Hier vanavond de familie gehad om te eten ..en daarna even de stad in geweest.. Nog een leuk setje voor de zomer gekocht voor Mika.. en lekker gezellig warme chocomelk gedronken...
Ninien.. vervelend.. een knoert van een oortslip.. raar dat de arts de medicijnen niet wil voorschrijven.. ik zou er ook op staan hoor! Toch nog even aan de medicijnen voor je hart. Ik hoop dat het snel de goede kant op gaat hoor! Amber.. leuke foto's! Succes met het feestje morgen Miep.. gezellig geshopt.. En warme choco.. jummie! Hoe is het met je botten.. Loessie.. nog 2 dagen en dan is je meisje al weer 1 .. wat kun je dan druk zijn met de voorbereidingen.. Heerlijk, samen vakantie! Gaan jullie nog leuke dingen doen? Olga.. naar Antwerpen geweest.. En niets gekocht? Fijn dat Senna ook mee werkte! Dee.. druk druk dus.. Kom je dinsdag weer kletsen? Wij hebben een leuke film gekeken op film 1.. The Cleaner. Was een goede film! Nu is er darten op maar deze dame gaat zo lekker tukken.. Ik was net op mijn rooster aan het kijken en ik ben de komende 3 weekend vrij! .. Wat een luxe.. Normaal werk ik om het weekend. Wel moet ik volgende week 4 dagen werken dus aan mijn uren kom ik wel.. Ik zie er best wel tegen op om Esmee naar de gastmama te brengen.. Ik moet haar nog even zeggen dat we het niet prettig vinden als ze zonder toezicht in een ruimte is.. Mits ze in de box zit..
Meeting Ballorig Hattem http://www.ballorig.nl/hattem/index.html tijd = 11.00 maandag 19 jan maartje en charlotte Judith en Esmee MIep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) Nelly en Annabel (ov) dinsdag 20 jan maartje en charlotte Judith en Esmee MIep en Mika Dianne en Bas Loesie22 en Nicky Johanna en Danielle (ov) momhairy en mika Nelly en Annabel (ov) woensdag 21 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) momhairy en mika Nelly en Annabel (ov) Ayse en Tugce donderdag 22 jan Jesse en Amber (ov) maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) momhairy en mika Nelly en Annabel (ov) vrijdag 23 jan Jesse en Amber (ov) maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) Nelly en Annabel (ov)
Ik heb de meeting lijst maar weer eens opgezocht.. Nog mensen die het leuk lijken om ook te komen? Wat voor dag gaan we doen?
Judith..met mijn botjes is t goed...gelukkig beter als vanmorgen.. lekker filmpje gekeken en 3 weekenden vrij..heerlijk! Ben benieuwd hoe je gastmama erop reageert.. Meeting..maakt me niet zoveel uit..denk ik..zal eens in mijn drukbezette agenda kijken..
Haha.. kijk maar eens in je mooie koeien agenda! Nee, ben nog niet naar bed toen, was blijven haken.. Fijn dat het met je botten beter gaat als vanmorgen.. Enne, ik ben ook reuze benieuwd hoe de gastmama reageert,, Waarschijnlijk maak ik me weer druk om niets.. Ik ga nu echt.. Trusten!
Ja heb al gekeken..kan eigenlijk alle dagen wel tot nu toe.. ach ze zal t vast wel goed opnemen..toch? enne ik ga nu ook..hopen dat we morgen weer beter uit bed komen. Trusten !
juffie meid normaals heel veel sterkte ...pffffff ik ben blij dat jij er zo nuchter onder bent...anders ga je er helemaal onder door denk ik... en idd gelukkig is er een laatste behandeling en hoop dat het voor die kleine jay veel goeds gaat betekenen... pfffffffff hier ook rillingen ervan gekregen door het lezen van jay.... hier normaals een kaarsje aansteken. verder weer hele leuke foto's gezien...leuk die winterspret ijs foto's... xxxx
Goeiemorgen! A littlebit happy birthday to me! \/ Vandaag mijn 19e verjaardag (officieel pas maandag hoor!) Overdag komt een groepje familie & vanavond een (behoorlijk) clubje vrienden. Dussss voor mij een druk dagje. Iedereen fijne dag!
amber...weer leuke foto's! alieke....gefeliciteerd meid! Stond net weer versteld van Yaeda..ze was aan het spelen en ik vroeg is dat mooi en zei ze ja Haha wat gaat het snel allemaal.
hai meiden Hier bij de beste wensen Wij hebben super dagen bij mijn moeder gehad veel gekregen loopauto een driewieler 2 dozen met kleertjes nog wat andere kleine spullentejs was echt erg gezellig gaan we zeker vaker doen ze was zo lief aan het spelen met de honden had ik echt niet verwacht. mijn broertje vond het ook helemaal super gister heb ik gewerkt rustig dagje 5 kindjes en gister avond de verjaardags boodscahppen gedaan. nu druk bezig met voorbereiden en de laatste boodschappen doen. MORGEN wordt mijn meisje 1 jaar vanmiddag de eerste versite ben benieuwd hoe ze het allemaal gaat vinden die drukte. Jesse en amber bedankt voor jullie kaartje en Mika en merula ook lief hoor en demy heet eigenlijk demy MUL maar geeft niet hihi konden jullie niet weten . verder druk druk druk. ik kom vanavond wel evne bij lezen en reageren moet bij lezen vanaf pagina 2072 dus valt mee tot strax knuff
alieke alvast van harte gefeliciteerd met je 19de verjaardag...hiep hiep hoera... en iloon wat leuk dat yaeda zo erop reageerde...raar omdat zo te horen he haha xx
Goedemorgen meiden @miep Gelukkig weer een beetje opgeknapt @lindy Veel plezier alvast vanmiddag ! Enne graag gedaan Fijn dat je zulke leuke dagen hebt gehad en lekker verwent. @missK Wat een leuke foto van jullie drietjes @iloon Leuk he dat ze zich zo ontwikkelen. Mooi om mee te maken @alieke Alvast proficiat. Fijne verjaardag meid @judith Ik ga niet mee naar Ballorig. Het is voor mij te ver reizen. Jammer ! Succes vandaag. Zal best meevallen met de gastmama Lekker 3 weekenden vrij Is het bij jullie ook zo vreselijk koud ? Ik heb net 5 min geleden deze foto gemaakt in de tuin.
En de laatste beebjes die jarig zijn proficiat alvast. En dan zitten de verjaardagen van alle dec beebjes erop. Wat gaat de tijd toch snel. Op naar de tweede verjaardag en de geboorte van een heleboel tweede kindjes. Leuk !
Omdat de meetinglijst weer naar voren is gekomen wil ik het balletje ook maar weer eens opgooien. Is er nog animo voor Rotterdam Januari of Februari ? Den Bosch Januari of februari
Meeting Ballorig Hattem http://www.ballorig.nl/hattem/index.html tijd = 11.00 maandag 19 jan maartje en charlotte Judith en Esmee MIep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) Nelly en Annabel (ov) dinsdag 20 jan maartje en charlotte Judith en Esmee MIep en Mika Dianne en Bas Loesie22 en Nicky Johanna en Danielle (ov) momhairy en mika Nelly en Annabel (ov) woensdag 21 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) momhairy en mika Nelly en Annabel (ov) Ayse en Tugce donderdag 22 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) momhairy en mika Nelly en Annabel (ov) vrijdag 23 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) Nelly en Annabel (ov)
hallo Allemaal nog gelukkig nieuwjaar Daar was ik weer we zijn erg druk met ons nieuwe huis. Ze zijn nu druk aan het verfen. 10 januarie gaan we verhuizen. Nu druk met inpakken. Ik wil iedergeval juffie en dikke knuffel geven heel veel sterkte. zwaaie zwaaie
Hallo, ben er ook nog eens... Heb het verhaal van Juffie en Jayda net gelezen... Wat moet dit zwaar voor jullie zijn... En wat is het toch oneerlijk he! Heel veel sterkte voor jullie en een dikke knuffel! Verder heb ik leuke foto's gezien van Amber en haar kindjes, leuk he op het ijs Alieke, fijne dag vandaag en alvast gefeliciteerd voor maandag Ik had nog een vraagje (weet niet of ik het hier al eens gevraagd had) maar geven jullie nog vit D bij? Youri krijgt nu alleen nog maar halfvolle melk. Ik heb dus al een tijd geen vit D meer bijgegeven maar begin nu weer te twijfelen of dat wel moet?
Lindy...fijn dat het leuk en gezellig was bij je moeder...en lekker verwend dus! LEUK hoor... ook al druk bezig met de voorbereiding voor Demy haar 1e verjaardag?! ikke ook....en vanmiddag ook al de eerste visite! laatste boodschappen vanmorgen in huis gehaald! Amber...mooie foto;s hoor! leuk zo op het ijs....wij willen vanmiddag effe naar de ijsbaan.... mijn mannetje is nu in giethoorn schaatsen....erg mooi met die bruggetjes en grachten enzo... Jammer dat ikzelf niet kan schaatsen! Misskeita....leuke foto hoor, bij jullie boom! Ayse....succes nog met klussen meid! Alieke...veel plezier vandaag meid! Anita...ik geef geen vit.D Nicky krijgt nutrilon en tussen de middag halfvolle melk! ook is zij erg veel buiten! Hier nu weer eens een lekker soepie aan het maken!