Alieke.. succes vanavond! Esmee w as zo aan het mopperkonten de laatste dagen.. haar 6e tand is door.. Ze heeft er nu boven 3.. 2 snijtanden en 1 voortand. En beneden3 voortanden en 1 snijtand.. Boven in dus een fietsen rekki Ziet er raar uit.. zo zonder 1 voortand.. Heb net trouwens een 1 geslapen op de bank Voel me weer helemaal mens.
mijn zusje weet precies wat ik leuk vind, vandaar dat ik het aandurf Leuk weekend voor de boeg.. veel plezier!
We zijn popstars aan het kijken maar zo veel reclame Tussen door maar even hier kijken.. Dee.. leuke middag gehad! Haha hoe kun je nou wat lekkers voor Estelle vergeten.. Lekker verwend met een cakeje.. Esmee kreeg een droog wit broodje dinsdag bij Intratuin..Doet Estelle het toch beter..
Nee vinden wij ook niet.. en die Rebecca Denkt dat ze de queen of pop is.. Jammer dat Jurgen het niet ziet zitten Erwin ook niet dat ik naar Dinxperloo ging..1,5 uur rijden maar het was het wel waard!
Almere.. is voor mij 1,5 uur.. ietsie te ver.. Uurtje is toch wel de max met Esmee Hoop dat anderen het wel leuk vinden.. Maar het is wel zo "eerlijk" om een beetje er tussen te gaan zitten ivm reistijd Al snap ik je wel hoor!
Je hoeft geen verantwoording te geven hoor! Snap je best.. Vind het ook wel jammer, je lijkt me een leuke meid! Esmee is normaal ook snel moe maar de afleiding zorg er voor dat ze het toch erg goed volhoud..
Hallloooooo ik ben er weer.. Heb even heerlijk geshopt...weer eens wat kleren voor mezelf.. heb alles vluchtig doorgelezen.. Zag nog een heel leuk filmpje voorbij komen van esmee...geweldig..dat lachje..zo lief! En Misskeita..een heel ander typje verwacht.. ehm..Dee..toch niet naar de meeting komt..jammer hoor! Gerda hele leuke foto's gemaakt..en zoveeel! verder weet ik t niet meer zo gauw.. Ik ga ook niet uitgebreid op alles reageren..want t is al laat hè.. Dus allemaal weltrusten...en tot morgen!
Meeting Ballorig Hattem tijd = ? Wie gaat er nog mee? maandag 19 jan maartje en charlotte Judith en Esmee MIep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) Daphne en Estelle dinsdag 20 jan maartje en charlotte Judith en Esmee MIep en Mika Dianne en Bas Loesie22 en Nicky Johanna en Danielle (ov) momhairy en mika woensdag 21 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) momhairy en mika Ayse en Tugce donderdag 22 jan Jesse en Amber (ov) maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) momhairy en mika vrijdag 23 jan Jesse en Amber (ov) maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov)
Hier ook nog een latertje... @MamavEsmee: aaah, dat filmpje! Wat een lol kunnen die kleintjes hebben he! Aaaah, daar is de reden waarom je kleine meid zo mopperig was. Tandje nummer 6! Wat gaat het snel allemaal he. @johana79: fijn dat Daantje weer aan de beterende hand is. Beterschap nog voor de laatste loodjes! @misskeita: wat fijn dat je dit weekend even tot rust kan komen. Wat vervelend van die makelaar. Hopelijk is het een valse start en valt de rest allemaal mee! Spannend hoor. Site met haarspeldjes... Die met die gehaakte bloemetjes erop? Was dat niet MamavEsmee? Die was ik laatst ook weer aan het zoeken. Superschattig spul he! Normaal sla ik zo'n sites meteen op in "mijn favorieten". Nu dus net weer niet... Jaaaah, MamavEsmee, ik heb hem nu wel opgeslagen! @olga: veel pagina's om bij te lezen, maar ook veel onzinnig geklets hoor! Balen van je toetsenbord. Keertje schoonmaken of een nieuwe? Of als je een draadloze hebt, zijn de batterijen misschien leeg? Lekker, morgen een relaxdagje en dan zondag sinterklaas. Veel plezier! @gerda79: wooooow, volgens mij was jij donderdag dan de Opperjapanner! Of zou French nog meer plaatjes geschoten hebben? Ik zal je mijn adres pb-en. @sanneke: hier vandaag ook een snel aangebrande Annabel. Overdag heeft ze lekker gespeeld en ook veel geslapen op het kdv, maar thuis was bij haar niks goed. Op schoot, op de grond, in bed, in de stoel, op de bank... Overal wilde ze wat anders en als je dan wat anders deed, was dat ook weer niet goed. Het enige waar ze wat rustiger van werd, was toen ik bij haar op de grond ging liggen. @Alieke: ondanks je moeheid, toch veel plezier vanavond! Succes. @DaphneenEstelle: wat fijn dat de monteur lekker vroeg was geweest. Ik weet wat voor crime het is als je je klanten niet kunt vertellen hoe laat de monteur bij je zal zijn... Ja zeg, zelf wel lekkers bij de Intratuin en je kleine meisje niet? Foei! Hihi... He, wat jammer, dat je voorlopig niet mag/gaat meeten... @Miep en Miep: lekker voor jezelf geshopt. Dat is bij mij ook weer lang geleden... Misschien dat ik morgenmiddag met mijn moeder naar de stad ga. Annabel is vandaag trouwens lekker verwend door mijn moeder. Ze had kortingsbonnen die ook op de afgeprijsde kleertjes golden. Dus heeft ze zich gisterenavond lekker uitgeleefd en had ze een shirtje van Beebies, een broekje, een bloesje en een shirtje van Esprit voor Annabel gekocht. Voor nog geen 45 euro! Ow, Annabel had me vanavond met een houten blokje op mijn lip geslagen. AAAAAAAAUUUUUUUW! Ik moest moeite doen om niet als een baby te gaan zitten brullen. 't Was natuurlijk net op zo'n moment dat ik er bijna doorheen zat. Bah, bah.
Meeting Ballorig Hattem http://www.ballorig.nl/hattem/index.html tijd = 11.00? maandag 19 jan maartje en charlotte Judith en Esmee MIep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) Daphne en Estelle Nelly en Annabel (ov) dinsdag 20 jan maartje en charlotte Judith en Esmee MIep en Mika Dianne en Bas Loesie22 en Nicky Johanna en Danielle (ov) momhairy en mika Nelly en Annabel (ov) woensdag 21 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) momhairy en mika Nelly en Annabel (ov) Ayse en Tugce donderdag 22 jan Jesse en Amber (ov) maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) momhairy en mika Nelly en Annabel (ov) vrijdag 23 jan Jesse en Amber (ov) maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) Nelly en Annabel (ov)
Meiden ik ga even niet reageren. Ben beetje emo nu. Maar wil even truste zeggen tegen iedereen Fijn weekend allemaal
Pfffffffffff we zijn nog steeds wakker. Ik heb blaasontsteking en Jayda oorontsteking. manlief heeft heeft last van hoestbuien...
Goedemorgen allemaal! hier alweer een uurtje op! Miep...lekker geshopt gisteren...LEUK! Amber....beetje emo? dikke knuf voor jou meid! en jij ook een fijn weekend! Juffie...nog een beetje kunnen slapen? beterschap bij jullie hoor!