goedemorgen... Salapio....dus je ziekenhuisbezoek wordt kraambezoek! LEUK! veel plezier alvast! en vanavond uit eten...gezellig! Miep...nog geen plannen?! vervelend...Mika wakker 's nachts... nog meer nachtbrakertjes las ik wel! nou hier was het vanacht ook weer zover hoor! veel wakker en krijsen en uiteindelijk maar een fles gegeven.... feestje van mijn oma was erg leuk! Ninien....fijn dat je medicijnen wat helpen meid! en Nina loopt! knap hoor!
LEUHEUK die uitnodiging! Ik ben wat dat betreft saai, want ik koop kant en klare uitnodigingen Of ik moet nog wat gaan knutselen met het fototoestel Maar denk het niet.
ninien: wat een geweldige filmpjes. ik heb die van op de trap klimmen ook bekeken en het ziet er echt grappig uit. mika moest nu ook beginnen met traplopen (proberen)maar denk dat dat wel gaat lukken wand in de woonkamer klimt hij ook overal op alieke: heel leuk is jullie verjaardags kaart geworden voor lois... en die foto die je gekozen hebt is ook echt super leuk.nog 2 daagjes en dan is ze alweer 1.... nafnaf: tuurlijk kennen we jullie nog. en leuk zo verjaardags kaart. ik heb ze ook laten maken bij wij jonge oudes. met drie foto's erop. 1 van de eerste echo van 9 weken (lijken net 2 bolletjes wol naast elkaar) 1 van de kraam weer en 1 van hoe die nu is.... salapio: veel plezier bij het jraambezoek. altijd leuk om er heen te gaan. 1 van de zwangerschaps yoga is nu 20 weken zwanger dus over 20 weken heb ik ook weer een raambezoek (ongeveer) kan me er nu al op verheugen zo klein hummeltje . en wat veel kindjes wakker snachts lees ik.... ik heb bijna zoiets van nou dan zal mika er ook vast aan mee gaan doen. misschien sinterklaas of verjaardags stress hahah
loessie jij ook al wakker van de kleine..pffffffffffff misschien vanavond weer lekker doorslapen... hoop het voor je xx
mve: idd lief dat ze elke keer zo voor ons klaar staat maar aan de andere kant is ze wel een bemoeial zeg maar. ook van de week op een verjaardag zit ze tegen me tante te vertellen wat ze allemaal wel niet doet bij ons in huis zodat mensen zeggen van zozo enz. en denkt alles beter te weten. is wel een moeilijk iets omdat ze wel klaar staat maar ook altijd teveel wilt doen... (beetje eng af en toe)
Alieke.. mooie uitnodiging hoor! Uitnodigingen.. wij sturen een smsje rond .. Wou eerst ook uitnodigingen doen.. Vind Erwin niet zo leuk ..Maar de meesten weten al wel dat we het de zaterdag na haar verjaardag vieren en natuurlijk vriendinnen en oma's/opa's die overdag kunnen komen zijn op de dag zelf welkom.. Ik denk dat wij het van 14.00-17.00 vieren.. En dan evt de mensen die willen kunnen blijven eten.. Loessie.. oei ook al een spookje.. Wij geven uiteindelijk ook de fles als ze echt niet meer gaat slapen.. Ze zullen het wel nodig hebben.. Vandaag ook nog lekker vrij of niet? Nannaf.. loopt de boekhandel goed? Ninien.. ben benieuwd wat het CB voor tips heeft .. Sorry
momhairy.. ze is zo te horen erg trots op zich zelf .. Kan me voorstellen dat het wel lastig is. Is dat zo'n 1 met een mega plaat voor d'r hoofd Lastig terwijl je de zorg wel nodig bent.. Nog eventjes en dan ben je er lekker klaar mee.. Zal schoonma wel moeten afkicken
De hondjes zijn even snel uitgeweest.. Ik weet wie de dader is .. Esmee ligt nog lekker te tukken en ik ben mijn ochtend humeur behoorlijk kwijt ..
Bij Nienke heb ik weinig tips nodig gehad, maar met Nina heb ik echt al veel aan de wijkverpleegkundige en haar tips gehad! Zij is dan ook een hele leuke vrouw, en zit ook al lang in het vak! De meeste moeten niks weten van het gebemoei van het Cb.... Maar ik heb veelvuldig gebruik gemaakt van het inloopspreekuur Dus misschien heeft ze wel een goede tip
hey meiden ik verwaarloos jullie nog steeds, druk weekend gehad en eigenlijk de compu niet aangehad.. Even op Sanneke reageren: Op welke site staan de foto`s dan?Want op de site van de decmama`s zie ik ze niet hoor.... Daar staan alleen lijsten , of had je daar moeite mee?
ik kom me ook wee ff melden! de meeting was super gezellig! ik moet 75 foto's bestellen angelina is vandaag precies 11 maanden! straks ff naar het cb...bah prikjes
idd mve en ik heb het ook met opmerkingen geprobeerd duidelijk te maken maar nee ze snapt het niet. toch maar een keer erover hebben denk ik uhm...vind dat nooit zo leuk onderwerp om het erover te hebben maar als het moet moet het he.... xxx
Morgen, Ik ben net terug van 't CB en Jayda weegt 9325 gram. Ze is ruim 600 gram aangekomen. 2 maandsen niet groeien en nu opeens ruim een halve kilo aangekomen. Ik had het al opgemerkt want Jayda is nu zwaarder en heeft een bolle toet. Ik ga nu verder met het huishouden.
Jayda mooi gegroeit zeg! Ik vind dat ze echt te zwaar worden, tijd om zelf te gaan lopen Loïs begint ook wel een dikkertje te worden nu (voor haar doen )
Ik geloof best dat er mensen op CB's werken die hun vak verstaan maar ik de laatste keer dat ik bij cb was zeiden ze dat ik Esmee meer brood moest geven en s'nachts moest laten huilen. Ten eerste eet Esmee amper brood.. kan het er moeilijk in stouwen.. en laten huilen s'nachts. Nee hoor..
french.. gefeliciteerd met de 11 maanden van je meisje.. Succes bij het CB.. Alieke.. haha ja tijd om te gaan lopen, tillen is soms echt niet meer te doen.. Juffie.. Wat fijn dat Jayda goed gegroeid is! Volgens mij is de hond een beetje ziekjes.. loopt hier net over tegeven.. ben ik blij dat ik kleine honden heb
Judith...ja ik moet morgen een hele dag werken en donderdag een vergadering....en dan het weekend weer... dus lekker veel vrij! en een sms als uitnodiging sturen?! wij doen het gewoon mondeling! ach...het hondje ziekig?! zielig...beterschap! Alieke...leuke uitnodiging... en succes met de prikkies straks! Ninien...succes op het CB straks! French...ook succes op het CB! en 11 maanden...gefeliciteerd! Juffie...jayda lekker gegroeid dus! fijn hoor!
Hier net een suprise in elkaar geflanst voor vrijdag voor mijn vader! ga nu effe boodschappies doen met Nicky! tot later!