Angelina; Jij boft met al die kadotjes! Jammie ook zo'n lekkere taart hmmm, die luste jij vast niet! Ik heb dan geen alcohol gedronken gisteren maar zo voel ik me wel! Blegh.. Loïs ligt al op bed, die was het al zat. Wij kunnen rustig eten en niet meer van de bank af komen!
Sanneke..thanks! ik heb t opgeschreven en ga t morgen even proberen te halen! Johanna ook gezellige jaarwisseling gehad! French..wat een gezellige foto's! En wat is ze verwend..wow! Judith..jaja..ik weet t nu wel hoor..je vindt me een oud wijf...en bedankt hè.. Toch je ouders niet gehad..nou ja dan weet je voorlopig waar je aan toe bent.. Hier zijn mijn ouders nog even op visite geweest.. gezellig met Mika geknuffeld.. En net even lekker gegeten..ja lekkere toastjes met salade..moest nog op..
allemaal een super waanzinnig 2009! hier ook allemaal goed gegaan , evan heeft ook door alle knallen heen geslapen en het heeft hier toch geknald..... echt bizar! vandaag gewerkt en morgen ook weer..... dan lekker weekend!
Hallo allemaal Ik wilde iedereen even een heel gelukkig en gezond 2009 toewensen. Groetjes en liefs Gerda en Nick
French.. leuke foto's en wat een cadeaus zeg! En dat serieuze snoetje bij de knoeitaart .. Miep.. Nee hoor je bent geen oud wijf.. Ik vind je een hardstikke leuke meid! Ja, we weten i.d. waar we aan toe zijn.. Toastjes met salade , jummie.. leuk dat je ouders nog even kwamen knuffelen met Mika. Alieke.. een kater van de slaap te kort.. Je meisje weer lekker thuis? Had ze het leuk gehad bij opa en oma? Bipat werkse nog een paar dagen, en dan genieten ! Fijn dat Evan geen last heeft gehad van het vuurwerk.. Gerda, jullie ook een fantastische 2009 toegewenst met veel goede gezondheid! Erwin is de hort op en ik zit lekker in mijn pyjama fris gedouched op de bank.. De mentalist is begonnen , lijkt me een erg leuke serie.. Kom in de reclames wel even kletsen!
Bipat ook een leuk oud en nieuw gehad! French..ah geweldig die foto!lieff! Gerda jullie ook een heel fijn 2009 toegewenst! Judith oh gelukkig.. geen oud wijf.. En jij lekker voor de tv..heerlijk! Hier zit er eentje alweer op de xbox..is bezig met een spannend spel.. Dus ik zit nog eventjes hier..zo nog even een wasje opvouwen en dan naar bed.. voel me nog niet happy.... Dus vast weltrusten allemaal!
Mve; Ze heeft het erg naar haar zin gehad maar is altijd wel weer blij om thuis te zijn. Altijd(zovaak komt ze ook niet!) als we haar komen halen heeft ze van top tot teen nieuwe kleding. Wat heeft ze het toch slecht.. Enne die serie lijkt me ook wel leuk! Miep; Slaap lekker meid, rust lekker uit. Hier zit mannetje knight rider 2009 te kijken, ik moet altijd een beetje lachen om zulke films ](*,)
Miep.. je hebt groot gelijk.. lekker vroeg onder de wol. Beterschap meid! ALieke.. leuk, je meisje in het nieuw gestoken door je schoonouders..knight rider 2009 is ook iets voor Erwin.. Zo de afwas is weg, stond er nog.. Nu weer verder met de metalist.. Heb ook nog filet en kruidenboter van gisteren.. en het stokbrood wil nog net..
alieke: die van mij ook deze films moeten echt door mannen bedacht zijn.... Ik ga zo naar bedje morgen weer een dagje werken, tot morgen!
GELUKKIG NIEUWJAAR! OLGA, bedankt voor het regelen van het kado/kaart en fijn dat ik nog mee kan doen. Ik zal het morgen overmaken! MISSK, romantisch uitje geweest dus ESSBES, spannend gestopt met de pil SAM, super! Gefeliciteerd! MIEP, slaap lekker meid!
Mirre heeft het ook super gedaan. Werd om 23.50 wakker, alsof ze wilde zeggen: ik wil het niet missen hoor . Ze vond het vuurwerk fantastisch en was heel gezellig. Rond 1u weer naar bed gebracht en ze is heel lief gaan slapen. Ik had 2 miniglaasjes champi op en was kachel ... Jan ook ... dus we hebben bijna een halve fles champi weggegooid . We lagen wel pas laat in bed en Mirre werd rond 6u weer wakker , maar na een beetje drinken en een knuffel van mij is ze weer in slaap gevallen ... tot 9u (en toen is Jan eruit gegaan).
Voor iedereen een heel gelukkig nieuw jaar!! Gisteravond was hier reuze gezellig Mijn hubbie had nachtdiens dus de jaarwisseling alleen doorgebracht, om 22.00 naar bed gegaan. Om 0.15 belde Danny mij wakker om mij een gelukkig nieuw jaar te wensen. Dus de wisseling heb ik gemist en Bjorn heeft ook nergens iets van geweten die heeft heerlijk door geronkt tot 2.00 en na een flesje door tot 07.30 (presies het moment dat manlief binnekwam en hem heeft verzorgt en mij nog lekker 2 uurtjes langer heeft laten slapen. Een heeerlijk rustige wisseling dus. Zo en nu ga ik mama bellen want ik word gek van de pijn ...en hubbie is natuurlijk werken. Word weer een avondje hospital. :x geweldig :x
Dianne...werkse morgen! Salapio.. Mirre samen met jullie het niewe jaar gevierd.. En jij mocht lekker uit slapen.. Lief hoor! Er wordt hier nog steeds flink vuurwerk afgeschoten..
De beste wensen voor iedereen ! @miep beterschap meid @french Wat een leuke foto's van je jarige jetje ! @ es Stoppen met de pil meid ? Spannend jullie gaan dus ook voor de tweede @ salapio Fijn dat Mirre het zo goed gedaan heeft. Lekker uitgeslapen. Verder niet bijgelezen sorry ! Ik moet gewoon weer aann het werk dan heb ik meer tijd Zijn er nog updates van Jay ? Of andere bijzondere dingen ? Nou wij zouden vandaag naar de kno arts gaan maar het is hier echt spekglad. Ik durf de straat niet op met de kids dus we proberen nu even een nieuwe afspraak te maken. Morgen kinderfeest van Thomas. Daarna zijn we gelukkig even uitgefeest hier. En begint het normale leven weer. Met oud en nieuw werd Jesse om 00.30 wakker na een wel redelijk onrustige avond. Na een beetje melk is ie weer lief gaan slapen. Vuurwerk vond ie niet zo spannend. Hij is op het moment wel aan het rommelen zeg. Wat slaapt hij slecht zeg ! Bleghhhhhhhhh al drie nachten aan een stuk om de 4 uur wakker. Maar het gaat vast weer over
Gezellig druk dus Amber, met allemaal leuke dingen . Veel plezier nog en lekker genieten van je kindjes. En vervelend hoor dat Jesse niet lekker doorslaapt ... hopelijk weer normaal als je weer naar je werk moet! rest: goedemorgen!