Miep.. ik blijf thuis ja, ze vonden het raar dat ik niet mee ging.. Ja kan moeilijk Esmee alleen laten..
Johanna..ja hier ook aan gewend..zelluf vroeger ook wel eens geschoten.. Ninien..das ook leuk de godfather! Judith..ja het is hier al echt raak met schieten.. op ouderjaarsdag staan ze hier echt aan de ene kant van de weg met een zooi bussen en aan de andere kant ook.. auto's zie je bijna niet..
Hier is het gelukkig nog heel rustig met vuurwerk! Vanavond kwam nienke nog naar beneden dat ze bang was van de knallen, toevallig ff een stuk of 3 achter elkaar, nou dan ben ik blij dat het over het geheel genomen nog erugh rustig is
Even een vraagje hè... Zijn jullie kids ook zo ontzettend driftig als ze hun zin niet krijgen..? Als Mika een bos sleutels ziet wil ie ze hebben en als ie ze niet krijgt dan is het brullen..bijna gillen.. * heeft ie niet van mij.. *
Als Nina iets wil, en ze krijgt het niet...mennnnnnnnnnnn dan krijst ze echt zoooooo ongelofelijk hard Maar ik heb dr lak aan 8)
Ninien..ja dan is het wel fijn dat het nog niet zo druk is met vuurwerk bij jullie..zo sneu als ze er bang voor zijn.. Ahh en Nina ook een driftig koppien.. Ik geef er ook niet aan toe..maar hij kan dan wel heel zielig huilen hoor..
Nou ik kan het echt geen huilen noemen hoor....en zielig is het ook niet Ongelofelijk dat zo,n kleine kabouter zo hard kan gillen/krijsen. Ik kende het helemaal niet, Nienke was echt een voorbeeldig kind En nu nog, als ze tegelijk naar bed gaan, dan na 10 minuten slaapt nienke als een roos, en die kleine ligt nog te jammeren... en soms loopt die ook gewoon nog laat op de avond rond...als ze echt niet wil slapen... Dan zegt jan altijd tegen dr, doe jij het licht uit als je naar bed gaat... Ze geeft gewoon bijna niet op! Haha we hebben onze handen er vol aan.... Maar dat maakt ze helemaal goed doordat ze zo ontzettend vrolijk is.... Zelfs als je dr wakker maakt schenkt ze je dr allergrootste glimlach....*smelt*
Miep.. erg herkenbaar, driftig gillen en krijsen.. Vooral bij afstandsbedieningen, telefoons en sleutels. Esmee heeft haar eigen sleutelbos met echte sleutels waar de scherpe punten af zijn.. Ninien.. wordt nog wat overmorgen..
we houden Nienke op, totdat ze omvalt van de slaap! Dan naar bed, en als ze eenmaal slaapt is er geen vuiltje meer aan de lucht. Die wordt nergens wakker van.... Maar vanavond was ze nog wakker, en dan is ze bang.
hahahaha. Hier ook zo'n gast. Ik moet er meestal hard om lachen, hoewel het ook wel eens irritant is. hoort er volgens mij ook bij.
meiden ik scheur ff langs en weet dan nog even snel te zwaaien druk druk druk maar vergeet jullie niet! alles goed hier en ook een driftkikker als evan iets niet mag....heeeeel herkenbaar! ook 'snachts weer wakker....denk kiesje linksonder.... en aan mijn broekspij[pen hangen niet normaal meer! verder is hij eindelijk uit zichzelf gaan staan in de box , 1 keer en daarna niet meer zien doen... slaapritme overdag is ook aan het veranderen...nu toch echt maar 1 slaapje na de lunch...vaak wel een lange! ga weer verder morgen taxatie van ons huis ivm hypotheekverhoging... zwaaaaaaaiiiiiiiiiii
kaart ofzo voor juffie en jay: momhairy & Mika. sanneke & Niels. johana79& Daniëlle. amber en Jesse. french en angelina. Olga en Senna. Britt en Sam. Judith & Esmee. Misskeita en Hannah Frederike en Rubin Dianne en Bas Miep & Mika Loesie en Nicky Maartje en Charlotte Kreeftje en Kyara en Thirza Es & Liv Inge1975 en femke
he dames wat hebben jullie weer veel geklets all dank je wel voor jullie steun en lieve woorden Britteke stekte met je broer loopy ik hoop dat het toch een positieve test wordt alieke leuk t-shirt juffie meid wat verschrikkelijk ik denk aan je en zal een kaarsje voor je branden sterkte miep ja hoor femke is ook verschrikkelijk driftig sorry ik weet het niet meer was ook zoveel lezen alle jarige jopjes nog gefeliciteerd
kerst was leuk maar ook lekker rustig tov andere jaren 1e kerstdag eerst naar mijn opa van 99 daarna bij mijn ouders gegeten Femke heeft lekker met de pot mee gegeten en voor het eerst zelf eten met een vorkje gegeten. oh wat ben ik trots op die dame. 's avonds kwam mijn zus en haar gezin uit driebergen aan. Ze is tot vandaag gebleven 2e kerstdag eten met de hele familie van mijn moeder haar kant. 's avonds kado's uitpakken bij mijn ouders ik heb voor kerst een spiegelreflexcamera gekregen. Echt mooi.Mijn man vond dat ik het verdient had. Nu zijn we druk bezig met ons wandmeubel leeg te halen. We hebben het verkocht en het wordt woensdag opgehaald. Weet iemand hoe ik makkelijk een rollade kan klaarmaken.Kan ik het van te voren voorbereiden. We hadden voor kerst ook een rollade maar die was kant en klaar en kon zo in de oven. Wilde voor oud en nieuw ook zo in maar nergens meer te vinden. Dus help. Ga stoppen moet morgen naar het zh en met mijn moeder wafels bakken. Dag dames slaap ze
Hallloooooooo, heb vandaag schandalig lkker gewinkeld met Jan en Hannah. Was super gezellig. En nog leuk (en heeeeel goedkoop) geslaagd ook voor van alles en nog wat. Ik heb een halve nieuwe garderobe. Ik wilde weer wat netter gekleed naar m'n werk. Heb toch een voorbeeldfunctie he? 8) ALs Hannah iets niet mag gaat ze echt stampvoeten. Echt heel erg grappig. Ja, best wel een temperamentje. Ik vind dze periode echt heel leuk. JE ziet zoveel ontwikkelingen op alle gebieden. Hannah kletst ook de hele dag door. Er is geen touw aan vast te knopen. Loopt door het huis te drentelen en stopt bij knuffelberen en planten om met een bloedserieus koppie een gesprek te beginnen. HEerlijk toch! @Bipat: bedenk me nu pas dat ik je PB nooit heb beantwoord. Ook niet netjes van mij Was de kerstborrel leuk? We hebben besloten toch geen buren te worden Iets te klein... Hopelijk is jullie huis flink meer waard geworden. Hypotheek verhogen voor de badkamer? Heb je trouwens een mooie uitgezocht?
Hai Hai! Zo ben net een uurtje thuis, effe een advocaatje met slagroom(lekker fout he?! ) bij m'n papa & mama gesnoept en naar memories gekeken. Toen ik thuis kwam ben ik eten gaan koken voor Liv en gehaktballen maken, kijk ik op de klok was het al 23:00 hihi, had ik zeker niet in de gaten, nu even wachten tot het klaar is Momhairy & Amber, ik wil ook graag mee naar de meeting in R'dam, gezellie! Gaan we naar Blijdorp ofzo? Of Ballorig zit ook in R'dam. Mij maakt het niet uit. Vroeg in de middag zou hier het makkelijkst zijn, soms doet Liv nog 1 tukkie s'ochtends, maar ook dat kunnen we een keer anders doen hoor, dus wat voor iedereen het makkelijkst is. Jaaaaa Miep & Judith, ben geslaagd voor de tafel, het is een witte hoogglans tafel geworden en we hebben ook zwarte leren stoelen besteld (beetje strak design). Phoe...ik heb Juffie ook even aan de telefoon gesproken, ze klonk echt uitgeput, heb zo met hun te doen. Ik geloof er normaal gesproken niet zo in, maar heb een kaarsje voor Jayda neergezet, Liv d'r teddybeer staat ernaast. Komop Jayda! Hou vol lief meisje! Ben echt wel verdrietig van dit bericht..