Ga ff proberen te reageren met 1 hand. schoenmaatje, geen idee! Kan je misschien we googlen alieke, is 4 voedingen niet weinig? juffie, succes met de inentingen! Sanneke, ik denk dat fv kids ook regeldagen hebben. Denk zelfs dat Dylan dat vandaag heeft. Blijft maar huilen om niks. En als ie een fles krijgt is het weer over (min of meer)
Happygirl; Het CB heeft gezegt dat het gewoon ruim voldoende is, ze krijgt natuurlijk dan wel 200cc. 4 voedingen vond ik ook weinig klinken, maar ze doet het goed erop. Eigenlijk verder niet echt honger, soms in haar "down-dagen" dan geef ik wat meer. Verder is ze gewoon hartstikke vrolijk en slaapt goed, dus heb niet het idee dat ze te weinig krijgt.
hallo, hier weer een goede nacht achter de rug...pff de nachten zijn het probleem niet..ze slaapt na half 10 probleemloos in tot een uurtje of 4..dus dat is heel luxe. alleen overdag...ik heb hier een bakerzak liggen dus als het vandaag weer zo gaat baker ik haar maar eens in. nu moet ik zeggen dat ze nu ook niet zo fit is..ze heeft ietsje verhoging en had net haar hele shirt nat -overgegeven- gister diaree luiers dus ze is niet geheel happy lijkt me...arme meisje
johanna wat naar dat je meisje ziek is schoenmaat in de catalogus van baby walz kun je dat nakijken. daar staat hoeveel cm welke schoenmaat is. staat miss ook wel op internet. ennne kelly ? swaddle me jesse ligt nog steeds in de middelste variant ! als ie te groot ervoor wordt bestel ik een nieuwe.
met jesse gaat het superrrrrrr hij slaapt van 10 tot 7 de volgende ochtend. en groet hard. we beginnen nu met mt 62. 56 heeft ie maar kort gedragen. ik kan weer een klein beetje eten. vreselijk zo'n wortelkanaal beghandeling. heb er echt veel last van gehad. nog twee weken dan weer werken. krijg er nu al de rillingen van. ik wil mijn kleintje gewoon niet uit handen geven. hoe goed en lief ze er ook voor zijn.
zo dames ik ben er ook weer even... ik vind het erg jammer dat ik zo weinig tijd heb om hier mee te kletsen.... ik probeer zoveel mogelijk bij te lezen maar reageren lukt dan niet.... sorry daarvoor.... babyzwemmen mag hier vanaf 12 weken....wij gaan dan ook meteen beginnen met Nicky... Nicky zit nog steeds op 5 voedingen per dag van 150 ml....( afgekolfde borstvoeding) gister en eergister Nicky alleen maar huilen...waarschijnlijk d'r regeldagen....ppfff... Nicky poept normaal gesproken ongeveer 3 keer per dag....en heeft nu al 3 dagen GEEN ontlasting gehad....is dat normaal?! ik heb weleens gehoord dat baby's die borstvoeding krijgen soms weleens een week niet poepen, maar Nicky poept anders wel 3 keer per dag....
amber..lekker hoor dat doorslapen. Zou willen dat Dylan dat ook deed. En dat uit handen geven moeilijk. Heb ik niet zo last van, maar Dylan vind het ook niet erg gelukkig. Ik weet dat hij goed terecht komt, dus dat maakt het wel makkelijker en ik ben zo blij dat ik weer mag werken. Kan me wel voorstellen dat sommige van jullie het moeilijk vinden. Het is toch je kind. Alieke, als het CB zegt dat het goed is en de kleine komt ook niet voor meer/vaker voeding. Dan is het toch prima. Ik wist alleen niet dat ze dat al zo jong mochten.(van 5 naar 4) Johanna..arm kind. Is ze gewoon een beetje ziek. Geef d'r maar een dikke knuffel van Dylan. Knapt ze vast van op
hier krijgt jesse ook nog 5 voedingen. maar hij krijgt bv dus ik weet natuurlijk niet wat hij drinkt. 1 keer per dag krijgt hij een fles van 150ml. loessie jesse poepte eerst ook een aantal keer per dag en nu maar 1 keer in de 2 dagen ofzo. dat kan bij borstvoeding. heeft nicky er last van ? als ze dat heeft kun je naar de huiarts. anders gewoon afwachten wanneer ze weer poept.
amber....Nicky heeft wel erg last van krampjes... gister en eergister alleen maar huilen ( hele dag door) , maar dat kan natuurlijk ook haar regeldagen zijn... ik vind het wel moeilijk...
Jaaaaaah, ik heb Annabel ook ingeschreven voor de wedstrijd van Bepanthen! Stem ook op mij! Hihihi... http://www.bepanthen.nl/fotowedstrijd/f ... eationDate
Hallo allemaal! sorry een hele poos niet geweest, kom er gewoon niet aan toe! hier gaat het prima, Jonathan krijgt 5 fv per dag van meestale 150 cc. Hij zit nu nog onder de 5 kg maar gaat daar binnenkort wel overheen denk ik. hij slaapt sinds 3 nachten door van 11 tot 6.30 en dat bevalt prima! ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! ik zal proberen de laatste pagina's even door te lezen. groetjes!
2e ik moet er ook even niet aan denken, wil eerst nog heerlijk genieten van deze kleine man. poepen: hier nu wel elke dag met bv 1x per week. en hij gaat er ook zo lekker voor zitten en dan heel gespannen: ehhhhh zaten laatst bij de hypotheekadviseur en hij bij mij op schoot en ja wel hoor hij heeft even flink zijn best gedaan. ik moest er vreselijk om lachen! babyzwemmen: ik wil het wel proberen maar vind het ook best eng. en hier ook eentje die het badje al niet zo leuk vind dus tja... maartjeh: van harte met je ondertrouw! leuk he alles voorbereiden! heb je alles beetje rond? schoonmoeder: hier valt dat wel mee, had ik niet verwacht en ben er blij mee zoals het tot nu toe gaat als ze er zijn. wonen ook n iet naast de deur. wordt wel eens beetje moe van allerlei adviezen van de oudere generaties. het gaat nu toch vaak heel anders. tot de volgende keer! prettig weekend allemaal!
Gisteren een leuk jurkje met rompertje voor Eliora gekocht (foto volgt volgende week). Dit is haar feestkleding voor komende zondag, want dan wordt ze opgedragen in de kerk. Ze is sinds een paar dagen verkouden; snotterneusje en ze moet wat hoesten, dus ik plaag haar meerdere keren per dag met een neusspray en een neuspeertje en dat vindt ze verschrikkelijk. (gelijk heeft ze, ik zou het ook een ramp vinden als iemand van die rare dingen in mijn neus zou stoppen). Verder gaat alles redelijk z'n gangetje, ze begint nu echt te reageren op je stem en lekker gekke bekken te trekken, je wordt er meteen weer vrolijk van. Kelly, weet je al meer? Spannend hoor.
OLGA, nee ben je niet raar in ... als mn moeder dat doet wisselt 'jouw' gevoel zich af met extreme vertedering ... BIPAT, getver! Mensen moeten echt hun vinger niet in Mirre dr mondje steken ... iek! Dat mogen echt alleen dr ouders doen! JOHANA, ja herkenbaar! Ik laat Mirre altijd eventjes huilen (probeer 10 min te wachten, lukt niet altijd), dan ga ik naar dr toe en probeer dr in slaap te aaien of op mn pink te laten sabbelen. Als dat echt niet werkt, haal ik r dr uit en geef haar de borst (voordeel van BV). Dan direct terug in bed. Als dat werkt dan in de draagdoek, of gewoon uit bed (als ze gewoon wakker is) ... Maar jij hebt toch last van je rug? Je zou dan met dr kunnen gaan wandelen? Slaapt ze dan wel goed? En verder zou je, als ze erg druk is in bed en zichzelf wakkerwoelt, kunnen denken aan inbakeren ... Niet inbakeren hoor als ze verhoging heeft, ze kan dan dr warmte niet goed kwijt. Hopelijk is het niet nodig heweest! SANNEKE, ... ben wel benieuwd naar het filmpje ... en kan me de hilariteit goed voorstellen! TWEEDE, hier ook volledige BV en gelukkig nog geen ongi ... we willen graag een tweede (en ik ook wel een derde en vierde) maar liefst pas zwanger vanaf Mirre dr eerste verjaardag ... al is eerder ook prima en zeer welkom hoor! JUFFFIE, sterkte in het ZH! ROKERS, gestopt met roken toen ik stopte met de pil (sept 2006) ... moet er ook echt niet meer aan denken ... vind het zo verschrikkelijk smerig ALIEKE, Mirre slaapt altijd wel lekker in de draagdoek en dan heeft ze ook wat tegen/over dr gezichtje. Ik zou het inderdaad ook echt niet doen/durven ... je kunt wel een mutsje op doen, misschien is dat al prettig zat?! En sjee ... maar 4 voedingen?! Mirre drinkt minimaal 7 keer, maar gister en eergister zat ze op 10 voedingen (BV)! MISSKEITA, leuk dat ie zo had uitgepakt! Me2, goed hoor toch echt gestopt! En lijkt me vreselijk zo'n schoonmoeder ... Hier gelukkig een die heel bescheiden is ... LOESIE, bij BV is alles normaal wat poep betreft. Als je denkt dat ze er last van heeft kun je de HA bellen ... maar ws komt het snel genoeg weer! En met BV kan het ook zijn dat ze 2 weken niet poepen ... ze maken dan gewoon alles op. Klopt ook wel met de regeldagen, ws heeft ze meer nodig! Vraagt ze dan niet ook om meer voeding? NANNAF, heerlijk dat Jonathan doorslaapt
Hier alles prima. Mirre heeft vannacht weer goed geslapen (dat betekent hier, wel komen voor voeding, maar direct daarna weer in slaap vallen) en ook overdag is ze duidelijk blijer! Dus dr mamsie is ook blij Ze is ook bijna 300 gram aangekomen is 2 weken ... erg blij mee! Bovendien was de weging van 2 weken terug op het CB na een voeding en die van vanochtend zo nuchter als maar zijn kon. En bij de HA is gebleken dat we geen spruw hebben. Mijn pijnlijke wit/blauwe tepels en boobies zijn dus gewoon een feit (en niet veroorzaakt door spruw en dus behandelbaar) ... Ach ... ik zal het Mirre later als ze groot en vervelend is wel inwrijven
Salapio; Mutsje is misschien een oplossing, ik ga het eens proberen :-D Dat is inderdaad voordeel van Bv, je mag zoveel geven als je wilt. Ik geef fv vandaar minder flessen. Als ik zoveel zou geven zou ze tonnetje rond zijn
Ik ga geloof ik Mirre maar een beetje wakker maken ... die ligt vanaf kwart voor 3 (moesten we naar de HA, daarna booschappen) in de maxicosi te slapen. Bij thuiskomst heb ik r met cosi en al in de box gezet en meestal wordt ze dan direct wakker ... nu ligt ze heerlijk te slapen ... Wat een luxe! Hopelijk doet ze dat zo direct dan ook in dr wiegje ...
Ja voordeel én een nadeel ... Tien voedingen op een dag en je tepels voelen alsof 'gecrusht' door een vijzel ...