mh pff lekker zo'n dag..en elk uur worden ze zeurderiger omdat ze zo moe zijn...knuff....morgen vast een betere dag!
Momhairy.. de dagen kunnen dan lang duren he? Ruilen? Nee, Esmee is zo vrolijk de laatste tijd, daar kan ik wel aan wennen.. Morgen weer met energie en frisse moed een nieuwe dag! Miep, het zijn een broodje bitterbal en een loempia geworden.. Jullie? Vind het erg prettig dat mijn zusje zo open is.. Maakt een hoop helder. Johana.. jummie lekker friet eten..Leuk naar ballorig geweest! Op het springkussen? Zo het eten is weer op en de kleine meid ligt op 1 oor.. Rust in de keet!
juffie, lieve meid, ook van mij een dikke knuffel! zo weer druk dagje gehad (wanneer niet?) maar wel gezellie. bas krijgt 4 tandjes door.. morgen moet weer na de creche hij is al twee weken niet geweest ben benieuwd hoe het gaat.
idd johanna..jij begrijpt precies wat ik bedoel... jammer mve: ik wil wel een vrolijke esmee hier in huis hebben. en idd morgen zal hij vast wel weer beter te behappen zijn..maar ik vind het zo jammer... de hele dag ben je bezig met... ja waarmee eigenlijk! maar je wilt je niet te veel irriteren wand daar word mika niet vrolijker van... ach ja..... dianne : dat heb ik ook elke dag van zo weer lekker druk geweest ( kan me niet herrinderen dat ik een dag niet veel gedaan heb) ook al neem ik me dat voor . mve: lekker he als er rust in huis is. ik heb mika na het eten even in bed gedaan (en zelfs toen huilde hij ) en nu ligt hij gelukkig lekker te pitten... ga verder met me volgende klus (eten opscheppen en lekker eten en dan hopelijk niks doen) ps heb een leuk kastje vandaag gekocht bij ikea met van die gekleurde opberg bakken en leuk dat hij staat en makkelijk. en een buggie bij prenetal van eigen merk. was bij elkaar met voeten zak 70 euro echt heel leuk (was in de aanbieding) xxxx
momhairy: zo herkenbaar, ik neem echt nooit tijd voor me zelf, (huhuh ja onder douche... om me te wassen ) lijkt me zo heerlijk een hele dag niks doen, maar het lukt me niet...
ow zo'n zak voor de buggy van de prenatal moet ik nog hebben.. maar ff kijken het is btw een fijne buggy, maar wel een beetje laag voor mij ( ben 184 cm)
die voeten zak was nu 20 euro... en ik ben zelf 1.67 dus dat scheelt wel. me vriend is wel langer maar die rijd er natuurlijk niet veelmee. nou gelukkig dat het een fijne buggy is. ik heb de grijze genomen... heerlijk die herkenbare verhalen he hahaha
Juffie, slik....zucht....zoooo oneerlijk! Depri berichtjes mogen ook....maar alleen doen als het voor jou fijn is om van je af te praten lieverd. Wij leven mee en denken aan jullie en bidden, branden kaarsjes, duimen, sturen kracht enz...
Ik heb de kinderwagen al een hele tijd geleden verkocht.. Wij hebben de titaniumbaby buggie gehaald, is geheel verstelbaar en heeft een goede vering.. Vond de kinderwagen zo'n lomp ding.. Over de buggie van de prenatal hoor ik ook veel goede dingen i.d. Ik ga even lekker soppen onder de douche.. strax de finale van het darten.. Niks an..
hey meiden...ik ben er ook weer na een drukke dag! Nicky is vreselijk verwend en heeft vreselijk veel gekregen....o.a. hobbel winnie the pooh, babywalker, boekjes, radio van V-Tech, een of andere bal van V-Tech, een pop, een poppenwagentje, geld en nog veel meer! 't was een zeer geslaagde dag, maar ook erg vermoeiend....veel foto;s gemaakt en gefilmd! iedereen bedankt voor de felicitatie's! ook op hyves....
ik had effe gauw, gauw bijgelezen! Sanneke en Olga...lekker gekletst samen...hihi Juffie, meid heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou! ik vind je erg sterk en dapper meid... ik heb er geen woorden voor....
Judith...jou mannetje ook darten aan het kijken?! de mijne ook.... Miep...voel je je alweer wat beter meid?!
irritant he! onze wasmachine moet maarliefst 7 keer dingdong doen als hij klaar is. gelukkig een beetje een subtieler geluidje dan een piep, maar toch irri. vraagje: wie heeft er ook een wasmachine met childlock? die van ons werkt voor alle knopjes behalve de aanen uitknop. lekker suf. Die vindt niels natuurlijk het mooist en dan moet je de hele wascyclus opnieuw doen... is dat normaal?
niet wegblijven lieverd. We willen je juist nu tot steun zijn en je bent ECHT niet vervelend of lastig of wat dan ook! *sanneke kijkt streng* Natuurlijk alleen als je zelf wilt, zoals olga zegt. Hele dikke kus voor jou. Jay is een vechter, t is al zo vaak gezegd.
Loessie.. je meisje lekker verwend! Heb jij ook genoten van DE dag? Sanneke.. geen idee of onze wasmachine een childlock heeft.. denk het niet.. Wij moeten hem instellen met een draaiknop en dan kort/fijn.. dmv een knop.. Esmee vind de wasmachine trouwens erg leuk.. Niels ook? En een wasmachine met een dingdong Misschien eens googlen?