Miep, ik hoop dat het bij hoesten blijft! Ja en nu ga ik echt wat te drinken halen. Cola light komt eraan mevrouw!
French..Wat goed dat angelina goed langs de tafel stapt.. Esmee doe dit al een maandje of 2 maar nog niets wat lijkt op loslopen .. Al roepen opa en oma al maanden, oh dat duurt niet meer lang! Je meisje weer goed verwend.. Leuk hoor! En je meid is een goede eter.. Esmee lust zo'n 12 maanden potje ook wel.. Warm eten is ze dol op.. behalve vanavond..Maar meestal eet ze vers.. Loopy.. ik duim voor een positieve test.. Miep.. het wasje al weer hangen, gelukkig had Mika niet overgegeven..en bleef het alleen bij een hoest bui.. Olga..we doen haar soms nog wel eens van 16.00-17.00 even naar bed maar slapen doet ze dan niet.. Is erg lastig.. Ze is op het moment toch aan het rommelen met tijden.. is altijd weer een verrassing wat er uit komt. Maar ik vind het niet gek dat ze om 17.00 moe is.. Ze is zo druk met van alles en nog wat..Een leuke avond gehad gisteren, lekker gegeten? Een goed teken dat Senna jullie niet gemist had. Film.. we hadden de film al gezien.. we moeten maar eens een lijstje bij houden, soms weten we het helemaal niet meer.. Om half 11 begint er andere film.. gaan we die kijken.. Drinken, hier een flesje spa blauw..
Judith, films dubbel kijken is soms wel leuk, maar niet altijd he. Ben blij dat Senna al vanaf 10 maanden gewoon 1 keer gaat slapen. Meestal gaat dit heel goed. Maar hij korter dan 2 uur slaapt is het aan het eind van de dag niet meer gezellig... Miep, bakje was niet heel klein, maar wel goed gevult en als ik eenmaal begin, eet ik lekker door! Denk dat ik even ga douchen en met mijn boek in bed ga liggen.... Lees nu de nieuwste van Tess Gerritsen.
Olga..ja is ook zo lekker zo af en toe hè..bakkie chippies.. lekker in bed met een goed boek..ik ga ook zo hoor..lekker met de ds..potje mahjongen..
Miep, wat is Jan aan het doen dan? En mahjongen...ik weet nog steeds niet wat dat is. Een kaartspel of zoiets toch? Wij hebben helemaal geen spelcomputer of iets dergelijks in huis, dus ben niet zo op de hoogte. Nou, het was weer gezellig....denk dat ik er morgen wel weer even ben!
Filmpje begint zo.. Miep.. we hebben film kanalen ja.. Hoe is het met Mika? Nog aan het hoesten? Olga.. lekker in bed met een boek! Hier gaat Erwin klagen dat het ligt te vel is.. Doei dames.. misschien tot morgen nog even..
Olga..Jan is net klaar met de xbox.. enne Mahjongen is.. http://www.spel.nl/games/mahjong/mahjong.html moet je steeds dezelfde steentjes aanklikken tot het veld helemaal leeg is..errug verslavend.. Mahjongen kun je online gratis spelen hoor.. heb het ook op de Ds staan maar Jan vindt er niks aan.. Judith..ah filmkanalen..ik dacht t al.. lekker! nou ik ga ook echt afsluiten..trusten hoor!
Zie dat iedereen al aan 't aftaaien is: heb me net juist helemaal geinstalleerd. Niet echt om hier uitgebreid te beppen, maar om eens flink door te halen met mijn studie-opdracht. Lukt me 's avond het best. Jan is in Amsterdam om te vergaderen over de situatie in zijn thuisland (dictator is van de week overleden, coupe gepleegd, situatie best onzeker maar hoopvol). Dus kan ik nu lekker aan de studie
Misskeita, jeetje meid...op zaterdag avond aan de studie gaan... Maar ja, als je alleen thuis bent en Hannah ligt lekker te slapen, kun je wel lekker opschieten! Jan houdt zich dus behoorlijk bezig met zijn thuisland. Daar woont natuurlijk ook nog familie, dus wel belangrijk om te weten hoe alles ervoor staat. Succes met de studie meid! Ik ben er nu echt vandoor. Dat heb ik al drie keer gezegt geloof ik....
Miep.. majongen is i.d. erg verslavend.. we hebben dan wel geen ds maar online is i.d. ook leuk! Trusten.. Misskeita.. Lekker aan de studie meid! Hopelijk brengt het allemaal wat meer rust voor Jan.. Hoe is het met je meisje? En het huisje? De film die om half 11 begon hadden we ook al gezien.. Erwin was goed bezig zeg, eigenwijs portret.. Erwin zit weer achter de WII.. we hebben nog wat programma's op de dvdrecorder staan dus zo nog even tv kijken.. En dan lekker slapen.. Heerlijk! Morgen lekker uit met zijn tweeën.. zin in.. We gaan na de film eten bij van der Valk..Altijd lekker..
als je hem overdag 1 luier aangeeft waar hij 12 uur mee doet zit ie ook wel vol hoor.... ow, lees net dat het kwartje al gevallen was. truste
effe je naam erbij doen als je mee wilt doen voor een kaart of wat anders voor ze.... heb echt met ze te doen...heb alleen het adres niet maar neem aan dat iemand die wel heeft...iemand anders nog iedeeen om te doen? kaart ofzo voor juffie en jay: momhairy sanneke
effe je naam erbij doen als je mee wilt doen voor een kaart of wat anders voor ze.... heb echt met ze te doen...heb alleen het adres niet maar neem aan dat iemand die wel heeft...iemand anders nog iedeeen om te doen? kaart ofzo voor juffie en jay: momhairy sanneke johana79
effe je naam erbij doen als je mee wilt doen voor een kaart of wat anders voor ze.... heb echt met ze te doen...heb alleen het adres niet maar neem aan dat iemand die wel heeft...iemand anders nog iedeeen om te doen? kaart ofzo voor juffie en jay: momhairy sanneke johana79 amber en Jesse