December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    joehoe en mij een beetje gemist? haha! ;)

2. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    I guest not! :)

eten is hier weer op, was weer fijn. Bas ligt op een oor die was moe. Morgen weer ff bij me pappie kijken en bas gaat ook even mee naar opa. Beetje jammer dat het zover rijden is! maar heb het er graag voor over. tot later!

3. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik heb vandaag alles in stukjes meegelezen..mijn mammie was hier vandaag. Vanochtend wou daan niet slapen dus hebben we de boodschappen gedaan en vanmiddag zijn we de stad ingeweest.Daan was echt helemaal stuk en is net als een blok in slaap gevallen.Ze is wel iets beter maar heeft haast geen stem meer, ze hoest heel vervelend maar geen koorts of andere dingen. Hopelijk slaapt ze weer eens een nacht door want dat kunnen we wel gebruiken ;)

voor iedereen verder dikke kuz!

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    mve: leuk filmpje!

5. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Net de sale van de h&M bestormd: 2 broekjes, 1 rokje, 2 shirtjes en een fleecetrui voor Hannah voor 22 euro. Das nog eens leuk shoppen.

Ben trouwens helemaal ontspannen. Jan is een weekend naar Barcelona. Heb echt het idee dat ik even adem kan halen. Gewoon een weekend met mijn meisje zonder stress. Heerlijk!

6. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @MvE: als je nog niet vrolijk was, zou je het van Esmee spontaan worden. Wat een heerlijk meisje!

7. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Heb trouwens vandaag contactgehad met een makelaar voor een huisje. Wil het graag gaan bezichtigen. Maar die vrouw aan de telefoon had echt twee tijdstippen per week waarop het kon, en dan kan ik niet ('s ochtends). Ze gaf meteen te kennen dat ze zich voor zo'n goedkoop huis niet in bochten ging wringen. Uiteindelijk heeft ze dat toch gedaan, en kan ik woensdagmiddag gaan kijken. MAar heb er toch een raar gevoel aan over gehouden. Voel me als klant niet serieus genomen. 140.000 euro mag voor haar een schijntje zijn, voor mij is het heel veel geld!

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    ik moet 15 pagina's bijlezen, dus ben nog even bezig....

9. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Wie had pas toch die leuke site met al die haarspeldjes?

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lindy, wa goed dat je bent aangenomen zeg! En mandag al beginnen!

Britteke zt nu lekker op Texel, heb dus haar foto's gemist van de meeting. Komt nog wel.

Es, een ziek meisje in huis....gaat het al beter?

Sanneke, Niels is net zo zwaar als SENNA 2 weken terug, alleen iets langer.

11. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Hoi allemaal.

Ik heb net geprobeerd de foto's te versturen, maar het zijn er teveel zelfs als ik ze inpak.
    ik heb 243 foto's gemaakt van alles wat ,,
    Dus als iemand alle foto's graag willen hebben , dan mag je me pb, en het adres even doorgeven dan stuur ik je de foto's op een cd.

Ik heb trouwens wel een paar foto's op hyves gezet kunnen jullie in ieder geval wat zien.

En als jullie foto's hebben van Nick willen jullie mij die misschien nog even sturen .

Nou ga weer even stoppen .

Groetjes en iedereen een heel fijn weekend

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    grappig, ze schelen ook 2 weken!

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    nou, niels had echt een beetje een raar dagje.
    vanmorgen dus om 6 uur al wakker, maar nog wel verder geslapen bij ons tot 8 uur. Daarna tot half 10 op geweest, redelijk vrolijk.
    toen van half 10 tot half 11 in bed lopen kletsen en teuten en om half 11 toch in slaap gevallen tot kwart over 12.

toen van 3 tot half 5 geslapen en daarna heeeeeeeeeeeel chagrijnig en bij het kleinste tegenslagje al brullen. zelfs als je hem op de grond zette... dus of het een nasleep was van gister of van de prikjes? geen idee. hij had er wel verhoging van, maar dat was juist vanmiddag weer over.
    nou ja, hij ligt er nu in en hopelijk maakt hij een lekkere nacht!

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nelly, wat en lieve fto's van Annabel in de auto!

Salapio, Mirre amper gehuild bij de prikjes. Wat een bikkeltje!

Claartje en Sven, Hiep Hie Hoera, allebei een jaartje ouder!

Amber, wat een leuke meeting story!

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wil nog veel meer reageren eigenlijk, maar toetsen doen nog steeds raar. Moet echt slaan op die dingen anders staan er hle rara woorden....

Nelly, Momhairy en Loessie hebben lekker gekletst vanmiddag, moest wel lachen om jullie!

Judith, leuk toch om kleertjes te vragen...tenminste als ze iets kopen in jou smaak dan he!

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

ikke :D

Ga even voor je zoeken..

Thanx voor het complimentje over Esmee.. ze is .i.d een heerlijk meisje! :D

Spannend een nieuw huisje.. voor als jan in London gaat wonen?

17. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hey meiden,

Ik heb onverwachts een suprise party voor een vriendin die naar Spanje gaat. Ben pas 1,5uur thuis van werk en ben zó moe. Moet ik daar ook nog gezellig zitten doen :rolleyes:

dus voor mij geen tijd om te reageren..

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Misskeita, lekker geshopt vor jezelf dus. Heerlijk is dat soms. Heb ik vorig weekend gedaan en kwam helemaal vrolijk terug! Fijn dat je toch het huis mag bezichtigen, maar wel gek dat die vrouw zo raar erover deed. Alsof het huis niks voorstelt. Ben je van plan om daar straks samen met Hannah te gaa wonen dan. Knap dat je dat zelf kan opbrengen.

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, Senna was ook de dag na de prikjes uit zijn doen. Hopelijk is Niels morgen weer zichzelf.

Ben nu weg...nog even wat boodschappen doen.

Morgen de hele dag naar de sauna met moeder en zusje. Zondagmiddag Sinterklaas vieren met schonfamilie, dus druk weekend.

Kus van mij!

Deel Deze Pagina