December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga..alles goed?

Gerda..drukdruk..fijne avond hoor!

Happygirl wat naar dat je hondje ook weg moet..sterket meid..

Judith..jammie..dat klinkt ook errug lekker..
    enne zeker makkelijk hoor om t te laten doen!en kunststof scheelt een boel onderhoud.. ;)
    Alleen mijn paps is van vroeger uit timmerman..dus die heeft voorkeur voor hout hè..
    Dus ze hebben alles samen gedaan..Ons hele huis is verbouwd..alleen 2 buitenmuren zijn blijven staan.. ;)
    Maar jouw Jan kan er dus ook wel wat van..handig hè!
    zolang als ze maar doen wat jij mooi vindt. :)

Enne bin jullie er al uut welke kleur t giet worden..? :)

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

IKKE WIL IJSBLAUW * stampt heel hard op vloer* :)

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    :) :) Ikke OOK...*stampt mee..* :) :)

4. MamavEsmee

Miep.. dat is ook wel fijn, alles zoals je het zelf wilt hebben..

Ik ben nogal wispelturig en kan zo ineens in mijn kop hebben dat ik wat anders wil en dan het liefst meteen..Kan daarom ook geiriteerd worden dat Erwin niet weet wat voor kleur hij wil. Ik wil het afmaken..

Ik wil bijvoorbeeld ook graag een andere bank.. ben deze zo zat.. hij is nog prima hoor .. heeft Erwin gekocht toen hij op zich zelf ging.. Echt zo'n jongens bank :) Vond het al heel wat dat ik strakke meubels in huis kreeg toen we het huis hadden gekocht..

We hebben een vierkante tafel van 150 bij 150 met grote blokpoten.. helemaal gaaf..

Ben verliefd op mijn huisje :)

5. MamavEsmee

Meeting Ballorig Hattem

http://www.ballorig.nl/hattem/index.html

tijd = 11.00

maandag 19 jan
    maartje en charlotte
    Judith en Esmee
    MIep en Mika
    Loesie22 en Nicky
    Dianne en Bas
    Johanna en Danielle (ov)
    Salapio en Mirre ( ov)
    Nelly en Annabel (ov)

dinsdag 20 jan
    maartje en charlotte
    Judith en Esmee
    MIep en Mika
    Dianne en Bas
    Loesie22 en Nicky
    Johanna en Danielle (ov)
    momhairy en mika
    Nelly en Annabel (ov)

woensdag 21 jan
    maartje en charlotte
    Judith en Esmee
    Miep en Mika
    Loesie22 en Nicky
    Dianne en Bas
    Johanna en Danielle (ov)
    momhairy en mika
    Nelly en Annabel (ov)
    Ayse en Tugce

donderdag 22 jan
    Jesse en Amber (ov)
    maartje en charlotte
    Judith en Esmee
    Miep en Mika
    Loesie22 en Nicky
    Dianne en Bas
    Johanna en Danielle (ov)
    Salapio en Mirre ( ov)
    momhairy en mika
    Nelly en Annabel (ov)

vrijdag 23 jan
    Jesse en Amber (ov)
    maartje en charlotte
    Judith en Esmee
    Miep en Mika
    Loesie22 en Nicky
    Dianne en Bas
    Johanna en Danielle (ov)
    Salapio en Mirre ( ov)
    Nelly en Annabel (ov)

6. MamavEsmee

Was hij weer :)

7. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Weltrusten dames!

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..idd...zeker fijn hoor..dan is alles naar je zin hè..
    En hier ook hoor..wat we in de kop hebben hebben we niet in de kont zitten :)
    Dus dan is een makkelijke vent wel handig.. ;)
    Lastig dat Erwin dan niet direct meewerkt.. :)
    Tja die bank..ook een lastig verhaal.. :)
    Die tafel klinkt idd wel heel erg gaaf! 8)
    Hier een lange tafel met blokpoten.. ;)
    T is toch heerlijk als je huisje naar je zin is!hoef je niet te verhuizen.. :)

Sam weltrusten meid!

9. MamavEsmee

Miep.. ik ben ook geen makkelijke hoor :oops: ..

Sam.. trusten! Hoe is het met Lynn?

Zit nu achter de borrelnoten :oops:

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..ach ik ook niet.. :)

enne jij bent lekker bezig..nu weer borrelnootjes..jammie..

ik heb net broodje bapoa op.. :oops:

11. MamavEsmee

Is ook lekker, hebben wij ook nog in de vriezer liggen..Nee ga ik nu niet meer eten.. doen we nog wel eens tussen de middag ipv een broodje..

Ik ga afsluiten, anders kom ik morgen mijn bed niet uit :)

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    :) ik ook niet..ik ga nog even mission impossible afkijken...

Trusten hoor..slaap lekkerr ;)

13. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Ik wil niet ongeduldig overkomen, maar ik heb alleen nog maar van Britteke foto's van de meeting in mijn mailbox ontvangen...
    Tja, de laatste tijd kom ik niet zoveel meer online, maar jullie zijn me toch niet vergeten? *bweheheheeeeee* Hihi...

Hier gaat alles goed, behalve dat zaterdag de achterruit eruit lag van onze auto, die notabene op onze oprit stond. Natuurlijk net voordat ik die nodig had. Ik kwam om half vijf thuis van het shoppen en om half zes stond ik weer buiten, omdat ik een wedstrijd had. Pleur de tas op de passagiers stoel (deur klonk al anders met dichtdoen) loop achter de auto langs... Krak, krak, huh? Ik wist niet dat wij een cabrio hadden. Manlief erbij gehaald, protesterend dochtertje in de box geplaatst *zielig*, restanten glas eruit gehaald en opgeruimd. Vuilniszakken klaar om erover te tapen. Toen bleef de tape niet plakken. Grrr... Mijn ouders gebeld of ik hun auto kon lenen. Met open achterruit naar toe gereden auto geleend, verkeerd gereden naar de wedstrijd *duh, as usual*, maar net op tijd in de zaal. Wedstrijdje verloren, terug naar huis. Zondagochtend heeft manlief de auto weer omgeruild. Man van autotalglass(?) kwam een noodruit plaatsen. Woensdag komt de echt ruit erin.
    Oja, we weten niet of dat de ruit ingeslagen is of dat die gesprongen is door een relais-je wat is blijven hangen. Blijft vreemd.
    Maar goed, het is gelukkig nu wel verzekerd en mijn man heeft aangifte gedaan van poging tot diefstal, dus hopelijk komt er meer blauw in onze wijk.
    Vorig jaar rond deze tijd was ook al in onze (vorige) auto en die van de buurvrouw ingebroken...

Maar goed, genoeg ge-ego-t. Ik ga nu toch echt foto's uitzoeken voor Annabels verjaardagsuitnodiging.

Owjah, nog even een egootje meer... Manlief belde vanavond schoonmams, gewoon om even bij te kletsen. Vraagt ze ineens wanneer we uitgerekend zijn... Ehm... Dat hebben we de vorige keer toch ook al gezegd. Maar blijkbaar is dat niet belangrijk genoeg om te onthouden.
    Maar goed, de laatste tijd bekijk ik alles nogal negatief, dus ze zal het vast wel goed bedoeld hebben.

Nou, ik hoop binnenkort alles bij te lezen...

Groetjes!

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb ook nog iets positiefs: ik heb een afspraak kunnen maken voor de 20wk echo. Jaja, ze hebben in het ziekenhuis eindelijk de agenda van 2009 in de computer staan.
    Ik heb de afspraak gemaakt met precies 20 weken en laat dat nu net op mijn mans verjaardag vallen. Leuk kadootje he! *ervan uitgaande dat alles "gewoon" goed is*

En nu foto's uitzoeken voor Annabels verjaardagsuitnodiging.

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    uch rochel...geen idee wat er met daan aan de hand is maar ik word er niet goed van. Ze is vannacht wakker geweest van 2 tot 5..steeds huilen -hardhuilen- dan weer even spelen en korte slaapjes doen...ze heeft geen koorts, geen pijn zo te zien, drinkt en eet goed..is dit dan die elf maanden sprong ofzo? ik was vannacht echt een beetje wanhopig, normaal als ze wakker wordt dan drinkt ze wat watr en slaapt verder bah :(
    nou ik moet ook nog naar mijn werk nu...voel me net een dweil..

tot vanavond.

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Nelly, oeh leuk al een afspraak voor de 20 weken echo :D maar wat stom dat je schoonmoeder je uitgerekende datumwas vergeten zeg :confused: ik zou ook helemaal pissed zijn.........

Johana, zo'n slechte nacht gehad :( en nu gaan werken... Snap dat je je als een dweil voelt... werkse, hopelijk gaat de dag snel om voor jou.

Hier een goede nacht gehad, niks te klagen. Straks Youri naar het officiele kdv brengen hihi. Denk alleen dat ik te laat op mijn werk kom maarja ze weten ervan. Toch ga ik stressen, want ga ik nog een parkeerplaats vinden? Ik ben ook een tuttebel daarin hoor... Helemaal in de stress (en waarschijnlijk om niks)....

Tot vanmiddag!

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

Nelly..ik had geen foto's.. ;)
    Enne wat balen van de autoruit zeg..
    Wanneer ga je voor de 20weken echo?
    raar dat je schoonmams de datum was vergeten..

Johanna..wakker nachtje gehad..vervelend zeg..en dan niet weten wat t is..is nog t ergste hè..
    dikke knuf!

Anita..leuk hoor..nu officieel kdv! En werkse voor strakkies!

Hier ook weer een gebroken nachtje..
    Gelukkig 1 keer.. ;)
    maar kon er slecht uitkomen vanmorgen.. :)

18. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    kom straks kletsen, eerst ff bas pap geven!

19. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hello goodmorning how are you ! oe oe !

hier gelukkig wel goed geslapen maar het was helaas al weer vroeg ochtend....

mve: ik ben kapster. mijn vent is gelukkig heel makkelijk in dingen wat betreft huis... ik bespreek het wel maar hij vind het al snel goed. maar in andere dingen is hij soms wel irri hoor....

Miep: ik eet vanavond stoof peren n heb ze gisteren avond gemaakt. na een nachtje zien ze er altijd lekkerder uit vin je niet. ze zijn dan roder en het sap is dikker. hoe maak jij ze?

essebes: we willen graag een 8 of 9 zitter met hocker eraan denk ik en dan ik het bruin en van stof die wel makkelijk schoon te maken is (en leuk he al die oorbereidingen van your big day)ik wil ookkkk maar wacht nog steeds. ik vermoed dat het misschien wel met de wintersport vakantie gaat gebeuren (en dat denk ik ook al pas 3 jaar haha)

dee: dat was schrikken zo met die katten. heb zelf ook twee katten en hebben nog nooit iemand of wat dan ook gekrabt tot op heden maar zelfs mijn eigen katten vertrouw ik niet voor 100 procent.
    dieren en mensen kan je nooit voor 100% vertrouwen denk ik... gaat et nu alweer beter met de plekjes?

amver: ja veel zaterdagen werk ik he.
    toen ik nog fulltime werte was ik dan de maandag vrij maar als ik daar wou blijven werken na me bevalling moest ik minimaal 20 uur werken en de zaterdag blijven werken.
    ik werk nu (als ik weer ga werken dan ) maandag middag vrijdag en zaterdag dus op zicht wel lekkere dagen en het scheeld me een dag weer opvang. ps thanx voor het bijschrijven op het lijstje.

olga: geeft niks hoor, daar heb ik dagelijks ook last van. heb nu ook alles gelezen en het maar opgeschreven op papier waar ik op wil reageren.... als ik na een dag bijgelezen heb is het teveel om op te reageren maar ik wil het wel altijd graag doen... hier dus ook af en toe een leeg hoofd

happygirl: ik vind het echt zo rot voor jullie en nu ook nog je hondje weg! was die van hem dan?

nelly:zo das wat!gelukkig komt morgen de echte ruit er in. en jee is je schoonma nu al de uitgerekende datum vergeten! zou mijn schoonma niet overkomen, die is een lopende agenda(ook niet altijd alles hoor wand ze weet het altijd beter) en dat negatieve ken ik uhm en leuke datum voor de 20 weken echo, en natuurlijk gaan we er an uit dat alles goed is.

jehanna: daan ook al in de weer vanacht? gelukkig heeft ze geen koorts...werkse he

mvy:ik hoop dat je nog een plekje heb kunnen vinden. ik ben ook altijd helemaal in de stress bij zoiets en ook jij werkse he....

miep: alweer een keer eruit? kan me voorstellen dat je je bed niet uit kon komen.
    en weer niks gekocht met winkelen..... jammerkan je vanmiddag niet lekker met mika effe meelsapen?
    lekker tukken...heerlijkkkk

xxxxx

hier alles ok..........

20. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    tot zo dianne

Deel Deze Pagina