wil iemand mij aub op de rotterdam meeting lijst zetten? kan alle dagen behalve 1 februari.... zaterdag of zondag maakt me niet uit! hier alles ok! druk gehad 4 dagen gewerkt... nu twee dagen vrij en dan.....ziekenhuis bah! weet niet hoe het dan gaat met de comp..... of het zeg maar lukt om een beetje te internetten..... we zien wel! vandaag taart voor verjaardag evan bestellen en een nagelklantje.... Evan begint weer verkouden te worden getsie ging net zo lekker! afgelopen nachten wat gebroken nachten gehad maar nu afgelopen nacht heeft hij goed geslapen! joepie! ikke dus ook! gisteren heeft evan ipv kontschuiven nu eindelijk een stukje 'normaal'gekropen! applaus!
bipat ik heb amber mij op de lijst laten zetten, ken het zelf ook niet echt.... en ziekenhuis? heb ik wat gemist? en goed van evan dat ie gekopen heeft...kan nu best snel gaan effe optrekken en hij loopt zo om de tafel heen hoor
zo goedemorgen... Bas ligt weer op bed, die was vanacht om half drie al wakker, heeft ie anders nooit last van.. maar volgens mij heeft ie nog geen zijn om te gaan slapen. Vandaag lekker vrij en zal zo ff de badkamer en de keuken doen, de was draaid ook al weer. straks komen mijn schoonouders even op de koffie. daarna bas even badderen en dan is de dag ook weer voor bij, moet nog 1.5 dag werken en dan is week weerom.. lekker! wij gaan dit weekend de boom omhoog zetten, erg leuk met bas zijn verjaardag staat de boom en dat is toch wel heel speciaal, ben benieuwd of ik het heel verhaal nog eens beleef als hij jarig (dat zeggen ze he!) en natuurlijk kerst met zijn drieeen dit jaar! ( ik ben zo gelukkig hihi!)
Goedemorgen dames,, Even gauw een vraagje,kom vanmiddag even terug moet eerst even na het ziekenhuis. Er was pas iemand die een kalender ergens had besteld ik wil hier er ook een paar laten maken, waar heb je het laten doen. Groetjes
Morgen, Hier geen bijzonderheden. Wele rg druk met werken, huishouden en het voorbereiden voor de komende feestdagen. Op vrijdag vieren we sinterklaas op werk. Super leuk! Mijn dag kan vandaga niet meer stuk. Net belde er iemand aan en het was de postbode; Ik kreeg 6 pakketjes binnen met allemaal kleren voor Jay. Super leuke spul allemaal. Haar kast is nu echt BOMvol.
Oh ja.... Morgen is het 3 december...Lois is jarig maar mn meisje is dan ook jarig. officieel 1 jaar oud! Het si ook de dag dat ze thuis kwam vorige jaar. Wat was date en emotionele dag en de laatste dagen denk ik er heel vaak aan! Zal rpoberen om vanavond een stuk te zetten op mijn hyves...
Als het goed is, is vandaag RUBIN van Frederique jarig! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd en maak er een te gekke dag van...
Momhairy..lekker ook stoofpeertjes! Hier maakt mijn moeder ze altijd voor ons.. dus weet niet hoe ze ze maakt.. Ik weer naar bed..nee joh..daar doe ik niet aan..overdag ga ik niet in bed liggen hoor.. Bipat oei meid..nog 2 daagjes..hoop dat t toch meegaat vallen hoor! alvast dikke knuff! En Evan aan t kruipen..wat goed! Dianne ook aan de poets.. en gezellig de boom weer snel in huis! Gerda..ehm volgens mij was dat Judith..maar waar weet ik niet? Juffie..oh heerlijk zeg..zoveel pakketjes! Ik wacht ook nog op een pakketje.. ************************************************ Ohja meiden..de adressenlijst is volgens mij nog niet compleet.. of willen diegene die er nog niet op staan niet bekend worden..? Dat kan natuurlijk.. ************************************************
*ikwildegaanreagerenmaarikhebknallendekoppijn* Doe het toch! 8) Nelly, mijn mama vergeet nog net niet hoe ik heet Beetje chaos in d'r koppie...ik ben dus gewend dat ik belangrijke data's e.d een stuk of 100x moet herhalen Maar ik snap dat het niet leuk is dat ze zo'n belangrijke datum vergeet. Balen van je auto zeg! hmzz...dat zijn vervelende dingen! Hoe gaat het met BV? Johanna, het lijkt wel alsof je mijn nacht beschrijft.... Alleen ik hoef niet te werken... Succes! Dat word een dagje op koffie leven Momhairy, moeilijk he als je precies weet wat je wilt hebben maar het nergens kan vinden, en nu moet het ook nog een beetje kid-proof zijn, hihi, wij zagen van KUKA (geweldig merk!) een hele leuke salontafel, maar van stof Da ga nie werken he?! Juffie, ja emotioneel voor jou meis! Raar idee hoor, dat ze eigenlijk morgen pas 1 zou moeten worden. Ga je nog iets speciaals op deze dag doen? Gerda, ik was het niet vd kalender, maar bij de AH fotoservice kan je er iig ookn 1 bestellen, weet niet of je zoiets bedoelt? suc6 vanmiddag. MVE, Heb nog niets van mijn soll.gesprek gehoord, vorige week zou ik horen of ik aangenomen was, staat ze niet zo netjes. ik weet wel dat ze het heel erg druk hebben, maar toch...blijft nog even spannend dus. Dianne, heerlijk om te lezen dat je zo gelukkig bent! Ik ervaar het precies hetzelfde hoor! Geniet echt volop! En leuk de boom optuigen! Ga ik eerdaags ook doen (twijfel echt of nep) echt ruikt natuurlijk wel errug lekker!
hahahah frederique, sorry! Morgen gaan we samen met mn man alsnog een feestje bouwen voor Jay en donderdag gaan we uit eten samen met jay. Morgen na werktijd komen mn ouders en zusjes langs en er wordt taart gegeten. Zaterdag komen ze met zn allen bij mij eten. Jayda krijgt ene mooie outfit aan morgen en ze mag wéér trakteren op iets kleins op t KDV. verder is haar kado binnen. Naamboekje van nijntje... Ff foto van maken. Nou vandaag is ze heel erg verwend met 6 pakketjes en met sinterklaas krijgt ze veel speelgoed oa activiteitentafel, Huis van littlepeople en laptop van teletubies.
Ess, ik heb hier 3 jurken van Barbara Barb. Zo'n leuk spul... Maar ik heb hier maat 80 en het valt iets groot. En hoe zit het met Liv?
Juffie, ben trots op je meid! Gewoon twee keer Jayda d'r verjaardag vieren! Wat is ze toch lekker verwend Ik heb m'n kleding van Baby Barb nog niet binnen, valt iid wel wat groter, maar ik heb ze ook een beetje op de groei gekocht hoor, ze heeft nu al zo ontzettend veel kleren Leuk nijntje boek! Miep, ik zag dat er ook een mama's verjaardagslijst , maartje staat nog helemaal in d'r uppie bij Januari, wil je mij er ook bij zetten? (11 januari 1980) volgens mij zijn er best veel mama's in Januari jarig.
Nelly, ik had heel weinig foto's van de meeting en helaas niet van Annabel en jou. Stom van mezelf, maar ik was zo druk met Senna en als ik hem alleen liet gebon hij al te brullen, dus ja....dan kies ik voor mijn mannetje. Leuk kadootje voor je man die 20 weken echo! Je schoonmoeder had waarschijnlijk de datum vergeten op te schrijven...Als ze het nu nog een keer vraagt, dan kan ze de pot op, ha ha! Johana, Daan ook al zo veel en lang wakker in de nacht. Senna heeft dat dus ook twee keer gehad in een week. Ben niet naar hem toegeweest en heb hem lekker laten huilen en kletsen, maar vermoeiend is het wel.... Judith, en al kleurstaaltjes gehaald? Wij (nou ja Jan dan) hebben op de zolderkamer van de week een knaloranje muur gemaakt. Best wel stoer hoor. Verder is die kamer heel neutraal. En mijn Jan is ook superhandig. Doet alles zelf en vind het ook heel leuk om te doen.
M'n muppet was vannacht weer mega aan het spoken, van 12 tot 3, was ze gewoon klaarwakker Ik was (ben) zo moehoe.... Ben ook effe helemaal klaar met al die boeken over regelmaat/reinheid/rust.... ik ben helemaal doorgeRRR't, maar het verandert niets (okee, ik weet dat het geen toverboeken zijn, maar moet me even ergens op afreageren )... Liv please....vanaf je 1ste tot je 18e gewoon elke nacht door gaan slapen he?! 8)