Amber thanks meid! lekker nog even 1 dagje werken! hoe heeft Jesse geslapen? dikke knuff voor hem! Judith..naar is dat hè..als ze wakker worden..ben jezelf helemaal wakker slapen hun weer.. Hier hoor ik er ook al eentje...ja echt waar..hij is al wakker aan t worden.. Dus haal m er zo wel uit.. Jan is z'n telefoon vergeten die slimmerik..ga ik m smsén gaat ie hier over.. Maar ik denk dat we wel gaan hoor.. ik zet alles in ieder geval klaar..en mocht t dan heel glad zijn..dan gaan we niet.. Dat is dan ook vast wel op t nieuws te horen..
Nick en bas van harte gefeliciteerd en een fijne dag gewenst Wat mij betreft gaan we gewoon vandaag>wat jullie?
nick gefeliciteerd met je verjaardag (ook voor je mamma!) morge dames, bedankt voor de felicitaties! jarige jop ligt nog in bed hij is ziek hij heeft een zeer keeltje, ik laat hem maar lekker liggen. tot ie wakker word. gister heeft de vaatwasser het begeven dus dat is ook fijn als je het hele huis vol krijgt ik zal eerst maar ff afwassen haha!
Miep..dat is wel lullig jah.. ik kan echt niet zonder mijn telefoon Ik heb Esmee naar bed gedaan.. normaal slaapt ze altijd weer en nu natuurlijk weer niet Net als bij de vorige meeting.. Ach toen ging het ook goed. Ik ga even een beetje poetsen en dan de honden even uitlaten..
Dianne.. vervelend dat de vaatwasser kapot is.. dan weet je pas wat je mist ( wij hebben geen vaatwasser ) Beterschap voor je jarige jobje..
lieve nick en bas jullie zijn vandaag ook al weer 1 jaar....joepieeeeeeeeeeee de mama's en papa's ook een hele mooie dag toegewenst xxx
en vandaag ook een jaar geleden dat ik uitgereknd was...zoooooooooooooo raar... kelly lijkt me leuke de meeting..ik woon in papendrecht das in de buurd van dordrecht..... meer meiden?
Dee.. ik kijk even met je vraag mee.. Moet ook altijd vreselijk lachen om Esmee en ze gaat dan nog gekker doen.. In mijn werk ben ik zeer consequent.. maar thuis .. Momhairy.. succes in het ziekenhuis vandaag!
Nou Mika is lekker gebadderd en heeft net z'n pap op.. ik ga de spullen verzamelen en de auto inpakken.. misschien tot zo nog even..
thanx mama van esmee dat je daaraan nog gedacht had.xxx ' meiden die naar de meeting gaan! heel veel plezier he xx
Goedemorgen dames NICK EN BAS van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag bipat gefeliciteerd met je nieuwe baan' kelly ik woon in maastricht als het niet te ver is en qua gezondheid voor mij kan wil ik ook graag naar de meeting komen ik weet even niet meer wie het was maar wij gebruiken altijd bepanthen coolingspray gewoon te koop bij de etos enz bij verbranding. We hebben een busje op de aanrecht staan en 1 in de verzorgingstas.Echt superspul. dames op de meeting veel plezier voor de rest zwaai zwaai