Ja, is uit wasbaar maar om een mooie afdruk te maken is het handig als 1 iemand mika vast houd en een ander een handafdruk maakt Maar je kunt het altijd proberen in je eentje..
Oh ja dat is zo natuurlijk..maar ik dacht als ik m in de kinderstoel zet... maar idd misschien is t handiger om samen met Jan te doen..
Goedemorgen! Vandaag alweer dinsdag.. Straks gaan we bakkie doen bij mams.. als t kan op de fiets.. Het is hier nu zo mistig..ik kan de overkant van de weg niet eens zien.. Vanmiddag misschien wat boodschappen doen maar dat zien we nog wel..
zo bas ligt er alweer in hij is zo moe, lag er voor zijn doen gister ook laat in, hij had het nooit volgehouden tot zijn middag slaapje. straks krijgt hij alvast verjaardag visite van overgroot opa en oma, die vinden het op de dag zelf veelste druk (kan ik snappe) dus moet meneertje wel wakker zijn, laat hem nu ff een uurtje slapen dan kan hij vanmiddag gewoon zijn middag slaapje doen. zal ff snel me huisje door vliegen. de bambix vloog net over het aanrecht heel fijn. ff snel de stofzuiger er door en de dweil dan is dat maar alvast klaar (met in het achterhoofd dat ik morgen weer kan na de drukte :S ) tot strakjes!
Miep.. gezellig.. bakkie doen met mams. Hier is het ook erg mistig. Alieke.. werkse meid! Dianne.. tot zo Dee..Ik zou gaan voor lekker uit eten en daarna naar de bios en Estelle lekker bij opa en oma slapen Papa en mama tijd! Wat je beschrijft is hier erg herkenbaar en dit is hier al een dikke maand.. Wordt er soms gek van.. Ze begint al te gillen als ze ziet dat ik met een washandje aan kom want dan weet ze dat ik haar gezichtje ga wassen en dat vind ze vreselijk.. Het gehuil/geschreeuw negeren en zodra het ophoud weer positieve aandacht geven..
Lynn en Ryan, gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag. Maak er een leuke dag van met jullie papa en mama en andere mensen. Eliora was gisteren blijkbaar erg moe, ze lag gisteravond om 22.30 uur op bed (is vrij normale tijd), en ze slaapt nog steeds! Ze heeft lekker doorgeslapen. Ik denk dat ik zo maar eens om het hoekje ga kijken. Straks een paar boodschapjes doen, vanmiddag weer een stapel strijken en misschien huis in kerstsfeer brengen. Dan nog cadeautje voor nichtje inpakken, kerstkaarten op de bus doen en alle andere dingen die er tussendoor komen. Wat leuk dat er morgen een meeting is in Wijhe, ik ben daar vroeger naar school gegaan en mijn ouders wonen daar nog steeds in de buurt. Helaas kan ik niet, heb morgen een trouwerij van vrienden. Een fijne dag allemaal.
Oh ja, overhemd voor manlief is ook gelukt. Een beige geval voor bij zijn blauwe pak en voor een zacht prijsje (eur 15,00 bij V&). Wij blij, portemonnee blij.