bedankt voor de felicitaties! Niels is superjarig en vrolijk. Nog steeds verkouden en hoesten maar heeft goed geslapen. vanmorgen wat bezoek gehad en vanmiddag nog veeeel meer.!
Amber.. fijn dat jullie een mooie eerste kerstdag hebben gehad met elkaar & schoonfamilie.Heerlijk, vandaag een dagje met jullie gezinnetje.. Miep.. mijn lies is al een stuk beter.. Ik kon gisteren niet de trap af komen zonder tranen in mijn ogen te krijgen damn wat deed dat zeer.. Kon i.d. mijn been niet op tillen of draaien maar kon wel pijnloos lopen. Echt raar..Ik heb het al 2x eerder gehad..Oei, last van je hand meid. Hoe is het nu dan? En lekker verwend.. leuk hoor! Mika lekker bijtanken vandaag! Lekker knuffelen met je knuffelbeertje! Iloon,.. de kids lekker verwend & lekker gegeten! Veel plezier vandaag in de binnen speeltuin. Britteke.. fijn dat je broer het gevoel heeft "rust" te hebben. Het zal hem vast goed doen als jullie er NU voor hem zijn .. leuk dat je Sam mee neemt! Augustus.. ik was ook niet gegaan als Esmee zo'n hoge temp had. Onder temperatuur.. lekker warm kleden, bedje voorverwarmen met een kruik.. hoeft het lichaam het niet te doen. Esmee heeft een aantal dagen 35 nog wat gehad.. Vond het erg naar..Beterschap met je meisje! Ninien.. veel plezier bij de winterefteling. Ik hoop dat het goed gaat met nina.. Loessie.. pfff je hebt een lange dienst gehad zeg! Veel plezier bij je ouders en lekker gourmetten jummie! Sanneke.. fijn dat je kereltje vrolijk is op zijn verjaardag. Nog ietsie ziekjes maar niet ernstig toch? Een hele fijne dag vandaag! Niels.. Van Harte met je 1ste Verjaardag!!! Hiep Hiep Hoeraaaaaaa!!!
@iedereen: fijne 2e kerstdag! @niels: gefeliciteerd! gisteren hebben we lekker bij mijn ouders geeten...angelina heeft nog 'n cadeautje gehad. een koekjestrommel van fisher price...zoooooo leuk! we gaan dalijk weer lekker bij mijn ouders eten 8) moet ook heel ver lopen...1 straat verder angelina krijgt dalijk weer 'n cadeautje...nee kind had nog geen speelgoed.
Alieke...leuk shritje! leuke reactie ook van je moeder... Judith...ow die stichting ken ik niet...hihi en esmee een ongelukje gehad?! vervelend he...dan heb je net op dat moment geen extra kleertjes bij je... en spiertje verrekt in je lies?! oei pijnlijk! hoe gaat het nu dan?! vervelende situatie met je moeder meid! sterkte en een dikke knuf... lijkt mij ook erg moeilijk! Olga...fijn dat ze het canvasdoek mooi vonden! en lekker gerelaxed op de bank....Heerlijk! Amber...gezellige dag gehad gisteren bij je schoonfamilie?! leuk! och Jesse ook een beetje van slag?! vervelend! Miep...ook een gezellige dag gehad gisteren dus! waar zijn jullie uit eten geweest?! gezellig... oei weer last van je hand?! doe rustig aan meid! vandaag geen plannen? ook lekker! och Mika nog helemaal van slag? arm manneke... Iloon...ook leuk gehad dus... en lekker verwend..leuk hoor! Augustus...fijn dat rosalie geen koorts meer heeft... enuh, ik was ook thuis gebleven hoor meid! Ninien...veel plezier in de winterefteling! Sanneke...lekker veel visite dus?! Niels al erg verwend?! veel plezier nog vandaag en geniet ervan meid!
Vanmorgen toch maar even bij mijn ouders op visite geweest.. Er werd al niet heel erg enthousiast gereageerd aan de telefoon toen ik vroeg of het goed was dat we eventjes langs kwamen vor een kopje koffie.. Had toen al helemaal geen zin meer. Toen we er eenmaal waren werd er vooral niet gereageerd wanneer ik iets vertelde en geen enkele interesse in wat wij gisteren hadden gedaan. Hun hadden het erg leuk gehad, gezellig met het gezin samen .. Mijn vader vond het duidelijk niet leuk dat we gisteren niet waren geweest.. Maar ja , als we niet worden uitgenodigd.. Vanmiddag nog even lekker samen met Erwin niets doen.. strax een broodje eten dan om half 4 naar mijn werk.. Lekker uit eten Jummie! Lieve meiden sorry als ik soms klagerig over kom. Ik ben normaal altijd erg positief en vrolijk maar juist in deze dagen voel ik me soms zo K*T
Judith...echt erg vervelend zo met je ouders! kan me voorstellen dat je je k*t voelt hoor! dikke knuffel voor jou meid!
Ik kom effe binnenvallen... Heb een sms ontvangen van Jufffie. Het gaat niet goed met Jayda. Ze ligt weer op de IC. (ik weet niet wat ze heeft). Jufffie kan er moeilijk over praten. Zodra dit wel kan komt ze ons meer vertellen.
@judith: niet leuk zo! gewoon hier lekker je verhaal doen meid...dat lucht op! is zeker k*t maar daar kan jij niks aan doen...lekker genieten van je gezinnetje meid...
Amber..Jesse ook nog een beetje van slag..dikke knuff! Ninien..oh datklinkt wel heel leuk! Heel veel plezier hoor! Nina lekker in pakken! Loessie lekker nu kerst vieren..gezellig! Sanneke...ah wat fijn dat Niels goed heeft geslapen.. en al gezellig visite gehad!leuk hoor! geniet er maar van! French..Angelina alweer verwend! Judith..hè bah dat is geen gezellige kerstdag hè meid.. Daar krijg je ook wel een Kut gevoel van hè! Dikke knuffel hoor! lekker nog even saampjes genieten met Esmee en Erwin! Britteke..he bah..Jay alweer in het ziekenhuis.. Wens je haar veel sterkte van ons..en dikke knuffels..
Meiden, bedankt voor de lieve woorden.. Doet me erg goed! De buren zijn vannacht weer lekker bezig geweest.. Esmee is de halve nacht wakker geweest en Erwin heeft zelfs op de bank geslapen.. We gaan er weer wat van zeggen want dit kan echt niet!
ach arme jayda weer in het ziekenhuis! britteke, bedankt voor je buddynieuws... juffie dikke knuffel voor jou meid... gisteren nicky trouwens goed verwend door schoonfamilie.... een bromtol, sprekende boerderij, knuffel, dvd's! erg leuk!
Ik ga mijn tas voor het werk in pakken, me op tutten en kom strax even reactie geven van bij de buren..
Britteke, ik was al verbaasd dat jij (en augustus)ook al zo lang niks gehoord had van Juffie.... Ik kan me er gelijk zo verdrietig om voelen. Die angst die ze iedere keer weer moeten voelen om hun lieve Jayda.
Niels, happy birthday lieve jongen! Fijn dat je je weer beter voelt en vrolijk bent, dan kun jer een mooie dag van maken met papa en mama. Met veel aandacht en kadootjes. Geniet ervan! Sanneke, wat een mooie bijzondere dag he! Gefeliciteerd met je lieverd!
Judith, vervelend dat je nu uiteindelijk dus toch met een naar gevoel bij je ouders vandaan bent gekomen... Hoe is het nu met de buren? Straks lekker uit eten met je werk, dat is niet verkeerd! Hoop dat je daarvan weer wta opvrolijkt! Britteke, lijkt me ook heel moeilijk om je broertje zo te zien. Maar het lijt me wal wel een hele opluchting dat hij nu geholpen kan worden en dat hij er zelf ook voor open staat. Leuk dat je Sam even meeneemt, lekker wat afleiding voor hem. Alieke, zo nu kun je er lekker met je familie over praten! Fijn dat ze zo enthousiast waren! French, waar laat je al dat speelgoed meid....Speelt Angelina ook overal mee of heeft ze echt favorieten? Loessie, straks begint eindelijk de kerst voor jou! Veel plezier met courmetten! Augustus, goed dat je voor Rosalie hebt gekozen hoor. Het is voor jou en je schoonfamilie natuurlijk wel jammer, maar voor je meisje waarschijnlijk het beste. Ninien, naar de winterefteling, leuk! Als Nina lekker ingepakt is, kan het wel toch? Miep, arme Mika...moet helemaal bijkomen van de drukte van gisteren....Maar wel leuk gehad dus en goed verwend allemaal. Hoe vonden ze jou kadootjes?
Hoop dat ik niemand vergeten ben.... Vanmorgen om half elf lekker een uur wezen wandelen met zijn drietjes. Senna helemaal lekker ingepakt en met zijn gezicht uit de wind...Wij koukleumend naast de wagen. En Jan mocht duwen zodat ik mijn handen in mijn zak kon houden! Straks alles inpakken voor Senna's logeerpartij en dan vanavond lekker uit eten met onze vrienden (met zijn 15-en).