

Heerlijk he die zon..k geniet er zo van.
    Lekker wandelen en het huisluchten.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mn pink doet wonderen ... ze slaapt (hoe lang zal het duren :)) ...

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    VLINDERTJE, fijn dat alles goed was in het ZH en netjes dat de arts nogmaals zn excuses heeft aangeboden. Vervelend dat Megan haar spruw nog niet over is en helemaal vervelend dat je nog steeds vloeit en ook last hebt van buikpijn. Ik heb max 2 weken gevloeid. Dus heel kort ...

7. @Salapio wat een super mooi jurkje heeft Mirre aan....knappe meid.

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    *trots*

Maar Megan mag er ook wezen! Wat een prachtige bos haar!

9. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    meiden tnxx....mijn mannetje mag het 22 februari weer proberen ;) :)

10. Net bij huisarts geweest en voor megan gewoon door gaan met de medicijnen.
    Ik heb een inwendig onderzoek gehad en het was echt pijnlijk.
    volgende week dinsdag krijg ik een inwendige echo,huisarts is bang dat er een scheurtje in mijn baarmoederwand zit.
    Zijn we ook weer klaar mee,heb het echt even gehad.
    Kan geen ziekenhuis meer zien.

belangrijkste is dat mijn meisje het goed doet...ze doet het super goed.

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Net ook lekker wezen wandelen, wat een heerlijkheid zeg!

Sanneke, fijn dat de jbpm helpt!

Nelly, fijn dat het goed gaat met Annabel na haar prikjes. hopelijk krijgt ze helemaal geen last ervan.
    En al lekker gegroeid zeg. Leuk he die trotse papa's. Mijn vriend wilde van de week zelfs even alleen met hem wandelen...

Iloon, wat balen voor je vriend zeg!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vlindertje, wat fijn dat het zo lekker gaat met Megan!
    Hopelijk is er bij jou verder niets te zien op de echo.

Malaika, wat een knap mannetje heb je toch. Hij is zo lekker opgeknapt na zo lang in het ziekenhuis te hebben gelegen. Echt fijn voor je!

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

14. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    jammer iloon dat je mannetje gezakt is.

wat een lente weer zeg !

ben heel de dag buiten geweest met jesse

zelfs mijn wasje is droog geworden buiten. heerlijk.

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vlindertje, kan me voorstellen dat je even hebt gehad. KNUF

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    nelly annabel is flink gegroeid zeg !

vlindertje sterkte ! ik dacht dat jij je portie nu wel gehad had.

olga en augustus is wel extra eng dan die prikjes. hopelijk hebben jullie schatjes er geen last van.

jesse krijgt 19-2 zijn eerste twee prikjes. ik vind dat vreselijk. maar het is voor een goed doel.

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    even iets anders

een vriendin van mij is vorige week met haar zoontje van 2 op kraamvisite geweest. nou heeft ie waterpokken.
    en voordat ze ziek zijn is dat al besmettelijk.

zou jesse dat nu al kunnen krijgen ? is het gevaarlijk ? en zou de bv hem niet beschermen ? ik heb nl al waterpokken gehad.

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Amber, volgens mij is het niet erg als jij al de waterpokken heb gehad. Maar ik weet het niet zeker. Je kunt voor de zekerheid je HA even bellen. Volgens mij is het niet goed als Jesse waterpokken krijgt ...

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Weer een lief lachfotootje in mn album ...

20. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @amber1978: poeh, ik zou niet weten of borstvoeding bescherming geeft tegen waterpokken. Anders bel je de huisarts even voor de zekerheid?
    Waterpokken kunnen wel gevaarlijk zijn voor kinderen. Mijn broertje was een jaar of drie/vier toen hij waterpokken kreeg en hiervoor in het ziekenhuis opgenomen moest worden. Het hing erom of hij het haalde... Uiteindelijk is het wel allemaal goed afgelopen.
    Ik zou toch maar even bellen met de huisarts of het consultatiebureau ofzo.

Deel Deze Pagina