December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga thanx voor je reactie.. Het is nogal lastig om mijn ouders ergens op aan te "spreken" het ligt nooit bij hen namenlijk en ze praten het wel zo dat ik de "boeman"ben.. Soms vergeten ze dat Erwin en ik nu een gezin hebben en een eigen leven met een baan en een sociale kring.. Toen Esmee er nog niet was waren we beide dagen bij mijn ouders.. kregen ze de volle aandacht..

Ik heb al eens met een prof. hierover gepraat en die gaf aan dat mijn moeder misschien jaloers is op Esmee omdat daar nu de meeste aandacht heen gaat.. Mijn moeder reageert ook niet op Esmee als ze er is, geen handje, geen kusje niets.. :cry: En dit vind ik ook zo erg.. Mijn moeder is verder 2 jaar geleden erg ziek geweest en toen hebben ik het huishouden draaiende gehouden, boodschappen gedaan enz.. Toen was ik er altijd en toen was ik zwanger, kregen we een kindje en was ik niet meer de hele dag bij hen in huis. En ze zijn 1,5 jaar geleden verhuisd.. Dus meer reistijd..

Sorry heel verhaal.. :oops:

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, was ik nog even...

Heel verhaal geeft niet hoor....ben je het even kwijt. Tja, er veranderd voor onze ouders ook een hoop zodra wij een eigen gezin krijgen he. Blijkbaar heeft je moeder veel moeite om deze veranderingen te accepteren. En ook de periode dat ze zeik was en jij veel voor hen deed is afgesloten. Ze heeft zich waarschijnlijk opeen emotionele manier erg afhankelijk van je gemaakt en nu kan ze daar niet meer op terugvallen. (niet meer zoals ze dat graag zou willen) Misschien zou je kunnen aangeven wat je haar wel zou kunnen bieden. En dat ze Esmee zo links laat liggen zou ik ook heel erg vinden. Dat maakt het nog lastiger voor je.
    Hoop dat het ooit eens uitegpraat kan worden en er meer begrip ontstaat.

Ben nu echt echt echt echt weg!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

olga.. haha.. oke! :) Nogmaals bedankt.. Ik hoop ook dat het ooit uitgepraat wordt. Maar wat mij betreft is het klaar. Ik wil Esmee haar opa en oma niet onthouden en mijn pa is helemaal niet zo.. Er zijn gewoon zo veel dingen gebeurd.. Maar daar zal ik jullie verder niet mee vervelen.. :rolleyes: Al kan ik er een boek over schrijven ;)

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ben ik weer!

Nou het kwartje viel aardig snel :) Mijn moeder dacht eerst "niet meer in me naakie?" ze keek me al vreemd aan en ik maar lachen (natuurlijk ook zenuwachtig) maarrr ze waren hartstikke enthousiast! Mijn moeder kon niet geloven dat ik zolang me mond heb kunnen houden tegen haar. Ik liet de echo's zien en ze zegt je hebt ookal een echo gehad?! Ik zeg ja joh! En dat allemaal achter mijn rug om zegt ze :)

Ik duik snel me bedje in, ben nogsteeds niet topfit :(

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedeavond mama's !

Heb niet bijgelezen want we zijn net thuis. Heel de dag bij mijn schoonfamilie geweest. Was erg gezellig en de kids zijn heel lief geweest.

Hopelijk heeft iedereen een hele fijne eerste kersdag gehad !

Eliora happy 1st Birthday !

@alieke

Waren de reacties leuk vandaag ? Je ging vandaag toch de familie inlichten ?

Alle zieke mama's en beebjes beterschap van ons

XXXXXXXXXXXX Amber en Jesse

Tot morgen

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Jarige beebjes vandaag Sara Jane en Eliora Gefeliciteerd! :D

Augustus..allemaal ziek..beterschap meid!

Ninien..ohh allemaal lekkere dingen in huis!
    En Nina nog steeds niet lekker..hè bah!

Britteke..hè bah wat een nare start van de 1e kerstdag..dikke knuff meid!

Loopy..oh wat spannend meid..ik duim!

Loessie even tussen de visite door in huis geweest..
    En vanavond werken..hoop dat je een gezellige dag hebt gehad!

Alieke..gaaf dat shirtje!
    En wat leuk dat je mams zo reageerde!fijn dat je het hebt verteld hè!

Sanneke..Niels ook nog steeds een beetje ziekjes..
    Hoop dat t morgen allemaal beter gaat hoor!

Judith ook een hele gezellige dag gehad..leuk!
    en die Esmee..lekker alles onder gepoept.. :)
    Zelf nog last van je lies..wat een pijn kan dat doen hè..
    Heb t zelf ook wel eens gehad..dan kan je je been niet optillen ..of bijv uit zit komen doet ook vreselijk zeer hè..
    Dikke knuff!
    en weet je al of je morgen naar je ouders gaat of niet?

Olga..fijn dat je schoon ouders het ook een mooi cadeau vonden!
    En een lekker knus dagje gehad..heerlijk!

Amber ook een hele gezellige dag gehad!

Hier ook een hele gezellige dag gehad..
    we zijn allemaal vreselijk verwend!
    En Mika hield zich goed dus we zijn gewoon uit eten gegaan..
    Hij was t wel zat op een gegeven moment..maar dat mag dan ook hè..
    Hij is wel veel te druk geweest..want net in bed had ie alles alweer ondergespuugd..
    Dus gelijk de wasmachine maar weer aan hè..
    Ik heb zelf ontzettend last van mijn hand..dus ga ook meteen weer stoppen voor vandaag....

tot morgen allemaal!

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hiep Hiep Hoera...

Niels Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag morgen!!!!

Hoop dat je morgen niet te ziekjes bent en een fijne dag hebt!!!!!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

8. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    britteke...oei das schrikken als je zo'n telefoontje krijgt..hoop dat het gesprek met ggz goed verlopen is

alieke..gaaf shirt zeg...hoe heeft de familie gereageerd?
    Ah lees het al..leuk zeg!

alle jarige beebjes..nog gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!

Gister was een erg gezellige avond met mijn schoonbroertje en zijn vriendin, mijn schoonvader en ons gezinnetje.
    Hebben heerlijk gegourmet en de kids zijn enorm verwend.
    Glenn heeft kleren, rugzak voor school, knutselpakket en een spel voor de wii gehad.
    Serena heeft kleren, speelgoed van dora en een spel voor de wii gehad.
    Yaeda heeft kleren en speelgoed gehad! :) :) :)

Vandaag lekker rustig aan gedaan, was echt ons dagje vandaag.
    Samen heerlijk uitgebreid ontbeten met de kids en daarna nog ff gaan touren met de auto.
    Daarna nog lekker gegeten en op de bank tv gekeken.

Morgen gaan we met de kids naar een binnenspeeltuin, word voor Yaeda de 1e keer!
    En morgenavond gaan we met schoonfamilie samen naar winterland...erg gezellig!

Zaterdag lekker op kraamvisite bij mijn zus in het westland, dus weer een aardig ritje voor de boeg!

9. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0

Niels, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!

10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Judith, de helft van je verhaal klinkt bekend. Ik heb ook het gevoel dat mijn (schoon) ouders maar niet willen accepteren dat wij nu ook een gezin hebben, een eigen leven. Verder zijn ze allemaal wel erg gek met Sam dus dat scheelt... Sterkte ermee meid. Het valt ook allemaal niet mee.

Alieke, wat leuk dat de reacties zo leuk waren. Pffff nu hoef je je mond niet meer te houden. Toch wel lekker he?

Miep, leuk zeg uit eten en allemaal goed verwend. Lekker toch?

Iloon, ook lekker verwend allemaal. Heerlijk. En wat leuk een familliedagje!

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    goedemorgen allemaal!

Gisteren nog bij mijn broertje geweest. Hij is opgenomen op een gesloten afdeling tot hij de gesprekken heeft gehad met de ggz arts. ivm de kerstdagen diirt dat allemaal wat langer. Hij zei dat hij zich daar erg goed voelde en dat er rust over hem heen viel. Erg vreemd om hem daar te zien. Ik zit er allemaal best wel mee.. had ik niet verwacht. Vandaag gaan we weer op visite en neem ik Sam mee.

Gisteren bij schoonouders geweest. We zijn goed verwend. Sam heeft een pyjama, tandenborstel, speelgoed en kamerjas gehad.
    Ik kleding en een IPOD!
    We waren 8 uur thuis. Sam trekt dat echt niet. Je merkt echt goed dat 19 uur zijn bedtijd is. Hij zat nog niet in zijn autostoel en hij sliep.

Vandaag een rustig dagje. Beetje in huis aan de slag, bij mijn broertje op bezoek en heel misschien effe de woonboulevard bezoeken.

12. augustus

augustus Niet meer actief

Meiden thanx voor alle beterschap berichten...

Jarige gefeliciteerd..

Rosalie heeft geen koorts meer, maar nu is haar temp te laag. Namelijk 36.2.
    Twijfel nog of we vandaag naar mn moeder moeten gaan. Ga het in de loop van de dag beslissen. Maar ze is iig vrolijker dan gister..
    Gister hebben Rosalie en ik kerst samen thuis gevierd en mn mannetje was bij zijn ouders.
    Kregen nog een soort van ruzie omdat hij vond dat we wel mee konden. Kerst of geen kerst als mijn gevoel zegt dat ik niet met een kind die 40 graden koorts heeft moet gaan sjouwen dan doe ik dat niet.
    Net op het punt dat ik zei van Oke we gaan wel mee. Zag hij ook in dat het geen doen was.
    Ben blij dat we thuis zijn gebleven..

Fijne 2e kerstdag allemaal!

13. augustus

augustus Niet meer actief

Britteke heftig hoor dat van je broer. Fijn dat hij nu goede zorg krijgt..

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

Britteke..toch fijn dat je broertje zich daar goed voelt..dikke knuff!
    en zelf lekker verwend!leuk!

Augustus..verstandig lekker thuis gebleven..en ondertemperatuur moet je ook in de gaten houden..
    Heeft Mika toen ook gehad na hoge koorts..dan krijgt ie een stuip de andere kant op..
    Als Rosalie dan ook duf en ziek reageert even naar de hap toe gaan..
    Zeiden ze toen tegen ons..
    Dikke knuff!

Hier vandaag geen plannen..Mika is helemaal van slag door gister..
    Hij is natuurlijk ook nog ziekjes..alleen had ie gister geen koorts meer gelukkig..
    Maar tja dan kan ie nog niet zoveel hebben hè..
    Dus nu maar bijtanken..

allemaal een fijne 2e kerstdag!

15. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedemorgen

Iedereen een fijne tweede kerstdag

@miep
    Beterschap nog voor je kereltje !
    Hier is Jesse ook een beetje van slag. Duurde een uur voor hij ging slapen en zijn boterhammetje wilde hij ook niet.

Wij doen vandaag lekker niets bijzonders.

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere

Happy Birthday Niels

een hele fijne dag jongen !

17. Niels, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En de andere jarige ben ik ff kwijt :oops: maar ook van harte gefeliciteerd.

Nou ik weet niet of ik er goed aan doe, maar we gaan straks naar de winterefteling :(
    Ik ga Nina dik inpakken en lekker in de zak in de buggy.
    Ze heeft nog wel wat verhoging, en als ze zo uit bed komt controleer ik nog een keer!

Nienke heeft het gehoord op de televisie, en die wil zo graag, en het is tot 20.00 open.
    Ik had liever oudjaarsdag gegaan, maar ja zo,n pruillip kan ik niet weerstaan hoor.

Ik hoop alleen dat het voor Nina niet te koud is!

18. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere

fijne tweede kerstdag allemaal

19. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    veel plezier in de winterefteling
    Ninien

20. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    jarigen...gefeliciteerd allemaal!

Hier net terug van mijn werk....gisteren tot half 1 's nachts gewerkt....was erg druk...ppff...maar ook erg gezellig...
    vanmorgen weer om 8 uur begonnen en nu begint mijn kerst!
    straks gourmetten bij mijn ouders!

Britteke...jee meid, kan me voorstellen dat je er heel erg mee zit!
    straks bij je broertje op visite....sterkte ermee meid!

iedereen een fijne 2e kerstdag!

Deel Deze Pagina