Ik zag Happygirl langskomen....gezellig dat je er weer bent, maar wat een rotsituatie thuis meid. Vind het echt heel erg voor je. Hoop dat jullie het samen wel goed op kunnen lossen. Sterkte! Sam, toch weer ongie geworden, balen zeg. Zeker als je al 5 dagen te laat was..... Loopy, meid weer niet gelukt deze ronde....maar jje blijft zo positief en dan vind ik zo knap en sterk van je. Succes weer! Bedankt voor de felicitaties voor onze kids. Frederique, nog steeds zo moe...Zal denk ik wel snel wat minder gaan worden. En Rubin vraagt natuurlijk ook een hoop energie van je. Wanneer mag je weer naar de VK. Wel lekker als je weer even hartje mag luisteren. Amber, ook al 2 sinetrklaas feestjes gehad dus....Geloven ze allemaal nog? Succes met je drukke dagen meid! Judith, vrienden roken waar je kindje bij is...dat kan ik me dus echt niet voorstellen. Wat raar zeg...ik zou dan ook hgelemnaal perplex staan denk ik. Mamabeer, alles maakt je wel even erg onzeker denk ik, maar geluykkig zag op de echo alles er goed uit. Gefeliciteerd met Lex en een leuke dag gewenst!
Zo..even bijgelezen.. Hier lag guppien om half 4 te brabbelen..lalalalalalalalala.. en op een gegeven moment vond ie t niet meer leuk.. Ga ik erheen..staat ie in bed..en een schik dat ie had.. Dus even geknuffeld en gauw terug gelegd..nog even gebrabbeld en weer gaan slapen.. gelukkig maar..en nu slaapt ie natuurlijk nog.. Vandaag nog geen weggaan plannen..even zien wat t weer doet.
Was even een heel korte reaktie hoor.... Moet nu echt snel gaan eten, opmaken en dan naar mijn werrk sjeesen. Miep, ze wisten inderdaad niet dat wij ook al een garage hadden. Ik zal eerst zijn verjaardag maar afwachten voordat ik iets anders ga halen denk ik. Nog maar 4 nachtjes slapen Miep! Johana, heb je weer cursus in Utrecht?
Olga..ja dan zou ik ook nog even wachten..zal nog wel veel meer speelgoed komen.. en 4 nachtjes slapen..? waarvoor? ja dat brabbelstokje..idd wel lief van Senna..
Goede morgen lieve meiden, Heb alles wel gelezen maar het is nog vroeg dussss reageren! als je meegelezen heb op dat moment kan je veel beter reageren (vergeet zo snel dingen haha) kreeftje: ik hoop snel dat je kleine meid thuis gaat komen en dat het goed met haar gaat... vooral straks in deze dagen wil je gewoon thuis zijn met elkaar (en dan ook nog je herstel van je operatie en de emotionele kant daarvan pfff) miep: lekker aan het brabbelen haha hier doet mika het gelukkig alleen s ochtends vroeg. het klinkt wel heel leuk.gelukkig dat het met je polsen goed gaat (of beter) ik had een tijd geleden heel veel last van zo tintelende hand (weet de naam niet meer) tunnelsyndroom met nog wat ervoor haha maar heb toen voor de zwangerschap er een injectie in gehad maar is nooit meer zo erg geworden...beter.... olga : eetse en doegie..... hier ben ik ook vandaag ongi geworden na bijna 10 weken..hehe ben benieuwd wanneer het de volgende keer is. ik voelde me de laaste dagen een beetje kribbig worden dus had wel een vermoede dat het eraan zat te komen.... hier verder alles goed, mika is net opgehaald door me schoonmoeder. die past s ochtends nu op en om kwart over 12 brengt ze hem naar het kdv. nog 3 weken en dan mag ik weer tillen jeeeeeeeeh. ik zit in de meelees stand***********
MAMABEER, knuf! En gefeliciteerd met Lex (voor morgen)! LOOPY, duimduimduimduimduim SANNEKE, ik sluit me aan bij beveiliging (ivm foto's ed) HAPPYGIRL, gezellig dat je weer meeleest/kletst! Tjee ... wat een kl*tenieuws. Lekker van je man zeg ... Pfff ... Hele dikke knuf! MIEP, ze is inmiddels bevallen van een gezonde meid, met 36w (ongeveer) en het meisje weegt 3 kilo (Mirre ook met bijna 40w zwangerschap )! Dus mijn ziekenbezoek van vanmiddag wordt kraamvisite . Mirre ligt zonder deken. En als ze wakker wordt gaat ze staan brullen en ook niet meer zitten of liggen ... geen oplossing dus voor je. SAM, balen ALIEKE, zwaai LINDY, vervelend van de ruzie. Werkse vandaag (helemaal gemist dat je een nieuwe baan hebt ... wel fijn hoor! Wat voor een werk is het?) LOESIE, was het gezellig bij je oma? BROODBELEG: philidelphia (roomkaas), pindakaas, roomboter, appelstroop, tahin (sesampasta), avocado, (gesmolten) jonge kaas (mag ook ongesmolten, maar dat vindt Mirre vies ) ... binnenkort weer eens banaan proberen (alle fruit kun je prakken op brood) en na dr 1e verjaardag gaan we vega smeerworst proberen. OLGA, Mirre en Jan spelen al heel vaak met duplo (... nou ok ... ikke ook ) ... wij bouwen en Mirre (aka Godzilla) sloopt . Leuk Sint gevierd? O lekker verwend ... met 2 garages SLAAPZAK open, beter geen veiligheidsspeld. Je kunt de slaapzak beter andersom aandoen (dus rits op de rug) JUDITH, ja het is de vriendin die in de verbouwing zit, maar het huis was nét goed leefbaar (mooie timing he). En knuf voor Esmee met dr pijnlijke tandjes! KREEFTJE, knuf! MEETING RDAM, ik kan alle zondag wel (denk ik) behalve 8 feb ... AMBER, gezellig maar druk dus ... sterkte deze week (ouderavonden zijn altijd erg vermoeiend, hopelijk niet te veel of beter niog: geen zeurouders!). FREDERIKE, fijn dat het goed gaat met Rubin (scheetige foto) en je kleine spruitje! *** Hier vannacht weer mega-bal ... van 23.30-2.30 met een klaarwakkere en doodmoeie Mirre in mn armen gezeten. Denk dat het komt door het drukke dagje (voor verjaardag opa naar cobramuseum en daarna naar geitenboerderij) en het weinige slapen. Totaal uit dr ritme. En misschien toch kiesjes? Nou ja. Je gaat vanalles verzinnen als ze zo overstuur zijn ... Jan en ik nu dus heel erg moe. Arme Jan ... die moet weer fris en fruitig aan t werk (hij kan nooit slapen als ik met Mirre bezig ben ... ik ook niet als het andersom is trouwens ). Hoop echt dat Mirre ooit dat slapen een beetje beter onder de knie gaat krijgen. Wat dat betreft zou het juist wel goed zijn als een tweede nog eventjes op zich laat wachten. Voor hetzelfde geld is die ook zo'n slaapweigeraar Nu zit Mirre weer heel lief te spelen, maar ik zie wel dat ze erg moe is (was vanochtend al weer om 6u wakker). Ik probeer het nog tot 10u te rekken, maar wil dr wel weer een beetje in het normale ritme proberen te krijgen. Vanmiddag waarschijnlijk dus op kraamvisite. Kindje is supergezond en heeft vandaag al redelijk goed uit de tiet gedronken. Echt superknap! Vanavond gaan we uiteten met vrienden en hun zoontje (en Mirre mag natuurlijk ook mee). Dus lekker vroeg (17u)
Goeiemorgen, Na een aardige tijdje afwezigheid...voel ik me inmiddels een stuk beter YAEHHHHHH De medicijnen zijn aangepast, en de uitslag van alles was gelukkig goed. Een pak van mijn hart Ik heb her en der foto's van de meeting gezien, volgens mij was het echt keigezellig! Volgende keer als het hier in de buurt is, zorg ik dat ik dr bij ben... Ik heb nog niet alles bijgelezen , dus ik ga nu nog geen reactie geven. Maar wilde even laten weten dat het weer een stuk beter met me gaat.
Goeiemorgen! De week is weer begonnen, ik hoop weer tijd te hebben om mee te lezen! Een kl*te nacht gehad, Loïs werd iedere keer wakker. Zodra ze dr speen had ging het wel goed voor een uurtje. Ben gesloopt De uitnodigingen zijn klaar (laat he) en vanavond gaan we ze rond brengen. Ik ben er helemaal niet tevreden over want de kwaliteit van de foto is een stuk minder. Ik ben mezelf er overheen aan het zetten
Amber.. i.d. verjaardagen , nu met Esmee gaan we meestal overdag waar mogelijk, vind dat zo'n gedoe met Esmee s'avonds. Of we moeten oppas regelen.. Of we nemen haar me en daar slapen in een bedje..Drukke dagen voor de boeg! Werkse meid! En alvast een knuf voor Jesse.. Frederike.. haaaaai.. hoe is het met Rubin en de kleine spruit? Lieve foto van je kereltje.. Mamabeer.. Hieperdepiep! Dianne werkse vandaag! Olga.. Senna lekker aan het spoken... gelukkig dat je nog redelijk hebt kunnen slapen..Oh.. wraakactie van je man..En Senna lekker verwend. Hopelijk kun je de garage nog ruilen.Ik kon het roken ook niet voorstellen, was ook voor het eerst dat ze het deed.. Die vriend deed het niet hoor! Maar ik ga niet in andermans huis zeggen dat ze niet mogen roken maar uit fatsoen rook je niet waar een kleine bij is. ( vind ik) Johana.. werkse vandaag! Miep.. Mika ook aan de klets vannacht. Fijn dat hij wel weer is gaan slapen! Nog geen plannen? Hier het uitje van de dag, boodschappen doen haha.. Nog 4 nachtjes en dan is je kereltje jarig! Momhairy.. het einde in zicht.. fijn hoor! Wel lief dat je schoonmoeder jullie zo fijn helpt. Salapio.. fijn dat het kindje goed ter wereld is gekomen en een mooi gewicht! Drukke dagen gehad.. Mirre ook al aan het spoken, zit in de lucht. Zijn jullie bezig dan? Heb je al wel een eisprong nu je nog bv geeft? *********************************************************************************** Mag ik ook even klagen... :x Vannacht was het hier ook weer mis.. gelukkig hadden we al wat uurtjes slaap kunnen pakken..om half 5 begon Esmee te miepen en te piepen.. om 5 uur er eventje heen geweest en zo tot 7 uur door gerommeld.. Kom ik beneden heeft 1 van de honden zijn sluitspier niet onder controle gehad en is juist op het hoogpolligtapijt gaan zitten wat we in de zithoek hebben liggen.. Grrrr .. Ben dus eerst flink aan het schrobben geweest.. En de lucht die er hing.. Getver.. Toen Esmee snel d'r flesje gegeven die had reuze honger en is daarna lekker in de box gaan spelen.. Dus meteen maar de woonkamer uitgesopt.. Vind dan meteen alles vies. Meteen de douche ook meegenomen..Boven alleen nog even onze slaapkamer en Esmee d;r slapkamer stoffen en zuigen/dwijlen.. En nou moet ik ook nog Ongi worden vandaag!.. Kan er ook nog wel bij.. Als ik strax boodschappen ga doen meteen opzoek naar een lekkere reep chocolade! Het tandje van Esmee staat op doorbreken.. D'r voortand rechts voor.. Ik ga nu eerst genieten van mijn kopje koffie!
Alieke.. ook al een #%#$ nacht.. Beetje perfectionistische.. heb je een voorbeeldje van de uitnodiging? Ninien.. Fijn te lezen dat je je beter voelt!
Hier spookt Nina ook al anderhalve week s,nachts meestal om een uur of 3 wordt ze wakker, en meestal kan ik het redden met een speentje, maar als de volumeknop voluit gaat, dan ga ik maar een fles maken anders is heel de straat wakker... Ik heb trouwens nog een leuk nieuwtje HET LOOPT
http://s421.photobucket.com/albums/pp29 ... V00441.flv http://s421.photobucket.com/albums/pp29 ... V00453.flv 2 aparte filmpjes
Ninien.. Met Esmee ging het een weekje goed.. het is nu al zo'n 2 maanden raak Wat knap dat ze loopt! EN zo trots!
Mama van Esmee, ik dacht dat Nina snacht wakker wordt of van de kou, of van de honger, Maar ik lees nu hier dat er meerdere kindjes zijn die snachts spoken. Maar ik kan dr snacht echt niet laten gillen, want jan zit de hele dag op de weg met de vrachtwagen die heeft zijn rust hard nodig!' Het zou wel beter zijn, om dr te laten huilen, want nu gaat ze wennen aan de fles, en komt ze straks iedere nacht Maar ik moet vanmiddag naar het cb, dus ik ga het eens overleggen, soms hebben ze wel goede tips. En ze moet een spuitje, dus aankomende nacht zal ze wel goed slapen, dat doet ze meestal na de prikjes... Vin het wel weer zielig hoor.... Ik laat wel ff weten wat ze gezegd heeft, over dat wakker worden s,nachts En natuurlijk wat ze gegroeid is enzo
Dan vouw je hem open en staat dit aan de binnenkant: Ze zijn hartstikke leuk geworden hoor maar heb zo'n hekel aan onduidelijke foto's. De achtergrond is een beetje blauwig geworden (niet zo blauw als op de foto hoor ) Zulke dingen doe ik het liefste zelf, dan weet ik precies wat ik wil maar deze keer heeft een kennis ze uitgeprint en ermee gekloot. Oke... ik ga er niet meer over stressen.
*gluurt even om het hoekje* kennen jullie mij nog? ik las net de blog van amber over de meeting! wat gezellig was dat! hoe gaat het met jullie allemaal? ik las in vogelvlucht dat er een paar dames in verwachting zijn! gefeliciteerd meiden! en druk aan het voorbereiden voor de eerste verjaardagen! is er ook een lijst met data? ik heb gisteren uitnodigingen verstuurd met een pasgeboren jonathan erop en een stoere jonathan op zijn loopauto. nou ik ben benieuwd! ik hoop nu weer iets vaker langs te wippen. liefs!