December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Nou zeg... We waren bij 2 winkels geweest waarvan de site van Shoesme aangaf dat ze de schoenen verkopen..

1e winkel was gesloten ](*,)
    2e winkel gingen we naar binnen. Gevraagd voor Shoesme schoentjes. Kenden ze volgens mij niet, ze deed beetje vaag. Dus ik zeg we moeten wel de babyproof. Lacht ze keihard, wat is babyproof? Ik zeg met een flexibele zool.
    Oh daar hebben we alleen deze van (stond een mand met allemaal lelijke schoentjes)... Heeft ze nog even Youri zijn voet opgemeten (voetje zat helemaal niet recht in dat ding maarja :( ) en ze zegt oh je hebt maat 20 nodig die zitten nog wat ruim...
    Dus tussen die lelijke schoenen gezocht (durfde het niet meteen te zeggen) en 2 paar in maat 20 gevonden. Ik zeg hmm nee we kijken nog wel ff verder :)

Maar stom he, dat ze daar geen Shoesme kennen terwijl het wel op de site van Shoesme staat?

Ik wil ze zo graag online bestellen maar ben echt bang dat ik de verkeerde maat neem...
    Maar we hebben geen tijd meer voorlopig om naar de winkel te gaan ervoor.... Dilemma :rolleyes:

2. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo dames zo jullie hebben lekker geklest.

mamabeer gefeliciteerd met je zoon

Zo nu komen er veel verjaardagen van december kinderen.

Ik heb lekker gewerkt.
    effe klagen schoon ouders passen twee dagen op zoo ze doen waar ze zin in hebben met Tugce. Ze wten altijd beter IK vind wel lief dat ze op passen maar somms pfff IK vind ook zo moeilijk wat te zeggen.

3. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    nog meer kindjes die aan het nachtbraken zijn lees ik..danielle ook alweer een weekje of twee..ach het zal wel weer een keer ophouden denk ik dan.

hier wel een boel 'kennissen' maar 1 echte vriendin...de rest mogen 'meedoen';)

eum anticonceptie hier de pil heb eigenlijk een hekel aan dat ding maar we wouden snel een tweede en toen leek dit het handigst na de tweed wordt het een spiraal denk ik.

zo cursus zit erop gelukkig reden de treinen normaal vandaag en was ik rond 5u thuis. ga nu even lekker met dani knuffen...:D

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

loessie.. klinkt ook lekker wat jullie eten. Erwin is meer van de aardappels, groente en vlees.. Wij eten ook altijd meteen als Erwin thuis komt. Jij ook geen durfal wat het plaatsen van een spiraaltje betreft..

Momhairy..Klinkt leuk die traktatie.. schoentjes? Dat was mvy ( anita)..Wat voor werk doe je?

Dee.. Ik wist dat jij een spiraal had laten zetten.. wist niet dat een spiraal 150,00 kost.Ik zou macaroni eten, is wat lichter verteerbaar. Sportze! Ai.. een krab van de poes gehad.. :cry:

Anita.. vaag of niet? Veel schoenen winkels verkopen shoesme.. Ik had gebeld naar een schoenenspeciaalzaak in een naast gelegen stad en op de site kon ik er niets over vinden. Ik heb ze gebed en ze verkochten ze wel. En anders bij een schoenenzaak voetjes laten opmeten.. Shoesme valt klein heb ik gelezen en dan een maatje groter bestellen.

Ayse.. ik zou er toch wat van zeggen tegen je schoonouders en anders laat je je man dat doen. Het is jullie kind, jullie bepalen in grote lijnen. Tuurlijk is het soms wat anders bij opa en oma maar het is niet de bedoeling dat ze doen wat hun goed dunkt.. Ze horen eerst in overleg te gaan met jou.. Succes meid! ;)

Esmee ligt er weer in..

Belde net even met de gastouder over woensdag ( sintmiddag) het is pas om 5 uur en de Sint komt tegen half 6.. dan is Esmee echt al knocked out en anders wel poepie vervelend..Ze heeft honger..En we worden om half 5 al verwacht.. Vind het een beetje lastig.. om nou helemaal niet te gaan vind ik ook al zo wat..

Morgen vroeg een vroege dienst.. Pfff moet ik er vroeg uit.. 5.45.. :confused:

Belde net een collega of ik mee ging morgen vroeg op ziekenbezoek bij een andere collega..Tuurlijk zeg ik weer Ja.. lekkere rot tijd! 10.00 ligt Esmee nog op bed.. En kom net uit de vroege dienst.. mmm hoe ga ik me hier weer uit lullen.. En het zijn altijd de zelfde collega's die niet mee gaan..

Ga even lekker bankhangen...

5. MamavEsmee

Johana.. knuffelze met je mooie meisje! :D

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    hai meiden
    zo ik ben thuis vna een drukke werkdag
    wel onwijs leuk hoor :)
    krijg een contract voor 27 uur
    weet nog niet voor hoelang mijn contract is.
    eerst door mijn proeftijd heen :)
    maar dat komt wel goed :)
    hetis een erg leuk clubje.

Mamavesmee wat raar dat ze gingen roken :S
    ik had ook meteen weg gegaan..

Happygirl wat Klote berichtzeg meid
    jeetje wat rot..
    dikke knuffel voor jouw en dylan.

meiden heb even snel bijgelezen en gereageerd
    moet aan het eten beginnen
    want demy komt zo al weer thuis.
    en dan moe tik klaar zijn :)
    dus sorry :(
    tot morgen ;)

nu snel verder met het eten :)

7. Hoi,

Vandaag naar cb geweest

Nina weegt 9,9 kilo en is 75,5 cm lang
    en is een eigengereid en vlot en pittig dametje.

En MVE het advies voor het snachts wakker worden, een uur voordat ze naar bed moet, zorgen dat ze geen prikkels meer krijgt, tv, drukke spelletjes, en dergelijke.
    En overdag genoeg te eten geven ;)

Dus eigenlijk voor jou geen gouden tip.

Maar dat Rustig houden voordat ze naar bed gaat, daar had ik zelf ook al bedacht, en gemerkt, als ik dr savonds in bad doe, dan wordt ze lekker loom, dan gaat ze lekker liggen en slaapt ze ook zo, en als ik dr van de vloer afpik en dr gelijk naar bed doe, dan ligt ze altijd nog een poosje te jengelen.

Dus vanaf morgen meer brood en fruit ;)

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Anita..beetje achter met foto’s plakken..ach dat komt vanzelf.. ;)
    Wat stom dat ze geen shoesme hadden..ik zou ze gewoon online bestellen..
    Meet gewoon de cm op van z’n voetje..
    En dan mail je gewoon even met een webwinkel..
    En ik wil Mika’s maatje 20 morgen wel even voor je opmeten..?

Amber..wat is Jesse lekker gegroeid! :D
    Gingen de prikjes ook goed?

Britteke..lekker even weg geweest!
    Leuk hoor! :D

Judith..ja alle foto’s worden zowat in geplakt..
    Ik bestel altijd alle foto’s..en dan laat ik mams en mijn zus eruit kiezen..
    En wat er over blijft plak ik in.. :)
    Wow en zomaar aan t schilderen geweest! Leuk!
    Wordt t wat?
    Esmee weer geen brood..hè gets..
    Och en morgenochtend alles tegelijk..nou dan zou ik gewoon zeggen dat t niet uitkomt met Esmee..en anders zeg je dat ze niet lekker is..of zo..? :rolleyes:

Anticonceptie..geen..voel me stukken beter zonder toegevoegde hormonen :)

Pareltje fijn dat alles goed is!
    En morgen prikjes..sterkte..

Loessie..je surprise al klaar..leuk joh! :D
    Morgen prikjes..sterkte..

Iloon..tja als t van 1 kant komt ben je er helemaal klaar mee toch?!
    En wat fijn dat Serena t zo leuk vondt op school! ;)

Momhairy..klinkt leuk je tractaties!
    Zo’n beker heb ik ook voor Mika..maar die kan er nog niet uit drinken..of tenminste..wil niet..
    Die wil uit geen enkele beker drinken.. :rolleyes:

Dee..ah wat zielig dat Estelle is gekrabt door de kat..
    Maar kan idd gebeuren hè..

Ayse..wat lastig hoor dat je schoonouders soms oppassen dan hè..

Johanna..gelukkig een beetje op tijd thuis!

Lindy wat fijn dat t werk je beviel!
    Super leuk! :D

Ninien..Nina lekker gegroeid! :D
    En zijn zeker tips om te proberen hè!

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nou we zijn toch maar even de stad in gegaan..lekker fripse neus gehaald..
    Niks gekocht..gewoon lekker bakkie gedaan..
    Vanavond aardappels met stoofpeertjes en schnitzel gegeten..Mika ook..
    En ik heb weer eens barstende koppijn..komt vast sneeuw of zo aan.. :rolleyes: :)

10. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Lindy....fijn dat je eerste werkdag bij je nieuwe baan je goed bevallen is!

Judith...ow jee, morgen vroeg eruit dus!
    ik heb morgen een dagdienst....
    moet dan van 8 tot 4 uur werken!
    en tussendoor mag ik met Nicky naar het CB....
    ik val in morgen...vandaar!
    en morgen op ziekenbezoek? als het je niet uitkomt, verzin je toch gewoon een smoesje?!
    je moet naar de huisarts ofzo...

Ninien...Nina weer lekker gegroeid dus!
    hoe ging het met de prikjes?!

11. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Miep...weer lekker wezen stadten...en niks gekocht....alweer niet?! zaterdag ook al niet... :rolleyes: ;)

12. MamavEsmee

Zijn jullie mannen soms ook zo :c: Wat een vreselijk eigenwijs 'ik wil mijn zin anders wordt ik chaggie" Grrrr..

Ik wil graag ijsblauw op de muur of lichte lavendel.. Hyper modern aldus Erwin maar het staat hier gewoon erg mooi, weet ik zeker..

WE hebben onbehandeld eiken ( blank) en blauwe banken en voor de rest bruintinten.. Oja en een witte kast.. en een witte box..

Hij wil graag rood :confused: grapjas.. hij is nu boos de honden uit gaan laten :) ... zal wel weer een gezellige avond worden :) .. Ik wil voor Esmee d'r verjaardag de kamer af hebben want het is geen gezicht nu :rolleyes: .. En aangezien ik mijn zin wil hebben ;)

Morgen maar even wat kleurstaaltjes ophalen..

Miep.. Denk dat ik i.d. maar een slechte smoes verzin :) Lekker, stoofpeertjes, is Esmee ook dol op..En gezellig een bakkie gedaan! Altijd leuk!

Lindy.. fijn dat het leuk was op je werk! 27 uur , is dat ook wat je wil?

Ninien.. ook mooie cijfertjes! Geen tips voor mij id..

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Loessie..ja..ik ben aan t afkicken..van al dat geshop :)

Judith...ah mannen..nou gelukkig valt die van mij met dat soort dingen erg mee.. :)
    Ik zou gewoon verf ophalen en beginnen.. :)
    Rood..ehm..nee absoluut niet mijn ding..
    IJsblauw hebben we hier ook en lavendel heeft Mika..erg leuk hoor!

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Haai Haai!

Britteke, welcome back! Heb je nog een "seabird" meegenomen? ;)

Juffie, zozo, je meid is lekker gegroeid! Hoe gaat het met het ziekenboegje?

Happygirl, wat een rot bericht wijffie, veel sterkte hoor! Ik hoop dat je snel een huisje kan vinden zodat je een lekker gezellig "nestje" voor jezelf kan maken.

Miep, nog steeds koppijn, hmmm vervelend zeg! saridon werkt bij mij meestal wel, misschien proberen? Enne, ik zou ook het liefst stoppen met anticonceptie, maar ik heb een hele heftige menstruatie zonder pil, jekkes...liever niet! (volgend jaar stop ik weer! ;) )
    Heeft Mika z'n slaapzak al?

Momhairy, leuke foto! Wat voor hoekbank zoek je?

Judith, Esmee is dus een broodweigeraartje, misschien met warme melk, krentjes en een beetje kaneel, soort van broodpapje? Of beschuit / crackertje? Hmm...nou geen drama van maken hoor, knijpfruit is ook lekker :) Komt vanzelf wel weer toch? Enne laten huilen s'nachts dat kan ik ook echt niet!

Alieke, je moppie alweer bijna 1 jaar! Kaartje is leuk geworden!

Loessie & Pareltje, succes met de prikjes...

Dee, oei wat schrikken met die kat, ja meis...kan gebeuren hoor, je kan niet alles voorkomen!
    Als ik foto's van mijn broer van vroeger bekijk, heeft hij ALTIJD vette krabbels van de kat op zijn gezicht, hij liet zich nml altijd vallen op de kat, dat vond hij een leuk spelletje (de kat dus iets minder) :)

Johanna, hoe is het met daan? Al n beetje van dat hoestje af?

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hoiiiii Ess.. ;) saridon..uhm..even onthouden zal ik dat eens halen..
    Enne hier juist minder heftig zonder pil.. ;)
    Ik heb nu 1 slaapzak lange mouw voor Mika..overdag leg ik met korte mouw erin..
    Maar ik moet er zeker nog wat bijhalen..
    Ik wou zaterdag langs prenatal maar dat is niet gelukt..gaat deze week nog wel gebeuren denk ik. ;)
    En hoe'st bij jullie?

16. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Judith....mannen.....!
    vervelend hoor! mijn man kan ook zo zijn...
    sterkte ermee hoor!

ESS..Zwaaizwaai!

ik ga met mannetje op de bank gtst kijken!
    fijne avond!

17. MamavEsmee

Miep.. wat grappig dat je beide kleuren in huis hebt..wordt vervolgd :)

Loessie.. Wel fijn dat je morgen toch tussen door met je meisje naar het CB mag/kan..

Essebes.. Broodweigeraartje haha.. maakt niet uit hoe lekker ik het maak.. komt vanzelf weer goed ( neem ik me zelf maar voor) hoe meer ik me er over opwind hoe slechter ze eet..
    Hoe gaat het slapen met Liv?

Hier het liefste rubbertjes.. maar ja Erwin niet.. vind het wel makkelijk.. :)

De stemming is weer iets beter.. ik ga morgen kleurstaaltjes op halen en dan kijken we samen even..

Collega mailde net.. haar kindjes hebben de griep en hoge koorts dus het gaat morgen niet door .. Vink niet erg..

Morgen middag komen ze van het bedrijf die de kozijnen hebben geplaats.. onze achterdeur loopt helemaal krom :confused: Als we de deur niet opslot doen tocht het door 2 kieren aan de boven en onderkant..Ik hoop dat ze een beetje op tijd komen, en als Esmee wakker is :)

18. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Zo even een snel berichtje van mij. Het internet ligt er steeds uit grrrrrrrrrrrrrrrrrr

@Dee
    Wat een stoute kat zeg !

@miep
    Shoppen en niets kopen. Knap ! Dat lukt mij nou nooit

enne jesse heeft geen kik gegeven bij de prikjes. Hij was met mama een boekje aan het lezen. We hebben ook een hele goede verpleegkundige. Die heeft jaren op de kinderafdeling in een ziekenhuis gewerkt en kan dus heel goed prikken. En jesse heeft lekkere dikke spekbeentjes

@lindy
    Fijn dat het leuk was op je werk

Ik weet niet meer wie maar zo vroeg op :confused: moet er niet aan denken

@essebes
    Hoe is het met Liv ? Al een beetje opgeknapt ?

Anticonceptie ik ga in het nieuwe jaar weer een spiraal nemen.
    En mijn man laat zich steriliseren. Wij willen geen kids meer.

@iloon
    Wat leuk eerste schooldag van Serena

@britt
    Lekker weg geweest dit weekend?
    AHHHHHHHHH Sam een beetje lastig

@Miep
    Beterschap voor je koppijn. NEEEEEEEEEEEEE geen sneeuw.

@loessie en pareltje succes morgen op het CB

@Momhairy
    Ik zal je op de lijst zetten. Enne jij werkt veel zaterdagen

@judith mooi ijsblauw en lavendel
    Gewoon beginnen. Rood is de moeilijkste kleur om te schilderen. Wij hebben 1 bordeaux rode muur op de slaapkamer. Nooit meer.
    Beneden hebben wij chocolade bruin en aqua.

@ninien
    Nina is ook mooi gegroeid.
    Bijna net zo groot als Jesse

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Zo, ik heb het gezellig duk op internet 8)
    Ben natuurlijk veel aan het speuren naar leuks voor ons
    trouwfeest :D :D
    Ben op zoek naar mooie cupcakes (ipv taart), fotograaf, prinsesenjurk ;) en het boekje trouwen voor dummy's ;) Hihi heb nog geen idee hoe het allemaal gaat werken maar komt goed! We hebben nog een paar maanden :D

Vandaag met m'n mams naar de dokter geweest, ze geeft bloed op en haar bloeddruk is veels te hoog; boven druk: 212 onderdruk 119, ik hoop dat het niets ernstigs is, ze gaan haar onderzoeken.

Liv knapt steeds meer op, wel nog snotverkouden maar ze hoest iets minder gelukkig.
    Vannacht heeft ze van 19:00 tot 5:30 doorgeslapen! :whistle:
    Vanavaond heeft ze lekker boerenkool met stoofpeertjes gegeten, mjammie..
    Ze vertikt het trouwens nog steeds om haar eigen fles vast te houden! Ik moet haar drinken geven...wat een luilakkie he?

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Loessie..tvkijkse!

Judith..ben benieuwd wat t wordt.. ;)
    ah gelukkig gaat t morgen niet door!
    en balen dat de deur nog goed sluit!
    Hier doen we dat soort dingen altijd zelf.. ;) :)
    kozijnen plaatsen enzo. ;)

Amber..hè gets..zonder internet..bah!
    Wat goed zeg dat Jesse geen kick heeft gegeven!
    Grote vent!

sneeuw..ik hoop t ook niet hoor.. :rolleyes:

Deel Deze Pagina