24 januari 2009 Rotterdam - Britteke en Sam 24 januari 2009 Den Bosch - Britteke en Sam - fench en angelina - ninien en nina 31 januari 2009 Rotterdam - Britteke en Sam 31 januari 2009 Den Bosch - Britteke en Sam - french en angelina - ninien en nina
zo ff de lijst goed gemaakt @mamafiets: ik wil er ook 1! ik heb 'n mooie gezien bij de halfords...volgens mij 500 euro. de jaigejobjes vandaag...GEFELICITEERD!
Esmee is al weer wakker.. ze zal wel wakker geworden zijn van de droger.. Die geeft dmv een piep aan dat die klaar is.. Stom ding.. Ik ga haar snel uit bed plukken voordat mijn zusje er is..
24 januari 2009 Rotterdam - Britteke en Sam 24 januari 2009 Den Bosch - Britteke en Sam - fench en angelina - ninien en nina 31 januari 2009 Rotterdam - Britteke en Sam - Es & Liv 31 januari 2009 Den Bosch - Britteke en Sam - french en angelina - ninien en nina - Es & Liv (o.v)
NICKY & DEMY van harte gefeliciteerd!! maak er een leuke dag van! en de papa's en mama's ook natuurlijk
Ninien; Zonde dat je er niet op fietst! Wij hebben hier alles in de buurt, me werk dus ook het kdv ect. dus makkelijk met de fiets te doen als het droog is. MvE; Nou de bende viel heeeel erg mee! Ik had het erger verwacht. Alleen in de keuken door de natte schoenen was de vloer vies maar iedereen deed netjes de schoenen uit
Ik had in 2001 of zo al een keer een nieuwe fiets gekocht. Eigenlijk door rugklachten en een zwangerschap waarin ik niks kon, de fiets gewoon nog niet gebruikt. Toen ik met Nienke kon gaan fietsen in 2004 ben ik hem pas gaan gebruiken. Als ik een andere zou kopen, zou ik geen mama's fiets nemen, maar wel 1 met een lagere instap. Want bij mij fiets is die vrij hoog. @ Alieke, ik doe hier ook alles met de fiets hoor, maar geen mama fiets. Ik heb 1 keer zo,n fiets geprobeerd, maar ik vond het niets
Sorry dames, maar volgens mij kan ik wegblijven met mijn deprimerende berichten! Rekeningen zijn betaald, ik ga nu weer terug naar Jayda. Hopelijk voel ik me straks tegen de avond een stuk beter!
veel sterkte lieve juffie... ik hopp zo dat je goed nieuws krijgt en het berichtje die je typte...kippevel weer... ik hoop echt zo op goed bericht....xxx
Ninien; Oooh vandaar Ik hoop dat het mij wel bevalt.. Juffie; *slik* wijfie ik heb zo aan jullie gedacht afgelopen dagen. Ik weet niet wat ik erop moet zeggen..
Alieke.. lief dat ze de schoenen uit deden.. Heb ik ook het liefst in huis, maar ga het niet vragen.. Ook i.v.m. het kruipen van Esmee.. Dus de schade viel mee.. haha ! De visite is de deur uit.. Was gezellig.. Mijn zusje had Esmee sinds haar verjaardag niet meer gezien dus Esmee moets wel een beetje wennen.. Er was behoorlijk over ons gekletst tijdens kerst en oudjaar.. Mijn zusje is daar heel eerlijk in.. Beetje jammer voor mijn ouders.. Ik heb trouwens nog steeds niets van ze gehoord.. Mijn zusje zei nog dat mijn ouders ons wel hadden verwacht.. Ja ik verwacht ook wel eens iets.. .. Ik moet zeggen dat het wel lekker rustig is zo Erwin is even bolletjes halen bij de pomp.. Lekker broodje kroket..
Juffie..meid...wat moeilijk...heel veel sterkte....dikke knuffel.. ik wou bijlezen..maar krijg denk ik de kans niet..Mika hoor ik net wakker worden.. Judith..je brengt me wel op een idee..broodje kroket..jammie.. fijn dat je zusje zo eerlijk is..weet je dat ook weer.. alieke..gezellig gehad!en nog verwend? Oeps..ja daar is ie..dus tot laters...
'wil iemand ruilen met kindje? pfffffffffffff mika heeft een bui (die al de hele dag duurd) sjonge jonge die wil echt niks vandaag. ga hem zo maar eten geven en dan maar weer op bed gooien. ik heb hem geloof ik al 3 x op bed gelegd en hij heeft geen sec geslapen.... hoop echt dat dat morgen over is.... xxx
juffie meid ik moet slikken van je verhaal....sterkte is het enige wat ik kan zeggen...iedereen is in gedachten bij je...ik kan me indenken dat het je teveel word ik waai een boel geluk jullie kant op meid. jarige jetjes...van harte en een fijne dag gewenst! *kijkt op klok dag is bijna voorbij* hier vanmiddag naar balorig geweest....daan heeft zich prima vermaakt. en straks (sinds lange tijd) patatjes eten, jummie!