Ess, hou op. ik heb echt een verwende kreng hier... Ben bang dat ik haar TE ERG verwen hahahaha! Oke dus BB valt groot. Dat ha dik ook met haar zomerkleding afgelopen zomer. Ze heeft ze nauwelijks aangehad. Welke maat heb je voor Liv besteld?
heb ej geprobeerd om dr laat in bad te stoppen? Jayda gaat elke avond om 18.45u in bad. En tegen 19.15u zit ze in dromenland tot 8.30u. Nou dat verklaart je hoofdpijn. Maar als ze wakker is gaat ze dan gillen? Jayda is ookw akker tegen 5 uur als mn Mohammed de deur uitgata. Maar z evalt weer in slapa en ik hoor dr echt ni.
zwaai zwaai Sorry meiden ik verwaarloos jullie nog steeds... Probeer overdag de compu lekker uit te houden want merk dat als hij aan staat dat ik toch telkens ff spiek en dan is er zo weer een uurtje voorbij...En dat vind ik eigenlijk wel jammer want dan blijven er andere dingen liggen... Lot ligt nu in bed maar ligt te mopperen, wilniet slapen
Olga, wat knap dat je Senna kan laten huilen, ik wordt helemaal gek..Liv trowuens ook, die gaat helemaal 3D, totaal overstuur, dus ik doe dat maar niet. Hoe lang blijft Senna huilen?
ESS; Alles draait om rust, reinheid en regelmaat. Natuurlijk mag je je kinderen slaan, als je het maar rustig doet, vooral regelmatig... en altijd eerst je handen wassen! (Freek de Jonge, cabaretier) (geintje)
Tja...ik ben dan vaak zelf ook nog half in slaap en als hij niet echt aan het brullen is of hysterisch wordt, dan kan ik hem wel laten liggen. Het was nu steeds na een paar minuten weer stil en dan hoorde ik veel gebonk en geschuif. En dan begon het weer, maar niet heel lang en steeds tussendoor weer een poosje stil. Volgens mij is hij zelf dan ook nog slaapdronken ofzo. Vorige nacht heeft hij alleen maar klaarwakker liggen kletsen. Ik weet dat als ik naar hem toe ga, hij helemaal niet meer in zijn bed wil, dus probeer ik dat zo min mogelijk te doen. Nu echt even een broodje pakken.
Hihi... maartje, ik ken het, zodra ik op deze pagina zit, kom ik er ook niet meer vanaf, geeft toch niet, soms effe wat meer en soms wat minder.. Juffie, ik heb veel verschillende maten besteld, zelfs ook 92 (zwart jasje, zo leuk!) zijn allemaal wel spullen die het hele jaar door gedragen kunnen worden. Welk trui'tje van Diesel had jij bij Kixx besteld? Ik die lila met roze. Ik heb twee uur voordat Liv gaat slapen geen Tv meer aan, rustige muziek aan, geen drukke spelletjes, boek lezen, lang badderen, *visite, ben ff weg*
Anita, hoe voel jij je verder? En is het nieuwe KDV helemaal naar wens geworden? Jullie hebben er veel tijd in gestoken. Bipat, had je na vorige operaties/behandelingen veel last dan? Wat gaaf dat Evan nu ook gaat kruipen. Hij zal wel in 1 keer heel snel gaan dan. Gerda, bijna overal kun je kalenders maken. Hema, AH, Blokker, Albumprinter (vind ik zelf goede kwaliteit) enz... Dianne, druk dagje voor je. Van het weekend de bom opzetten. Weet niet wat wij doen. Misschien een heel klein boompje zodat Senna er niet bij kan. Ik zie hem al op zijn rug liggen met een kerstboom over hem heen.... Momhairy, je kan ook zelf je vriend verassen tijdens de wintersport met een aanzoek! Dat is nog eens onverwacht denk ik. Juffie, je mag wel een extra kast gaan kopen voor Jay der kleren! Volgens mij heb je het wel naar je zin met je nieuwe baan of niet? Morgen nog een feestje voor Jay; ik geef je helemaal gelijk hoor! Maartjeh, even in een wat rustiger tempo aan het forummen lees ik. Het is wel waar...soms denk ik ook dat ik nog veel beter even iets anders had kunnen doen. Maar uiteindelijk doe ik toch ook nog wel al mijn huishouden en en als Senna slaapt, kan ik toch niet weg....
Essebes..bah koppijn..wat vervelend.. Enne ik heb je toegevoegd aan januari.. Och weer een gebroken nacht..daar heb je vast je koppijn van.. Juffie..wat leuk morgen samen feest vieren! Maartjeh..wat goed zeg dat je m probeert uit te houden..lukt mij nog niet zo goed.. Olga..das dan lastig hè..als Senna jou ziet dat ie dan helemaal niet meer wilt liggen.. Hier zien we nu toch echt een streepje in de mond bij Mika.. En we voelen een randje..dus komt net zn 1e tandje door voor zn verjaardag..grappig..
Miep.. mission impossible heb ik ook nog een stukkie van gekeken. . Mika weer wakker vannacht.. last van zijn doorkomende tandjes? Ja en hij is door lees ik 4 pagina's verder! Nelly.. haha juffie ongeduld.. Geintje hoor! Zou het ook leuk vinden om foto's te krijgen. Toch lief dat je schoonmoeder het nogmaals vraagt, is ze er in iedergeval mee bezig. Maar zou het ook niet leuk vinden hoor. Balen van de achterruit. Gelukkig voor verzekerd. Jammer dat jullie verloren hebben met de volleybal. Wat leuk dat je op de verjaardag van je man de 20wekenecho hebt. Johana.. komen er geen kiesjes aan? Lastig he meid? Ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt. Anita.. dus het kdv is officieel open? Werkse meid! Momhairy.. aha kapster, vandaar elke zaterdag werken.. scheelt i.d. met de oppas. Bipat.. wat goed dat Evan aan het kruipen is geslagen.. Succes met de operatie meid! Dianna.. lekker aan de poets.. Leuk hoor de boom al opzetten.. Doen wij zaterdag! Kalender.. ik heb de kalender bij de kruidvat laten maken. Is erg mooi geworden.. Loessie had er ook 1 besteld.. Blokker meen ik. Juffie.. wat leuk een hele stapel pakjes voor Jay.. Olga.. oranje is ook gaaf! Esmee heeft d'r kamertje 1 oranje muur.. Schiet op met de zolder! Essebes.. slechte zaak hoor.. sollicitanten laten wachten op reactie! Balen van de spook nacht.. Maartjeh.. kom lekkker kletsen als de tijd er wel is meid! We denken heus aan je! Hoest met Lot? Vanmorgen begon de dag al goed.. De hond had weer alles ondergepoept. . ik kon dus eerst alles schoonmaken.. en daardoor te laat op mijn werk.. maar goed.. Vanmiddag de bench ophalen bij mijn schoonouders.. Die gebruiken ze voor de hond van erwin zijn tante.. Zal onze hond tegenvallen dat hij in de bench moet.. Vanmorgen toch even bij mijn collega geweest, ze belde dat d'r zoontje toch naar school was en d'r andere kindje was weer opgeknapt.. Kon moelijk nee zeggen en Esmee heeft heerlijk met de andere kindjes gespeeld van o.a. een andere collega.Op de terug weg naar huis een 1/2 rozijnenbol gegeten.. joehoe! Esmee was om half 12 helemaal knocked out en is lekker naar bed gegaan.. Ze heeft trouwens tot 8 uur uitgeslapen.. doet ze bij mij bijna nooit. Erwin had dus geluk vanmorgen.. ( had 3 uurtjes gesnipperd omdat ik moest werken) We hadden geen oppas. Tandjes.. Esmee d'r voortand ( boven) is nu ook door.. Totaal 7 tanden! Gaat snel nu.. De rest van de schouw ook geschilderd. Heb net alles weer schoongemaakt enz..Vanmiddag even kleurstaaltjes ophalen.. Het is zo al een hele verandering.. Vind het erg stoer! 8) Esmee ligt nog lekker te tukken..Het meneertje van het kozijnenbedrijf komt binnen nu en een halfuur. Wel fijn dat ze een tijdsindicatie konden geven.. Bij de Eci het boekje en de cd Dikkie Dik Limonade met prik.. met liedjes van Drik Scheele.. binnen gekregen. Krijgt ze er bij met haar verjaardag. Oke genoeg gekletst..
heey ladies, huisje weer schoon bas ligt alweer op bed. hij was vanaf half drie vanmorgen wakker. vanochten van half tien tot half twaalf geslapen en nu ligt ie er al weer in! uitzonderlijk dit maarja hij moet slaap in halen.
Iloon. tot 1 januari zonder wasmachine is lang Kan geen dag zonder.. Dianne.. hopelijk slaapt Bas vannacht beter.. Onze kindjes slapen slecht op het moment Esmee is weer wakker en zit naast me haar rozijnenbroodje tot een bal te kneden .. plukt er af en toe een inimini stukje af en stop het in haar mond.. Hopelijk schieten de meneertjes een beetje op.. Wil nog met de honden uit en naar de verfspeciaalzaak..En misschien nog even naar mijn moeder op de koffie..
Rotterdam Meeting: Nog een nader te bepalen plek Zondag 18 januari: Jesse en Amber Nelly en Annabel (ov) momhairy en mika bipat en evan Zondag 25 januari: Jesse en Amber Nelly en Annabel (ov) momhairy en mika Bipat en evan Zondag 1 februari: Jesse en Amber Nelly en Annabel (ov) momhairy en mika Zondag 8 februari: Jesse en Amber Nelly en Annabel (ov) momhairy en mika Bipat en evan Dames ik heb er even zondag van gemaakt ! MIsschien kunnen en willen er dan meer meiden mee ?