December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolaatje

Lolaatje Actief lid

16 mrt 2007
    200
    0
    0
    Groningen
    Boehoe! Mijn meissie heeft vandaag zo'n dag. Huilen, drinken, krampjes, volle luier...... van alles behalve slapen. Ik kom echt nergens aan toe. Ik zit alleen maar met haar op de arm. Lang leve de laptop!

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik had de eerste keer kolven (op de 5e dag - ik had enorm last van stuwing) 270 cc :oops: Dat was na een voeding. Ik had ook een cup waar lolo ferrari jaloers op zou zijn en mn kraamverzorgster was er ook helemaal ondersteboven van.

Laatst heb ik ze weer helemaal leeggekolfd en kwam ik ook op 140 cc.

3. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.541
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Afgelopen nacht was het een rustige nacht voor ons. Ze was gisteravond van 18.45 - 22.00 uur wakker en daarna heeft ze heerlijk liggen slapen tot 2.30 en vanaf 3.00 uur tot 4.30 heeft ze ook behoorlijk geslapen. Ook na de voeding van 4.30 heeft ze lekker liggen slapen tot 9.00 uur. Ik ben erg benieuwd hoe het de komende nacht gaat.
    Vandaag ben ik lekker met haar naar de stad geweest en daar wat boodschapjes gedaan en gelijk bij de Pl*s een babydoos opgehaald. Was erg leuk gevuld met zowel dingen voor de baby als voor de ouders.

Vanmiddag met slapen was het wel een kleine ramp, ik wou slapen en ze lag bij mij in bed en zij was wakker voor ongeveer 3 uurtjes, uiteindelijk na 3 uurtjes ging ze slapen en kon ik ook eindelijk slapen en toen was het alweer bijna tijd voor haar volgende voeding.

Nu ligt ze weer in haar bedje en straks doe ik haar misschien in bad en anders net voor de volgende voeding. Ik zie wel.

Een fijne avond allemaal.

4. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    :confused: jeetje... daar mag ik met recht wel jaloers op zijn hihi :)

5. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hier was ik ook weer even met een berichtje!

Het blijft druk he meiden met de kleintjes?
    Ik merk dat ik weinig aan andere dingen toe kom...als ik iets wil gaan doen doe ik het tussen de voedingen door dan heb ik toch nog even de tijd.
    Met de dames gaat alles super!

Vandaag lekker naar buiten geweest HEERLIJK en dan al die mensen die even een praatje willen maken en willen kijken...ik was gewoon zowat 3 uur onderweg :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
    Heb zoveel complimentjes gehad op de meiden kan alleen maar trotser zijn dan ik al was! voel me echt heeeeeeeeeeeellll trots...(hoezo ego?)

DE dagen zijn wel druk :confused:
    manlief is weer aan het werk dus ik doe veel alleen ook snachts doe ik de kids omdat manblief al vroeg uit de veren moet MAAAAARRR dan is hij het weekend aan de beurt ;) ;)
    het is somsgewoon even een goed ritme zoeken..met veoden moet gewoon de 1 wachten tot ik met de ander klaar ben dus danben ik toch gauw al 1 a 1,5 uur verder.
    In badje gaan moet ik ook nog even een oplossing voor vinden wanneer dat het beste kan..maar goed we modderen wel wat aan en dan zal hetr vanzelf in het ritme komen.

Nou meiden zal morgen even alles goed lezen en reageren oke?

Liefssssssssss

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    pareltje..fijn hoor zo'n rustig nachtje!

kreeftje..ja je zal wel extra druk zijn..hier doe ik ook de nachtvoedingen..
    maar ik hoef er maar eentje...
    en lekker geshowd met de meiden..leuk!

Ik heb net maar eens even op de hometrainer gefietst..effe wat beweging..er moeten toch heel wat kilootjes van af...

7. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Kreeftje.. Heb respect voor je hoor. Ik vind de nachten al zwaar in mijn uppie en ik heb er ook maar eentje!

Miep... Ik moet ook maar eens gaan beginnen. Er moeten nog heel wat kilootjes af haha. Wil ook weer gaan zonnebanken om die striae op mijn buik wat lichter te krijgen.

8. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    @ Essebes;

Ik dacht precies hetzelfde over een speen als jij, maar nu vind ik het eigenlijk een superuitvinding!

Even een vraagje; houden jullie kindjes hun hoofd ook al zo'n poos omhoog?
    Roosmarijn houdt haar hoofdje als ze op mijn buik ligt al een behoorlijke tijd omhoog en dan kijkt ze met die gote ogen aan... smeltsmelt!

En wanneer gaan jullie langere tijd met jullie kindje naar buiten? Ik ga nu wel een ommetje, maar dat is eigenlijk hoogstens 20 minuutjes.
    Maar wil binnenkort mijn kledinkast ook wel weer eens uitbreiden (weg zwangerschapskleding jippie!) dus zou binnenkort wel eens willen gaan winkelen. Maar ik twijfel of ik haar al een tijd mee kan nemen.

9. Monica87

Monica87 Lid

7 jan 2008
    62
    0
    0
    moeder
    soest
    he ingepinge, volgens mij kan je de kleine gewoon meenemen hoor, mijne slaapt altijd als ik buiten ben.. als ze om 3 uur een voeding moet maar ik ben dan nog niet thuis slaapt ze gewoon er doorheen.. misschien merk je wel aan der dat ze iets onrustiger is maar dat is na een paar keer ook over..

10. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik heb Jesse vorig week al een keer meegenomen naar de stad geen probleem hoor !

11. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    Nou binnenkort eens proberen dan..
    hihi Kan me er nu al op verheugen, lekker showen en winkelen!

12. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ingepinge, ik zal n foto'tje van Liv plaatsen (morgen) daar houd ze d'r koppie ook al zo wijs omhoog, leuk gezicht is dat he?! Ik ben met Liv ook al de stad in geweest, gaat prima. Enne kan jij je zw.kleding al wegdoen? Ik draag het nog steeds hoor (jammer genoeg :evil: ) Toevallig vandaag geprobeert m'n oude kleding aan te doen maar dat lukt nog niet, snik..

Miep, mag je al op de hometrainer dan? Ik kreeg te horen dat je n poosje niet mag sporten, ik kan niet wachten!

Xx

13. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Hallo dames

hier weer even een berichtje typen met nick huilend op de achter grond ik vind dat zo moeilijk maar hij heeft net weer gegeten en dan avond is hij altijd wat onrustiger,ga zo lekker naar hem toe en dan mag hij lekker bij me liggen.

het vader zoon moment was heel erg leuk,ik heb lekker foto's gemaakt.
    en sjoerd voelde zich er ook heel goed bij.
    maar Nick had natuurlijk niet genoeg aan die 140 ml hij heeft er nog maar eens 60 bij opgedronken ,,ik weet niet of hij normaal ook zoveel drinkt dus ik denk moet maar even.

nu had ik dus weer gekolfd en weer 180 ml .dus ik denk dat hij wel gewend is veel te drinken ik weet niet of het mag maar als ik hem minder geef dan is het net een klein karper visje hij blijft hapen.

verder gaat het hier redelijk ik kan ietsjes beter weer lopen ,maar dan moet ik niet stil gaan staan ja even wel maar anders kom ik geen stap verder.

aankomende vrijdag moet ik naar de huisarts dan zal nick ook voor het eerst naar buiten gaan vind het wel spannend.
    ik moet dan een afspraak maken voor een mri scan.
    kijken of er een beschadiging is of dat het alleen zenuwen zijn dus het wordt een spannende tijd weer voor ons als er een beschadiging is zal ik de klachten houden zoals ze nu zijn.
    is er iets met een zenuwen dan moet ik geduld hebben maar dan zal het wel beter worden op een gegeven moment.

wat doen jullie je kids aan als ze naar buiten gaan

ik moet even stoppen want hij blijft huilen ,,en sjoerd is met de honden uit

dus misschien tot zo anders tot morgen vroeg ,,dus het reageren houden jullie te goed.

gerda

14. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    ik heb nog even 2 foto's geplaatst van Nick

een van toen hij 2 weken was toen met zijn hoofdje omhoog

en een van eergisteren avond

hij is zo'n schatje

gerda

15. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Mijn man probeert Hannah warm te krijgen voor zijn grote passie: kickboxen! Hij heeft al handschoenen voor haar gekocht, die als het goed is passen als ze een jaar of 5 / 6 is. Toch kon hij het niet laten ze haar alvast aan te trekken. Foto in mijn album ;)

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Britteke…ja de zonnebank…lekkerr!
    Ik heb m weggedaan..zonde eigenlijk..maar ik kan nog bij mijn ouders..
    Moet ik ook eerdaags maar eens doen..

Ingepinge..wandelen..tja hier ook pas vorige week echt wat langer buiten geweest..
    Maar dat kwam omdat Mika zich niet op temperatuur kon houden..

Essebes…eh…eigenlijk mag t niet…maar sommige mensen moeten toch ook fietsen?
    Dus ik dacht dan mag dat ook wel…
    Ik mocht ook minimaal 6 weken niet stofzuigen enzo…doe ik ook alweer 2 weken..kon t niet laten…

Gewone kleding..nou wat bij mij in de kast hangt kan ik nog lang niet aan..
    Dan moet ik minimaal 12 kilo eraf en dan past t misschien…
    Dus ik zal zowieso wel nieuwe kleding moeten kopen…draag nu nog mijn zwangerschapsbroeken..heb al wel wat nieuwe shirts gekocht..

Gerda…leuk zeg dat het zo goed ging met het vaderzoon moment!
    en vrijdag spannend hoor..samen naar buiten
    En hopelijk straks een goeie uitslag voor jou hoor!
    Ik doe Mika gewoon een dikke jas aan…en slofjes..over de kleertjes..
    En dan in de kinderwagen ligt ie onder 2 dekentjes..en een lakentje..
    Wat een poepie is Nick ook zeg! Moet je m lekker zien liggen!

Misskeita…ach..kijk haar….leuk!

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen..
    Hier alweer druk geweest…
    Zometeen even douchen.en dan strijken enz..
    Vanmiddag naar de bank…voor Mika..

18. augustus

augustus Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Miep al druk aan het fietsen zie ik. Ik mag over 2 weken beginnen met sporten. Ik sta te trappelen. Niet omdat het zo nodig is maar om er even lekker uit te zijn. Enne voor de sauna. Ik moet nog 2 kg weg werken. Dus dat valt allemaal reuze mee.

Ik ben gister even de stad in geweest voor nieuwe kleding. Wat irri zeg die rot uitverkoop. Alle leuke dingen zijn al weg. Ik heb dus niks gekocht. O ja wel 2 weken terug een leuke skinny jeans van esprit. Maar ik heb truien nodig!

Hier ook aan de speen hoor. Wat een uitvinding dat ding!

Miep hebbie nu al gestreken etc? Jij bent er vroeg bij dan. Ik ga zo ook maar eens de stofzuiger pakken. Krijg vanmiddag bezoek.

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Augustus...maar 2 kilooo :confused: dat meen je niet... :rolleyes:
    ik ben in de zwangerschap ongeveer 18 kilo aangekomen...en daarvoor was ik al te zwaar...
    Dus ik moet er minimaal 20.. :oops:
    Ik mag ook nog niet sporten hoor..maar ik doe t gewoon...wel langzaam aan hoor..zit niet als een gek te fietsen.. :)
    en jij al lekker geshopt..leuk!
    strijken moet ik nog doen..heb al wel gezogen en gedweild..was opgehangen...was in de machine..mika de fles..brood gesmeerd voor mannetje..enz.. :)

20. augustus

augustus Niet meer actief

O jaa moeten jullie ook zo wennen aan het feit dat je nu als mama genoemd wordt door vele. Ik vind het nog zo raar klinken hihi

Deel Deze Pagina