ALIEKE GEFELICITEERD MET LOIS JUFFIE OOK GEFELICITEERD MET JADE DIKKE KNUFFEL Vandaag naar cb geweest twee prikjes gehad. Ze moest even huilen maar was snel over. Ze heeft gelukkig niet last van.
@ Frederiek, laten huilen doe ik dus ook nooit meer, dan brult hij echt de hele buurt bij elkaar. Gaat met zijn hoofd tegen de bedrand slaan enzoiets allemaal (daar begint hij al mee na 10 minutjes geen reactie van ons te horen) Dus dat is echt geen optie. En bij ons in bed is FEEST hahaha ja dan slaapt hij echt niet. hij doet dan echt alles wat niet kan. Kruipen, staan, rollen, onze haren uittrekken, vrolijk babbelen, echt een klein feestje bouwen. Soms valt hij dan wel eens in slaap en legt mijn man hem in zijn eigen bedje maar nog voordat mijn man van zijn kamertje af is, is meneer alweer wakker GRRRRR. Dus als hij dan is slaap valt blijft hij maar liggen ....ALS hij in slaap valt. En de hetgaateloverhetgaatwelover techniek gebruik ik nu ook ....zeg ook elke nacht tegen manlief ...over 18 jaar doet hij dit niet meer.hahahha pfff maar het is wel vermoeiend hoor
Gek CB zeg! Nou Senna krijgt nog ruim 500 ml opvolgmelk. 's morgens maak ik er pap van. Ben nu wel bezig de middagfles te minderen en geef hem af en toe wat gewone halfvolle melk om te wennen. Dat vindt hij koud niet lekker, dus warm ik het een heel klein beetje op en krijgt hij het uit zijn fles. Tussendoor eet hij fruit en een boterham en een koekje/soepstengel of wat rozijntjes en natuurlijk zijn tuitbeker.
Kelly...meid...ik kan me precies voorstellen hoe jij je voelt! echt vervelend hoor! en idd maar hopen dat het gauw over gaat! Ayse....alles weer goed op het CB? Olga....geef je halfvolle melk tussen de middag?! wil ik ook gaan proberen eigelijk!
Laten huilen is ook niet mijn techniek, maar ik hoor inmiddels (eindelijk) wel of hij echt wakker en boos is of dat hij huilt in zijn half slaap toestand. En ik ben dan zelf ook in een half comateuze toestand. Maar waarschijnlijk is Senna dan niet eens zo erg bezig, want hij is steeds wel een poosje stil tussendoor en hij gaat (tot nu toe) ook niet in zijn bed staan springen, bonken en gek doen gelukkig. En het komt, en daar ben ik heel blij om, gelukkig maar heel af en toe voor. Overdag kan/laat/wil ik hem ook niet laten huilen als hij wakker wordt. Maar weet je...Senna is nogal snel aangebrand zeg maar.... Kan me wel voorstellen dat als je dit iedere nacht hebt, je erg moedeloos ervan wordt. En ja, de tips van de een, werken misschien weer niet bij een ander kind. Dat is het lastige. Zelf ken je je kind toch het beste en soms moet je misschien wat van je principes laten varen en afgaan op wat je kind aangeeft. Dus dan maar toch dat flesje of slapen bij papa en mama....
Johanna.gelukkig redelijk nachtje gehad! Juffie..dat wordt wel een klein feestje vandaag hè! Dee..dat heb ik nou op de site..uren snuffelen en dan altijd teveel bestellen.. Ach en Estellen koorts..dikke knuf! Bibaboerderij..leuk hè..en Bumba..ik heb er al dvds van gekocht want Mika slaapt meestal rond die tijden.. Heb ook een cd ervan gekocht..die van bibaboerderij is wel leuk! Die van bumba vreselijk.. Judith..idd op de houten vloer funest..hier gelukkig leisteen..worden witte voetstappen ..maar dweil ik zo weer weg.. En jij kriebels in de buik voor de verjaardag..wat grappig.. Zal vast allemaal heel gezellig worden! Eten zou ik ervoor geven..denk ik..daarna is ze waarschijnlijk zo moe dat je er niks meer in krijgt..? Pareltje..eliora goed gegroeid? En prikjes..ach zielig hè.. Iloon wat fijn! Al een nieuwe uitgezocht? Nelly..zwaaizwaai..drukdruk! Lindy lekker knus dagje samen vrij! Gerda..weer een misse dag meid..dikke knuff! Fontanel..geen idee? Vindt t zon eng plekje.. Maartjeh..dikke knuff terug.. Olga..ja scofield..lekker ding hè.. Alhoewel..burrows mag er ook wezen.. Gezellig al even met je mams op pad geweest! Misschien kan je nog spekjes uitdelen? Of bijv wat fruit in bakjes doen? Loessie..jij bedoelt burrows denk ik..die is idd ook lekker.. En is de buurman al klaar? Ach en Nicky kiezen erbij..dat gaat snel hè! Kelly..geen tips voor je meid..helaas..dikke knuff Ninien..goed dat je t volhoudt hoor! Ik zou ook absoluut geen flesje meer geven.. Huilen..ik ga kijken en als alles goed is doe ik de deur dicht en ga zelf een boekje lezen of proberen te slapen wat meestal niet lukt.. ga er zeker niet heen.. En dat weet ie..dus geeft ie t vanzelf wel op.. Vindt t ook zielig maar soms gewoon echt nodig..hij wordt er niet minder van hoor.. Opvolgmelk krijgt Mika al vanaf dat ie 7maanden is niet meer.. Hij krijgt wel smorgens een bordje melkpap appel en savonds soms nog een bordje avondpapje biscuit maar soms ook een beetje yoghurt.. Frederike..alles goed? Ayse..ach tugce ook de prikjes gehad..zielig hè..dikke knuff!
Echo was super meteen een mooi hartje te zien, de datum klopte wel maar 2 dagen verschil en dat is acceptabel. Het zal dus tussen 11-13 juli zijn, een echt zomer kindje. Gisteren weer een echo gehad...en was ook weer prima. De oorzaak van de buikpijn is misschien gevonden. Geen leuk nieuws maar ook geen heel slecht nieuws, doordat ik vaak aan mijn blaas en nieren ben geopereerd heb ik in mijn buik veel littekens en verklevingen. En nu mijn baarmoeder is aan het groeien en litteken weefsel niet meegeeft zal dat de pijn veroorzaken. Het zal dus de komende maanden niet overgaan maar gelukkig is het niet ernstig alleen maar lastig. Als Bjorn ligt te babbelen doen we ook niets, wij komen er alleen uit zodra hij echt boos gaat worden. En voor het bed gaan heeft hij zo`n vaste struktuur, er word echt niets geks met hem gedaan. En het savonds in bed leggen is helemaal geen probleem laat hij helemaal toe. Zonder huilen zonder mopperen gaat hij meteen slapen, maar zodra de klok 12uur heeft geslagen is het prijs. En gaat meneer helemaal los.
Miep, fruit is inderdaad ook wel leuk idee! Spekjes komen er bij mij voorlopig niet in. Die dingen zijn super gevaarlijk. Als ze vast komen te zitten sluiten ze gelijk de hele luchtweg af...En ik heb geen zin om gelijk de heimlich maneuvre uit te moeten voeren.... Kelly, wat super dat de echo helemaal goed was! Eindelijk weer wat positiefs. Maar denk dat je misschien nog wel wat onzeker blijft tot de 1e periode voorbij is. Aha, alles gaat dus helemaal goed totdat het middernacht is....dan veranderd meneertje in een klein weerwolfje...
@ miep...ja hoor hier gaat alles zijn gangetje ....lief dat je het vraagt...nog wel moe...maar goed daar ben ik wel redelijk aan gewend inmiddels ...zie alleen wel een beetje tegen het weekend op (dan vieren we Rubin's verjaardag)...allemaal hardstikke leuk natuurlijk maar wel een beetje druk ...maar ach we slaan ons er wel doorheen vanavond als Rubin op bed ligt dan hangen we de slingers vast op ....het wordt wel heel echt nu ... weet iemand trouwens de kwaliteit van de taarten van de hema ?...(die je zelf ontwerpt )...ik had een hele leuk ontworpen...niet met een foto maar met een leuk plaatje...maar hij geeft aan kwaliteit matig ...op beeldscherm ziet ie er super uit....maar zo durf ik m eigenlijk niet te bestellen ...zou het echt zo matig zijn ? (en ik moet m vandaag of morgen echt bestellen anders ben ik te laat ) is Mika ook al een beetje zenuwachtig voor zijn verjaardag ?
Kelly, gelukkig is de oorzaak van de pijn ook gevonden en is het niet ernstig alleen wel vervelend voor jou...Had je daar bij Bjorn dan geen last van?
Frederique, ik heb ook bij de Hema besteld, maar wel met een foto. Daar gaf hij aan goede kwaliteit, dus ik zou als ik jou was wel op zoek gaan naar een ander plaatje of foto. Zou zonde zijn als het niet zo mooi wordt.
Frederique, het kan er ook aan liggen of je de taart (foto dus) staand of liggend wil. Ik had eerst een staande foto die op een liggende taart geplaatst werd en toen was de kwaliteit inderdaad niet goed, Daarna op een staande taart was het wel prima!
Miep...ow hihi, dat is dus niet scofield... de buurman is eindelijk kaar...en Nicky ligt nog lekker te slapen! had haar effe een zetpilletje gegeven.... toch wat last van de prikkies van gisteren! Frederike...ow spannend meid... morgen rubin jarig! vanavond slingers ophangen!? LEUK! taart van de Hema...sorry nog geen ervaring mee... Olga....70 cc melk? ik ga het ook eens proberen!
Kelly...fijn dat de echo goed was... vervelend van de littekens en verklevingen in je buik... kun je aardig wat last van krijgen? ppff...balen!
Senna begint wakker te worden...ik hoor hem draaien en mompelen. Zo schattig! Dus ik ben er zo vandoor!
hey Olga ...nou voor morgen valt het nog mee ...we vieren het in het weekend en zoals ik hierboven al typte heb er veel zin maar zie er ook een heeeeeel klein beetje tegenop ...moest net wel ff aan vorig jaar denken...precies een jaar geleden voelde ik me niet zo lekker en had af en toe krampjes hihi...s' nachts ging het pas echt los Rubin krijgt van ons...het poppen euh nijntje huis ...en een nijntje blokkenkar...en een ernie bij de dokter van opa en oma krijgt ie een houten nijntje loopfiets en nijntje figuren voor in het huis rest weet ik nog niet en ja de taart...ik denk dat ik zo even bij de bakker ga kijken wat ze daar hebben..en anders idd maar een ander plaatje ...maar hij was zo leuk !
oja gister hebben vrienden van ons een dochtertje gekregen ...en het stomme is ze is precies geboren op de verjaardag van haar zus ...er zit precies een jaar tussen...ze doen het nooit meer op .. maart