December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    kaart ofzo voor juffie en jay:

momhairy & Mika.
    sanneke & Niels.
    johana79& Daniëlle.
    amber en Jesse.
    french en angelina.
    Olga en Senna.
    Britt en Sam.
    Judith & Esmee.
    Misskeita en Hannah
    Frederike en Rubin
    Dianne en Bas
    Miep & Mika
    Loesie en Nicky
    Maartje en Charlotte
    Kreeftje en Kyara en Thirza
    Es & Liv
    Inge1975 en femke
    Dreams en Dexter

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lief! :D

3. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.540
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Daar ben ik ook weer eens. Helaas niet eerder tijd gehad. Alle kindjes die na 25-12 jarig waren, alsnog van harte gefeliciteerd met jullie allereerste verjaardag.
    Eliora en ik hopen dat jullie net zo'n leuke dag hebben gehad als dat Eliora heeft gehad.

Hier een kort verslag. Foto's staan in mijn album.

Eliora werd 's ochtends rond 8 uur wakker en keek vol verbazing en bewondering naar de slingers en de ballonnen. Toen eerst eten, wassen en haar mooie feestjurk en schoentjes aan en toen was het tijd om de cadeautjes van papa en mama uit te pakken; ze kreeg een loopwagentje en een houten trein met stapelbare blokken. Helemaal leuk.

Daarna kwamen eerst opa en omama (mijn schoonouders) met een nijntjes loopauto. Joepie, wel 2 dingen om het lopen te leren en uit te breiden. Daarna kwamen andere opa en oma en 2 jongste ooms. Die brachten een houten loopfietsje mee, sloffen in de vorm van houten klompen en een klein houten puzzeltje. Van een andere oom (tweelingbroer van manlief) een shirt ban BabyGap gekregen. Van oudste oom en tante een cd van Alfred J Kwak en een pyama.

O ja, ook nog taart eten, maar dan wel eerst het kaarsje uitblazen. Dat deed ze samen met papa, zij het kaarsje (bijna) vasthouden en papa eerst schrikken en toen blazen. Daarna ging dametje lekker met haar handjes in de slagroom en lekker smullen.

Ook heeft ze nog cadeautjes van vrienden van ons gekregen; een troetelbeer, een geluidenboekje van winnie the pooh en kleertjes.
    Ons meisje is geweldig verwend en we hebben een leuke en drukke dag gehad.

Ook begon ze op haar verjaardag voor het eerst mamamamamma te zeggen....

En 2e kerstdag naar mijn ouders want mijn pa was jarig. Ook weer gezellig. Dametje ligt nu lekker te slapen.

@Juffie, heel veel sterkte en beterschap voor je mooie prinsesje. Hopelijk zien we je snel weer.

@ Loopy, spannend voor je. Ik hoop echt dat het zo is. Het is je gegund.

Voor de rest ben ik het even vergeten.
    Een prettige dag allemaal en tot gauw.

4. MamavEsmee

Misskeita.. heerlijk he? Dat geklets van die kleintjes! Leuk, lekker geshopt. :D :D

Ess.. avocaat met slagroom mochten we vroeger bij mijn oma altijd hebben.. Ze leeft helaas niet meer :cry: .. Geslaagd voor meubels. Fijn! De trouwplannen toch wat bijgeschaafd.. 12.000 is veel geld ja..Veel plezier in ballorig.

Miep.. Putdeksels tegen de auto :confused: .. Niet echt de bedoeling he ;) ? Misschien doet een beetje frisse lucht Mika wel goed ;) . Jij weer wat opgeknapt. Heb even gegoogled op de auto.. Mooi autootjes..Ook al lekker aan de poets geweest..

Maartjeh. Een hele dikke knuffel meid! Die kun je wel gebruiken.. 2009 wordt jullie jaar!

Amber.. leuk zeg! Lekker aan het schaatsen met je kids.Leuke foto's!. Ga je naar madagascar 2 ?

Olga.. strijken ook niet mijn ding..

Loessie.. Leuk , de nieuwe meubels binnen! Werkse meid! Jan een opruimwoede? Positief of negatief?

Pareltje.. Klinkt als een fantastische dag!

Vanmorgen op visite bij Erwin zijn oma.. Dat is een echt oud zeur mensje dat alleen maar klaagt, zucht en steunt.. Brrrr.. Dat hebben we ook maar weer gehad.. Ook waren er 2 tantes van Erwin en die deden me toch druk met Esmee, ze was helemaal overstuur.. En dan krijg je reactie van.. goh dat kind kan ook niets hebben..Nou ja! :rolleyes:

Esmee was vannacht om 3.00 wakker.. de buren kwamen weer.. Bedankt he :evil: ! Na een slokje water is ze wel weer lekker gaan slapen.. Tot vanmorgen half 9.. Super! :D

Erwin is nu een nieuwe telefoon aan het kopen.. Zijn oude zat vol met water ( kwijl van Esmee) haha.. Esmee heeft er nieuw speelgoed bij.. :)

Verder gaan we niet zo veel doen vandaag.. Lekker rustig bij huis & vanmiddag nog even met de honden naar het bos.

Al wel de keuken uitgesopt, gezogen en gestofd.. Wassen kan ik niet want het water is er hier af. We hebben de wasmachine beneden en de leidingen knappen anders.. Het heeft hier meer als 10 graden gevroren..

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Pareltje, wat een leuke verjaardag heeft Eliora gehad!

Judith, hier ook een tante (zus van mijn moeder) die altijd erg druk en uitgelaten is als ze Senna ziet. Die moet er eerst ook altijd niks van hebben. Maar daarna denk hij...he dat mens is net zo gek als mijn oma, en dan gaat het wel ha ha! Zelf kan ik ook weleens erg druk en gek doen met Senna (denk ik) maar zorg wel dat ik het afbaken en op tijd de rust laat terugkeren. Ik merk juist dat Senna van heel simpele dingen die op een rustige manier ontstaan heel erg kan genieten en lachen. Moet ook wel want meneertje is zelf af en toe druk voor 10. En dan doen wij echt helemaal niks en gaat Senna lekker uit zijn dakkie!

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Mijn oma is ook zo vervelend zeurderig. Ze vraagt eerst hoe is het met Senna en gelijk daarna begint ze een klaag verhaal over al haar pijntjes en weet ik wat nog meer....Zelfs mijn moeder (haar eigen dochter) wil liever niet een hele middag met haar alleen zijn.

Vanmorgen was het hier ook nog -6 toen ik de deur uit ging. Nu nog maar net onder het vriespunt denk ik. Is al jullie water afgesloten dan? Lastig hoor.

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    De strijk is klaar. Ben ik er weer een paar weken vanaf!

Senna zal zo wel wakker worden en dan ben ik weg.

Tot vanavond of morgen!

8. MamavEsmee

Erwin heeft zelf het water er af gehaald.. Is alleen de kraan van de wasmachine.. ;)

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    *zwaai*

leuk kado voor juffie en jayda :)

hier drukke ochtend gehad, ben net terug...even bij mijn ouders langs geweest die had ik ook al eff niet gezien en bij oliebol pappa...die miste zijn dochter..:D daan is weer helemaal gezellig vandaag.
    nu even in huis aan de gang.

10. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Olga: leuk, die boekjes voor Juf en JAy

@Nelly: waar ben je? Al lang niets gehoord...

11. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    olga helemaal goed het kodootje voor juf en jay...
    en ja grappig he die zwabber benen dan haha.

miep: dat die vent dat zo zeg van die schoenen haha tja ze groeien idd wel snel. lijkt me zo zielig als ik mika te kleine schoenen aan trek en hij gaat niet lopen omdat ze te klein zijn aaaaahhhhh

hier gaat volgens mij mika ook niet slapen....
    huilen huilen en dan nog maar eens huilen behhhhhhhh.

amber veel plezier in je vakantie weken (week?)
    en leuke foto's van je kiddy's

jehanna ook al weer lekker druk geweest vandaag.
    ik heb ook al het huis gedaan en net wezen shoppen (jaja idd voor mika en niet voor mij) ik moest nog wat effe shirts hebben voor mika en bij de h&m hadden ze nieuwe spullen....leukkkkk.

verder ben ik het weer kwijt wat ik gelezen heb....

xxx

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, als je man straks thuis komt ruikt hij als een oliebol. Wel lief dat je met Daan bij hem langs ging. Deel je morgen nog wat oliebollen uit?

Judith, aha alleen de wasmachine onbruikbaar momenteel.

Misskeita, ben je veel aan het studeren of ook een beetje van je vakantie aan het genieten?
    Ja, ik vroeg gisteren ook al naar Nelly...niks voor haar om zo'n tijd niet te komen kletsen...Hoop dat ze het gewoon druk heeft.

Momhairy, dus de nieuwe h&m lading is wel leuk. Moet ik ook maar eens kijken.

Ja nu wordt Senna wel wakker, dus ben ik echt weg. Ik hoor hem draaien in bed.

13. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ja ze hebben echt leuke dingen voor zowel jongens als meisjes.

ze hebben van die effe shirts voor maar 4 euro echt niet duur dus ik heb daar 4 van aangeschaft en nog een leuke trui met groen en bruin en een shirt met licht blauwe streepjes en donkerblauwe streepjes....

echt leuk...

ik heb mika er ook maar weer uitgehaald en hij had een poep broek dus daarom zou die wel niet gaaan slapen...

hij zit nu lekker aan een banaantje en probeer het straks wel weer....

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Pareltje, wat een net dametje was Eliora op haar verjaardag in haar feestjurkje!

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    gelukkig staat manlief niet in het vet dus hij stinkt niet naar oliebol, voorgaande jaren wel echt afgrijselijk...nu maakt hij alleen het deeg dus dat is wel lekker.
    ik deel morgen uit hoor ;)

16. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik kom me ook ff melden :D
    net al verjaadagsviste gehad van de buren...ze heeft gekregen...

- setje kleding (heeeeeeel leuk! van de buurvrouw en buurman)
    - een pop met 2 setjes kleding (van de buurjongens)
    - een pop met geluid (van de broer van de buurvrouw)

lekker verwend dus!
    dalijk komt mij viendin ook nog met aanhang.
    ben van morgen nog naar de stad geweest om 2 teletubbie dvd's te halen...het zijn er geen 2 geworden maar 6 :oops:
    3 voor 25 euro ;)

morgen is het zover!
    oooo kan er zo emo van worden!
    vanavond alles versieren...panfletten worden buiten opgehangen...morgen DE taart halen + een kliedertaart :D

sorry ego!

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Loessie..de kaart al binnen..gelukkig! ;)
    En lekker de nieuwe stoelen al staan! :D

Essebes..ja hoor mag m wel lenen..maar doen we eigenlijk nooit.. :rolleyes: :)

Olga..lief hoor dat je dit wilt doen!
    Pb maar wat je krijgt!
    Ah je strijkwerk klaar! Een paar weken vanaf..? echt waar?
    Ik strijk zowat elke dag wel wat.. :)

Pareltje..eliora lekker verwend! En leuke foto’s! :D

Judith..geen putdeksels maar melkbusdeksels.. :)
    Enne gelukkig de visite weer gehad..wij hebben niet meer van die oudjes waar we heen moeten..
    Ah en Esmee een eigen mobieltje..toe maar weer! ;)

Johanna..gezellig gehad!
    En lekker morgen oliebollen dus! :D

Nelly..idd waar ben je meid!? :rolleyes:

Momhairy..ja te kleine schoentjes idd wel zielig hè..maar ach volgens mij merk je dat wel snel..
    En lekker geshopt bij de H&M..ik ook..gister gedaan..ook online..leuk spul hè! ;)

French al bezig met verjaardag vieren..leuk!
    En zo lekker verwend!
    :D

18. MamavEsmee

FRench.. je meisje door de buren flink verwend. Hier komen ze "gelukkig"niet :)

Miep.. oh.. melkbusdeksels.. dat valt nog mee.. :)

Johana.. je huisje weer aan kant? Jummie.. lekker, zelf gebakken oliebollen.

Olga.. fijn dat je de strijk weer weg hebt.

Momhairy.. in de winkel bij h&m meer keus? Online vind ik het voor meiden niet echt bijzonder..

We zijn bij het meertje wezen wandelen. Leuke foto's gemaakt van kinderen die op het ijs schaatsen.. En Esme met d'r rode neusje.

Erwin is al weer terug met zijn telefoon, hij heeft een abonnement maar zijn telefoon was kapot en nu een prepaid telefoon gekocht. Hadden ze het kaartje met beltegoed niet meegegeven.. de smiechten.. Die is hij eventjes op halen.. :)

Wij gaan zo lekker een biefstukje eten met kruidenboter & gebakken aardappeltjes en doperwtjes en worteltjes.. Lekker!

19. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zo het word tijd om bij te lezen, gaat niet lukken :p

olga; Leuk boekjes!

zo moest ff de admin bij werken bleh word meestal niet vrolijk van haha.

En wat is het koud! ben blij dat mijn jan vrij is deze week, bas lekker thuis van de creche!

kom later kletsen!

20. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    mve : ik ben in dordrecht geweest en daar hadden ze zowel voor jongens en meisjes aardig veel.... misschien online wat minder?

Deel Deze Pagina