December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen..

Misskeita..een gezellige kerst gehad!
    En Hannah kortere haartjes!leuk!

Essebes ook een leuke kerst gehad! en de wii aan jan gegeven!
    Hier is mario kart favoriet... ;)
    En alvast een gezellig stapweekend hoor!

Judith..ja echt ik ga me beperken met shoppen.. :rolleyes: :)
    Polsen zijn nu weer redelijk..had opeens weer last van 1 hand..met kerst..
    En Mika's gebitje komt eraan..vindt t er zo raar uitzien..hoop dat t nog goed komt .. :rolleyes:
    En wat leuk zeg zo samen met je werk kerst gevierd!
    en vanmiddag lekker shoppen! en morgen effe met z'n tweetjes!
    Veel plezier hoor!

Hier gaat Jan zo m'n paps helpen..die moet z'n eigen garage even aanpassen..die krijgt volgende week een andere auto..
    En misschien vanmiddag even naar Pietje zoomers toe..maar dat zien we nog wel even..
    Ik hoor Mika brabbelen dus die zal zo er wel uit willen..

2. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Moggu Miep! Hihi, ja raar gezicht he als die kleine smurffies ineens tandjes krijgen, dat vond ik bij Liv ook zo raar.
    Ze krijgt nu op het moment twee kiezen door, heeft er behoorlijk last van hoor! Kan me ook wel voorstellen dat dat zeer doet! Okee, mario kart! Ik ga het onthouden. We hebben nu nog alleen sport. Mij lijkt iets van Adventure zo leuk.

Judith, zozo dat klinkt lekker wat jullie hebben gegeten! Was het diner ook op de kosten van je werkgever? ;) En nog een beetje in slaap kunnen vallen? Lijkt mij ook erg moeilijk hoor, ik sowieso heb 101 maniertjes & gewoontes om mezelf in slaap te helpen komen :)
    Waar ga je voor shoppen? En woeiiiii lekker 8 dagen vrij, nog maar 4 uur werken nu! :whistle:

3. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Zo, ik heb vannacht best lekker geslapen, Jan heeft Liv vannacht voor z'n rekening genomen en ik mocht lekker een keer doorpitten, heeeeeerlijk! Hij heeft tot 5 Januari vrij, ik hoop stiekem dat dit nog wel een keer gaat gebeuren! :)

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    lekker gekletst hier...ik lees dat iedereen het gezellig heeft gehad en lekker gegeten.

hannah kort koppie...foto?!

dochterlief heeft 14uur geslapen, maar ze is weer helemaal het vrouwtje, ze zit lekker met kop en lepel te spelen.
    straks eerst paardrijden....zal wel erg koud zijn!

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ook van deze kant een hele goede morgen.. Deze dame heeft heerlijk geslapen! :D

Miep.. het gaat wel de goede kant op met je polsen of niet.. En ik vind het ook een raar gezicht hoor, tandjes.. :) Esmee haar bovengebitje groeit nu gelijk.. was eerst echt een rommeltje :rolleyes: ;) Piet Zomers.. ik wil ook! :D Daar kun je je geld wel kwijt.. :)

Essebes..Het diner werd betaald door cliënten.. wij gaan mee als begeleiding he? Maar ik heb het beheer over de kassen en er was ruim voldoende dus 250,00 werd betaald door de stichting.. ;) Maar dan nog is het voor hen een heel bedrag hoor.. Ach, doen we ook niet zo vaak.. WII.. hier is ook mariokart favourite en need for speed.. Ik vind mario party ook wel leuk.. Oja en de oude mario van de nintendo kun je downloaden via het WII kanaal is ook erg leuk ;) Fijn dat Klaas nog een dikke weer bij huis is.. Lief dat je lekker mocht door slapen..Shoppen.. voor kleren.. moet nog 2 spijkerbroeken hebben, maar aan de andere kant weer zonde want ga weer "lijnen"in januari en wil toch zeker 10 kilo kwijt en dan passen de broeken weer niet.. ;)

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    goedmorge,

zo lekker geslapen hier, onze kleine man is nog lekker aan het slapen. Ik wou vroeg boodschappen doen want het is altijd zo druk maar dat gaat dus niet meer door, nou ja dan maar in de drukte. Zal straks eerst me huishouden doen is dat alvast klaar. de drukte van kerst is gelukkig weer achter de rug.

Ik hoop dat ik nog ff rustig achter me laptopje kan vanmiddag.

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Essebes..ah Liv 2 kiezen..dat lijkt me idd pijnlijk..Dikke knuff!
    En lekker mogen slapen vannacht..is wel eens lekker hè!

Johanna Dani lekker geslapen! en straks lekker paardrijden...veel plezier!

Judith..ja hoor gaat wel de goeie kant op..heb eigenlijk geen last meer..
    maar soms zo ineens wel.. :rolleyes: ;)
    Pietje idd..dat kost altijd geld..maar voor mezelf ga ik ook niet kijken hoor..
    wil ook afvallen dus dat vindt ik dan zonde..heb nu wel genoeg.. :rolleyes:
    Jij wel even lekker voor jezelf kijkuh! heerlijk!
    Ik heb altijd jeans van Esprit..die zitten gewoon goed.. ;)
    En wel aan t lijnen in januari..uhm..dan is het wel zonde hè..maar ach als je ze nu nodig hebt.. :rolleyes:

Dianne boodschapse meid!

Zo Mika was wakker...ik kom die kamer binnen..nou t stonk me daar toch een potje zuur.. :sick:
    Had ie echt z'n hele bed ondergekotst..nog meer als van de week..
    ik zag de sperziebonen door het bed liggen.. :)
    Nou ja..alles maar weer afgehaald en in de was gepleurd..Mika lekker in badje geweest..
    Hij is gewoon echt nog ziekjes..ligt nu alweer in bed..
    Straks even tempen..had ik nog vergeten..Als t te hoog is dan gaan we maar niet naar pietje..anders wel.. ;)

8. @miep Gatsie Miep, mika nog steeds ziek :(

@Jayda op de IC, brrr krijg de rillingen als ik er aan denk....

@Sanneke Niels is goed verwend! leuk...

@judith... veel plezier met shoppen met Erwin en Esmee.

@Miss keita, hannah met de tondeuse bewerkt....knap dat je dat durft :D

@Essebes, leuke kerst gehad zo te zien! en ook nog een een lekker weekendje stappen...veel plezier!

Hier straks ff met Nina naar de huisartsenpost...
    Ik had ff met de assistentes overlegd, en die vond het beter als ik ff met haar kwam, want als die kleintjes langer dan 3 dagen koorts hebben is het beter ze even na te laten kijken.

Gisteren voordat we naar de winterefteling zijn geweest had ze 37, dus dat is normaal, anders was ik niet gegaan!
    En gisteravond had ze 39.8, en allemaal hoesten vannacht...

Het was wel ontzettend leuk in de efteling! zoooo mooi met al die lichtjes in het donker...
    Maar achteraf denk ik, misschien hadden we beter niet kunnen gaan.
    Het was toch wel koud, en Nina heeft wel in de zak gezeten, met kruik erbij, maar toch misschien wel weer kou opgedaan...

Ik laat nog wel wat weten...14.40 moet ik er zijn...

9. MamavEsmee

Johana heb je lekker gereden? Zal wel flink koud zijn geweest..

Miep.. ah arme Mika, in zijn spuug gelegen.. Misschien eens tijd om de dokter te bellen? ;) Broeken van Esprit pas ik met mijn kont niet in.. die gaan toch maar tot maat 42.. dat past mij met veel proppen :oops: en aangezien het klein valt.. Ik ben ze nog niet groter tegen gekomen.. :rolleyes: Ik ben niet echt broeken nodig maar vind het wel erg leuk.. :)

Dianne.. Bas is lekker aan het uitslapen..heerlijk! Succes met boodschappen doen.., moeten wij ook nog.. :(

Ninien..Succe bij de hap.. Wel fijn dat het in de winterefteling leuk was.. Heeft je grote meid genoten?

Gisteren deed de verwarming van mijn auto het ineens niet meer.. Erwin maar even gebeld.. nou heb ik de koelvloeistof op.. Erwin naar mijn werk gereden en dat bijgevuld.. Nou hebben we de auto bij mijn ouders gebracht.. mag mijn pa het oplossen haha.. :) Erwin doet altijd vanalles voor hun dus mogen ze even wat terug doen..

Ben dus weer thuis nu.. al even een vest van Erwin geruild. Erwin deed hem aan en de rits knapt kapot.. was een duur vest.. Had de bon niet meer.. maar afgelopen dinsdag net gekocht.. Kon zo een nieuwe meenemen.. wel netjes.. :D

Heb een zak oliebollen meegenomen, die gaan nu de magnetron van binnen bekijken.. :) Jummie!

Als Esmee wakker is gaan we lekker het dorp in..

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ninien..hè bah..toch weer zieker geworden..
    hoop dat de hap iets voor je kan doen hoor!
    Dikke knuff voor Nina!
    gelukkig wel heel mooi gehad gisteravond!

Judith..uhm..ja dat kan ..maar ben niet zo'n dokter beller.. :oops: :)
    maar we hebben wel besloten om maar niet weg te gaan met Mika..
    Dus gaan we volgende week even naar pietje als Mika iets beter is..
    Esprit gaat wel tot 44 hoor..en nu is er nieuwe maatvoering en die zitten nog beter.. ;)
    Ik heb toch ook een grote kont.. :)
    groter als jij!
    Hè bah..de verwarming in de auto kapot..ja daar kan je nu niet zonder hè.. :rolleyes:
    Fijn dat je zo een nieuw vest meekreeg!
    enne oliebollen..die zitten hier al binnen in mijn bolle buikje.. :)

Wij gaan dus maar niet naar pietje...Mika ligt nog steeds in coma..
    dus die ga ik zo broodje voeren en dan maar even met mams op pad..
    Jan blijft thuis met Mika. ;)

11. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    sara Jane, Niels en Eliora jullie ook nog van harte met jullie 1ste jaar en was jullie feestje leuk?

Hier gaat alles goed hoor maar ben niet echt vaak online...druk druk he met de feest dagen en me vent is ook thuis dus ja die vind het ook niet leuk als ik elke keer achter de comp zit(snap het wel haha)

mika begint hier lekker te lopen.
    van de bank naar de tv kast enz.

echt leuk omdat te zien....
    verder nog nieuwtjes?

xxx

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ninien, jammer dat nina weer koorts heeft. Ik vind het een gemeen griepje, niels is ook nog niet de oude, vooral verkouden nog.

mika ook nog zieligjes. kusje voor hem, en misschien toch ff langs de ha... (zou ik doen)

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Momhairy..lekker druk met van alles..en Mika lekker aan t stappen! :D

Sanneke..hè gets Niels ook nog niet lekker..niks aan hè..dikke knuff!

Als Mika maandag nog zo is kan ik wel even de huisarts bellen.. ;)

Ze zijn hier vannacht ook alweer flink aan t schieten geweest met de melkbussen..
    overdag valt t nog mee..
    Maar is niet erg..kan Mika er vast aan wennen..zal nog wat worden met oud en nieuw.. :)

14. MamavEsmee

Miep.. oh dat wist ik niet, van die nieuwe maatvoering.. Zag op de site al wel staan maat 35.. misschien eens het proberen waard.. Maar ik ga dan toch liever voor maat 42 ;) Dus flink aan het lijnen..

[​IMG] hahaha..

Oliebol 1 zit in mijn maag.. :)

Toch lekker even er uit met je mamsie.. gezellig hoor! :D

Nu al carbit schieten? Zijn ze vroeg bij jullie.. :D Wij gaan maandag naar intratuin een mooi pakket halen..

Momhairy.. Mika een knappe vent.. Al los lopen tussen de meubels! Lekker genieten van je mannen meid.

Sanneke.. lijkt wel of ze er niet doorkomen he? Door de verkoudheid.. ;)

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith...1 oliebol..das netties..ik heb er al 3 op.. :oops:
    ja ik ga ook liever voor een maatje minder..maar als t nog effe niet anders kan.. ;)
    ja hier zijn ze altijd zo vroeg..we zitten in de beste buurt hier.. ;) :)
    Jullie nog wel vuurwerk halen? wij niet hoor..ach er wordt hier zoveel geschoten in de buurt..
    Mijn paps had zo'n duizendklapper of zoiets..maar ik geloof dat ie die al weggegeven heeft.. :)

Nou ik ga Mika wakker maken..kijken of er een broodje in wil..
    en dan met mams op pad..dus fijne middag allemaal!

16. MamavEsmee

Hier wordt er op de boer ook heel wat afgeknalt.. Erwin heeft nitraatbommen gehaald via via.. :) Maar dat vind ik niets aan dus we halen nog een pakket met sier er bij..

Het zijn er inmiddels 2 geworden.. :oops: Had ook al 2 broodjes op.. :)

Esmee had vanmorgen toen ze met Erwin in het bos was haar handjes doorgestoken.. Arm kind.. ze wil ook geen wandjes aan.. Vanmiddag even op zoek naar een andere oplossing.. :rolleyes:

17. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Voor alle zieke beebs beterschap!

hier nu een derde kerstdag...straks eten bij mijn schoonouders...
    vanmorgen een nieuwe eetkamertafel en stoelen gekocht....
    wat duurder dan we hadden bedacht...maar heb nu de eethoek die ik graag wil!

fijne dag nog allemaal

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    handjes doorgestoken? ik niet begrijp :rolleyes:

19. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Goedemiddag meiden
    ik ben al weer bijna 1 week niet geweest
    ik weet het :oops: schaam me diep
    was zo druk me de kerst voorbereidingen dat ik er gewoon weg echt geen tijd voor heb gehad
    eht huishouden en werk en demy die nog een beetje ziekig was. sorry :oops:
    maar nu ben ik er weer :D

Ik ben vanmorgen begonnen met mijn
    goede voornemen van het nieuwe jaar
    Heb weer rijles genomen goed he :)
    maandag 2e keer.
    Heb onderhand al 40 lessen gehad hoor en 2 x afgereden maar het wil gewoon niet lukken.
    na 1,5 jaar niet gereden te hebben heb ik het
    vandaag weer opgepakt :) vind het zo leuk.
    hij vond mij erg netjes rijden en denkt dat ik niet zo veel lessen nodig heb om weer helemaal op en top te rijden.. nu nog even op voro mijn theorie en dan nog een paar lessen en mag ik rond maart op voor het examen spannend :)
    met demy gaat alles weer geod :)
    ze kruipt en stapt weer vrolijk in het rond
    de kerst spullen ben ik langzaam aan aan het het opruimen wij gaan namelijk met oud en nieuw naar mijn moeder in limburg :D
    en wil als ik thuis kom alles weg hebben.

Hoe is het hier?

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    dr komt zo weer wat verjaardagsvisite. ik ben eigenlijk wel uitgefeest, maar ja.
    niels wilde gelukkig vanmiddag wel pitten. ligt al vanaf half 2. zal zo wel wakker worden.

irri he, al die knallen. maar middenin de nacht slapen ze toch diep, dus grote kans dat ze het niet horen.

Deel Deze Pagina