December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    haha wat een grap....not

2. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Pfff... 'k Krijg helemaal vierkante ogen van naar het scherm kijken.
    -december2007mama's-december2007mama's-december2007mama's-december2007mama's-december2007mama's-
    Wow, dit gaat fouhout! Hihi...

Pfff. 't Is echt vrijdag he. De laatste loodjes...

3. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ach lieve nelly vierkanten ogen? kan goed staan....

bijna 3 uur dus het is bijna weekenddddddddddddd

4. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
  5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    uitstekend plan!

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    claartje en sven, van harte met jullie b day!!!

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Goed zo mirre, vannacht weer!

Mirre dus ook weinig gegroeid. Ach, ze is niet de enige! hoeveel is ze nu?

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Loessie.. Ja voor de tuin moet je ineens zo'n ingeving hebben haha..Vervelend van je moeder, ik hoop dat het toch allemaal mee mag vallen. Leuk een feestje van je oma, ook leuk voor je meisje omdat er speelvriendjes zijn! Lijkt me erg leuk om jou te ontmoeten meid! Loessie.. tegen je hond praten.. herkenbaar hoor.. Werd wel eens nagekeken dat ik dacht.. wat hebben die nou, heb het soms niet eens door. :rolleyes: :oops:

Forum nuttig? Ik vind het heeeeeel erg nuttig! :D

Huishouden.. zoveel mogelijk s'morgens hoef ik de rest van de dag niets..

Dianne.. leuke gastvrouw ben je als je achter de pc zit.. :)

Verhuizing zwp.. denk dat ik gillend gek wordt haha.Het forum doet de laatste tijd wel wat raar en soms kan ik er ook niet opkomen. :(

Amber.. Esmee is van de 11e december.Lees al dat het op de site staat. ;)

Momhairy.. leuke dingen geshopt! leuk filmpje..

Nelly.. :D

Ik ga even een filmpje van Esmee en papa uploaden.

ZWemmen hebben we niet gedaan, moesten wat belangrijkere dingetjes doen, misschien morgen.Campingbedje bij schoonpa en ma opgehaald. We gaan morgen naar vrienden toe en Esmee slaapt dat dan boven.. Gaan we risken.. Erg leuk! :D

Net lekker getut in de badkamer.. Lekker gedouched en ingesmeerd met bodylotion.. maskertje en nagels gelakt. Voel me weer helemaal vrouw. :D

Esmee ligt nu toch lekker te slapen.. was er bang voor. Strax nog even naar het centrum, erwin moet nieuwe pantoffels hebben.

Ik zit achter de laptop en Erwin achter de WII gezellig he haha.. oke nu eerst koffie op drinken voordat die koud wordt!

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Oeps, wel een beetje een :c:

11. MamavEsmee

Kindjes groeien niet zo veel meer of wel? Esmee was in 4 maanden tijd 100 gram gegroeid :(

Filmpje is aan het uploaden..

Ik kreeg net de ouders van Nu en er zit een leuk boekje bij van Belle en het beest en dan iets met kerst.. Van de disneyclub. Kan bij de verzameling.

Wat vragen jullie voor jullie kindjes voor de verjaardag?

Mijn zusje Smste net.. Wat wil je hebben.. Heb maar gezegt kleertjes in maat 92, een voorleesboek of een cd met liedjes.. iets in die trant. Speelgoed heeft ze al zoveel :confused:

12. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    mve ben benieuwd naar je filmpje...

hoi sanneke leuk dat het zo leuk was bij de meeting..... wil jullie nou ook wel echt leren kennen...
    ben benieuwd naar de foto's

13. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    haha nee loesie,

mve: bedankt he! ;)

14. MamavEsmee

Duurt lang.. hij zit nu op 27% voltooid. Wij gaan er vandoor.. Kom het filmpje later wel plaatsen.

Toedeloe! :D

15. MamavEsmee

:)

16. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ja duurd idd lang altijd he..bij mij ook al. denk bijna 15 minuten.... nou dan houden we hem tegoed doegie

17. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Zo. Ben even aan het wachten tot de printer klaar is. Supertraag beessie...

@Sanneke: nee, gisteren in de auto was geen harde buik. Het zat hoog onder mijn middenrif. Ik denk dat mijn darmen een beetje in de verdrukking zaten ofzo, want toen ik een halfuurtje op de bank gelegen had, ging het weer redelijk.
    Hihi, en meneertje draaikont lag na die enerverende dag van gisteren lekker uitgeteld in dromenland. Zo schattig he!

@MamavEsmee: hihi, weer helemaal vrouw. Lekker he!
    Geen idee hoe hard de kids nu groeien. In ieder geval niet meer zo explosief als in het begin. Annabel mag 3 dec. weer naar het bureau en ik ben benieuwd naar haar gegevens.

Ow. Printer is (al iets langer) klaar... Even factuurtjes typen en dan ben ik klaar voor vandaag.
    Ik ben benieuwd hoe het vandaag met Annabel ging op het kdv na die drukke dag van gisteren.
    Ik heb een paar kdv-foto's bijbesteld, maar ik hoop dat ik dat nog op tijd heb gedaan. Ik las vanochtend dat dat binnen twee weken moest...

18. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Hoi allemaal

Ben ik weer even , ik heb alles terug gelezen en gelukkig geen negatieve dingen over mij tegen gekomen,gelukkig.

Verder reageer ik niet moet zo na het eten iedereen de foto's sturen heb best leuke foto's erbij ,Sanneke ik heb een hele zielige foto van Niels.
    Maar kan helaas niets hier neer zetten wat je direct ziet.

Wl Claartje en Sven wel even felciteren .

e prikjes al weer gehad.

Nou ga even eten en dan zal ik iedereen de foto toesturen .

Groetjes

19. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Las net ergens dat er eindelijk foto's zijn waar Miep opstaat, dus ben meteen even gaan neuzen (neuh, ben niet zo heel erg nieuwsgierig ;) ). Miep, je bent heel anders dan ik me had voorgesteld. Nu wil je natuurlijk weten wat ik had verwacht. Uhm, weet ik niet zo goed, maar niet zo in ieder geval! Ander haar ook. Je ziet er echt heel leuk en vriendelijk uit!

20. MamavEsmee

Momhairy.. ja duurt i.d. altijd lang.. voor je gevoel dan ;)

Nelly.. ik hoop dat je nog op tijd was met de foto's.. Nee dat harde groeien is wel voorbij nu.

Gerda..het eten weer op?

Hier het eten weer op, Esmee in bad geweest en nu even papa en mama tijd. Ga zo kijken of ik even kan dutten :D

Oja en natuurlijk het filmpje :D

Hij is wat onscherp want hij is gemaakt met de digitale camera..

http://s443.photobucket.com/albums/qq15 ... pen011.flv

Deel Deze Pagina