December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik juich misschien te vroeg, maar na een week abc dophilus is Niels een stuk blijer en huilt veel minder en ik heb echt het idee dat het door de abc dophilus komt. ik vond het veel geld, maar als dit echt door het poeder komt, heb ik het er wel voor over. t schijnt ook na een antibioticakuur goed te zijn.

sterkte dr mee meid!

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber, ach ik hoop maar dat Jesse de waterpokken bespaart blijft!

Ingepinge, hoe is het met Roosmarijn. Heeft ze al weer ontlasting gehad?

Salapio en Arka, lieve foto's van jullie meiden hoor!

Maartjeh, kan me voorstellen dat je het druk hebt nu i.v.m. de bruiloft! Wel leuk denk ik...

Juffie, ik hoop dat de MRI van Jayda er goed uitziet!

Iloon, wat sneu voor Yaeda, nog steeds een zeer oogje.

Bipat, lekker ventje is Evan!

Er staan ook al een aantal december baby's bij de bepanthen wedstijd. Grappig he, iedereeen wil showen met zijn kleintje!

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    vanmorgen naar mn werk geweest voor de schoolfotograaf. Niels en ik zijn er ook samen op geweest en hij ook alleen. Echt schattig. HIj keek steeds naar de lampjes en dus niet naar de lens, maar het is een mooie foto geworden volgens mij!
    En ik heb hem laten zien aan mn klas. Ze vonden het prachtig (groep 3). Nog even z'n poepert verschoond in de klas, dat was helemaal mooi. Nu ligt ie bekaf in bed (en ik ben ook behoorlijk moe).

dus ik ga ook maar even een poosje plat.

geniet van het weertje!
    groetjes

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Jeslin, succes met je stuitje. Misschien doet een fysiotherapeut wel wonderen...

Alieke, wat een schetige foto van Lois en haar vriendje!

Waterlelie en Noah, jullie krijgen van Senna en mij een knuffel en kus. Het is niet niks om maar zo veel pijn te hebben, en je lieve mama alles probeert en niets helpt om je te troosten he Noah. En voor je mama oh zo moeilijk en vermoeiend.
    Wie weet is inderdaad een bezoekje aan de Osteopaat een idee.

Mirre en Danielle maken een sprongetje, leuk!

Sanneke, leuk dat Niels op de foto geweest is. Senna ook toevallig vanmorgen. Bij de C1000 was een kinderfotograaf en ze heeft en heleboel foto's van mijn mooie kereltje gemaakt. Ik krijg er in ieder geval een gratis en ik koop er misschien ook nog wel wat.
    Ach, je klasje zal het wel super gevonden hebben om jou en Niels te zien. Leuk hoor. Ik moet ook nog steeds een keer met Senna naar de groep.

5. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Met veel pijn in mijn hart heb ik besloten om het bv te gaan af bouwen.

Net legde ik Noah aan en deed het weer pijn. Noah drinkt onrustig en ik word er alleen maar verdrietig van.

Terugkijkend op het voeden heb ik alleen maar getobt en pijn gehad.
    Ik vind het welletjes
    Straks ga ik het Noah nog kwalijk nemen dat ik zoveel pijn heb en dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen.

Ik heb nog geen idee hoe ik dit moet gaan aanpakken, maar ik ga kijken wie mij het beste daarmee kan helpen.

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Waterlelie, wat een knappe, maar moeilijke beslissing. Misschien kun je het beste het cb om hulp vragen...

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    In verband met zijn krampjes, kun je misschien het beste een speciale kunstvoeding nemen die daarop gericht is. Ik denk dat je wel met de wijkverpleegkundige een afspraak kunt maken.

8. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Olga, bedankt

Ik ga vandaag het cb bellen voor een afspraak of zoiets.

Heb hier Hypoallergeen staan. Dit was in verband met noodgevallen.
    Dat kreeg Noah in het ziekenhuis ook.

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Succes Waterlelie.

Senna wil weer eens niet slapen, maar huilen. (het is weer dinsdag) Zelfs bij mij valt hij niet in slaap, maar is hij gelukkig wel rustig.

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    waterlelie..weet niet of je de bv snel wil afbouwen of idd netjes volgens schema...maar er zijn ook kuurtjes voor om de bv te stoppen zeg maar --zoals in mijn geval..ik moest van de één op andere dag stoppen met voeding--

wil je nog wel evn meegeven dat ik het een moedige beslissing vindt..

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna ligt toch in te dutten, dus ga zijn bedje toch nog maar even proberen.

12. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Dank je Johana

Ik ga het geleidelijk afbouwen denk ik. Ik weet niet wat het beste is.

Zo opeens lijkt me wat 'koud op mijn dak' maar ik kan me voorstellen dat als het medisch is, het wel moet.

13. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    salapio..heb ik al geprobeerd,maar wil maar niet genezen...ben er al eens een week na haar
    geboorte voor bij de HA geweest en kreeg toen druppels, maar verwacht toch wel dat na bijna
    3 mnd het over is! :(

waterlelie...knuff voor jou meid!

bepathenwedstrijd....ook Yaeda doet weer mee! ;)

14. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Vanmorgen met Lynn naar het cb geweest. Ze heeft haar eerste prikjes gehad. Ze heeft even gehuild en viel vrij snel daarna in slaap.

Lynn schijnt wat onrustig te zijn omdat haar ontwikkeling iets voorloopt. Ze zit nu op een baby van 3 maanden en daardoor kan Lynn wat gevoeliger zijn voor prikkels waardoor ze erg onrustig wordt met haar armen en benen. Nu heeft ze os geadviseerd om haar in te bakeren als we haar in bed leggen.
    Ze ligt nu ingebakerd in haar bedje en ze heeft geen kik gegeven. Ze lheeft eerst een tijdje om zich heen liggen kijken en lignu heerlijk te slapen.

Ik weet nu nog niet of het echt aan het inbakeren ligt of aan de prikjs, maar dat zullen we nog wel zien.

Ik ga nu snel wat peotsen in huis, want door de onrustige dagen van Lynn is het er nog niet echt van gekomen.

O ja lYnn weegt nu 5620 gram en is 59 cm groot.

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    waterlelie...het is volgens mij het beste en het minst pijnlijk om gewoon rustig af te bouwen..denk dat je je daar zelf ook beter bij voelt.

sam wat goed dat ze niet zoveel gehuild heeft...stoere beebie ;) en fijn dat het inbakeren lijkt te werken....heb hier ook een bakerzak te leen van mijn dinnetje maar tot op heden is het nog niet nodig geweest om tot inbakeren over te gaan.

net even lekker wezen wandelen..nu ligt dochterlief een productie te draaien in dr box..ik vrees dus straks een mooi kadotje in haar luier...:D

16. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hallo dames,
    Sam is gisteren naar het CB geweest en heeft ook zijn eerste prikjes gehad. Hij ging echt ontzettend tekeer bij het tweede prikje. Onderweg naar huis is ie in slaap gevallen. Hij heeft er volgens mij vrij weinig last van. Alleen is de prikplek dik en blauw.
    Nu slaapt ie wel heel veel... denk dat dat ook nog door die prikjes komt. Vandaag lekker wat gewandeld. Ga nu snel het huis opruimen voordat papa thuiskomt!

Hij is nu 55,5 cm en 4580 gr.

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    waterlelie, ik heb de bv niet afgebouwd maar ben in 1 keer gestopt. ik raad je dat niet aan omdat het best heftig is allemaal. ik vond het heel wat om van de ene op de andere dag geen bv meer te geven. als ik niels naar mn tepel zag zoeken deed me dat echt zeer (mentaal). Lichamelijk vond ik het wel superfijn, maar ik zou het je niet aanraden dus, ook een beetje jou kennende... Ik heb echt me 1 dag heeeeeeeel rot en slecht gevoeld en daarna ging het wel beter, maar toen ik nog terugkon werd ik de hele dag heen en weer geslingerd tussen twijfelgevoelens.
    sterkte meid!

Dikke knuf

18. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Dank je Sanneke

Dat heb ik dus ook... De ene kant is het een goede beslissing voor mijn gevoel. Aan de andere kant voel ik me toch wel slecht en heb het gevoel gefaald te hebben.

Ik heb net het cb gebeld en zij zeiden dat dit absoluut niet zo was. Ik heb het geprobeerd en meer als dat kon ik niet doen. Dat was heel fijn om te horen!

Ik bouw het langzaam af. Begin vanavond met het eerste flesje kv. Noah is de fles al gewend dus dat is mooi meegenomen.
    Verder spreek ik morgen de wijkverpleegkundige van de plaats waar ik woon. Samen met haar ga ik een schema maken. Zij was er vandaag namelijk niet.

Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken voor Noah. Ik keek net naar het ventje. Hij ligt zo lief te slapen en heb alweer spijt dat ik soms heb laten merken dat ik geen zin had om te voeden vanwege de pijn. Hij heeft er tenslotte ook niet om gevraagd....

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    SAM28, Bij mijn weten raden ze altijd af om in te bakeren na inentingen (volgens mij ivm koorts)... vreemd dat ze het dan toch aanraden bij het CB? Ik zou het toch nog even navragen als ik jou was!

WATERLELIE, tjee ... heftige beslissing hoor! Ik kan me wel voorstellen dat je na al dat getob ermee stopt. Knuf!

ILOON, al 3 maanden een ontstoken oogje?! Ach gossie dat is zielig! En nee ... dan helpt die kamillethee niet (evenmin als de druppeltjes) ... hopelijk hebben ze wat beters!

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Natuurlijk faal je niet! Je hebt het kei en keihard geprobeerd! Ik denk dat het juist een dappere beslissing is om te stoppen met de BV. Hopelijk is Noah dan snel van zn krampjes af! En ook erg lekker dat zn vader dan af en toe een nachtje kan waarnemen ;)

Deel Deze Pagina