December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb de nummertjes op de usb staan.. ga ze nu even branden op de pc.. we hebben op de laptop geen programma daarvoor.. Zal meteen eventjes kijken of de cd het doet in de auto :)

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..en slaapt Esmee al?'
    ah dat ken ik helemaal niet joh!
    wel grappig!
    en ik weet t ook niet zeker van de envelop hoor..
    maar de laatste 2 jaar wel..ach en wat doe je nou met een kerstpakket.. :rolleyes:
    Doet je cdtje het?

Lindy..Demy ook lekker aan t brabbelen.. ;)

3. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    MvE wat een leuke foto van de meeting

hannah gefeliciteerd met je 1e verjaardag

verbranding inderdaad eerst koelen en dan sprayen, wat raar bij onze ehbo waren ze er net wel over te spreken, op de spray staat trouwens ook dat je eerst moet koelen. Als je geen water bij de hand hebt is het trouwens ook heel erg handig.

dee ik heb inderdaad een winkeltje op marktplaza. Ik verkoop inderdaad alles maar dat komt omdat we al 2 kids hebben, een meisje en een jongen. De kleding ziet er nog zo goed uit. En we laten het ook bij 2 dus vandaar. Maar inderdaad het is niet leuk als je zo'n laag bod krijgt. Je moet geduld hebben ik weet ook niet hoe lang ik het vol ga houden. Femke kruipt ook de trap op. Als je de traphekjes maar dicht laat en je achter haar loopt als ze naar boven klimt kan het toch geen kwaad. Femke loopt wel al los.

Lindy vervelend meis heel veel beterschap. Maar je ziet je intuïtie was toch goed.

alieke bij de 1e zw had ik ook vaak blaasontsteking. Bij de andere zw heb ik cranberrytabletten gebruikt en toen heb ik geen last meer gehad. Wel even op het etiket kijken want sommige tabletten mogen niet tijdens de zw, ligt aan de sterkte.

loesie we hebben een loopwagentje gekocht bij de ikea. Daar kun je de wieleltjes van vast zetten zodat hij niet te hard rolt en ze zich ook kunnen optrekken misschien een idee als alternatief Ze zijn niet duur.

Maartjeh heel veel beterschap.

Vanmorgen is de schoonmaakhulp geweest. Ze is 3 uur bezig geweest en als je ziet wat ze maar heeft gedaan wordt je echt ongelukkig. EN ze vraagt ook nog € 18.50 per uur. Belachelijk gewoon. Vandaag was ze er voor het laatst want dit kunnen we echt niet betalen. We zijn nu op zoek naar een nieuwe. Femke heeft vanmorgen weer haar eten uitgespuugd. Echt zielig als ze zo ziek zijn. En vanmorgen had ze ook al overal diarree. Maar goed de wasmachine draait al weer.

4. MamavEsmee

Miep.. 13 x is wel vaak.. :confused: Tinteling is op zich wel leuk.. ikheb 2 jaar geleden een ritualpakket gekozen en het jaar er voor een hotelbon.. Vorig jaar hebben we vvv bonnen gehad. Ook erg leuk! :D
    Nee, Esmee slaapt nog niet en de cd wordt gebrand nu..

Dee.. jij een tinteling.. wat grappig.. :D

Nou ik ga even kijken of de cd het doet.. ;)

5. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    je mag nog wel geld geven als werknemer maar dan moet je het bruteren. Een kerstpakket moet de werkgever ook gedeeltelijk afrekenen. Maar is wel goedkoper tegen een speciaal tarief

6. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    Femke en Jelle zijn naar het kdv.Is echt raar om zo alleen thuis te zijn. Normaal zou ik nu werken zijn. Ik ben blij dat ik nu even hier kan kletsen anders slaat de verveling echt toe

7. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    ik vind marktplaza fijner omdat je dan echt een winkeltje kunt bouwen. En je hoeft niet te verlengen. Ik verkoop daar ook beter omdat mensen eerder bij de andere artikelen gaan kijken. Kijk maar eens op www.mamavantwee.marktplaza.nl
    als je vragen hebt laat het maar weten

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dee..sterker nog..in 1 plaats.. :)

Inge..das een dure hulp..en als ze t dan ook nog niet goed doen.. :rolleyes:
    he gets en femke ziekjes..dikke knuff!

Judith..ja mijn ouders waren ook al gek op verhuizen.. :)
    en? en ? en doet ie t?

9. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    en € 18.50 is inderdaad te duur. Het is dat ik op dit moment niks mag en kan. Hoe moet je een goede hulp vinden? We willen inderdaad ongeveer € 10 betalen maar voorlopig wel iedere week omdat ik niks mag. Misschien in de toekomst 1x in de 2 weken

10. MamavEsmee

Inge.. jij hebt verstand van kerstpakketten e.d. :D Het is voor de werkgever aantrekkelijker om vvvbonnen te geven dan geld.. toch?
    EN 18,50 voor een uurtje poetsen :confused: Ik ga schoonmaakster worden :) :) Jammer dat ze niet werkl everd naar dat ze betaald krijg. :x Er al wat van gezegt?

cdtje dut ut.. 8)

11. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    is wel grappig om nu alle namen weer langs te zien komen. Het is zo vertrouwd.

Femke is al van vrijdag niet lekker ik hoop dat het morgen weer wat beter met haar gaat want morgen ben ik jarig

12. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    ligt eraan tot welk bedrag zou ik het bedrag even moeten op zoeken. Maar in principe kan de bel dienst hier ook lastig over doen. Je kunt zelf kiezen wat je ervoor kunt kopen en dus is het geld en moet je belasting betalen als werkgever, dit heet bruteren en dan betaal je dus als werkgever behoorlijk veel belasting

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Inge..zeker moeilijk om een goeie hulp te vinden ..heb er ook wel eens eentje gehad..en die liep er ook de kantjes van af.. :rolleyes:

Judith.. \:D/ Jippie! hij dut ut! :)

ik meld me even af dames..
    hoop dat Mika zo wakker wordt..gaan we even eten en boodschappen doen..tot laters.. ;)

14. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    ik heb er wel iets van gezegd maar we hebben haar sowiezo al opgezegd dus.

dee maar ze kan dus wel binnen 3 uur je huis schoonmaken wat doe ze zo al tijdens die 3 uur alles?

15. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    tot later miep.

even de droger uitzetten

16. hannah Hartelijk gefeliciteerd

ook voor papa en mama...

Fijne dag!

17. MamavEsmee

Ik ga afsluiten.. de afwas nog eventjes doen, hondjes uit en me dan klaar maken voor het werk.

Esmee is geloof ik nog voor een halfuurtje in slaap gevallen.. :)

18. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    ik ga ook stoppen krijg teveel last. Ga maar een paar uurtjes liggen tot later

19. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    hoi hoi :D

ik heb niet alles gelezen maar ik zag dat hannah jarig is...gefeliciteerd!

ik heb vandaag 2 sleutelhangers gehaald bij de bart smit om foto's op te zetten en dat werkt perfect!
    echt een goed idee om cadeau te geven...ze zijn nu maar 5 euro ;)
    ook nog ff bij de h&m geweest maar dat was niks...villa happ trouwens ook niet.
    ook nog ff bij de feestwinkel geweest om een slinger voor angelina te halen...tekst = angelina...1 jaar :D

20. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    hey meiden....

kom net bij mijn ouders vandaan en heb net te horen gekregen dat hun hond morgen moet worden ingeslapen....
    heeft allemaal grote gezwellen die kunnen knappen en dan is het afgelopen.....
    morgen om kwart over 2 wordt mijn lieve Mazzel ingeslapen....

sorry hoor...ben er echt even helemaal kapot van!

Deel Deze Pagina