Goeiemorgen! He meiden wat is dat allemaal! niet allemaal afzeggen hoor! Meeting gaat gewoon door :-D Ik zit nu met een klein meisje in dr pyjama die zoet mee kijkt. De foto's van de shoot voor de kerst zijn nu ook online, ben er niet zo weg van moet ik zeggen. Tis wel heel mooi als ze naakt met vleugeltjes zitten en allemaal kerstballen maar toch ook erg persoonlijk. Als er een tepeltje op staat doe ik hem al niet voor de kerstkaart
Salapio wat leuk dat jullie een weekend weg zijn geweest hoe vond mirre het? Mamavesmee: het gaat opzich wel goed tussen mij en mijn schoonouders alleen irriteer ik mij aan sommige dingen met betrekking tot demy heb er van de week netjes wat van gezegd maar gister avond deed ze gewoon weer het zelfde Sam Lynn waterpokken, het is besmettelijk. als de blaasjes net opkomen volgens mij jammer als je niet kan komen Claartje de hond ziek ahh wat zielig. hoe gaat het nu met hem? Gerda wat vervelend meid dat je geopereerd weer gaat worden hoop dat je snel hersteld en lekker weer dan bij je mannetje kan zijn ja lijkt mij ook moeilijk slapen zonderje kindje knuffel Iloon nog gefeliciteerd met Yaeda Essebes gefeliciteerd je bent tante geworden super gaaf Meiden heb ff snel bij gelezen kan niet alles onthouden dus sorry als ik niet gereageerd heb ga ff snel minimie uit bed halen badderen aankleden en tas in pakken en hopelijk dan op naar de meeting ik ben er trouwens al om half 11 :>. is er iemand al zo vroeg? zou ik iemands telefoon nummer mogen voor als ik vast kom te staan ergens dat ik even kan bellen want moet ruim 1 uur en 25 min reizen
Hooooi, Goedemorgen! Lekker nachtje gehad hier. Wij zijn er klaar voor. Ga snel ff douchen en Sam aankleden. Manlief werkt vandaag thuis zodat ik de auto heb... lief he? x
wat gaaf dat je aangenomen bent! gefeliciteerd! en joepie, jij komt wel! ik ook of er moet tussen nu en kwart over 10 iets raars gebeuren. Niels is wel snel jankerig, maar denk een sprongetje. hij doet ook onhandig en valt sneller.
Meeting Kidzcity Utrecht donderdag 27 november 11:00 uur http://www.kidzcity.nl -1 Britteke en Sam -2 Sanneke en Niels -3 french en Angelina -4 Nelly en Annabel -5 Gerda en Nick (ov) -6 Amber en Jesse -7 Bipat en Evan - 8 Salapio en Mirre - 9 Alieke en Loïs - 10 Olga en Senna - 11 Lindy en Demy - 12 Miep en Mika
bedankt voor de nummers meid ik ga nu echt demy aankleden en daarna spullen pakken en naar de trein. spreken we binnen af?
Ik heb even in sneltreinvaart door de laatste pagina's gebladerd. @Lindy: gefeliciteerd met je nieuwe baan! @Alieke: waaauw, het zijn ook alleen maar mooie foto's bij de shoot. Geweldig! He, jammer dat er weer mama's (misschien) afvallen... Ik vertrek tussen half tien en kwart voor tien. Volgens Routenet is het 55 minuten rijden. En aangezien ik altijd wel ergens verkeerd rijd... Hihi... Zo, hier staat alles klaar voor vertrek. Ik moet alleen nu nog mijn meisje uit bed plukken en gauw d'r fruithap erin proppen, anders loopt de planning in de soep... Tot straks!
spannend he meiden! hahahaha wij zijn er hier ook bijna klaar voor... even spulletjes pakken en dan rond 10.00 uur weg... er staat wat file zag ik.... tot straks!
wij gaan kwart over 10 weg. niels ligt vanaf kwart voor 9 weer te knorren. hopelijk is er zo nog tijd voor zn fruithap. als ik te laat ben ligt het daaraan goeie reis allemaal en de thuisblijvers: stay cool!
Essebes.. Jammer dat Klaas de auto nodig had. Lekker geshopt. Baby barb valt net als esprit. ( vind ik) Juffie.. haha afkicken voor shoppen. Leuk hoor een nieuwe jas! En roomseven is zooooooo leuk! Miep.. Ach nee toch, mika ziekjes..Arm kereltje. Als Jan er zelfs van wakker wordt. . Erwin slaapt hier met oordopjes..haha . Hopelijk is Mika fit genoeg om naar de meeting te kunnen. Lindy.. Wow wat goed dat je bent aangenomen! Zie alles komt op zijn pootjes terecht. Heb je nog veel last van het herstel van de operatie? Dianne.. zwaai zwaai. Alieke.. kan me wel voorstellen dat te bloot is.. je weet nooit tegenwoordig.. Anders is het altijd nog leuk voor prive! Die foto kan toch prima! Ik vind het niet Te bloot maar wel erg lief /schattig/babyachtig. Britteke.. lief dat je man thuis werkt zodat jij naar de meeting kan! Nelly..goh klopt jou planning dan als jij weg wilt. Hier namenlijk nooit! En ze wil dan voor die tijd ook nooit weer slapen dus erg gezellig! Meeting.. Heel veel plezier meide.. ben stiekem wel een beetje jaloers hoor! Esmee heeft vanmorgen voor de verandering eens uitgeslapen. Kwart voor acht.. Heerlijk, tegen mij aan een flesje gedronken en een stukje brood in de kinderstoel. Kon ik mooi even snel stofzuigen en de wc uitsoppen.. De wasmachine draait en Esmee d'r bedje is verschoond. Esmee ligt trouwens al weer in bed. Was al weer flink aan het miepen, miepen = slapen haha.. Ik ga zo even snel de honden een uitlaten.. En als Esmee wakker wordt even naar de opening van de action hier tegen over. Leuk!