Hallo dames, de feestdagen weer overleefd? Hier drukdrukdruk, plus Lot ziek geweest, gelukkig nu weer opgeknapt! En dan ook nog de spanning of tako zijn contract wel of niet verlengd gaat worden deze week, helaas weten we nog helemaal niets... Dus sorry meiden, bitter weinig tijd voor jullie, heb nu de compu voor het eerst in een week weer aanstaan knufffffffff
kaart ofzo voor juffie en jay: momhairy & Mika. sanneke & Niels. johana79& Daniëlle. amber en Jesse. french en angelina. Olga en Senna. Britt en Sam. Judith & Esmee. Misskeita en Hannah Frederike en Rubin Dianne en Bas Miep & Mika Loesie en Nicky Maartje en Charlotte
kaart ofzo voor juffie en jay: momhairy & Mika. sanneke & Niels. johana79& Daniëlle. amber en Jesse. french en angelina. Olga en Senna. Britt en Sam. Judith & Esmee. Misskeita en Hannah Frederike en Rubin Dianne en Bas Miep & Mika Loesie en Nicky Maartje en Charlotte Kreeftje en Kyara en Thirza
Olga..nee bedje in duiken doen we niet aan hoor.. Fredje..en bedankt hè..heb van narigheid al een bestellinkje geplaatst... Maartjeh..drukke dagen meid..en dan die spanning erbij van Tako's werk..bah! Dikke knuff! Nou ik heb maar eens even een leuke bestelling gedaan bij h&m.. ach ja je moet toch wat doen.. Heb ook het eten voor vanavond al klaar..straks komt mams stoofpeertjes brengen.. Zijn we snel klaar!
Miep.. moet even wennen aan je nieuwe avatar.. Ja, 1 van de honden had de boel weer onder gepoept.. dan zetten we zo de bench weer op. Slaapt Mika lekker en dan ben jij niet lekker..Hopelijk krijg jij het niet.. Stoofpeertjes.. jummie.. Heb ik gisteren ook nog gehad. Olga.. Esmee kroop eerder ook altijd het hele bed door maar meestal blijft ze nu liggen, gelukkig.. Momhairy.. werkse! Frederike.. ik vind de collecie voor meiden erg tegen vallen.. Maartjeh.. Lot al weer zie geweest.. Arm meisje.. Hoe is het met jou en de beeb? Duim voor een verlenging van het contract van Tako.. Vandaag al weer druk geweest.. Vanmorgen naar intratuin geweest.. Nieuwe plantjes en wat kerstspullentjes voor 40% korting gehaald. En een sierpakket van de diamond collection gehaald.. Waren we weer heel wat euro's lichter.. Het eten voor mij en Esmee staat klaar, vegetarische lasagna.. was het gehakt vergeten.. Had geen zin meer om terug te gaan.. ach zonder is ook lekker.. En voor Erwin staat de worst op en aardappels en groenten er bij.. Esmee is aan het rommelen met haar slaapje s'middags.. Gisteren heeft ze ook maar een halfuurtje geslapen en nu is ze ook steeds aan het miepen in bed.. Vrienden van Erwin klagen dat Erwin niet zo vaak meer mee gaat naar de kroeg enz.. Ja gek he? Ik werk om het weekend en soms is het dan ook wel lekker om samen thuis te zijn.. Nou had Erwin gisteren gebeld om nieuwsjaardag naar de kroeg te gaan, gaat 1 van de vriendinnen moeilijk lopen doen.. Willen ze hier komen met zijn allen, Prima hoor.. Iedereen is welkom.. maar Erwin zit al zo veel thuis.. Vind het zo sneu voor hem.. Ik zei al.. Jij vraagt of ze mee gaan naar de kroeg, niet of ze bij ons een borrel komen drinken.. Dit ging hij dan ook wel aankaarten. Ik hoop dat zijn vrienden in zien dat dit gewoon niet leuk is..
mve, zijn jullie de eerste in de vriendengroep met een kleintje? wij wel en ik vind het best lastig dat je merkt dat sommigen niet snappen dat je niet zomaar ff een oppasje regelt... t gaat wel om mn kostbaarste wat ik heb hoor! hopelijk snappen zn vrienden dat hij liever ook een keer weg wil. en lasagne voor esmee. maak je dat zelf? met een pak van honig? ik vind al die pakjes nog een beetje eng, weet niet zo goed wat er allemaal in zit aan zout enzo. ik las net op het augustus 2009 forum dat er een mama van een dochter van 2 mnd is die alweer 6 weken zwanger is vna nr 2 heftig lijkt me.
8]kaart ofzo voor juffie en jay: [/size] momhairy & Mika. sanneke & Niels. johana79& Daniëlle. amber en Jesse. french en angelina. Olga en Senna. Britt en Sam. Judith & Esmee. Misskeita en Hannah Frederike en Rubin Dianne en Bas Miep & Mika Loesie en Nicky Es & Liv Sorry dit was niet de laatste lijst....
]kaart ofzo voor juffie en jay: momhairy & Mika. sanneke & Niels. johana79& Daniëlle. amber en Jesse. french en angelina. Olga en Senna. Britt en Sam. Judith & Esmee. Misskeita en Hannah Frederike en Rubin Dianne en Bas Miep & Mika Loesie en Nicky Maartje en Charlotte Kreeftje en Kyara en Thirza Es & Liv
Sanneke.. ja ik maar het gewoon met een pakje van honig en dan paprika, brocolli, wortel en champions.. Jummie.. Ach en ze eet het niet dagelijks dus ik maak me er niet zo druk om.. Pff lijkt me heftig om een kindje van 2 maand te hebben en al weer zwanger te zijn..
Wij zijn de eersten met een kindje i.d. Stappen gaat voor Erwin niet door.. Ze snappen het gewoon niet.. ERwin was ook flink pissig aan de telefoon.. Nu gaat hij met 2 kameraden.. Ook leuk! ..
Bijgelezen! Jan heeft vrij en wilt nu graag weer wat aandacht 8) (dus reageren doen we vanaaf!) Wij gaan straks even naar een eettafel op zoek en boodschapjes doen, de koelkast is aardig leeeeeeeeeg.. Even een vraagje: Meeting Rotterdam, gaat die nog door? En, Juffie, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen....wat een vreselijk nieuws, je hebt m'n nr, als ik iets voor je kan doen, bel me! Koppie op meis, Jayda is een Bikkeltje ze heeft al bewezen dat ze blijft knokken en overal weer bovenop komt! Het is alleen zo ontzettend oneerlijk dat zo'n klein ukkie al zoveel mee moet maken! Koppie op meis...denk aan je...
hai meiden hier zij wij weer ik wou toch nog ff komen buurten voor wij naar limburg gaan. morgen ochtend gaan we vroeg op en dan richting Echt. heb er zin in. van de week sinds 1,5 jaar weer auto gereden ging erg goed.. vandaag weer gereden vond het erg leuk mag 13 januari al op voor mijn theorie wel snel maarja dan kan ik er niet meer onderuit he ik ga even bij lezen
Hey sanneke! Hier alles super! Liv nog steeds een beetje aan het kwakkelen, maar dat is deze tijd van het jaar gewoon. Hoe is het met jullie? Niels z'n verjaardag goed gevierd? Ik kom vanavond nog even typen... Dikke kus
jarige jobjes gefeliciteerd Iloon wat leuk jij ook ana eht lessen ohh nou ik heb nu met vandaag er bij 45 lessen ofso gehad 2x afgereden 2x gezakt 3x over theorie gedaan helaas laten verlopen en hoop hem nu in 1x te hebben. mamavesmee lekker koud een boswandeling Olga wat leuk dat senna al broemm zegt ik wil o ok mee doen met het kaartje voro jayda
hier ook even een flinke wandeling gemaakt...vanochtend op koffie vistite geweest en het huis is weer aan kant.. maar damn wat was het koud buiten.....de vijver zat een dikke laag ijs op..en eendjes voeren vond daan geweldig
hier ook net eendjes gevoerd maar niels vond het niet zo boeiend... ik voerde de eendjes ook en hij zat zo stijf ingepakt dat hij amper kon bewegen.
Ha meiden, Ik kom morgen weer gezellig kletsen als Senna ligt te slapen hoor! Het is hier wel rustig geweest zeg! Senna zegt tegenwoordig met zijn handen omhoog 'uit' als hij uit de tripp trapp wil. Ik sta er versteld van hoe snel hij alles oppikt.