de kadoos weer binnen; pfff wat een drukte in de stad. niels was het ook echt zat. die kakte in de auto nog ff zn huggiesjeansluier vol en dus ernaast... ik vind dat waardeloze luiers! maar goed, we zijn weer thuis en mn ouders komen zo. gezellie!
hai meiden hier zijn we weer gister de hele dag ziek op de bank gelegen koorts en ontzettend verkouden . vandaar dat ik er niet was. vandaag gaat het iets beter .. nog steeds niet helemaal maarja hoop morgen me weer een stuk beter te voelen want wil maandag toch we fris op mijn werk verschijnen ikga even reageren en bij lezen zit op pagina 1833 dus heb nog ff te gaan
essebes hoe is het nu met liv? nog steeds ziekjes? Nelly wat een lieve foto van je meisje MEETING rotterdam ben ik helemaal voor in ga ik meteen door naar mijn oma die woont in delft bipat: jaa haha zaten we vast in de draaimolen demy vond het nix hihi amber wat een verhaal over de meeting zeg hihi leuk hoor wat een geklets allemaal claartje en sven alsnog van harte mamabeer sterkte meid Demy bijt mij iedere keer wat kan ik hier nou aan doen? ff kort want demy wordt wakker ga haar ff eten geven doeiiii
Zo demy der eten is op en toetje ook al zit heerlijk te spelen met lege fles mijn eten staat ook al op lekker hoor taco`s . en daarna nog ff bank hangen en vroeg naar bed heb echt een volle neus niet fijn is rustig hier
Sanneke..huggies bevallen hier ook niet goed! Druk in de stad, dat zal vast, het laatste weekend voor Sinterklaas, je was vast niet de enigste die nog cadeaus moest halen Dianne.. zwaai terug.. Lindy.. Bah wat naar dat je niet lekker bent! Hopelijk knap je snel weer op meid..Mmm lekker taco's! Bijten.. wanneer ze dit doet nee zeggen en haar weg zetten.. ? Esmee heeft ook vanavond weer amper wat gegeten..2 hapjes warm eten en 2 hapjes toetje.. Ik wordt er een beetje moedeloos van... gevolg is dat ze s'nachts wakker wordt omdat ze honger heeft.. Ze is nu gelukkig wel gaan slapen want dat had ze vanmiddag ook maar een uurtje gedaan. We hebben haar maar weer een zakje knijpfruit gedaan, dit ging er wel in.. Ze heeft last van haar tandjes.. Vind het ook erg zielig voor haar maar soms heb ik het idee dat ik het allemaal voor jan l*l doen.. eten koken enz.. kan ik zo alles weg kieperen Heb al zo'n rotdag. kan niet veel hebben en dan ook nog weer eens gezeur met mijn ouders..Pfff Kan wel janken.. Sorry voor mijn klaagzang..
Ik kom net van het ziekenhuis weer af ik had vandaag weer een hele grote bloeding...ik was aan het winkelen met me moeder en vader toen ineens in een paar seconden m'n hele broek doorweekt was van het bloed. Net een echo gehad en het hartje klopt en alles is goed er is alleen niet te achter halen waar het bloed vandaan komt het zag er heel goed uit op de echo. Maar hier word ik wel erg gek van pff het word me allemaal te veel nu gisteren met me hart vandaag weer dit.
Mamabeer.. het zit jullie i.d. niet echt mee.. Wel fijn dat je meteen mocht komen voor een echo! EN dan het hartje nog klopte De kalender voor mijn ouders is al binnen.. Erg leuk geworden.. ik hoop dat zij het ook leuk vinden!
Gerda..nog inkopen gedaan? Loessie vanmorgen al lekker geshopt! En wat naar van je mams..hoop dat ze nog wat voor haar kunnen doen hoor.. Dikke knuff Juffie..leuke bestelling gedaan.. Tja dat opbergen..daar heb ik soms ook last van..maar gelukkig heeft Mika een grote kast Ik maak hele nette stapeltjes..en leg alles achter elkaar neer.. En natuurlijk hangend.. Judith..ik heb een spencer gekocht van Cecil..die vond ik wel leuk.. Gaat idd hard..nog minder als een weekje.. Wat jammer van je woonkussens.. Vervelend dat Esmee niet zo goed eet..en daar doe je dan zo je best voor En ook nog gezeik..bahh kan er ook nog wel bij Maar vanavond even een gezellige avond!veel plezier! Even je gedachten verzetten..dikke knuff! Ah de kalender binnen..leuk!bij wie heb je m besteld? Sanneke..alles binnen? En wat balen van die huggies luier..ik heb ze nog nooit geprobeerd.. Ik ben een pampers fan.. Dianne..zwaai! Lindy..beterschap meid..hoop dat je je maandag beter voelt hoor! Mamabeer..wat schrikken meid..hoeveel kan een mens hebben..dikke knuff!
Zo...vanmiddag even naar zwolle geweest..maar we hadden tijd te kort.. waren veel te laat weggegaan.. En teveel plannen..dus niet veel van terecht gekomen.. Maar t was in ieder geval effe gezellig.. We wouden een pannenkoekenrestaurant in duiken..maar Mika was al best moe.. Dus maar niet gedaan..komt een ander keertje wel weer..
mamabeer: dikke knuf! meiden ik zo heerlijk borrelen met me best vriend( me schoonvader ) tot moggel!
Dianne.. veel plezier meid! Miep.. Leuke middag gehad! Zwolle kun je i.d. leuk stadten Is toch we 1 van mijn favouriten.. En dan een broodje eten aan het marktplein. jammie! Wij hebben een cecil.. zal er eens kijken.. Kom er eigenlijk nooit omdat ik veel bij een andere winkel in het dorp haal waar ze vooral Vero moda, esprit enz verkopen.. I.d. lekker de zinnen verzetten vanavond.. vriendinnetje belde nog vanmiddag.. wat ze voor mij te borrelen moest halen..Als Esmee thuis is wil ik dat 1 van ons alcohol vrij is. En aangezien Erwin een biertje drink wordt het voor mij een glaasje water Vind het niet erg hoor.. Ik ga me zo even omkleden en tutten, Esmee uit bed en een fles en dan gaan we ..Heb er wel heel veel zin in..
ja en ik erger me ook aan de opmerkingen van de gyn met de vragen of het gepland was of we goeie anticonceptie gebruiken waarom zo snel weer en of we het allemaal wel redden volgens mij menen mensen dat we in een katonnen doos wonen ofzo terwijl wij het echt goed hebben en onze kinderen alles krijgen wat ze nodig hebben. En zowiezo kinderen die neem je niet die krijg je. ik was echt aan het koken Als we het financieelniet zouden redden dan zou ik toch geen derde hebben dan had ikme wel laten steriliseren ofzo
mamavesmee ja ik zet haar al in de box als ze me gebeten heeft maar toch blijft ze het doen en waarom :s ik weet het niet. ze zal het wel niet kwaad bedoelen maar toch niet fijn die kleine tandjes in je arm of been. esmee ook al zo slecht aan het eten demy ook hoor zal wel fase zijn snap heel goed dat je dan wel kan janken heb ik ook wel eens meid knuffel mamabeer wat vervelend meid dat je weer een finke bloeding hebt gehad. eerst je hart en nu weer een bloeding jeetj wat vervelend. gelukkig wel een kloppend hartje gezien knuffel meid miep en miep wat leuk zwolle in geweest nog wat gekocht? dianne veel plezier ayse fijn weekend meid Ik duik zo mijn bed in me hoofdpijn komt weer op
Dianne..borrelse! Judith..ja zwolle is altijd leuk hè.. enne vero moda pas ik niet in.. Hoop dat je vanavond een beetje plezier hebt hoor meid.. enne met de bob zijn natuurlijk.. Mamabeer..wat raar joh van die opmerkingen.. ayse..fijn weekend meid! Lindy..vervelend hoor dat Demy zo bijt...geen tips helaas voor je.. misschien terugbijten? uhm..niet echt wat gekocht..zomaar eens niet.. Blijkt trouwens dat ik t fototoestel anders moest instellen.. Jan die leest altijd de boekjes en legt t in normale taal aan mij uit.. maar dat heeft ie blijkbaar niet helemaal goed gedaan.. Nou ja..t lijkt in ieder geval nu weer goed.. Dus maar niet terug gegaan met de camera.. We hebben wel weer nieuwe foto's laten afdrukken..en daar zitten goeie en slechte tussen.. maar ik heb weer wat te doen dus...plakken..
@Amber: Knuffel voor jou meid! @Mamabeer: jeetje, wat een schrik! Eerst je hart, nu weer een bloeding. En laat mensen maar praten: jullie weten hoe het zit. Knuffel voor jou! Veel meiden lekker gewinkeld. Leuk. Ik wacht nog even de uitverkoop af. HEb wel voor Hannah een leuk setje gekocht bij de HEMA: gebreid vestje en rokje. Was er helemaal verliefd op. Krijg trouwens al de hele dag lieve sms-jes van Jan uit Barcelona. Schattig he? Mijn grote zus belde net. Ze heeft gewoon gister haar enkel gebroken. 'T is dat ze zo ver weg woont (Achterhoek), anders was ik zeker even naar haar toe gegaan.
Misskeita..lief van Jan.. en wat sneu voor je zus..jammer dat ze niet bij je in de buurt woont.. Uitverkoop..begint nu hè.
NOu meiden nu gai k echt hoor hihi heb leuke foto`s op hyves gezien van de meeting super leuk ohja; miep: mijn geboorte datum is 8 maart 1988 Die mag ook op de december mama`s site