hannah gefeliciteerd! Loesie: wat een naar berichtje! sterkte ik denk dat ik ook maar een profiel ga aan maken op marktplaza ik heb nog heel veel spullen!
stuiter stuiter....sorry....blij voor mijn dinnetje Hannah gefeliciteerd! Loesie sterkte wat rot zeg manlief heeft een kersteten met zijn werk dus heb het rijk alleen...daan ligt net in bed en ga nu eff lekker relaxen. Heb ook kerstpakket gehad..wij krijgen altijd zo'n code om kado uit te zoeken.(kadoklikken) heb gekozen voor 28x de flair ontvangen...de rest had ik al wel zo'n beetje of was niet echt bruikbaar zeg maar...
French..ik heb ze ook al eens cadeau gedaan..vinden ze idd erg leuk cadeautje! Ah wat leuk die slinger! Loessie..meid wat moeilijk.. Heel veel sterkte...Dikke knuffel meid.. Johanna ah de flair is leuk hè.. heb je al wat gehoord van je kijkers.. Hier ligt er al eentje een half uur te brullen in bed..heb net een paar keer gekeken..maar hij heeft niks.. Dus zal wel last wezen van z'n gebitje..
bedankt allemaal! Johanna....leuk de flair! Miep...ach mika weer last van z'n tandjes?! heb je geen dentinox ?!
Loessie..ja dat heb ik er al op gesmeerd en ook chamodent.. je ziet ook echt de tanden doorkomen..gaat nu best snel..
@miep Arme Mika Dikke knuff van Jesse @johanna Stuiter stuiter ? Ik heb iets gemist geloof ik ? Hoe is het afgelopen met je huis ? @loessie Dikke knuff meid. Sterkte wat naar zo in de feestdagen dikke knuff @french Ook al aan de feestvoorbereidingen bezig Leuk ! @inge wat leuk joh jouw webwinkeltje hulp in de huishouding hebben we hier niet. Heeft geen zin want dan moet ze iedere dag komen en dat is me te duur. Die drie kindertjes kunnen zooooooooooo veel troep maken.
Hier ligt alles er alweer in. (gelukkig) Morgenochtend nog kerst vieren op school en dan lekker vakantie Heb er echt zin in.
Miep....hij heeft idd wat in te halen he?! ow dus je hebt alles wel in huis...hihi ( hier lijkt het soms wel een kleine apotheek) Amber...na morgen lekker vakantie...fijn meid! hoe is het nu met Jesse?!
Amber..lekker hoor..gezellig morgen kerstfeest vieren en dan lekker vrij! Loessie een apotheek aan huis..wel handig.. idd hij heeft echt wat in te halen..hij is nu bezig met 3 tanden tegelijk de ene is net iets verder als de ander..
Zo ik ben weer helemaal bij hoor..... French, zo'n sleutelhanger had ik gekregen met Sinterklaas, maar ik kreeg tot twee keer toe een virus op de PC dus ik gebruik hem niet eens. Jammer, want vond het erg geinig! Lindy, jeetje Demy met Roodvonk, dast hoor je niet zo vaak meer geloof ik. Hoop dat de AB snel aanslaat en ze were opknapt. Amber, Jesse is echt weer aan het opknappen, gelukkig maar! Frederike, wat gaaf dat je al plopjes voelt van de kleine! Alle juffen, geniet van jullie kerstvakantie!
ik heb eigenlijk elk jaar aan het einde van het jaar mijn verlof uren schoon op..maar ik kwam vandaag tot de ontdekking dat ik er gewoon nog 24 over heb, wat een luxe. hoef alleen morgen en dinsdag nog te werken dus ik denk dat ik lekker op tijd naar huis ga
Heerlijk lijkt me dat iemand die schoonmaakt alleen wij hebben z`n klein huis is gewoon niet nodig Loesie wat sneu van de hond van je ouders ja daar mag je wel evn kapot van zijn knuffel meid Johana leuk de flair Miep arme mika ook al zo last van de tanden amber wat lekker dat de kids morgen vakantie krijgen ZO demy ligt er weer in ze heeft lekekr geslape vanmiddag van half 2 tot 5 uur ik heb ook nog eventjes kunnen bij slapen daarna voelde ik me al stukken beter. wat slapen al niet met je kan doen ik ga nu lekker tv kijken en vroeg me bedje in knuffel tot mrgn..
dee tja anders krijg je het echt niet verkocht en die grabbelton dan zijn allemaal kado's die de kinderen hebben gekregen op verjaardagen en op het kdv jouw hulp doet meer dan die van mij
Olga ook vakantie? JOhanna..wat lekker zeg! Lindy fijn dat Demy lekker geslapen heeft!en jij ook even..
loessie sterkte meid amber tja normaal zou ik ook geen hulp willen maar ja ik mag niks doen en ik vind het te zwaar om mijn man alles laten te doen
amber dank je wel mijn man is nu ook naar een etentje van het werk.mijn ouders zijn nu bij me want ik kan nog geen 5 minuten alleen thuis zijn. Is echt lastig als je nog niet eens zelf mag tillen.