December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Van Harte Gefeliciteerd Loïs met je 1e verjaardag!!
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen..

Werkse allebei.. ;)

Ik ga boodschappen doen met mams..en Mika natuurlijk.. :)
    Volgens mij is t glad buiten..de strooiwagens rijden hier al vanaf 6 uur af en aan.. :rolleyes:

3. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Goedenmorgen,

Loïs gefeliciteerd met je vrjaardag :D en alieke natuurlijk ;)

zo redelijke nacht, daan was 2x wakker maar ging ook dirct weer slapen dus dat was wel uit te houden.
    ga lekker naar mijn ouders vandaag :)

4. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

LOIs gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd schat!

5. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

1 jaar geleden...

... was het de uitgerekende datum en Jayda zou toen geboren worden.
    Helaas is ze 3 maanden eerder de wereld komen verkennen, maar toch blijft het een speciale dag/datum.

De artsen hebben mij verrast, want ze mocht na 14 weken in het ZH te hebben gelegen op de uitgerekende datum mee naar huis.

Vandaag is ze dus 1 jaar thuis en ze is gecorrigeerd ook 1 jaar oud.

Dit gedichtje is gemaakt door een vriendin;

Lief klein wondertje,
    zo onschuldig en oprecht

Vandaag precies een jaar geleden,
    werd jij uitgeroepen tot winnaar van je gevecht.

Eindelijk kwam je thuis;
    in vertrouwde en veilige armen

Bij mama en papa
    die jou konden vertroetelen en verwarmen

En kijk nu eens,
    een jaar naderhand

Je bent mooi, wijs, attent
    en zelfs een beetje bijdehand

Ik ben gek op je,
    om wie je bent en wat je doet

Je bent een kanjer
    en je doet het allemaal hartstikke goed

Dankbaar ben ik daarom onze God
    voor al zijn goede zorgen over jou

Moge Hij altijd
    zo geod over je waken

Met tranen en een glimlach denk ik terug aan het afgelopen jaar. Het waren zware tijden maar ben blij dat ik heel veel dingen heb kunnen verwerken en een plekje kunnen geven.
    Ik ben zo trots op mijn mooie Jayda! En ik ben ook trots op mezelf dat ik veel dingen heb kunnen doorstaan zonder hulp van anderen!

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep, gezellig samen boodschapjes doen! HIer ook vooral veel zout op de weg.. leuk op de houten vloer :rolleyes: krijg je hele lelijke vlekken van als je het naar binnen loopt.

Johana.. redelijk nachtje vannacht? Gelukkig! Paardrijze vandaag!

ALieke.. HIEPERDEPIEPERDEPIEPERDEPIEP!!

Dee..We zijn er nog niet helemaal uit wat het wordt. Ikke wel, maar Erwin niet haha..Wat leuk dat ze zo blij was om je moeder weer te zien. Ik vind koken en bakken wel heel leuk ja! Vooral op mijn werk samen met cliënten kan ik me lekker uitleven. Erwin houd niet zo van 'appart "eten maar meestal zorg ik dat er wel wat "speciaals"bij het eten zit.. vind ik leuk!
    Hier ook rode/blauwe knietjes.. Hopelijk loopt Estelle snel!

Juffie.. jij ook een beetje gefeliciteerd!

Goede nacht gehad.. kwart over 8 opgestaan en eerst lekker getut met Esmee in de badkamer. We zijn er net weer van een lekkere wandeling.. Esmee zit schooltv te kijken. Gaat over SInterklaas, erg leuk.Kan ik even snel brood en koffie naar binnen werken.. en even hier gluren..

7. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen!

Hoeraaaa mijn kleine meid is 1 jaar!!

Dankjullie wel voor de felicitaties! :-d \:D/

Jeetje wat is dat eerste jaar hard gegaan he.

Druk druk druk hier, Loïs ligt nog even lekker te slapen en vanmiddag komt de familie langs. Zondag komen een clubje vrienden. Ik ga nu snel alles opruimen en schoonmaken!

8. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.552
    301
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @ Lois, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Succes met het uitblazen van je kaarsje en veel plezier met de visite

@ Juffie, wat een mooi en ontroerend gedicht wat je vriendin heeft geschreven, ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Jij ook gefeliciteerd met je mooie en dappere meid.

@ Gerda, er staat je een zware tijd te wachten, hopelijk gaat alles goed, ik wil je in ieder geval alvast heel veel sterkte toewensen.

Gisteren met Eliora naar het CB geweest; mijn meisje is nu 69,5 cm lang en ze weegt nu 7440 gram. Verder waren de prikjes niet fijn, gisteravond 39 C koorts en vanochtend om 8.00 uur al 38,5 C koorst. Ze ligt nu alweer bijna 2 uur heerlijk te slapen, dat is samen met een zetpil toch het allerbest voor haar.

Een fijne dag allemaal.

9. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Alieke...gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Loïs :)

Schoonmoeder belde net en vanmiddag gaan we samen met hun een nieuwe wasmachine kopen, hoeven we niet tot 1 jan te wachten :) :)
    Komt mijn mannetje vanmorgen thuis uit zijn nachtdienst, zegt hij dat zijn ruitenwissers het niet meer doen :evil: ..pff echt alles tegelijk!

10. MamavEsmee

Dee.. ik vind het vooral leuk om de oven te gebruiken, werken met bladerdeeg, vlees/kaas en allerlei soorten groenten.. Ook pasta's vind ik leuk om te maken..

Maar ook tortilla's , quiches en lasagna..

En natuurlijk cakes, taart en muffins :D Maar geen olijven, pijnboompitten en zongedroogde tomaten hier.. ;)

Ik ben behoorlijk standvastig ja :)

Leuk, een cursus Engels.. ben je er goed in?

Alieke.. Vanmiddag familie op visite.. gezellig! Poetse meid en heel veel plezier vanmiddag en zondag natuurlijk ook!

IK heb gisteren de smsjes verstuurd en al veel leuke reacties gehad.. Ik heb al leuke hapjes gezien om te maken en nutuurlijk taartjes / muffins en cake! Ik heb er zo zin in! Heb er kriebels van in mijn buik :oops:

De vloer is weer gedwijld en de luieremmer weer geur vrij Pfff wat een lucht.

Esmee ligt al weer een halfuurtje op bed...Ik hoop dat ze vanmiddag ook nog even een uurtje wil, dan kan ze het wel volhouden op het sintfeestje..

Wat zouden jullie doen.. Voor of er na eten geven.. Het begint om half 5.. duurt tot 6 uur..

11. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Ik kom snel even op dit forum om Loïs en Alieke te feliciteren.

GEFELICITEERD met je eerste verjaardag Loïs!
    En geniet ervan, mams!

Jammer genoeg heb ik de laatste tijd erg weinig tijd voor dit forum, dus ik hoop dat jullie het niet erg vinden, dat ik niet overal op reageer...

Groetjes,
    Nelly

12. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    mamavesmee : wat een rot menings verschil meid
    met je mannetje. wij hebben hier gelukkig de zelfde
    smaak en hij vind het niet erg als ik wat wil veranderen.
    en anders doe ik het gewoon hihi
    en dan komtie thuis en zegtie van ja het is toch wel mooi
    succes meid.
    Ja wou graag 27 uur werken vind 3 dagen meer dan zat :)
    voorlopig..

alieke: wat een schattig kaartje :0

anticonceptie: hier de pil alleen wil eigenlijk stoppen ermee
    want vind het maar nix. misschien in het nieuwe jaar :) we zien
    het wel hoe het loopt. hopelijk kunnen wij zomer 2009
    beginnen voor een 2e :)

essebes wat een hoge bloeddruk jeetje zeg
    hoe is het nu met haar..

Happygirl:( wat rot dat julie hond
    nu ook weg moet . het is z`n leuk en lief beest..
    knuffel

nelly wat vervelend van je auto

Iloon wat rot dat jullie wasmachine
    kapot is gegaan leuk met 3 kids :(
    hoop dat je snel een nieuwe hebt
    knuffel

alieke gefeliciteerd met je meisje :)
    al 1 jaar wat gaat het toch hard :)
    wnnr gaan jullie zeggen dat jullie zwanger
    zijnvan de 2 e?

zooo ff snel gereageerd ga nu douche
    en aankleden ben weer flink laat hihi
    maarja het is toch slecht weer.
    moet nog van alles doen
    tot morgen :)
    mannetje is thuis vandaag dus wil niet te lang
    achter de pc zitten :)
    doegg :)
    knuffel
    verder hier alles goed:)

13. MamavEsmee

Pareltje.. wat een mooie cijfertjes meid! Hopelijk heeft ze iets minder last van de prikken.

Dee.. veel plezier! Gelukkig geen gehoest hier. Beterschap.

Iloon. Fijn dat je schoonouders jullie even voort helpen.

Nelly.. tuurlijk vinden we het niet erg.. als je af en toe even een leuke update doet! ;)

Lindy.. lekker toch, zo lang nog in pyjama.. zou dat ook wel willen.. maarja, twee honden die uitmoeten.. In het weekend vind ik het heerlijk, dan laat Erwin ze s'morgens uit! Gezellig, samen met je mannetje thuis!
    Ik vind 27 uur ook best veel, vandaar de vraag? Meningsverschil valt best mee hoor, het is vooral wel grappig.. haha..Maar ik ga niet zo maar aan het schilderen hoor.. kan ik strax 2x schilderen..

Strax even langs mijn moeder een grote hapjes schaal met koelelementen ophalen voor volgende week.. Ik heb opgeschreven welke hapjes ik ga maken en de boodschappenlijst is ook al klaar :oops: Ik ben graag goed voorbereid..

De hond is een stuk beter te pas. Vannacht geslapen in de bench en geen diaree vanmorgen! Fijn hoor. Hij eet en drinkt ook weer iets beter gelukkig. Vind het ook wel zielig..

Esmee is steeds liever naar de honden en de honden vinden haar steeds minder eng. Ze kruipt naar ze toe gaat zitten en heel lief aaien.. eerst liepen de honden dan meteen weg. Nu kruipen ze heerlijk tegen haar aan. Esmee vind dit zo leuk en gaat dan hard gillen, dit vinden de honden weer iets minder.. haha..

14. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Goedemorgen, nog net trouwens.

Lios van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Alieke natuurlijk met je dochter.

Mamavanesmee gelukkig gaat het beter met je hond.

Lindy volgend misschien voor tweede leuk..

Daphne hier gelukkig geen gehoest
    Leuk he de tekenfilms in de ochtend Nick is gek op teletubbies en zandkasteel.

Nelly,hoi hoi leuk dat je even komt kijken.

Iloon vanmiddag voor een wasmachine kijken gelukkig maar, dan hoef je niet te wachten tot januari.

Pareltje Eliora is goed gegroeid,,en prikjes ,,helaas nooit fijn of leuk maar het zit er gelukkig weer op.

Miep leukker boodschappen gezellig samen met je mams.

Vraagje over de fontanel,, hebben jullie kleintjes de fontanel al dicht, hier op het Cb zeiden ze dat dat ongeveer rond het eerste jaar dicht gaat.

Verder hou ik het kort vandaag heb even een mindere dag ,,

Fijne dag allemaal ;)

15. MamavEsmee

Gerda.. hopelijk kom je de dag een beetje door!

fantonel.. zal eens voelen strax..

Ik ga brood smeren en Esmee uit bed halen.. Ben benieuwd of ze wat wil eten.. :)

16. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Goedemiddag meiden
    Lois van harte gefeliciteerd meisje!
    Lekker verwend worden vandaag!

Juffie en jayda , gefeliciteerd met 1 jaartje thuis!

ff een hele dikke knuff voor alle lieve meiden( iedereen dus)

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, hier zijn Jan en ik beide vrij op Senna zijn verjaardag! Maar ik zou ook de kadootjes samen willen geven hoor, dus je bent niet raar! Heb je al Sint gevierd bij de gastouder? Wel veel kindjes zeg en een hoop geld voor de kadootjes...waar doet ze dat van zeg.

Miep, hmmmm Scofield!

Alieke, Jaaaa HOERA Lois 1 jaar! Gefeliciteerd en een leuke dag gewenst!

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, wat een heel mooi gedicht van je vriendin zeg. Ja ja, de tranen staan weer eens in mijn ogen!
    En ik ben ook trots op je hoor dat je het jaar doorgekomen bent met ups en downs. Je hebt een hoop geleerd over je eigen emoties en gevoelens, hoe je in het leven staat en je relatie en en je bent er alleen maar sterker van geworden volgens mij.
    Veel plezier vanavond met uit eten gaan en maak van vandaag ook maar een feestdag!

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gerda, fontanel begint vanaf 6 maanden dicht te groeien. Bij Senna kan ik het nog amper voelen.
    En hoe gaat het nu met Sonja de hond?

Maartjeh, knuf terug hoor!

Judith, wat ga je allemaal voor hapjes maken dan voor Esmee der verjaardag?

Lindy, je man lekker thuis, dan zou ik er maar van genieten!

Nelly, druk druk druk....Wel alles goed met jou en Annabel. Nog maar 1,5 week en dan zijn onze kids en Rosalie van Augustus ook jarig! Ben je al druk aan het voorbereiden? Ik heb gisteren taart en tompoesjes besteld.

Johana, gelukkig een betere nacht gehad! Wanneer moet Dani voor de prikjes? Ze is nu bijna 11 maanden...

Iloon, wat lief dat jullie een nieuwe wasmachine krijgen! Echt super.

Dee, moest wel een beetje lachen om jullie hoestende stoeipartij!

Pareltje, Eliora blijft een fijn meiske he...lekker dat alles verder goed gaat!

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmorgen al even naar de stad geweest met mijn moeder. Eigenlijk voor niks bijzonders...Senna probeert nu ook oma te zeggen, maar dat klinkt dan als 'hmma'. Echt grappig.

Wat doen jullie met de verjaardag aan kinderlekkernijen? Ik dacht gewoon rozijntjes en kinderkoekjes uit te delen, maar wat zou anders nog leuk zijn?

Deel Deze Pagina