December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hoi meiden,

ff snel update.

Ik ben helemaal verwent (had geld gevraagt) en Loïs blijft toch bij mijn moeder slapen. Mijn broertje wilde dat zo graag en het is misschien toch beter voor Loïs als het vanavond dus flink druk gaat worden en er word heen en weer op de gang gelopen.

Vitamine D; Loïs krijgt nog 2 flessen FV dus hoeft nog niet maar inderdaad heeft het CB gezegt als ze dat niet meer krijgt vitamine D geven omdat het normaal gesproken al in de FV zit.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Misschien toch maar weer geven dan! :oops:

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Alieke..ah al lekker verwend..leuk!
    en Loïs lekker bij je mams..voor jezelf ook wel lekker toch?! ;)

4. MamavEsmee

Vanmiddag toen ik het label moest laten verwijderen nog even langs de kleding boetiek waar ze vooral dure merkjes verkopen.. Werd er naar binnen gezogen. :oops: Heb een leuk setje voor het voorjaar gekocht.. Een felrood stoer shirt op ene leger groen rokje met rode print.. ZO gaaf.. Ook nog een geel shirtje met lange mouw en daarop een wit shirt met bloemetjes.. zo lief..

We gaan zo eerst eten.. Erwin gaat na het eten even een extra hang gedeelte in Esmee d'r kast maken.. Paste niet meer.. :oops:

Alieke.. fijn dat Loïs bij je moeder kan slapen.. Slaapt ze in iedergeval lekker rustig..

Miep.. gelukkig konden ze het broekje nog weer bestellen..

Johana.. lekker gereden vanmorgen.. zal wel koud zijn geweest..En ook de kerstzooi weer weg..Schiet het al op met het inpakken?

Lindy.. Jammer dat het mis is gegaan met de taart, wel korting, is ook leuk!

Esmee is helemaal in haar nopjes met het speelgoedopbergbankje.. Klepje open en klepje dicht.. speelgoed er in en er uit..

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Bedankt voor jullie info, vooral van jou Sanneke :D
    En heb nog meer mensen op een idee gebracht hihi. Ik heb het ook niet meer gegeven maar sinds vandaag dus wel weer.

Weten jullie ook al dat je nu een dubbele dosis moet geven? Dus ipv 5 druppels (davitamon) nu 10!
    Dat is weer wat nieuws en dat kwam ik op deze site tegen.

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..ah jij ook even leuk geshopt..dat klinkt idd errug leuk!
    en niet meer passen in de kast..ohhh dan heeft ze wel heel veel..of een kleine kast.. ;) :) :)
    En fijn dat het speelgoedopbergbankje goed in de smaak is gevallen!

Anita..waar heb je dat gevonden van de dubbele dosis.. :rolleyes:

Ik ben ook erg...heb nog een winterjas voor Mika besteld..voor volgend jaar..das al de 2e.. :oops:
    Maar hij was zo leuk..van Gaastra..en nou was ie voor de helft..dus maar 70 euro... ;)
    Hoop dan wel dat ie m past natuurlijk.. :)

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ahh bedankt! :D

Ik ga even Mika voederen.. :)
    hoor m net wakker worden..

9. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    hellllllllllloooooooo :D

meeting: den bosch NATUURLIJK!
    kom er zelf vandaan...mij lijkt avontureland een goed idee!
    hetzelfde als ballorig ;)

vandaag ook nog ff geshopt...3 rokjes - 1 shirtje - 1 spijkerjurkje...voor angelina.
    kom ik thuis zegt jan...je zou toch niks meer kopen :oops: ...eh nee schat maar deze zijn zo leuk - had nog geen okjes - en voor de helft...goede smoes :)

10. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Ik kom toch nog even reageren, kan me echt niet concentreren om te leren :(

Bedankt nog voor de felicitaties :D

MvE..
    Ja dat was echt rotnieuws
    ben vandaag bij de overvuurvrouw met me moeder soep gaan brengen
    ze hongert zichzelf zowat uit echt heel zielig

Amber..
    Wat een leuke foto's met de hele family op het ijs :D
    EN proficiat met Thomas, hoe was de overdekte speeltuin vandaag?

MvY..
    Op CB zeiden ze tegen mij als je halfvolle melk geeft dat vitamine D wel moet
    maar ik geef nog opvolgmelk
    's avonds krijgt dexter namelijk vaak die pakjes pyjama papje

De MEETING..
    valt net in de week dat ik examenweek heb
    wel jammer anders kon ik mss wel mee

Lindy..
    Wat fijn dat het zo leuk was bij mama :D
    en dat jullie zo verwend zijn..
    ALVAST GEFELICITEERD MET DEMY
    EN EEN HELE FIJNE VERJAARDAG!

11. MamavEsmee

Anita, jij met je goede ideeën! ;)

Miep.. Het zijn inbouw kasten 2 stuks 1 met een hang en 1 met een leg kast.. In de legkast heb ik nu een plank weg gehaald en daar heeft Erwin een stang gemaakt.. Daar hangt nu de hang en al het bedden goed en overige ligt nu in de andere kast.. Hele verhuizing maar alles is weer netjes.De garderobe voor maat 92 is binnen. :) Ik heb zelfs al wat in maat 104.. maar dat merkje viel erg klein.. :rolleyes: Kende.. jij het met lcker? Dat heeft erg leuk spul en is niet heel duur..
    Wat voor maat voor Mika heb je gekocht voor volgend jaar winter.. Heb namenlijk een hele gave jas gezien met 70% korting.. Zit te twijfelen tussen 98/104.. :rolleyes:

French..Ook lekker geshopt.. Leuk he?

Esmee ligt weer in bed.. Na het eten lekker gebadderd.. samen de kast opnieuw ingepakt.. EN toen een flesje en naar bed.

Nu mamatijd!

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    French ook alweer geshopt.. :)

Judith..ah klinkt goed je kastindeling.. ;)
    enne maat 92 al helemaal binnen? hier nog niks verder groter als 86 behalve de winterjassen.. :rolleyes:
    OJa..heb al wel een bestelling bij h&m gedaan..maar ook nog veel 86..
    denk dat ie daar wel lang in zit..hoop ik tenminste.. :)
    Uhm..merk Icker ? of zoiets..ken ik niet?
    Ik heb een jas van Eager Beaver in maat 92 gehaald..die valt vrij ruim..
    en eentje van Gaastra in 104..die valt wat kleiner uit..
    Dus hoop dat t goed gaat volgend jaar..
    Ze zeiden in de winkel nog dat 92/98 ongeveer 2 jaar is...gemiddeld..
    Waar zit Esmee nu in? en valt t merk groot of klein?
    ik zou m wel ophalen..zoveel korting.. :confused:

Mika zit nog even samen met mij aan tafel..z'n fotoalbum door te bladeren..
    Zometeen even papje voeren en dan zelluf fillumpie kijkuh of zo.. :)

13. MamavEsmee

Dreams.. ben je bijna klaar met school?

Miep.. Esmee heeft ook veel in 86 ze gaat langzaam over op 86 en vooral de merkjes zoals mexx vallen klein.. Ik hoop dat ze wat langer in 86 past want ik heb zoveel kleertjes die ze nog nooit heeft aangehad.. Die verkoop ik met kaartje weer op marktplaasts. ;) Ik heb nu voornamenlijk veel rokjes/jurkjes.. kunnen ze wat langer aan als broeken.. ;)

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..Esmee ook al in 86..gaat snel hè..
    Hier ook wel verschil in merken hoor..qua grootte..
    Maar idd rokjes is makkelijker door te dragen als broekjes!
    Ik verkoop niks meer..heb t toen eens geprobeerd maar dat verkocht zo slecht.. :rolleyes:
    Ik bewaar nu alles voor een 2e..en als dat een meisje wordt dan verkoop ik alles wel..of geef t weg.. ;)
    Ik vindt t wel heel moeilijk in te schatten waar ie nu in de zomer in zal zitten..jij niet?

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hai,

Ik lees dat er al kleertjes in maat 92 gekocht worden....Jeetje, ik heb pas een paar spullen in 86.

Als Senna zo door groeit denk ik dat hij volgend jaar winter in 92/98 zal zitten. Voor van de zomer denk ik dus maatje 86 en wat in 92 te kopen.

Vitamine D ga ik straks weer bijgeven. Nu krijgt hij nog 300 opvolgmelk per dag.

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Thanks Juf Sanneke! Ik wist eigenlijk niet eens waar een tekort eventueel toe kan leiden. Wel dat je het uit zonlicht haalt en dat donkere kindjes meer en langer nodig hebben.

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga zit Senna nu in maat 80?

enne ik had ook even gekeken maar er zit gelukkig ook vitamine d in de pap die Mika krijgt..was al bang dat ie echt niks binnen kreeg.. ;)

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ninien, dat medicijn werkt bij jou dus super. Gek dat je arts het je niet wil voorschrijven...

19. MamavEsmee

Miep.. ik vind het ook moeilijk in te schatten met de maten.. ga voor save door rokjes te kopen die goed te dragen zijn met een maillot of legging.. En longsleeves waar een romper met lange mouw onder kan..De jas was van tumble en dry.. ;)

Enne leuke link voor vingino broeken.. 50% korting.. hier heb ik vanmiddag kleren gehaald voor Esmee maar ze doen ook online verkopen.. ;)

http://www.woods.nl/

Olga..Ieder kindje zijn eigen groeipatroon.. Esmee wordt altijd ouder geschat en daardoor verwachten ze heel veel van haar.. Kletsen ze tegen haar en verwachten dat ze echt wat terug zegt. en dan zeggen, of praat ze nog niet.. Uhmm.. nee, ze is net een jaar.. :rolleyes:

20. MamavEsmee

Miep, heb je mijn pb gehad?

Deel Deze Pagina