Missk, ow wat heerlijk romantisch, en jullie boom zal er nu wel heel mooi bijstaan in dit winterse weer. Veel plezier op jullie feestje, en hebben ze daar nog andere lekkere alternatieven voor de oliebol? Zal vast wel! Laat ons eens watertanden... Mmmmm, lekkere oliebollen Johanna! Was wel fijn zeker dat Jan dit keer bij het deeg stond?
Ik wens jullie allemaal een super gezellig en vooral gezond en liefdevol 2009! Maak er een mooie jaarwisseling van! Lieve meiden, willen jullie allemaal een kaarsje branden voor Jayda?
alieke gefeliciteerd met je 10 weken..... angeline van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag... de hekkesluiter van 2008(ook wel speciaal) en mama en papa ook natuurlijk. essebes: ook leuk zo toch je bruiloft vieren. het word hoe dan ook jullie dag hoe jullie het willen.... spannend hoor. misskeite : leuk zo feestje maar ik zou ook idd de oliebollen missen en de appelflappen haha. inge: gelukkig gaat het goed met je... lijkt me zelf well eng als ze het zo gaan oprekken.... miep: word je niet wakker van je kindje is het wel vuurwerk he. ze laten de mama's nou nooity eens een keer uitslapen. hier was mika vanochtend ook weer erg huilerig. en toen hij vanaochtend zijn melk ging drinken hoorde ik elke keer een soort lucht in zijn buikje en hij moest ook elke keer naar een paar sloken huilen (ikke denken van er zal toch niks raars van binnen zitten!) en nu ligt hij ruim een half uur op bed te slapen en hoop dat als hij wakker word dat hij dan wat gezelliger is. zijn temp was 36.8 dus perfect... ik ben af en toe echt zo onzekere moeder en angstig dat ik wat over het hoofd zie ofzo... iemand ook last van? echt irretant is dat. maar ja het zal wel weer niks zijn. ga vanmiddag nog lekker even in bad met me mannetje (vind hij echt altijd zo leuk) en dan lekker omkleden en we gaan vamiddag dan naar me zusd en dan vieren we het daar..... nou ik spiek af en toen nog wel even mee. nelly: mooi dat je zwangerschap ook goed gaat en ik zou idd je zwangerschaps hormonen in de stroijd gooien.had ik ook echt gedaan.
essebes : doe ik... ik vind het echt zo erg voor ze nu vooral met de kerst en jaarwisseling. weet iemand hoe het nu is? olga jij?
momhairy, het gaat nog steeds niet goed met jayda. ze ligt nog in het ziekenhuis. Met jufffie zelf gaat het ook niet zo goed. Ze is erg verdrietig en bang om haar meisje te verliezen. als ze er aan toe is zal ze zelf meer komen vertellen.
Ha lieve vriendinnetjes! Johana, heerlijk die oliebollen! Heb er net al eentje op hoor! Misskeita, wat kan die Bipat goed schoppen he! Fijn dat je nog een hoop hebt kunnen studeren en tussendoor voor de ontspanning nog even aan het bakken geslagen. Ga je die uitdelen op het Afrikaanse feestje? Gaat Hannah mee naar het feest of bij oma logeren? Wat een lief idee van Jan zeg...even stilstaan bij jullie relatie. Veel plezier! Alieke, jullie ook een leuk feestje vanavond. Lois gaat zeker ook logeren dan? Inge, heb je veel last nu die expander is bijgevuld? Enne, 2009 moet oor jullie maar een jaar met alleen maar goeds worden he! Ess, Jayda en Juffie (en juffie man) zijn steeds in mijn gedachten en steeds als ik thuis mijn kaarsjes aan doe, denk ik aan ze. Britteke, moet je de hele dag nog werken, bah! Vanavond nog leuke plannen? Ik snap heel goed dat Juffie het te moeilijk vind om hier te komen vertellen. Denk dat ze alles momenteel heel wazig beleefd en dat ze geleefd wordt en allerlei emoties tegelijk ervaart. Momhairy, misschien dat Mika last heeft van zijn darmen...hoef je niet gelijk koorts van te hebben, maar is wel erg vervelend. Beter een bezorgde mama dan een mama die het niks kan schelen!
Salapio leuke dagen gehad! Alieke gezellig feestje vanavond! en 10 weken vandaag! gaat alweer best snel hè! misskeita..veel plezier op je afrikaanse feest! Essebes..wat leuk..gestopt met de pil.. spannend! en ik ga zeker een kaarsje branden voor Jay.. Momhairy hè gets..hoop dat Mika niet ziekjes wordt hoor..dikke knuff! en veel plezier bij je zus! Britteke..werkse.. Hier komt vanavond de familie thuis..dus dat scheelt..hoeven we niet de deur uit.. Kan Mika lekker in z'n eigen bedje blijven.
Heb net nog een lief stoffen nijntje-knuffeltje sleutelhanger erbij gekocht voor Jay. Ik hoop het vanmiddag nog op de post te kunnen doen.
Ess, toch maar eerder gestopt met de pil...kan jou die gebroken nachten schelen he! Inmiddels ben je zo'n bikkel dat je het met een tweede fluitend aankan! Maar echt leuk hoor; dus Jan wil er ook al helemaal voor gaan. Enne, misschien dus een zwanger bruidje?
Miep, en jij dan? Ook al pilloos/condooms kwijt? Of nog effies wachten? Of vertel je dat liever niet?
Ik wil iedereen alvast een gezond, gelukkig, liefdevol en humorvol 2009 toewensen. Dat alle gestelde doelen bereikt mogen worden en alle wensen mogen uitkomen. Tot in 2009! Ook natuurlijk een geweldige jaarwisseling toegewenst.
Olga, hihi ik heb Jan maar geholpen met de knoop doorhakken, heb gewoon gezegt: Schat ik ben alvast gestopt met de pil! Ja en mocht het allemaal "snel" lukken dan is het inderdaad mogelijk dat ik een dik bruidje ben, leuk hoor! Leuk die NIjntje sleutelhanger. Weet je al wat de kosten p.p zijn wijffie? En ik denk dat je vandaag niets op de post kan doen, tenzij het postkantoor nog open is. alle brievenbussen zijn smal gemaakt. Ja, miep wil ik ook weten! Gezellig huisje vol familie. mijn schoonmama komt langs, na twaalven gaan wij dan effe 1 tel het dorp in en blijft mams bij Liv Britteke & Dianne, jekkie werken vandaag...toch wel een beetje op tijd klaar he?!
Amber en Jesse heel erg bedankt voor jullie lieve leuke kaart! erg leuk! Hier brandt ook zeker een kaarsje voor Jayda... lieve juffie, sterkte meid! * ga een poging doen tot bijlezen*
Olga..lief dat je er nog wat bij hebt gekocht! en wel even uitrekenen hè! Pareltje..jullie ook een fijne jaarwisseling hoor! Essebes..ah dat kan ook.."schat ik ben gestopt hoor..t is even dat je t weet.." Wat zei ie ervan? vond t ie wel leuk? En gezellig even snel de stad in vanavond!leuk!
*grinnikt* wel leuk een bol bruidje ah dochterlief heeft eindelijk besloten eens wakker te worden, ze ligt heel lief haar vocabulaire te oefenen hoor ik....'mama,papa, opa, oma haaaaiiii' klinkt zo lief! ze zal wel honger hebben dus ik vis haar even uit bed. ben bezig de zolder te ordenen voor de verhuizing....
Ess...wij hebben 4 lederlook stoelen, zwart, met rug en zijleuning! en de tafel notenkleur! jullie dan?! alle jarigen, nog van harte gefeliciteerd! Judith...opruimwoede is hier wel vaak positief...alles ruimt lekker weer wat op... maar vaak is hij geirriteerd als hij gaat opruimen... dus dat is dan weer negatief...hihi en wat een ^*%$ buren zeg! Olga...leuk die boekjes voor Juffie en jayda! Amber...al lekker geschaatst! leuk hoor... leuke foto;s ook! Miep...je paps een andere auto?! Dreams...prison break...leuk he?! ik kon gisteren niet kijken...moest weer eens werken... Alieke...leuk dat je een mamafiets krijgt! bipat...nog geen keuze kunnen maken voor een badkamer?! Nelly...al bijna de 20-weken echo! spannend meid! Misskeita...veel plezier op jullie afrikaans feestje! * pakt een oliebol van Johanna* hhmm, lekker hoor meid! britteke....terug in werkmodus?! ben je aan het werk!? Salapio...leuke dagen gehad dus! leuk hoor meid Essebes...vuurwerk halen?! leuk... wij halen dit jaar geen vuurwerk... wij gaan straks naar vrienden en blijven daar het jaar uitzitten...Nicky mee... daar in het campingbedje en dan vanacht weer naar huis...Nicky ook!
Hey meiden ik wil jullie even het allerbeste wensen voor 2009! maar dat gaat vast helemaal goedkomen! Mijn voornemen is om dan in ieder geval weer meer te komen kletsen hier,mis jullie wel hoor! Hier brand ook al een kaarsje voor Jayda en Juffie, mijn gedachten zijn geregeld bij hen! knufffff
tot zover effe mijn korte reactie's.... heb effe snelsnel bijgelezen....sorry als ik iemand vergeten ben hoor...niet persoonlijk bedoeld! Hier zometeen spullen pakken en dan eerst naar schoonzus en zwager... bij hun voor de deur wordt op een groot veld altijd carbid met melkbussen! daarna naar vrienden! iedereen alvast een goed uiteinde en een gelukkig en gezond 2009 gewenst!