December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Johana, grrrr en dan luisteren ze nog niet ook :D

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Johanna, dat snap ik nou ook niet hoor! 8-[ whahaha..

Britteke.. Cultuurverschil, vind dat altijd lekker makkelijk om te zeggen maar het is nog steeds jullie kind! Het is heel lief/fijn dat ze jullie zo helpt maar er is wel een grens..

Als mijn moeder oppaste( in de tijd dat we nog geen gastouder hadden, al kwam dat hooguit 1x per maand voor) dan was Esmee ook helemaal van slag.. En bij schoonma en pa is er niets aan de hand.. Ze is daar ook veel meer..

Esmee ligt te mopperkonten in bed.. de buurtjes zijn net uit bed dus je kunt je voorstellen hoe gezellig het hier is.. Het is net of er olifanten rond stampen.. :confused:

Heb niet echt mijn dag vandaag..

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Grappig dat het bij schoon/ouders zo verschilt
    Ik breng lois het liefste alleen maar naar mijn moeder, daar heeft ze rust. Mijn schoonouders zijn van een andere generatie en hebben gekke gewoontes. Ookal bedoelen ze alles goed dus soms zie ik het tussen de vingers maar ik moet er niet te lang zijn ;)

4. MamavEsmee

Bij mijn schoonouders liggen koekjes ( nijntje) rozijntjes en die mogen opa en oma dan geven.. gelukkig geven ze niets wat wij niet willen..

Mijn moeder wou Esmee laatst een stuk speculaasbrok geven.. heb haar maar gezegt dat ik zelf wel wat bij me had.. Kind kan altijd nog snoepen enz..

Wbt taart voeren.. Ik ga voor Esmee kwarktaart maken, jummie en niet heel ongezond.

5. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    het klinkt misschien makkelijk maar dan moet je er maar es tussen komen leven. t valt echt niet mee. Ik kan er wat van zeggen maar dan heb ik gelijk ruzie... en dan niet met mijn schoonouders... nee gelijk met de hele familie. Als zoiets 1x voorvalt kan je het bij hun ook wel schudden. Daarom zeg ik.. het is zo moeilijk uit te leggen als je het niet meemaakt. Ik heb hier na mijn bevalling zo vaak om gejankt... en de tranen springen me nu nog spontaan in de ogen...

6. MamavEsmee

Dee.. wat een eng idee van je vader.. Hoezo leeft hij erg ongezond dan.. En je moeder geeft Estelle alcohol :confused: Was toch even helemaal wild geworden :rolleyes: ..

7. MamavEsmee

Oh britt toch, ik bedoelde het niet zo.. Lastig om op papier te verwoorden..

Is het cultuur verschil zo groot dan? Wat is de afkomst/geloof van je man?

Is maar goed dat ik niet met iemand uit een andere cultuur een kindje heb :oops: Was er vaak mot in de tent :) .. Sorry..

8. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Judith, je hebt PB

9. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    ik ga effe opruimen en in bad :D

10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    maar nog 3 berichten en dan...

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    erg dat ik het doe maarrrrrrr

12. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    dit is mijn 2000ste bericht :D:D:D:D:D:D

13. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Britteke: ow, wat lekker zo'n relaxdagje.
    En gisteren je betweterige schoonmoeder. Bah. En so what als je het in je ogen van je schoonmoeder verkeerd doet? Jij bent toch zeker de moeder!
    Badder ze!

@Alieke: stoer hoor, zwart shirt met gouden letters!

@DaphneenEstelle: wat een nare gedachte van je vader. Dat kan je zomaar ineens overvallen he... Hopelijk is je angst voor niets.

@moeders: hier lijkt mijn moeder best onzeker op haar oppasdag. Ze vraagt iedere keer van mag Annabel dit hebben of zal ik dit doen of... Wel lief hoor. Maar dat komt door mijzelf, denk ik. Ik en een beetje erg perfectionistisch en kan nogal eens uit mijn slof schieten om niks.
    Als we bij mijn schoonouders zijn, is het juist weer het tegenovergestelde. Dan claimt schoonmoeder Annabel meteen en wordt ze helemaal volgestopt, gelukkig meestal met nijntjekoek en soepstengels. Ach, zo vaak komen we daar gelukkig niet.
    Owww, stiekem moest ik wel heel erg lachen toen mijn man de laatste keer Annabel meteen bij binnenkomst aan zijn moeder gaf. Dat ze het op een brullen zette! Go papa, go papa. Hihihi...

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Zo, wij hebben ook weer geluncht.
    Annabel heeft netjes haar twee sneetjes opgegeten, maar was superonrustig aan de borst. Ik geloof niet dat ze veel binnen heeft gekregen...

Oja, iemand trouwens tips voor schrale borsten? Pfff... Is niet leuk meer. Ik smeer 's avonds Bepanthen, maar het gaat nog niet echt over. Mijn borsten zijn rond de tepelhof schraal en het jeukt, erg vervelend.

@Britteke: pfiesiejat met je 2000e bericht. Stop je er nu mee? Hihi...

15. MamavEsmee

Dee.. jeetje meid! Dat is niet niks. Hij verdrinkt in zijn eigen zelfmedelijden maar heeft niet door dat hij daardoor zijn dochter veel verdriet doet! Dikke knuf meid!

Nelly.. heb je al vaseline geprobeerd.. Je moeder houd tenminste rekening met jou wensen! Fijn toch? ;) .. haha, moest erg lachen om je schoonmoeder verhaal. i.d. ja Go papa Go papa :)

Britteken.. Joehoe.. 2000 berichten.. kletskous! Je hebt PB terug..

Ramen lappen wordt een andere keer.. vanavond maar even met een doekje en glassex de tuindeur raampjes.. ( handjes en neusjes van esmee)..

Kreeg net een mailtje van rainbowbabies.. kan een shirtje gratis laten bedrukken, ga nu even in de gallerie kijken naar leuke voorbeelden :D

16. MamavEsmee

Dee.. jammer dat hij er niets mee doet :rolleyes: ..

Kleertjes, leuke voorbeelden gezien.. Ik denk dat het een polo met korte mouw wordt met achterop de tekst een een plaatje.. Het zonnetje ( plaatje van een zon) in huis! Kleuren ben ik nog niet uit :)

Te kleine kleertje gaan op marktplaats of naar vriendinnen, wat niemand meer wil hebben gaan naar het leger des heils.. Veel dingen kan ik nog door verkopen :D

Britteke.. badderse :D ..

Zo nog even naar de supermarkt als Esmee wakker wordt.. lekker makkelijk zo tegen over ons huis :)

17. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik heb de kleding allemaal in curver boxen bij mijn ouders opgeslagen..voor evt volgend kleintje of voor vriendinnen....maar het moet nog uitgezocht worden..door de speciale voeding die daan in het begin kreeg zijn er ook heel wat kledingstukken geruineerd.

18. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    jeeeheh ik heb de voetenzak voor de fiets binnen!

19. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik bewaar niet alles, wat niet mooi meer is gooi ik weg. de eerste pakjes enzo bewaar is wel en de mooie merkt kleding ook

20. MamavEsmee

Ik heb alleen de kleinste kleertjes bewaard. Maatje 50 en 56.. Kan Esmee strax gebruiken voor d'r poppen ( als ze daar mee wil spelen).. De rest bewaar ik niet.. Mocht er ooit een tweede komen.. Koop ik wel weer nieuwe :)

Johana.. wat voor voeding heeft Daniëlle gehad dan?

Esmee slaapt nog steeds.. :confused:

Deel Deze Pagina