Miep, hier hebben we steeds dat Senna zich helemaal onder poept. Zijn poep-rtime is verenadert. Soms helemaal niet en dan opeens weer drie keer op een dag. De laatste dagen wordt hij er vaak al mee wakker, maar poepen in een volle plasluier werkt vaak niet zo goed he.... En dan heeft hij vaak zo rond het avondeten weer zijn broek vol en nu al een paar keer gehad dat het via zijn bvroekspijp eruit kwam. Ook niet erg lekker, dus steeds maar in bad uitkleden en gelijk kleren uitspoelen en daarna Senna afsoppen.
Ik heb vanmiddag nog bij Street One een leren jasje gekocht. Van 180 voor 55 euro! Ik heb nog nooit een leren jasje gehad en het was dat ik van mijn moeder maar even moest gaan passen....Heb er dire aangehad en vond deze toch eigenlijk wel heel leuk, dus maar meegenomen!
Olga..hè gets das ook niet lekker zeg...bah. Wat voor maat luiers heb je? Ik heb nu 4,5 maar die zijn eigenlijk te groot nog..want altijd lekt ie hiermee door snachts..terwijl ie zo weinig plast..maar doordat ie ruimte heeft ligt z'n piepie scheef natuurlijk..en loopt t er zo langs.. Dus ik moet nog maar even een pak 4 halen voor snachts.. En gaaf zeg een leren jasje...wat voor kleur? ik heb ze ook wel eens gehad..en nog wel..maar pas ze niet meer.. Leer is tijdloos hè!
Senna heeft 4+ voor de nacht. Maar hij slaapt veel op zijn buik, dus alles loopt naar voren en als ik hem dan uit bed haal zijn soms die sluitingen helemaal opengeduwd van de hoeveelheid plas die erin zit....
Jasje is zwart en kort, met ritssluiting en knoopjes en twee zakjes en een gedeelte onderin met een elastieken rand. Hij kan wel hoog sluiten en is geloof ik wel hip.
Oh ja echt joh...tja Mika is een slechte drinker..dus hij heeft bijna geen plasluiers..ik denk dat ik in z'n hele leventje maar 2 keer echt een volle plasluier heb meegemaakt.. Meestal doe ik m af en zit er gewoon bijna niks in.. wel iets natuurlijk..maar minimaal.. Ah klinkt leuk je jasje! lekker stoer! 8)
ik kom me ook ff melden @juffie: ben stil van het berichtje! ...ik hoop dat jayda vlug opknapt...het is niet eerlijk! ik wil ook graag mee doen voor een kaartje/bloemetje @olga: koopje! altijd leuk @miep: ja jij moet rekening houden met een plassertje...moet gelijk aan een vriendin denken die ook een mannetje heeft...ff z'n plassertje goed leggen @derest: zwaaizwaai trouwens al nieuws van loopy? de 2e kerstdag was ook weer super gezellig! angelina een vitec appel cadeau gekregen en lekker geeten. angelina loopt de laatste paar dagen heel goed langs de tafel...ik denk dat het niet lang meer duurd voordat ze los loopt...*trots* vandaag voor het eerst 1 potje vanaf 12 maanden gepobeerd...nou die ging er zonder moeite in (boerenkool)...echt een mama'skind...ik lus ook alles 8) ...oja en ook nog 1 toetje ...waar laat ze het!
Miep, Senna plast 's nachts juist veel meer dan overdag...gek he! In de morgen heeft hij altijd een vrij droge luier. Dan neemt hij al het vocht zelf op denk ik.
Loessie.. derde kerstdag.. haha die kennen we hier niet. Leuk! Lekker gegeten? Johana.. fijn dat Daniëlle uit de nuby beker goed drinkt.. Oven patatjes jummie! Doorgestoken handen zal wel iets nijverdals zijn..haha Momhairy.. rotterdag is een beetje ver voor mij! Maar ik meen dat Misskeita, Salapio, Amber er voor in waren! Lindy.. lekker idee dat je mannetje strax lekker vakantie heeft! Jayda, beterschap.. Dreams.. flink aan het doorhalen geweest haha.. Veel plezier morgen met de verjaardag van je kleine vent! Ninien.. Daar doe je het dan voor he? Dat Nienke lekker heeft genoten! Gelukkig heeft Nina alleen een verkoudheid, beterschap voor je meisje.Hoe is het met jou? Olga.. oliebollen van de kraam zijn lekker he? Hier moet je oudjaarsdag een uur in de rij staan.. Minimaal.. Dus nu al vast genieten. Senna ook al zo'n stoere vent die los gaat staan..Dat imiteren is erg herkenbaar.. moet dan altijd erg lachen..Alles onder de poep.. jekkie.. doe mij dan maar spuug hoor..Stoer.. een leren jasje! Altijd mooi.Lekker een avondje alleen.. vind ik soms ook wel lekker.. Dan gaat Erwin darten met vrienden in het poolcentrum.. heerlijk! Miep.. zonde geld dat siervuurwerk.. klopt, ach is maar 1x per jaar..Nee niet geslaagd voor broeken.. Jij nog wat leuks gekocht? Lees het al... schoenpoets haha..Extra beddengoed is i.d. wel handig dan.. Esmee zit voor de nacht al in maatje 5.. anders is alles nat. En dan nog red de luier het maar net.. Esmee is een echte nathals. Esmee wou de fles niet hebben vandaag.. Oei.. Echt veel gegeten had ze ook nog niet vandaag. Hopelijk trekt ze het voor de nacht. Hoe laat gaan jullie kindjes naar bed s'avonds. Esmee is om 17.15-17.30 echt helemaal uitgeteld..Ik moet haar om 16.30 al wel warm eten geven anders eet ze niet van vermoeidheid. We maken haar dus altijd wakker voor de fles..om 20.00 maar die dronk ze dus niet. Is het raar als ze van 17.30 tot de volgende dag zou slapen? Als ze dat al doet Wij gaan ocean's thirteen kijken, we hebben allemaal lekkere hapjes gekocht.. Jummie. Kom tussen door wel even gluren..
French, ik las dat Loopy een negatieve test had en dat er wat spotting was begonnen. Hopen dat het bij spotting blijft en ze straks wel een posi test heeft! Knappe Angelina, ook al langs de tafel lopen. Senna doet dat al een possje, maar nog niks wat op los lopen lijkt...
French..Angelina lekker verwend! en wat heerlijk zo'n goeie eter! Mika kan de 8maanden potjes nog niet eens op..teveel..Dus ik koop die grote nog maar niet.. Olga..nou ja aan de ene kant niet zo gek..overdag beweegt ie meer natuurlijk..en snachts ligt ie stil.. overdag krijgt ie meerdere schone luiers aan..en snachts maar eentje..toch? Heb net t nieuwe beddengoed even uitgewassen en opgehangen..kan dat weer drogen...
Judith, gezellig met een hapje en drankje een film kijken! Senna gaat tussen 19.00 en 19.30 naar bed. Ligt er net aan hoe moe hij is en hoe laat wij zijn (zeker als we beiden gewerkt hebben) Wil Esmee niet van half 5 tot half 6 nog even slapen. En dan eten en daarna om half 8 een fles en naar bed?
Judith..hier krijgt Mika meestal eten rond 5 uur en blijft ie op tot half 7 dan krijgt ie nog bordje pap en gaat ie naar bed.. Maar de tijden verschillen nog wel eens.. Hoop dat Esmee lekker slaapt hoor.. filmkijkse! olga..ohh wat spannend bij loopy..hoop ook dat ze toch een posi test krijgt hoor! en toch wel logisch hè..
Het uit eten met vrienden was gisteren trouwens heel gezellig. Echt even leuk om iedereen weer eens bij elkaar te zien (nog niet iedereen was erbij, maar ja) Daarna nog even naar een kroeg geweest. Dat was dus echt heeeeel lang geleden zeg. Ik heb zelfs een biertje gedronken en voelde me weer even helemaal jong. Mijn jan was ook helemaal in zijn sas en de biertjes gingen goed naar binnen. We waren om 12.30 thuis (om 18.30 al begonnen) en ik werd vanmorgen redelijk fris weer wakker. jan daarentegen heeft gelijk wat asprientjes genomen! Wel heerlijk om daarna Senna weer te zien. Maar die deed alsof we niet waren weg geweest en er kon niet eens een kusje vanaf...Wel lekker met hem gespeeld en hem maar eens even gefilm. Dat doen we echt bijan nooit. Wij zijn meer van de foto's...
Ik zit wel lekker op de praat stoel he! Ik krijg er helemaal een droge mond van. Ga maar eens een drankje halen beneden!
Olga..gezellig hoor zo'n avondje..moet af en toe kunnen hè! en die Senna..die heeft jullie helemaal niet gemist.. Gelukkig wel beetje frips wakker geworden..Jan ietsje minder.. Uhm..doe mij maar een colaatje light.. 8)
Mika kreeg net een hoest aanval..dus even snel naar boven gerend.. beetje water gegeven en wat druppeltjes voor het hoesten.. Bedje hadden we al omhoog staan..