Na mn werk ben ik gereden naar scheveningen om een collega thuis af te zetten. Bij dr in d ebuurt heb je een babyzaak en heb daar ff geshopt. Knuffel, boxkleed en speen en fles van LIEF!. Leuke dingen joh!
nelly wat schattig dat jurkje! ingepinge ook al lekker sportief zie ik... alieke lekker wezen winkelen voor beeb. amber sterkte wortelkanaalbehandelingen doen auwie.... juffie gelukkig is het weer achter de rug...kan me voorstellen dat je je tranen niet binnen kon houden..en leuke dingen geshopt! hier vanmiddag lekker de stad in geweest met mijn mams, gave nieuwe laaren gekocht dus ik ben helemaal happy
Ik ben weer sportief bezig geweest, 2uurtjes. Dacht dat ik wel een extra gewicht eraan kon doen, pffff niet dus Juffie; Fijn dat het wel goed ging, nu wachten op de uitslag. Erg leuk he die dingetjes van lief!
juffie ; gelukkig heb je dat gehad....pffff ik zou het ook niet droog houden hoor! amber; bah wortelkanaalbehandelingen.......sterkte! johana; leuk! nieuwe laarzen! gisteren naar het Cb geweest, Evan groeit goed, woog 4905 gram en is 56 cm! nacontrole vlos gehad, erg leuk om de 'vlossen' weer te zien! De vlos die bij de bevalling was is er niet meer ze werkt nu in een ziekenhuis in het noorden van het land, ze hebben haar adres dus ik mag een fotootje van Evan brengen die ze dan naar haar opsturen! denk erover om een pakketje te sturen met wat leuke dingetjes erin om haar te bedanken!
Mijn man, toen vriend, waren een beetje aan het gekken en hij "schold" mij uit voor nijlpaard. Ik moet er wel bij zeggen dat ik toen zo'n 20 kilo zwaarder was. Sindsdien spaar ik nijlpaardjes, allerlei soorten en maten, maar wel die ik mooi vind. Pluchen houd ik eigenlijk niet van, dat worden zo snel stofnesten, maar Harry Hippo kon ik gewoon niet weerstaan. Eigenlijk is hij voor Annabel... @jufffie: ik duim mee voor een positieve uitslag. @amber: succes met de wortelkanaalbehandelingen. Ieks! @bipat: fijn dat Evan het goed doet! @alieke: hihi, je moet het sporten ook rustig opbouwen he! Zo en nu naar bedje, want ons meisje ligt ook weer lekker te slapen. Oja, we hebben vanavond lekker veel complimentjes geoogst met Annabel op de verjaardag van grootoma. En het is geweldig om te zien hoe die twee oudjes genieten van hun eerste achterkleinkind. Ze leven er helemaal van op!
Essebes..ook stoppen met bv..goeie keuze hoor.. Als er niet genoeg voeding meer in zit hoop dat ze snel t flesje van je wil aanpakken! Sanneke..wat sneu voor je mannetje dat Niels elke keer net voor 5 uur komt.. Hier doe ik alle voedingen, behalve de voeding van half 6 savonds.. Die moet mijn vriend doen van mij een vaderzoon moment noem ik dat altijd.. Olga..wat is Senna lekker gegroeid! Fijn! En ik heb ook zoiets hoor..die boekjes kan je dan wel zelf kopen toch? Kun je lekker kiezen! 9maandenbeurs..lijkt me heel leuk..maar we gaan niet tenminste..zoals t nu lijkt Fotos..leuke fotos weer gezien! Allemaal schatjes! Ingepinge wat verleidelijk hè die lief!collectie! Heeft ze al gepoept? Juffie..gelukkig hebben jullie t weer gehad hopelijk is de uitslag goed! En lekker geshopt..leuk!1 Bipat..fijn dat Evan zo gegroeid is! Nelly..leuk hè die complimentjes! Goedemorgen. Straks naar mams toe eerst mika in bad en fles.. En allereerst nog even poetsen..zuigen stoffen..wc was..enz..dagelijkse dingen! Mika is snotverkouden en hij moet morgen voor zn prikjes..dus moet maar effe bellen of t dan wel kan als ie zo verkouden is
Hoi meiden, Wat vliegt de tijd, alweer een dikke week geleden dat ik hier was... Met bram en mij gaat alles prima..Hij groeit goed en ik ben alweer op gewicht (hi,hi ) We vermaken ons saampjes met nieuwe dingen leren in de box. Inmiddels is hij begonnen met zijn knuisjes tegen de knuffels te slaan die boven hem hangen. En gisteren hield die voor het eerst zijn rammelaar vast ! Heb nog 3 en halve week verlof..en dat komt me veel te dicht bij.(blehh..nog maar niet aan denken nu.)
miep, balen dat mika zo verkouden is. moet hij voor zn 1e prikjes? niels volgende week.... k vin het maar niks lief jurkje bij annabel! lisette, al weer op gewicht... lekker hoor, ik blijf hangen op + 5 kg maar ben ook nog niet actief bezig hoor wij gaan straks naar de gastouder om haar met niels kennis te laten maken en om een beetje dingen te bespreken. best spannend vink het! niels ligt nu nog lekker te slapen, lijkt overdag steeds makkelijker te gaan. groetjes en tot later
Miep, wat sneu dat Mika zo verkouden is. Weet niet of dat uitmaakt voor de prikjes. Juffie, Kan me voorstellen dat het heel moeilijk was om weer terug te gaan en je meisje zo te zien. Hoop maar dat de uitslag goed is. En als troost nog lekker geshopt! Johana, nieuwe laarzengekocht. Leuk is dat he....ik vorige week ook, maar ze zitten wel erg strak. (heb dan ook lekkere volle kuiten zeg maar) Sanneke, ik herkende je zowat niet meer met je leuke Niels-avatar! De lijst staat ver weg. Pas geleden moest ik ook flink zoeken. Succes straks bij de gastouder. Zal best spannend zijn. Lisette, lekker alweer op gewicht. Na 10 dagen was er 10 kilo af en dat is nu na 9 weken nog steeds zo. En ik eet en snoep echt niet heel veel en wandel vaak met Senna. Er moeten er nog 4 af voor mijn oude gewicht en dan het liefst nog 2 extra. Leuk dat Bram zo lekker bezig is in de box, kun je lang naar kijken he. Nelly, leuk koosnaampje hoor..... Bipat, lekker dat Evan weer goed gegroeid is! Olga
Morgen komt voor het eerst mijn schoonmoeder even twee uurtjes op Senna passen en ik vind het echt verschrikkelijk....Had niet verwacht dat ik zoooo erg zou zijn. Eerst mag ze hem dan de fles geven en verschonen. Daar wil ik gewoon even bij zijn, want dat is ook al 28 jaar geleden voor haar.... Als ik weet dat mijn vriend gewoon bij Senna is, kan ik gerust een middagje gaan winkelen, maar hem bij iemand anders laten vind ik echt niet leuk.
goedenmorgen, ik kwam vanochtend tot de conclusie dat we het ritme te pakken hebben..ik ben helemaal blij... d. slaapt snacht al 6u dus dat is wel lekker. alleen overdag blijft ze nog erg onrustig...soms slaapt ze een beetje maar ze huilt ook veel. best lastig dus...nu moet ik zeggen dat het behoorlijk druk is geweest de laatste twee dagen dus dat maakt het voor haar ook niet rustiger natuurlijk.. haha olga ik kan de laarzen ook nog niet aan hoor..maar dat komt door de hakken.daar kan ik nu nog even niet echt op lopen..bovendien heb ik ook enorme kuiten hoor
Goedemorgen! Olga; ik snap wat je bedoelt, ik heb er geen moeite mee als me moeder met lois is want zij is gewoon nog lekker jong (oma van 42 ) en me schoonmoeder is al 60, toch voor je gevoel is dat minder fijn. Heb ik tenminste!
Hier gaat alles aardig ... Mirre zit in een sprongetje en wil overdag absoluut niet in dr bedje slapen (en dat ging net een week erg goed) dus hangt nu weer in de buidel bij mij. Snachts drinkt ze erg slecht en slaapt voor haar doen ook weer slecht in daarna. Is erg boos aan de borst. Misschien heeft het wat te maken met spruw ... maar aan de andere kant dronk ze om 9u en om 1030 weer als een bezetene. Al weer de tweede dag en nacht dat het zo gaat ... pfff ... erg vermoeiend! Morgen naar de HA voor controle spruw ... Maar we krijgen er wel iets superleuks voor terug: Mirre kijkt veel duidelijker naar dingen en kan veel beter gericht kijken. Ook kan ze beter van object 1 naar object 2 draaien als ze denkt dat daar iets interessants aan de gang is. En na de borst is ze zo lief en vrolijk aan het lachen . Ze heeft nu ook dr beertje ontdekt in de box ... zo lief als ze daar naar zit te lachen! JUFFFIE, wat een dag ... hopelijk krijgen jullie alleen maar positief nieuws! AMBER, sterkte met je WKB! BIPAT, lekker gegroeid die knul van je! SANNEKE, leuk fotootje! OLGA, dat gevoel is zo herkenbaar! Ik zie enorm op tegen 4 maart ... mijn eerste werkdag en direct ook eerste oppasdag van mijn schoonmoeder ... Ik ga een schriftje maken met 'de regels/tips' en waar zij ook bijzonderheden in kunnen zetten ... JOHANA, lekker in een ritme! Hier zaten we redelijk in een ritme, maar Mirre is aan het springen en het ritme is dus een beetje kwijt ... ALIEKE, mijn moeder is 58 en mn schoonmoeder 62 ... en mn man is 40 ... en vertrouw de oma's wel hoor... maar kweenie ... gewoon eng!
Salapio; ja precies, je vertrouwd ze wel. Maar voor je gevoel is het vreemd. Ik breng haar liever naar mijn moeder omdat ik weet hoe ze met kinderen om gaat
Mijn schoonmoeder heeft meer recente babyervaring omdat ze op de kids van mijn schoonzusje past ... Maar mijn moeder is een soort natuurtalent met baby's ... Dus het komt allemaal goed. ... Zeg ik maar heel vaak tegen mezelf