December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Miep; Och arme mika, kapotte billen. Ik hoop dat die tandjes snel doorkomen.

Sam; Gefeliciteerd meissie! Geniet ervan :-D

2. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Alieke, nou goed vol gehouden knap hoor! Ik weet nog dat ik de eerste weken in de zwangerschap erg moe was. Draaide de DJ lekkere muziek?

Augustus, :whistle: Lekker op stap vandaag! Maak er een mooi feestje van meis. Dat zal vast wel lukken ;) Voor ons de tweede keer dat we niet gaan op 1 Jan :( ;) Achteraf niet heel erg ewant ik ben behoorlijk verkouden en niet topfit. Have fun babe! Doe je een dansje voor mij? 8)

Miep, succes met de 1000klapper troep :rolleyes: En aggossie Mika kapotte billetjes, Liv had het nooit eerder (dacht eigenlijk dat het diaree/kapotte billen/doorkomende tandjes gedoe een beetje een fabeltje was :oops: ) maar dat is dus niet zo! Liv heeft nu last van twee doorkomende kiezen en ze heeft al dik 2 weken dunne poep, haar billetjes & lipjes zijn helemaal kapot, echt reuze zielig! Ik laat haar vaak zonder luier lopen, dan doe ik een (echt ubercute) katoenen onderbroekje aan met een schattig opdrukje, staat zo leuk! Hihi..! Beetje frisse lucht bij die flamoes & booty. En weleda creme. Maar eerlijk gezegt helpt het allemaal niet heel veel hoor. Ik hoop dat het snel over gaat bij Mika. Hoe waren de melkbussen?

Sam, Wow Yahooooooo! Wat een leuk nieuws zeg! :D :D :D zeker een heeel goed begin van 2009! Hoe lang weet je al dat je zwanger bent? En zijn jullie al lang aan het oefenen geweest? ;) Gefeliciteerd!

Dianne, wat een stoere vent die Bas, nu al om 12u meegekeken, leuk hoor! Anderhalf uur wakker en niet gaan huilen, nou nou...hij is echt een bikkeltje! 8) Heeft hij ook een beetje uitgeslapen?

Loessie, hihi jullie dame wilde dus ook niets missen van alle gezelligheid, ik kan me daar wel iets bij voorstellen hoor! :) En nu naar 4 oma's, ja best druk he? Ik heb eigenlijk al zeker 12 jaar geen opa's & oma's meer, Jan heeft nog wel 1 oma, klinkt niet zo leuk om te zeggen maar dat ie eigenlijk een behoorlijke zeurpiet, daar gaan we oook niet al te graag naar toe :oops:

Mv Esmee, fijn dat jullie zo'n gezellige avond hebben gehad! wonen jullie vlak bij het bos, omdat Erwin de hondjes daar ging uitlaten?
    Heeej en echt niet leuk hoe je moeder reageert op jullie, vind het echt heel erg sneu voor je. Ik kan me er ook helemaal niets bij voorstellen.
    Je bent echt een super lieve & hardwerkende meid, volgens mij heb je alles super geregelt & goed voor elkaar, je mama zou echt MEGA trots op haar dochter moeten zijn! (ze zou sowieso trots op je moeten zijn BTW!)
    Maar goed...ik snap het niet hoor!
    Ik kan wel zeggen probeer het je niet aan te trekken, maar je kan je gevoel ook niet altijd de baas he?! *hughug*

French, Angelina is goed verwend zeg, leuk! En stiekem vuurwerk voor je mannetje gekocht hihi..

Momhairy, hoe is het met mika? Is hij al wat meer in z'n hum? Hope so! heb je al goed gekeken of er miss tandjes aan het doorkomen zijn?

Bipat, hier ook geen miljoen :)

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ess; Ja ik heb ook periodes dat ik erg moe ben. Savonds valt het vaak nog wel mee en had aan me mannetje gevraagt of ik gister uit mocht slapen anders had ik het niet gered (uitslapen kan ik niet meer eigenlijk) Dj draaide wel lekker! Heb me prima vermaakt met alle bezotte vrienden om me heen ;) Hebben jullie nog wat gedaan? 1 ding wat ik wel stiekem een beetje ga missen zijn alle leuke (vooral zomer/outdoor) partys :rolleyes:

*Gaat verder huisje schoon maken*

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Welcome 2009!!!

Wij hebben een simpele maar wel gezellige jaarwisseling gehad, schoonmama is komen eten.
    Toen hebben we Tv gekeken met allemaal lekkere hapjes & champagne erbij.
    Om 23u nog een zelfgemaakte huzarensalade op tafel
    Ja,ja we hebben onze buikjes rondgegeten :)

23u was Liv Klaarwakker :) , die heb ik gezellig mee naar beneden genomen, ze heeft nog een boterham gegeten (had geen avond eten op) en stiekem een paar cashewnoten van de tafel gepikt, ze vond het heerlijk! Om 23.45 heb ik haar terug gelegd en ze heeft toen door het vuurwerk heen geslapen :D

12 uur heb ik er twee vuurwerkpakketen doorheen gejaagt! Hihi, Klaas is er niet zo van, hij stond samen met z'n mams vanuit de tuin te kijken :)

Daarna hebben we nog even een rondje dorp gedaan, viel zwaar tegen dus om 1.30 waren we weer thuis. 2.30 lagen we in ons mandje, we waren zo moehoe!

5 uur kwam Liv al, beetje jammer maar ze is na een flesje weer even in slaap gevallen.

Ja en toen was het weer 1 Januari! Over 10 dagen wordt ik 29, dan gaat mijn laatste jaartje als twintiger in *bibber* :) ;)

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Klinkt als een erge gezellige avond! Vind het wel grappig om te horen dat "hij" voor het raam staat en jij het vuurwerk afsteekt. Ik ben niet zo van het vuurwerk. Enne, over 10 dagen jarig Whoehoe. Nog 4 dagen en ik heb het laatste jaartje als "tiener" :) Uit de "tig" kom je noooooooit meer.

6. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Alieke, En? Heb je wel een ietiepietie uit kunnen slapen dan? Ja jammer he die zomer feestjes ga je dit jaar missen.
    Ik ben toen ik zwanger was wel met een bol buikje naar Dancevalley geweest, maar jij bent nu in Juli uitgerekend toch?
    Hoeveelste ook alweer?
    En in de nazomer geven ze ook nog wel wat outdoorfestivals, dus wie weet? Succes met je huishouden *zouikookmoetengaandoen*

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sam, wat een supergoed nieuws zge! Gefeliciteerd en ik hoop op een fijne zwangerschap voor je!

Angelina is mega verwend voor haar verjaardag, heel goed!

8. iedereen een heel gelukkig en gezond nieuwjaar!!

Hier ook een rustige jaarwisseling geweest.

Nina werd wakker, en heeft gezellig bij ons vuurwerk gekeken.
    Nienke hebben we geroepen om 23.45, maar die wilde niet uit bed :)
    Verder nog wat gedronken en gegeten, en om een uurtje of 3 zijn we naar bed.
    En vandaag hier en daar nieuwjaar gaan wensen...

Verder heb ik effe zitten snuffelen wat er vanacht allemaal gebeurt is, en daar stuitte ik op dit berichtje, dat is niet vanacht gebeurt.
    Mennnnnnnnnnnn hoe ziek ben je dan :confused: :confused:

http://www.nu.nl/algemeen/1892270/hoogz ... zeist.html

9. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ja ess: bas is geen huiler, hij vind het heerlijk in zijn eigen bedje, hij heeft nog nooit bij ons in bed geslapen! Het is echt een heel lief mannetje. (ff afkloppen :p )

zo huisje weer schoon, kerst boom der uit..

10. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ja ik ben 29 juli uitgerekend, nog net op het randje van juli.
    Ik haal de feestjes gewoon daarna dubbel zo hard weer in :whistle:

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Lieve meiden, gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    wij zaten bij vrienden. Hebben niels daar om half 8 op bed gelegd en is ook door alles heen geslapen! Super en ongelooflijk.
    Om 4 uur waren we thuis, Niels is ook gelijk weer gaan slapen en vanmorgen om 8 uur wakker. Om 10 uur is hij weer naar bed gegaan en ik ook tot half 1. Niels was al eerder wakker, maar Jan heeft hem eruit gehaald. Hij had het niet beter kunnen doen gisteravond en vannacht, wat een superkind!

Hier was het helemaal niet mistig.

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Bij open billen:

ORIDZA!

2,50 bij de apotheeek voor een tubetje. Hier werkt het super!

en wat ziek van die jongens in zeist zeg. Ophangen aan hun :c:

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep.. Leuk, een honderdduizendklapper.. :D Geeft i.d. alleen nogal wat troep.. Fijn dat Mika ook niets van het lawaai heeft meegekregen.. Ook een gezellige avond gehad, fijn hoor! Arme Mika , de billen weer kapot.. :cry:

Loessie.. Nicky vond het veel te gezellig? haha.. ;) Dat was een kort nachtje voor jullie! Succes met de verplichtingen.. :rolleyes:

Augustus.. lijkt me ook wel stoer, vuurwerk vanaf een dak bekijken! Ook nog wat afgestoken? Veel plezier met stappen vandaag! :whistle:

Dianne.. ook een fijne jaarwisseling gehad!

Alieke.. ook en fijn feestje gehad,lief dat je schoonouders wouden oppassen..Bijna twintig! :D

Essebes.. bedankt voor de lieve reactie.. Je bent een schat! Klinkt als een leuk, intieme jaarwisseling, leuk! Bijna 30! Oud zeg! :) ;) We wonen vlak achter het bos.. zitten 3 straten tussen.. ;)

Ninien.. ook een goed uiteinde gehad, Nienke te moe om uit bed te komen, geef d'r groot gelijk! :) Bizar krantenbericht.. :confused:

Sanneke.. fijn dat Niels zo goed geslapen heeft, zo hadden pa en ma ook een beetje rust! Lekker hoor..Wat een taalgebruik zeg! :) haha..

Esmee was vannacht om half 6 klaar wakker, ze had haar buikje en rug en alles daar tussen onder de diaree zitten, slaapzak en alles was er vies en nat van.. Haar zo goed als ging gewassen en een schoon bedje opgemaakt.. Na een slokje water is ze weer gaan slapen tot half 10! En wij ook.. Bij ons in bed een flesje en daarna door n bad.. De wasmachine draait al weer volle toeren. De 2e was draait en de ander zit al in de droger..

Vanmorgen al even naar mijn schoonouders geweest.. Bakkie koffie gedaan.. Verder geen plannen vandaag. Vanmiddag nog even naar het bos met de honden..Misschien dat mijn ouders nog even komen maar verwacht ik eigenlijk niet.. we gaan daar in iedergeval niet heen..Ze kunnen ook best een keer hier komen. :rolleyes:

Esmee ligt nu uitgeteld uit bed.. Moe van het spelen bij opa en oma.. Ze heeft bijna een 1/2 boterham op en een halve beker melk.. Wordt wel weer wat! :)

Vanavond begint er een nieuwe serie.. the mentalist.. Erwin is weg dus kan ik lekker op de bank voor de buis. Heerlijk! :D

15. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ik vond dit een leuker bericht ;) http://www.telegraaf.nl/buitenland/2903 ... html?p=3,1

16. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    GELUKKIG NIEUWJAAR !!!

17. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    oja en alle jarigen die ik de afgelopen dagen heb gemist :oops: :oops: :oops:

gefeliciteerd !

we hebben gisteren heerlijk rustig oud en nieuw 'gevierd' ...lekker met z'n 2tjes op de bank voor de tv :D...oliebolletje erbij...flesje jip en janneke bubbelsap...en om 1 uur nog even klein stukje Youp gekeken en bed...maar na een paar minuten was ik al vertrokken ;)...

18. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Gelukkig 2009!

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Happy new year to all!

20. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Sam gefeliciteerd meid!
    wat een supernieuws!

hier al 3 van de 4 omi's gehad....
    zometeen naar nog 1 en dan lekker zitten bij mijn oom en tante en de rest van de familie!
    Gezellig!

Deel Deze Pagina