December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Maartjeh, sorry heb niet echt n anywoord op je vraag, Liv heeft ook ongeveer 5 voedingen en wat "snoepjes" tussendoor, maar hoeveel zou ik niet weten (Bv)

2. augustus

augustus Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Waterlelie, lekker he een nachtje door slapen. Rosalie slaapt ook wel zeker 8 uur achter elkaar. Soms zelfs 9 uur. Heerlijk.

Essebes, hoe is het met jou en Liv? Dat boek is echt helemaal super hoor. Ik vind het erg fijn te lezen wat er in Rosalie om gaat.
    Is je fles champagne al leeg? Ik mag zaterdag LOS @ hemkade :) 8)

Ingepinge, hopelijk werkt het drakje snel. 3 weken is wel lang zeg. Dat moet een flinke opbrengst opbrengen straks. Sterkte hihi !

Morgen naar de 9 maanden beurs. Ik heb er wel zin in. We gaan gezellig met zijn 3en :) Mijn mannetje gaat het zwaar krijgen tussen al die dames, Heb al het beurs boekje door gelezen en ik wil een hoop kopen.
    Ga zo maar ff pinnen dus..

Fijne dag allemaal!

3. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Dat is ook dapper dat je dezelfde beslissing neemt Es! Wetende dat het mij heel veel moeite heeft gekost om de knoop door te hakken.

Maar pijn bij het voeden is niets he? Het geeft totaal geen plezier meer en dat is het ergste.. Of is het bij jou niet tijdens het voeden?

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hey Girls!

Hebben jullie ook zo genoten van het lekkere weer? Ik heb aardig wat KM gewandelt, heeeeeeerlijk!

Ik ga m'n BV ook afbouwen, Liv krijgt geen voldoende voeding meer, ze zuigt zich rot maar er komt dan niets meer uit, gevolg is n heel driftig & verdrietig dame'tje (en geef d'r is ongelijk)
    Ik heb haar al bijvoeding gegeven, tenminste m'n vriend dan...ook weer zo onhandig, ze neemt van mij geen flesje :(
    Waarschijnlijk is dit te verwarrend voor haar, ik hoop dat het snel lukt voordat m'n BV helemaal stopt.
    Zolang het gaat probeer ik het nog gecombineerd te geven.

Wat is de tijd voorbij gevlogen, bijna alweer aan het werk, vind het ook wel lekker hoor.

Vergeten jullie je Valentijnskaart niet te posten?! 8)

Xx

5. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Augustus, wat gezellig dat jullie met z'n 3tjes gaan! Wat wil je allemaal gaan kopen? Owwwwwwwww wat leuk zaterdag lekker los! :whistle: Ik heb zo zin om ook weer s te gaan! Klinkt misschien zeikerig maar ik wil eerst wat strakker in m'n vel voordat ik weer op stap ga :oops: Vanmiddag loop ik langs de sportschool, ga me weer lid maken, heb alleen nog erg last van m'n heupen, knieen en stuitje (kneusje) dus hoop dat ik wel n beetje tekeer kan gaan op de crosstrainer :D Flesje Piper is nog onaangebroken, hij wacht netjes op mij tot de BV gestopt is 8)

Waterlelie, nope pijn sucks bigtime! Elke spier in m'n lijf staat gespannen als Liv d'r vacuum er op los heeft gelaten, soms slaak ik echt kreten vd pijn :( En nu ik ook nog s heel weinig produceer vind ik de maat vol, ik word hier zo onzeker van, elke keer zo'n huilend en ontevreden meisje, gevolg is ook dat ik d'r dus veel vaker aan moet leggen omdat ze elke keer maar n klein beetje voeding krijg. Alleen vervelend dat ze bij mij niet uit het flesje wil drinken, m'n vriend is pas 20u thuis, hij geeft haar dan meteen de fles, ik blijf het gewoon proberen (de aanhouder wint!)

Xx

6. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Dames, ik heb wat foto'tjes uit m'n album gehaald, kreeg n berichtje van iemand en wil jullie hier ook even op wijzen.
    Ik had zo'n leuke foto van Liv in de Tummyub en op het aankleedkussen in d'r blote billen.

Stom van mezelf, het voelt zo vertrouwd hier met jullie typen, maar het is natuurlijk n openbaar forum, en dus ook niet slim van mij om n foto van Liv in d'r blote billen neer te zetten.
    Er zijn dus mensen die dit soort foto's misbruiken, ik weet niet of jullie ook foto's van jullie kids in badje ofzo hebben, maar haal ze ajb weg!

Voelde mezelf zo dom...

7. augustus

Essebes, ik lijk ook wel een rollade in mn outfit. Loop dr al weken over te zeiken haha.
    Vervelend zeg dat je nog zo'n last heb van je heupen enzo. Dan moet je echt wat voorzichtiger trainen he. Ik ben ook weer begonnen en ze vroegen daar speciaal naar.
    Ga je helemaal stoppen met BV?
    Wanneer moet je weer werken?

8. augustus

O jaaa ik wil de stand van fisher price leeg kopen, wat dingen van natusan, voor lees boekjes.
    Enne ik lijk wel gek maar ik ga vast inkopen doen voor sinterklaas als ik iets leuks zie...Dat scheelt weer een hoop gezoek straks aan het einde van het jaar!

9. augustus

Oohw even een vraagje, Rosalie wordt zo onrustig van in badje/ tummytub gaan. Gek he? Hoe is dat bij jullie?
    Ik doe haar ook nooit voor het slapen gaan in bad want dan slaapt ze mega slecht.

10. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goedemorgen!

Voeding (FV); Loïs krijgt 4 voedingen van 200cc per dag. Gaat hartstikke goed :-D

Ess; lekker he, weer sporten. ik ben ook weer begonnen. Wel rustig aan beginnen he!

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hihi, je wilt dus genoeg kopen 8) , ik ga expres niet, ben bang dat ik heel die beurs leegkoop :) Jij mag niet zeuren! ;) Jij zit al op je oude gewicht, ik moet nog 15kilo :confused: Wil ook zo graag m'n oude kleertje weer aan, vind het ook behoorlijk irri dat mensen nu al verwachten dat m'n buik weer plat is & m'n heupen weer normaal, ik eet gezond, beweeg genoeg, maar het vliegt er niet vanaf hoor.
    Ik moet 23 febr weer beginnen, wanneer jij? Misschien neem ik nog n paar dagen op zodat ik maart begin, scheelt weer n hoop gereken, voor m'n werkgever. Veel vrienden van me gaan zaterdag ook naar de Hemkade.

xx

12. augustus

ik mag ook eigenlijk niet zeuren, maar mijn figuur is wel anders..ach ja heeft tijd nodig en een hoop uren sportschool..
    Ik begin 25 feb weer. Heb er wel zin in. Rosalie gaat volgende week wennen bij de gastouder. Dat wodrt janken als ik haar achter laat.
    Lekker hoor om er nog wat vakantie aan vast te plakken. Hoeveel dagen ga je werken?
    Er gaan zaterdag ook gezamelijke vriendjes zag ik...(BRIC, partynatas, die ken jij toch goed?)

13. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Wat n eigenwijsje die Rosalie :)
    Liv moest eerst niets van de Tummy hebben, maar nu vind ze het heerlijk, de ene keer is ze heel ontspannen en probeert ze met d'r tong het water aan te raken hahaha e de andere keer is ze druk aan het spartelen, maar over het algemeen vind ze het altijd wel lekker. Hoe warm doe je het water altijd? Kan zijn dat ze het met net n paar graadjes warmer of kouder misschien wel lekke vind, ik doe Liv dr badje altijd iets warmer dat vind ze veel fijner.

Alieke, ja ik heb echt zin om weer te sporten! Hoe vaak ga jij? Ik wil 2 of 3x in de week gaan proberen (als de opvang daar tenminste goed is)

xx

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Natas is al 20 jaar m'n vriendinnetje, dus die ken ik wel goed ja :) Ze is ook echt gek op Liv, komt elke keer weer met kado'tjes aan enzo, lief! Enne ja hoor wijffie, jij mag ook zeuren, ik was ff jaloers... :oops:

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    goeiemoggel

16. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Augustus, hier nog een die bad niet leuk vindt. Patrick wordt er ook heel onrustig van en huilt dan veel. Hij gaat liever met mij onder de douche, hij doet dan echt z'n koppie onder het water. Zo schattig! Patrick gaat dus 1x per week in bad (hij mag zo weer) en in het weekend onder de douche ( je moet echt met z'n 2-en zijn daarvoor) en de andere dagen was ik hem op het aankleedkussen.

17. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Zal idd moeilijk zijn om d'r weg te brengen, is ze al eerder weggweest, bij opa & oma ofzo? Ik ga waarschijnlijk 2 of 3 dagen werken, in ieder geval ongeveer 24uur, jij? Ben alleen geen bedrijfsleider meer, logisch, gaat ook niet parttime, vind het wel jammer hoor!

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Moggel Sanneke!

19. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    essebes ook al een dappere beslissing om te stoppen met bv...als het pijnlijk en vervelend is is dat de beste beslissing..--al geloof ik best dat het moeilijk is--
    en bedankt voor je foto tip....:D

hier overigens juist een beeb die gek is op het badje...als ze erg overstuur is mik ik haar lekker het water in dat ontspant haar...wil straks ook met haar gaan beebiezwemmen..volgens mij doe ik haar geen groter plezier.

alieke lekker aan het sporten weer....hier met wandelen begonnen maar moet straks ook aan de bak..ben echt uitgelubberd en durf met niet in iets straks of korts te vertonen zo in de zomer.

verder een goede nacht achter de rug...kwart over 9 fles en kwart over 3 volgende voeding..echt heerlijk.vanochtend al even snel het huis doorgeweest dus het ruikt hier heerlijk fris. vandaag de laatste kraamvisite zo'n beetje en dan keert de rust weder...vanmiddag met mams de stad in..lekker hoor.

voor iedereen die naar de 9 maanden beurs gaat..veel plezier en shop ze!

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Moggel allemaal!

Ik zie met zeer gemengde gevoelens uit naar mn eerste werkdag. Het werken an sich lijkt me erg leuk ... maar het niet bij Mirre zijn ... bah! De dinsdagmiddag passen (schoon)ouders om de week op en ik vertrouw ze echt wel, maar eigenlijk vind ik het een verschrikkelijk idee ...

Deel Deze Pagina