ff snel bij gelezen...jammer dat er morgen 2 mama's niet komen zijn we toch nog met 12e...tot morgen! ben benieuwd of ik kan slapen...ben een beetje zenuwachtig! alles ligt hier gereed!
weet niet meer wie het vroeg maar het magische boek der wijsheid is het boek: 'kind en gezondheid'. Daarin staan allerlei kinderziektes, de symptomen en de behandeling.
*gaaaaaaaap* wat neem ik mee morgen? Eten voor loïs, dr tuttie, luiers én schone kleren met die poep luiers van tegewoordig. Hoe doen jullie dat met brood tussen de middag ofzo?
gewoon boterhammetje mee en een flessie. ze zullen daar toch ook wel aan opwarmen doen? en niels heeft ook zoooooooooooooveel poepluiers tegenwoordig. volgens mij tandenluiers, maar k zou niet weten waar die tanden nu dan weer komen. ik ga afsluiten! tot morgen meiden! groetjes
hoi hoi ben ik ook nog even in de rclame van het blok. Jammer dat er weer een paar meiden niet mee kunnen ,,hadden we bijna toch bij Miep af kunnen spreken . Ben best wel nerveus voor morgen ,,als eerste voor de reis kom ik sowieso wel in utrecht aan en niet in Den Haag of zo. En dan kan ik het wel vinden ,,vanaf het station. En hopen dat ik morgen een lichemelijke goede dag heb. Amber waar ben je ,,,,,help trein reizen. Mag ik ook iemands mobiele nummer voor als ik ergens verdwaald in een steegje in Utrecht loop. Trein reizen is echt niets voor mij.
Johanna..ah dat boek heb ik ook..nog nooit in gekeken.. heb m er gelijk eens bijgepakt.. Alieke..ik neem gewoon brood mee voor Mika. Sanneke..tuurlijk zullen ze wel flesjes opwarmen! Hier nog steeds geen tandjes..maar duurt niet lang meer..zit al een sneetje onderin.. ,..eindelijk
@ Gerda Je stapt in Zwolle op neem ik aan ? om 09.46 stap je in de trein op perron 1 op. Richting amersfoort. dIE TREIN RIJDT RECHTSTREEKS NAAR uTRECHT.
om 10.40 kom je aan in Utrecht op perron 8 Dan loop je naar perron 4a en daar neem je de trein naar Amsterdam zuid. Het eerste station is Utrecht Zuilen. De trein vertrekt om 10.47 uit Utrecht centraal en is om 10.51 in Utrecht Zuilen. Dan is het nog 100 m naar het Kidzcity Die laatste trein neem ik ook dus vanaf daar kunnen we evt samen reizen
Gerda..mijn nummer heb je ook wel toch? enne dat gaat vast goed komen met de trein! ik ga zo afsluiten dames.. ga morgen rond half 10 weg..tom zegt dat t 1 uur en 15 min is.. Trusten allemaal en hopelijk tot morgen in goede gezondheid!
Tot morgen Miep Wil jij mij je goede nummer nog even pb-en ? Ik heb denk ik het oude als reisproblemen heb kan ik je sms-en
ayse.. jammer dat je geen vrij kon krijgen! French.. kan me voorstellen dat je een beetje nerveus bent. Johana.. kind en gezondheid, heb ik geloof ik ook ergens liggen gekocht van felicitas.. Sanneke.. denk wel dat ze daar magnetrons hebben.. Ik kom morgen niet, had er even niet aangedacht dat de honden anders de hele dag alleen zijn Ze kunnen best een paar uurtjes alleen zijn maar de hele dag. Als het een keertje dichter bij is ben ik van de partij! Dames heel veel plezier morgen en ik wil wel foto's zien!
*gaat even snel de batterij van de foto camera opladen en vergeet ook niet de geheugenkaart erin te stoppen*
mvEsmee Jammer dat je er niet bij bent @Missk ik kom snel een keer met Jesse naar Rotterdam. Gezellig ! Ik ga mijn bedje in tot morgen
ben ik nog even ,, Amber gelukkig je bent er , ga proberen het te redden wil het laatste stukje wel graag ,met je samen reizen .Ik kan je mijn mobiele nummer ook wel even pben. Mag ik die van dan ook via een pb
Amber..ik heb je gepbt.. Judith..jammer dat je niet meegaat meid..maar idd de hondjes de hele dag alleen laten kan niet hè.. en nu ga ik echt...trusten..