December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Loesie22 : Ja vind het echt jammer dat ik
    niet kan nu., want heb haar ruim 5 a 6 mnd niet gezien en zij demy dus ook niet :(.
    is gewoon veel ste lang :(..
    Maar er is wat om naar uit te kijken :)
    als goed is gaan wij nu met Oud en NIeuw :)

hee meiden
    ff vraagje. wat geven jullie je kindje te eten op zijn/haar boterham?

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    boterham euhm jam, smeerkaas, boter zoiets meestal.

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Okaj
    dus jam mag ze ook :).
    gaan we dat is proberen :D
    die smeerkaas en smeerworst lijkt
    me ook zo saai steeds hihi

4. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Zo, ik heb het even op een andere manier opgelost. Meetingdames, jullie hebben mail!
    Alleen van Bipat, Sanneke, Olga en Salapio heb ik geen emailadressen... Maar ik heb het forum ook nog niet bijgelezen. Als jullie mij willen pb-en of mailen naar mil00tje@hotmail.com (de twee o's zijn nullen), dan stuur ik jullie de mail ook door.

Nu ga ik gauw mijn dochter uit bed halen, want anders verslaapt ze de lunch...

Tot vanavond (waarschijnlijk pas)!

5. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Op de boterham hier, appelstroop, smeerworst en smeerkaas!

Nelly...eetse

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Zo ik ga demy uit bed halen :).
    lekker boterhammetje maken..
    tot straxx
    knuffel :)

7. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Ik ga de stad in....
    en daarna feesie!
    tot vanavond, en anders tot morgen!

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    jam, appelstroop, smeerworst, smeerkaas, pindakaas

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    miep, mika moet er vast ff aan wennen. Hier een slaapzak lange mouw met een pyjama eronder. t is koud op zn kamertje en meestal wurmt hij zich boven de dekens uit en ligt hij in een hoekje onderste boven achterstevoren in een bocht te slapen.
    De deken ligt overdwars goed ingestopt. Hij kan er niet onder raken omdat hij zo strak zit. hierook de mouwen omgeslagen omdat ze zo lang zijn. sliep ie helemaal nog niet in slaapzak?

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ha meiden,

Zo,mijn toetsenbord doet het weer. Ik had er al andere batterijen ingedaan (nelly bedankt voor de tip) maar blijkbaar moet je hem dan ook weer opnieuw installeren ofzo.
    Dus dat heeft Jan net gedaan.

Gisteren in de sauna was heerlijk. Hele dag genoten en was pas om 22.00 weer thuis.

Senna heeft gisteren met sint feest bij Jan op het werk een doosje duplo gehad met 4 dierentuindieren een poppetje en losse blokjes. Leuk voor over een paar maanden dus!

Straks komen schoonfamilie voor Sinterklaas te vieren bij ons thuis.

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, lekker kleren wezen shoppen voor jezelf! Heerlijk zeg; niet alleen Mika moet er mooi bijlopen (zitten) natuurlijk!

Wat betreft slaapzak....
    Senna ligt in een slaapzak zonder mouwen. Met een pyama en lange mouw romper eronder aan. Als ik hem naar bed doe gaat hij onder een dekentje, maar binnen no-time ligt hij net als Niels boven in een hoekje in zijn bed op zijn buik in de kronkels.

O de bel gaat...dus verder geen reakties meer.....

Liefs voor iedereen!

12. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hoi hoi.....

ik heb ook effe meegelzezen maar ben ook weer weg .

mika eet ham jam smeerkaas gewone kaas boterhamworst smeerworst op zijn brood,(maar dat niet allemaal in een keer hoor haha)

slaapzak: hier ligt mika ook met slaapzak door zijn hele bed en ook af en toe is de slaapzak helemaal open dus ik moet er ook aan geloven om een veiligheid speld eraan te maken.

mamabeer: gelukkig acheraf is het toch goed met de kleine maar wel weer schrikken hoor.

loopy: balen meid en gelukkig ben je zo lekker positief (nu je testen nog maar daar heb ik goede hoop op) xx

al meer bekend over de meeting van rotterdam op welke dag en datum die is?
    xxxxx

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Druk druk, wel vluchtig gelezen.. kom vanavond eventjes reageren.. :D

14. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    mamabeer..balen dat je weer een bloeding had,maar wel fijn dat je het hartje hebt zien kloppen..sterkte meid en een dikke knuff :)

15. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Loesie veel plezier bij het feesje :)

Olga gelukkig doet je toetsenbord het weer :)
    lekker naar de sauna geweest heerlijk.
    Leuk kadoo heeft senna van sinterklaas gehad.
    veel plezier met sint vieren..
    wij doen er dit jaar nog nix aan..

zo gestreken opgeruimd en nu alleen de afwas nog:)
    ga demy nogeven instoppen want die heeft net haar beestjes
    weer uit bed gegooid hoor ik ..
    verder niet veel in de planning :).

16. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    waar is iedereen? joehoeeeee

17. MamavEsmee

Mamabeer.. waar bemoeid de Gyn zich mee.. Als het niet welkom is ofzo dan kies je er toch niet voor om het te houden? :rolleyes:

Ayse.. zwaai zwaai.. :D

Lindy.. Demy eet dus ook niet goed op het moment? Fijn, een lot genoot.. Wbt het bijten, zou het verder niet weten..Hoe is het met je hoofdpijn? Jammer dat Jan geen rekening hield met het feit dat jullie naar je moeder zouden gaan. En als je ongi moet worden kun je toch al minder hebben..Dikke knuf meid! Kan je moeder niet bij jullie komen dan?

Miep.. gelukkig dat het niet aan het toestel ligt.. Handige Jan heb je haha..Wij hebben een fuctie er op zitten waarbij de foto automatische op scherp wordt gezet.. Erg handig voor mij! Misschien is dat ook bij jou de oplossing.. En dan nog zitten er soms wel wat mindere tussen hoor.Esmee ligt soms overdwars, soms andersom en soms helemaal met d'r koppie tegen de bovenkant. Elke keer een verrassing.. Ik denk dat Mika ook moet wennen aan de "vrijheid in bed" Wij doen er wel een dekentje over,stoppen we lekker strak in maar meestal ligt ze er bovenop.

Misskeita.. Dat gebreide setje is leuk! Heb hem ook gezien..Fijn dat Jan en Jij weer lief doen! :D Beterschap voor je zus.

Loopy .. heel veel succes met de volgende poging.. Lief dat je de decemberbaby's komt feliciteren.

Gerda.. leuke dag gehad zo te lezen!

Salapio.. Hopelijk kan de baby nog even blijven zitten! Is dat van de vriendin die midden in een verbouwing zit?

Amber.. ook al zo'n drukke dag gehad gisteren, en waarschijnlijk veel geld uit gegeven haha :) .. Latertje voor de kids. Zijn ze goed verwend door de Sint?

Sanneke.. fijn dat je het aangeeft. Claartje zou er een slotje op kunnen maken! En anders kunnen jou gegevens er worden afgehaald..

Johana.. lekker uitgeslapen vanmorgen! En dan is 1x wakker worden niet zo erg he? ;)

Sam jammer dat je ongi is gekomen! :cry:

Loessie.. wat grappig dat jij en Miep allebeid in Zwolle waren.. Was het feestje leuk? En nog wat leuks gekocht?

Alieke.. succes met de bende! haha ;)

Eten op de boterham.. Esmee eet, als ze al brood eet alleen maar chocopasta van het reformhuis, zonder suiker en toegevoegde kleurstoffen.. Vind gewone chocopasta nogal heftig voor zo'n kleintje.. maar soms krijgt ze wat duopenotti haha.. :)

Olga, heb je lekker kunnen opladen gisteren.. Heerlijk zo'n verwendag voor jezelf! Geslaagde Sint middag gehad? Wat een leuk cadeautje van Jan zijn werk Umh.. Sint! ;)

18. MamavEsmee

Gisteravond was het erg gezellig.. En laat! Is dit oude stel niet meer gewend haha :) .. Met Esmee ging het super, ze ging zonder een mopper slapen. Alleen thuis niet meer toch nog een uurtje wakker gelegen.. Ik heb haar nog tot 2.00 gehoord.. en toen was het om iets voor 7 weer raak! Fles wou ze eerst niet, huilen en later toch opgedronken.. Ze heeft nog weer geslapen tot 11.00 .. wij zijn er om 10.30 maar uitgegaan! Wel lekker uitgeslapen vandaag en gisteren. :D

Esmee heeft heel erg last van d'r doorkomende tandjes.. Echt heel zielig.. Ze stopt d'r handjes in d'r mond en gaat heel zielig huilen. Vanmiddag kroop ze helemaal tegen me aan.. duim in de mond en viel zo in slaap.. Dat heeft ze voor het laatst gedaan toen ze een maand of 3 was..Was echt zielig.. Moest er bijna van huilen.. :cry:

Eten ging vandaag wel een stuk beter.. Warm eten zelf helemaal op dus goede hoop! Ook nog een patatje van ons mee gegeten. :oops:
    Net is ze lekker in bad geweest, we gaan haar nu naar bed brengen.. dus tot zo!

Was ik al weer ( typ in word) haha.. :)

Vandaag een druk dagje gehad.. Eerst lekker uitgeslapen. Toen bij een kameraad van Erwin op de koffie.. Maar daar waren we zo weer weg.. Esmee is ligt astmatische en gaat zijn vriendin een sigaret opsteken waar we bijzitten :confused: .. Vind het zowiezo niet kunnen dat je rookt waar een kind bij zit ( sorry als ik mensen voor het hoofd stoot) Ben ook zo opgestapt..

Daarna bij schoonpa en ma wat gedronken, met schoonma d'r pols gaat het nog niet zo.. Maar ja eigenwijs he!

Tussen door nog wat schoongemaakt en een wasje gedraaid en gevouwen.. Hoef ik morgen alleen maar boven te poetsen.. zal er morgen wel op terug komen. :rolleyes:

Vanmiddag heb ik de kerstkaarten al geschreven en enveloppen geschreven , hoeft dat ook niet meer :oops: .. Ik had nog een hele zooi aan foto's liggen dus een dikke 2 uur foto's aan het plakken geweest, wel heel leuk! Het album zit vol en onze ook dus morgen 2 nieuwe halen.. Jaja ook foto's van de meeting bij maartjeh ingeplakt! Leuk om terug te kijken.. :D

Nog een lekker stuk gewandelend en toen was de dag al weer voorbij.. Nu lekker bankhangen en verder niets meer..

19. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    mamavesmee:
    met mijn hoofdpijn gaat het al wat beter,
    heb een paracetamol genomen vandaag.
    heb alleen nog last van mijn neus :(
    verder ja demy eet nog steeds slecht:(
    maarja zal wel komen door haar tandjes.
    ze zit weer flink te kauwen op alles..

Mijn moeder die kan niet hier heen die zit met de
    2 honden die uitgelaten moeten worden
    en om ze nou mee te nemen vind ik niet z`n succes. agh ja we verzinnen wel wat :)
    komt goed

ikga lekker tv kijken en bank hangen.
    en me tas in pakken en demy der tas in pakken voor bij opa en oma morgen.
    ik moet voor het eerst weer werken zal wel raar zijn hihi :). maar vind het ook wel lekker,
    misschien tot morgen en anders dinsdag avond.
    want dan is jan ook thuis en kan ik nog lekker achter de pc kruipen :)

knuffel meidenn.

20. MamavEsmee

Heel veel plezier morgen met je eerste werkdag!

Deel Deze Pagina