hahhahahhaa nee hoor! dat gaat hier niet meer gebeuren..... het heeft te maken met iets wat ik vandaag moest gaan doen...
Kelly..dat is idd wel erg lang.. Alieke..lekker gewerkt.. Gerda..Alles al klaar voor morgen? Hoop dat je een gezellige dag hebt morgen hoor! Amber..gets Jesse nog steeds ziek..bah! wat duurt t lang.. Dikke knuff! hoop dat de dokter wat kan doen voor je.. Misskeita..oh gets..zelf ziekjes..beterschap! Dianne..bijna feest! Hoop dat te een fijne dag wordt morgen hoor! Bipat..vertel!
hallo even zwaaien en kindjes die vandaag jarig zijn feliciteren: ryan en lynn gefeli! hopelijk was het een leuke dag. amber, kussie voor jesse. nick en bas morgen fijne verjaardag!
ga werken op een dagcentrum voor verstandelijk gehandicapten... echt super leuk! veel projecten buiten de deur erg afwisselende werkplek!
lucht zo op joh! volgend jaar had ik anders zeker een probleem gehad op mijn huidige werk met al die wisselende diensten in combinatie met werk van patrick. gelukkig hoef ik daar niet meer om te stressen! en na 7 jaar is het nu toch echt ook wel weer tijd voor wat nieuws!
echt heel leuk bipat! meiden k ga lekker slapen, helaas denkt bas er anders over, op naar de grote dag ms tot morgen!