Sam.. wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid! Iloon.. Leuk, vanmorgen nog wat vuurwerk opgehaald. Belgie verkoopt ook zwaarder vuurwerk dan in Nederland of niet.. We hebben al veel siervuurwerk afgestoken, het begon hier behoorlijk mistig te worden en het zou zonde zijn als we er vanavond niets van zagen. Esmee vond het ook leuk.. Mijn schoonzusje kwam net nog een zak zelfgebakken oliebollen brengen, lief hoor! Ze komen vanavond hier het uiteinde vieren.. En de oliebollen zijn jummie! We hadden een rollade gekregen van schoonmams, deze paste amper in mijn grootste braadpan en woog bijna 2 kilo.. .. Die gaan we morgen lekker opeten en dan vries ik het in porties in.. Hij staat nu lekker op het vuur te sudderen..Ruikt altijd zo lekker..
alle meiden en beebs bedankt voor de felicitaties! @gerda&miep: bedankt voor de mooie kaarten! ff ego... het was een super leuke dag! gisteren de buren en een vriendin op viste gehad en vandaag alleen mijn ouders...kleine familie angelina is heeeel erg verwend...ze heeft gehad... - setje kleding - speelpop met kleding - pop met geluid - giraffe met ballen van fisher price - zingende elvis beer (vond angelina zoooo leuk in de winkel ) - grote zak bouwblokken - 6 teletubbies dvd's - speelbal van vitec - ballenbak (opblaasbaar in de vorm van een auto met 100 ballen) - activiteitentafel - nijntje trommel - nijntje blokken - hobbelgiraf - babywalker van vitec - fiets met duwstang - teletubbie speelhuis - popup speelding - speelboekje ...dat was het wel zo'n beetje alleen waar moet ik het kwijt angelina heeft ook ieuwe kleerdjes aan zooooo schattig 8) ze zit nu officeel in 86 het huis is versierd ook de staten...de taart was mooi en heerlijk...en...angelina heeft nog helemaal niet geslapen oja...tegen m'n jan gezegt dat er geen vuurwerk kwam en stiekem vanmorgen 'n pakket voor 'm gekocht...hij was net zo blij als angelina met d'r kliedertaartje ...baby! 8) ik beloog morgen foto's erop te zetten en voo de lifhebbers staan er nog veeol meer op hyves ik wil jullie allemaal een hele fijne avond wensen...een spetterend en gezond 2009! geheimpje...ik word vanavond miljonair 8)
Angelina gefeliciteerd met je eerste verjaardag ! Sam proficiat met je zwangerschap Voor iedereen alvast de beste wensen voor 2009 ! Tot snel XXXXXXXXXX amber en jesse
mve...ja Belgie verkoopt zwaarder vuurwerk, maar is wel veel mooier. french..angelina goed verwend en leuk dat je mannetje toch vuurwerk kan afsteken Heeft die van mij ook altijd zo'n lol aan!
zou dat ff leuk zijn miljonair worden! hier geen enkele kans op miljonair worden......woon niet in den haag met de juiste postcode en heb ook geen oudejaarsloten hahahahahhaha ach met jan en evan ben ik rijk zat!
Judith lekker gezellig thuis blijven vanavond! Enne dat miljoen gaan wij winnen.. Dat voornemen van je ..hele goeie! Lekker rollade! Momhairy..hoop dat t vanmiddag beter ging met mika hoor! Nelly..jammer dat de oliebollen niet zo lekker waren.. En dan je schoonzusje..poehee..tutje of niet dan?! Sam..Super! Gefeliciteerd meid! Jullie gaan fijn het nieuwe jaar in! French..ohh wat is Angelina verwend..leuk! En fijn dat je het kaartje hebt ontvangen! Amber..zwaaizwaai! Was vanmiddag even met mams de stad in geweest.. heb even lekkere luchtjes gekocht..de DA had 20 procent korting.. en ik had nog bonnen van de kerst hè... Voor de rest bakkie gedaan en niks gekocht.. Was weer op tijd thuis..net even wat happies gemaakt.. Zometeen zal de familie hier wel komen.. dus..... Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2009!!!
French.. die kleine meid van jou is vreselijk verwend zeg! Leuk hoor! Iloon.. kan me voorstellen dat het veel mooier is.. Wij haalden voorgaande jaren wel eens uit duitsland.. en dan vooral de knal patronen die je in een pistool moet stoppen.. Bipat.. ja miljonair worden lijkt me wel wat..Zonder ben ik ook heel rijk! Miep.. Goed voornemen he? Leuk een lekker luchtje gekocht.. welke? Gezellig, de familie op visite.. ook al druk met hapjes geweest.. Hier is alles klaar.. Hier gaat de laptop ook niet weer aan vanavond.. Lieve meiden! Iedereen een fantastische uiteinde en een gezond 2009 toegewenst!
Nu mag het echt he? De beste wensen voor het nieuwe jaar, met veel liefde , geluk en gezondheid voor iedereen! Wij hebben een heerlijke avond gehad. Genoten van lieve mensen om ons heen.. De visite is net weg en Erwin is de honden nog even aan het uit laten.. We gaan zo lekker naar bed.. Nog even een beetje opruimen en de rest morgen maar.. Esmee heeft door alles he geslapen. Ze heeft geen kik gegeven! Ben trots op mijn meisje..
Yep..het mag...Gelukkig nieuwjaar aan jullie allemaal! en dat 2009 maar veel geluk voor iedereen mag brengen! Judith ook een gezellige avond gehad! En Esmee zo lekker doorgeslapen!fijn ! Oja luchtjes..ik heb dolce gabana the one gehaald en nog eentje..weet niet meer hoe die heet..zal morgen even kijken.. Hier heeft Mika ook door alles heen geslapen.. mijn paps had nog zo'n honderduizendklapper meegenomen..die voor de deur afgestoken Ze zijn net allemaal weg..hier was t ook een gezellige avond..helaas geen miljonair geworden..maar we zijn gelukkig in de liefde.. Ga zo ook opruimen en naar bedje... allemaal weltrusten!
Goedemorgen allemaal! iedereen een heel gelukkig een gezond NIEUWJAAR! Nicky lag bij vrienden te slapen waar we de hele avond zaten en ging om 7 uur naar bed...ze viel als een blok in slaap...dat voorspelde dus veel goeds! ...... Niet dus...om half 11 klaarwakker... andere omgeving en veel geknal in de buurt! eruit gehaald en druk gespeeld tot 1.00! toen zijn we naar huis gegaan! het vuurwerk vond ze niet zo inerressant! de mensen vond ze veel leuker om naar te kijken...hihi maar toch was het erg geslaagd en lagen we om half 2 in bed! Nicky om 7 uur weer wakker...dus een kort nachie voor mij! zometeen verplicht naar 4 oma's! ppff... dat vind ik altijd het ergste!
Rosalie is net pas wakker en heeft ook door alles heen geslapen. We waren bij vrienden en om 12 uur stonden we op het dag terras met champagne..Was erg gaaf om het vuurwerk vanaf het terras te zien. Toen we thuis kwamen hadden ze voor de deur 2 vreugde vuren gemaakt. Maar veelste groot! De politie was het aan het uit ruimen met grijpers. Zag ook dat alle vuilnisbakken in vlammen om waren gegaan. Incl. de vuilnisak met Rosalie haar diaree luiers.. Zal een lekker luchie hebben gegeven hier. Vandaag stappen! Rosalie gaat vanmiddag uit logeren en paps en mams gaan LOS! Fijne dag allemaal!
goedemorgen allemaal! EEN HEEL GELUKKIG NIEUWEJAAR LIEVE MEIDEN! zo hier ging het vanacht wel oke precies om twaalf uur werd bas wakker, we hebben hem er even uitgehaald en naar het vuurwerk gekeken ( wat hier echt niet meer normaal was!) hij vond het prachtig! na een half uurtje heb ik hem er weer in gelegd en was hij stil, anderhalf uur later heb nog even gekeken en was hij nog wakker.. Nu hoor ik hem brabbelen in bed haha..!
Goedemorgen! Loessie ... Nicky lekker meegenoten van de gezelligheid! Augustus..have fun today! Dianne ook lekker saampjes vuurwerk gekeken! Hier was Mika vanaf 7 uur aan t hoesten.. dus toen ben ik er maar uit gegaan.. Die is nu nog even aan t spelen..gaat zo lekker weer naar bedje! Kunnen wij nog even de rotzooi opruimen van die honderduizendklapper..
Och ja..Mika's billen liggen ook weer helemaal open..zo ineens..dus er zal wel weer een tandje aankomen.. en t deed m zo zeer..zo zielig..
Goeiemorgen! Allemaal met 10 vingertjes thuis gekomen? Ik lees dat de kids goed hebben geslapen vanacht zeg! Loïs sliep bij mijn schoonouders dus ik hoop dat ze goed geslapen heeft. We gaan haar straks ophalen, als me mannetje zijn drank uitgeslapen heeft Voor ons een aardig latertje. Ik ben trots op mezelf dat ik het zolang vol gehouden heb en gewoon net zo gek als dat ik een borrel op heb