December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    truste lady

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0

britteke die in bed duikt

3. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
  4. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Volgens mij is er hier iemand melig aan het doen [​IMG]

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke..een huis zonder kachel..das koud.. :) :) :)

Britteke...ach ja dat kan hè.. ;)
    mjin Jan vindt ook niet alles mooi..ik laat m als hij een dagje thuis is wel eens kiezen maar dan pik ik 2 stelletjes eruit en daaruit mag ie kiezen.. ;) :)
    Stad in ..is ook niet erg! :D
    Mika heeft momenteel zoveel wat ie past..
    ben bang dat ie nog erg lang in deze maat gaat zitten..
    dus probeer nu minimaal te kopen.. ;)

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    huh, wie dan?

ik ga naar bed. Niels werd een uur geleden al huilend wakker; denk gedroomd van alle drukte.
    maar na een kwartiertje op de bank bij papa ging hij weer naar bed en lekker slapen.

ben benieuwd of hij nog een keer 'komt'. We zien wel.

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0

:) :) :)

Sanneke..arme Niels toch al die indrukken aan t verwerken..
    Trusten hoor!

Britteke ook al naar bed..?
    jullie ook trusten!

Hier staat HP op..maar Jan ligt te pitten.. :)

8. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    whahaha miep en minimaal kopen [​IMG]

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    slaap zeeee :)

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    haha, dat ene plaatje is geinig miep.

dat plaatje van bob mocht ik niet kopieren las ik net in de link, haha.

12. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    hier staat fobiac op haha. best grappig. Ga toch nog effe kijken voordat ik ga slapen :D

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0

onze dreumes slaapt en ikke straks ook

14. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    maar de laptop gaat uit [​IMG]

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Trusten dames...slaap lekker hoor!!! [​IMG]

16. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Hier een hele leuke kerst achter de rug. We gaan over een uur naar Brussel om tweelingbroer van Jan op 't vliegtuig te zetten. Vind 't echt jammer dat hij weer weg gaat...

We hebben trouwens gisterochtend de tondeuse over Hannah's koppie gehaald. Wel op stand 12 ofzo, dus heb geen kaal meisje. Maar ze had zulke pluiskrullen. Nu heeft ze een mooi kroes-koppie :)

17. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Oei op het nippertje...

Lieve Niels, Hiep Hiep Hoera!
    Gefeliciteerd met je 1ste verjaardag, ik heb al gelezen dat je een hele gezellige dag hebt gehad, nu lekker slapen he?! ;)

Britteke, sjeetje wat een heftig bericht van je broertje, ik hoop dat hij nu wel de hulp krijgt die hij nodig heeft. Hebben jullie toch nog gezellige dagen gehad?
    Veel plezier morgen bij de sessie, ik heb ze ook pas bij de V&D laten maken, ze staan op m'n Hyves..

Olga, klinkt erg gezellig eten met z'n 15'en, Senna ook mee? Ging het goed? enne wat heb je gegeten?

Amber, is Jesse alweer helemaal het ventje? Ik hoop dat de kilo'tjes er snel weer aanzitten hoor!

Dreams, wow dat is lang geleden! Wat leuk om weer wat van je te lezen. Je bent goed verwend met kerst.

Ahhhh...neeee Juffie :( :( Getsie...ik heb tranen in m'n ogen....Onze lieve Jayda aan de beademing & hartbewaking, ik schrik onwijs van je bericht! *blaast heel veel kracht naar jullie toe*. Lieve lieve Jayda word heeeeeeel snel beter! *knufknufknuf*

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Misskeita, hoe was het soep uitdelen?
    Ik zit ook te denken om Liv d'r haartjes n keertje bij te laten punten, maar wacht nog effies tot het ietje langer is.

Onze kerst was erg gezellig, gistermiddag bruch met familie en s'avonds vrienden bij ons gegeten.
    Vandaag onbijt met z'n 3tjes en (hoe origineel) gegourmet! Ik hou zo van dat burgelijke :D :D (maar echt!) :D
    Was erg leuk en we zijn allemaal goed verwend.
    Ik heb de Wii aan Jan gegeven, dus ik hoor graag van de Wii Fans welke spellen erg leuk zijn om aan te schaffen! ;)

Morgen gaat Liv een weekend naar Opa & Oma, wij gaan even lekker op stap, best zin in ook! (maar ik vind het ook weer errug fijn als ze dan weer terug is! ;)

Alieke, gelukkig was je een beetje opgeknapt toen je het leuke nieuws ging vertellen! Shirtje is goed gelukt! Hoe waren de reacties? Heb je het alleen aan familie verteled of weten jullie vrienden het ook?

Johanna hoe is het met jullie huis afgelopen?

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ja, ik ga ook lekker slapen... [​IMG]

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat een gezellig geklets vanmiddag/avond..

Ik heb een heerlijke middag/avond gehad met de cliënten.. ik geniet dan zo wanneer ik zie dat ze het leuk vinden. We hebben heerlijk chique gegeten in een restaurant en we zaten aan het haardvuur. Super lekker gegeten, tomaten roomsoep met verse groenten.. varkenslende met rode ui en verse groenten en aardappeltjes en als toetje een mouse van appel en kaneel met een vulling van rozijntjes , slagroom en chocoschaafsel. We hebben gesmuld.

Sanneke.. fijn dat Niels zo'n mooie dag heeft gehad.. Eventjes wakker worden van alle indrukken is niet zo gek..

Britteke.. Dus je broer vond het fijn dat jullie er waren..Ik zou ook maatje 86 bestellen..

Miep.. Haha jij beperkt je met kleding kopen.. :) Hoe staat het met je polsen en met Mika zijn gebitje?

Essebes.. Klinkt erg gezellig, jullie kerstdagen. En heerlijk een weekend samen. Veel plezier!

Misskeita.. hannah een kaal koppie? foto!

Tot morgen 12.00 en dan 8 daagjes vrij! Heerlijk.. Zondag met mijn vent uit eten en naar de bios.. Gezellie!

Ik ga douchen, even tv kijken in bed en dan proberen te slapen.. Inslapen vind ik altijd moeilijk op het werk..

Oja.. morgenmiddag lekker winkelen met Erwin en Esmee.. leuk!

Slaap lekker meiden~!

Deel Deze Pagina