December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hier erg brak...

Senna sliep bij mijn ouders zo door het vuurwerk heen. Lopend naar huis was iets minder...arme mannetje met zijn slaperige hoofd weer in de wagen. Thuis ging hij gelijk weer slapen. Na drie kwartier begon hij te kletsen en toen begonnen ze hier opeens weer veel vuurwerk af te steken. Best harde knallen, dus Senna (en wij ook) de hele wakker. Senna kletsen en soms een beetje huilen. Uiteindelijk ben ik om half 5 wel in slaap gevallen en hoorde ik senna om 7 uur weer. Toen pas om kwart over 8. Ik met hem naar beneden en Jan lekker blijven slapen. Denk dat ik er vanavond vroeg in lig./

Senna is net wakker na twee urrtjes slaap. Is echt te weinig voor hem. Zo even naar schoonouders toe.

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, wat heerlijk dat het zo goed ging met Niels!

Loessie, ach Nicky gezellig op geweest. Lekker al je vrienden charmeren!

Judith, niet zo lekker wakker worden voor Esmee...Hoop dat je ouders het initiatief nemen om jullie goed 2009 te komen wensen.

Es, stoer wijffie ben je! Zelluf het vuurwerk afsteken! Ook bijna 29...is niet zo erg hoor. Ik merk er niks van!

Alieke, goed volgehouden op het feestje en dus geen drank nodig voor de gezelligheid. Wel lachen om iedereen om je heen een beetje aangeschoten of ladderzat te zien worden...

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sorry, niet alles gereageerd....gaan nu weg. Misschien morgen helemaal niet online, want we gaan denk ik een hele dag weg naar Antewerpen of Gent.

Liefs Olga

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga.. jullie hebben een heftige nacht achter de rug.. Lekker toch, vroeg naar bed..

Loessie.. gelukkig al 3 van de 4 gehad. Veel plezier bij de familie vanmiddag!

Ik heb zojuist geboden op een bankje op marktplaats..

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1

5. MamavEsmee

Leuk! :D

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Olga, have fun in Belgie! En beetje gebroken nachtje dus...

Es, bijna jarig! Er waren veel januarijarigen toch? ikke ook, al word ik nog 'maar' 28 ;)

Esmee onder de diarree.. bakkiejakkie. Zit je ook niet op te wachten nieuwjaarsnahct. Nou ja, kan gebeuren he.

Fredje, lekker geslapen dus! heerlijk.

Meestal vind ik nieuwjaarsdag een grote rotdag ivm brakheid, maar met een kind blijf je tenminste wel lekker in je ritme. k Voel me prima!
    (al lig ik er vanavond waarschijnlijk wel een beetje vroeger in dan normaal...)

8. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb volgens mij een kee hier van iets gelezen...ze houden de plaats aan waar vanaf je vliegt en dat word dan de geboorteplaats ;)

9. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    hahaha dat vroeg ik me ook al af :)

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Alieke..lekker een beetje gefeest gister! :D
    Ohja..dat is ook zo..als je eenmaal in de tig zit..kom je er niet meer uit.. :rolleyes: :)

Essebes..ach arme Liv ook al kapotte billen..gek hè dat t zomaar ineens komt!
    Dikke knuff!
    Melkbussen waren zoals normaal..veel en hard.. :)
    En jullie een gezellige avond gehad!heerlijk!
    Ojee..laatste jaar als twintiger….wel van genieten hè.. ;) :)

Ninien leuke avond gehad..gezellig met Nina..
    En Nienke die er niet uit wou.. :)
    Wat een naar berichtje zeg!

Dianne weer t huis aan kant! ;)

Sanneke..fijne avond gehad en Niels die zo lekker geslapen heeft!
    Ik ga t eerdaags toch eens halen..ik schrijf t op..ben zo’n vergiet.. :oops:

Judith..ah lekker alles onder de poep vannacht..jekkie..maar gelukkig heeft ze nog wel even lekker verder geslapen!
    Vanmorgen al gezellig op visite geweest!
    En ben benieuwd of je ouders nog komen…
    Ahh leuk ding zeg waar je op hebt geboden! :D

Fredje..ook een gezellige avond gehad gister! ;)

Loessie..bijna de visite er weer op zitten! ;)

Olga..ah gets..weinig slaap gehad..vanavond lekker op tijd naar bed..
    En gezellig morgen een dagje weg..veel plezier!
    :D

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Zo...ben er ook weer even...
    druk met wassen wegdraaien..
    Mika heeft vanmorgen nog even lekker getukt..
    en volgens mij hang ik tegen een griepje aan..al mijn botten doen zeer.. :rolleyes:

12. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Pascal moest tot 22u werken en ik heb de avond door gebracht met de kids en een vriendin.
    Tv gekeken, op de wii gespeeld en lekker hapjes erbij.
    Yaeda werd wakker van papa zijn chinese rol, dus haar uit bed gehaald en warm aangekleed en toen heeft ze
    samen met naar het vuurwerk in de lucht gekeken en ze vond het super!
    Toen alles afgelopen was zei ze heel spontaan....weg!
    Wist niet wat ik hoorde...super! :) :) :)
    Vanmorgen om 9 uur was ze weer wakker....dus al met al heel goed gegaan met Yaeda!

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ach meissie, kussie dr op.

En haal gelijk 2 van die tubes, ze zijn wel snel op namelijk!
    Als niels' billen dicht zijn, doe ik altijd eerst een laagje zwitsal poeder dat het echt droog is en daarna zalf. Als het natte plekken zijn doe ik alleen Oridza.

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    aah, wat knap zeg!

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Iedereen gelukkig 2009 gewenst :D

Hier ook een super gezellige avond gehad, vriendin was er samen gecourmet en bollen weggehapt voor de cabaret...danielle is overal doorheen geslapen en werd vanochtend om 9u pas wakker (gelukkig wij waren ook redelijk gesloopt)
    De 'gelukwensaanouderbezoekjes ;)' zitten er weer op...dus nu lekker crashen op de bank :)

16. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    zoal beloofd...de foto's!

huis versierd

17. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch

de cadeautjes!

18. MamavEsmee

Sanneke..dat is wel waar ja, het houd je in het ritme.. Je moet wel! De oridza zalf ga ik onthouden..

Miep.. Leuk bankje he? Is op 5km afstand dus ik hoop dat ze akkoord gaat. Doe het via de mail..Heb nog geen reactie terug.. Zere botten.. dat wordt en griepje meid.. Of je wordt gewoon oud. :) Nee hoor, gekheid!Ook al druk met de was! Hier is de was weer in de kast.. behalve wat op het droogrek hangt..

Iloon.. Klinkt als een gezellige avond!

Johana.. gezellig, een vriendin op visite.. gourmetten.. jummie! De verplichte bezoekjes weer gehad.. Heb je guido gekeken gisteren?

Hier geen bezoek van mijn ouders gehad.. Had er ook niet opgerekend.. wel gehoopt natuurlijk.. ;) We hebben een lekkere boswandeling gemaakt en thuis lekker gegeten met zijn drieën.. tuinboontjes met aardappeltjes en rollade met champignonnensaus.. Smaakte Nice! 8)

19. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch

kliedertaartje!

20. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005