December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Frederike.. afwachten dus.. Ik hoop dat snel verkocht word en jullie naar jullie droompaleis kunnen verhuizen! :D

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    truste!
    het 'gewone' leven begint weer, dus zal wel druk zijn van de week. weet niet wanneer ik me weer meld.

Dagdag

3. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @frederike80: even snel nog een vraagje tussendoor. Hoe gaan jullie het doen met de babykamertjes? Spul doorschuiven of compleet nieuw? Ik vind het zo lastig...
    Enne, spannend de verkoop...

4. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    wij schuiven door ;)...voor Rubin gaan we een peuterbedje kopen...ukkie 2 komt denk ik eerst in een wiegje...dus we hebben nog even de tijd :D...duowagen vond ik toch wel handig...aangezien ik regelmatig in mijn eentje op pad ga...ik vind het ook allemaal wel een beetje ingewikkeld hoor...over kleine 3 weken hopen we te weten wat het wordt dus dan weet ik of ik me nog moet gaan storten op meiden spul (zou ik niet erg vinden) of dat we Rubin's spulletjes (lees kleertjes/beddengoed enz) gewoon nog een keertje kunnen gebruiken

en idd erg spannend de verkoop...ik ga er maar vanuit dat het heeeeeel lang gaat duren (al hoop ik dat natuurlijk niet ;))

5. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Grrrrrrrrrrrrrrrrr, m'n PIET is weer begonnen met roken!

Na 4 jaar!

*kwaad*

Wat stress en wanhoop met je kan doen!

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen..

Fredje..wat leuk! :D een duowagen..lijkt mij dan ook zeer handig hoor! ;)
    En spannend met je huisverkoop!
    Over 3 weken de echo!
    Krijgen wij ook te horen wat t wordt..? ja toch zeker? :rolleyes: ;)
    Spannendd

Nelly druk met prijsvergelijken.. ;)

Judith..fijn hoor meid dat je het zo goed kan vinden met je schoonouders! :D
    en idd dat is altijd prettig om wat extra's te krijgen.. ;)

Juffie..meid..kan t me voorstellen hoor..dat je Piet er weer is aan begonnen..
    Dikke knuff.....

Nou gister lagen wij goed en wel in bed..net onderweg naar dromenland..
    En ja hoor..Mika kreeg hoestaanvallen..en had t zo benauwd..
    dus huilen enz..
    Even heen gegaan ..Nou ja even..ben bezig geweest tot zeker half 2..
    nou ja en voordat je dan slaapt..? :rolleyes:
    Het was in ieder geval zo half 6 dat de wekker ging..
    Jan is al naar z'n werk..en ik? ben ook vreselijk aan t hoesten..bah!

Vind het ook zo eng dat als ie dan zo'n hoestaanval heeft..en dan ineens stil is...
    vreselijk...ben altijd bang dat ie erin stikt.. :rolleyes:

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hier de wasmachine op zolder. En daar komt Senna niet, want daar zit geen traphek....

Mamabeer, wat een nare gozer die buurjongen! Hoop dat hij zich nu rustig houdt of dat de politie andere stappen gaat ondernemen.

Loessie, leuk feest gehad dus! Jammer van de oma's....

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, joepie de kat weer terecht! Ik vind het ook raar dat je de 12 weken echo niet krijgt.

Miep, arme Mika en jij....zo knap je zelf ook niet op zeg.

Judith, hier ook zulke schoonouders die zuinig zijn en ons af en toe een heel fijne meevaller geven! Maar hier is schoonpa echt het meest gek van Senna van alle opa's en oma's...

Jufffie, Piet weer begonnen met roken....Tja, kan het me van hem weer een beetje voorstellen als het wat ontspanning biedt tegen de stress (eigenlijk niet want heb zelf nooit gerookt) Maar het is wel jammer...

9. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zo ff snel een zwaai!

Het was zo koud met bas op de fiets... hoop dat man snel vorstverlet heeft, hoeft bas niet op de fiets...

*sleept zich naar het werk*

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmorgen kwam ik Senna zijn kamer binnen en het rook toch zuur....
    Zat hij helemaal onder de dunnen poep. Eenmaal beneden was hij na 3 hapjes pap al klaar en wilde hij zelfs geen droog brood. Binnen 5 minuten zat hij alweer helemaal onder de dunne poep. Arm ventje, hij is denk ik ook niet helemaal lekker. Als hij maar wel genoeg gaat drinken vandaag, want daar is hij niet zo'n ster in...

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga snel eten en naar mijn werk, Daag!

12. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    moguh !

miep...tuurlijk mogen jullie het weten :D

olga....ach gossie arme senna....knuffie voor hem...en werkze voor jou !

13. MamavEsmee

Goede morgen dames! :D

Sanneke.. werkse meid.. Ik vind het wel lekker dat het "gewone" leven weer begint! ;)

Juffie.. jammer dat Piet weer begonnen is met roken, al snap ik het ergens ook wel.Hoe is de situatie met Jayda nu?

Miep.. Wat een gerommel op het moment in Kampen :( .. Hopelijk heeft Mika geen ontsteking ofzo.. En jij knapt zo ook niet op.. *knuf* Hoestbuien en dan die stilte.. is ook eng..Konden ze dan maar praten he? ;)

Olga.. ook van die lieve schoonouders! Mijn schoonpa en Esmee zijn ook 2 handen op 1 buik. Zo lief om te zien.. Die dunnen poepluiers zijn erg herkenbaar.. Esmee heeft het ook regelmatig de laatste weken.. Alles zit er dan onder..En die lucht.. :rolleyes: WErkse meid en hopelijk drinkt Senna goed vandaag. Is dat al een zorg minder..

Dianne werkse meid!

Hier een goede nacht gehad.. De wekker ( lees Esmee) ging om iets over 7.. Beneden een papfles gemaakt en daarna heeft Esmee even gespeeld met haar poppenhuis..En kon ik de beneden verdieping even goed soppen en stofzuigen.. Dweilen sla ik maar over met dit weer..Strax nog even de badkamer en de slaapkamers doen. De bedden zijn al verschoond en de wasmachine staat aan. Ook het autostoeltje al even in de auto gezet.. Esmee ligt al weer een uurtje op bed.

Nu eerst tijd voor koffie, strax even de honden uit laten dan is dat ook gebeurd.. Maandag is altijd zo druk hier in huis.. Hoef ik de rest van de week het alleen maar bij te houden..

* ik moet nog steeds de andere muur sausen* :oops:

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Waaaaaaauw, wat is het mooi buiten! Alles is wit!
    Ik word er meteen helemaal happy van. Dat kon ik ook wel even gebruiken. Ons beebje heeft nu namelijk al een eigen willetje. Hij/zij was het er niet mee eens dat ik een gewone spijkerbroek had aangetrokken. Na de wc even van dichtbij te hebben bekeken, heb ik toch maar een positiebroek aangetrokken. Die spijkerbroek kwam trouwens ook nog eens "vers" uit de kast, dus zat al wat strakker... Hihi...

Owwwww, wat is het mooi buiten!

Zo, en nu gauw aan het werk, want het is druk genoeg.

15. MamavEsmee

Nelly.. Haha, een eigenwijs beebje in je buik. :) Mooi he al die sneeuw! Hier is het ook wit buiten! :D

Ik ga even snel de honden uitlaten.. ;)

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen!

Hieper de piep voor mij! Alweer 19 jaartjes :-D

Sneeuw? Waar? Hier niet!

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    ESSEBES, :) alcoholmisbruik :) ... slapen is hier vannacht supergoed gegaan en gaat weer steeds beter :D. We kunnen Mirre nu halfwakker in bed leggen en ze snapt dat dat betekent: lekker slapen. Ze mekkert dan 1 of 2x en that's it. Ik heb besloten de melkbar dicht te gooien tussen 0-6 en ook dat gaat eigenlijk prima. Bij jou?

MIEP, allebei nog niet lekker? Hopelijk nu weer beter! Laat met tandjes heeft volgens mij niets te maken met vitd hoor! Tot 7 maanden gewoon gehad toch ;)

NELLY, jaaaaaaaaaa besmettelijke zwangerschap :) en leuk zo'n kletsend meisje :D

JUUD, lekker druk! En heerlijk vrije weekends en ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet prettig vindt om je meisje naar de gastmama te brengen!

JOHANA, succes met verhuis!

ORIDZA, deze crème kun je alleen maar krijgen bij apotheek Jansen in Amersfoort, je kunt het wel thuis laten bezorgen, kost ook (bijna) niets. http://www.apotheekjansen.com/pages/def ... TaLbeOeiTa

OLGA, hihi niets gekocht ... knap hoor ... en fijn dat het gezellig was!

NINIEN, getsie vervelend zo'n koortslip en dan ook iedere 2 weken ... bah. Bij mij helpt smeren met zinkoxide (sudocreme ofzo) erg goed. En idd zo'n pleistergeval ...

AMBER, superleuke foto's weer van je kids (en jou en van het takje ;))

MEETING HATTEM, ik meld me af ... vind het toch wat te ver :oops: sorry :oops:

MEETING ROTJEKNOR, leuk :D, ik kan op ma, wo, weekend ... En ik ben helemaal voor Blijdorp (maar wel koud misschien)

MISSK, leuke foto! Hoe gaat het nu met Jan? En met jou? Beetje uitgerust deze vakantie?

ALIEKE, happy b-day to u!

ILOON, gelukkig zei ze ja en geen nee ;) ... superknap van Yaeda!

MVY, ik geef Mirre nu wel vitD (krijgt BV en volle melk), ongeveer 5 druppels per dag (nieuwe advies is 10 druppels) ... gewoon omdat ze nu minder zon pakt. Op de site van voedingscentrum staat de officiele richtlijn ;)

MAAT, ik heb een paar dingen in 86, maar Mirre zit nog maar heel erg net een beetje in 80 ... 74 past ook nog best :D

DREAMS, ff doorzetten en dan heb je je diploma op zak ... gewoon niet nadenken over of het je interesseert ;) *zegt de schooljuf* :)

MAMABEER, tjeee 'gezellig' zo'n buurjongen ... sterkte!

NELLY, ik zou ook niet alles nieuw aanschaffen, maar proberen zoveel mogelijk te hergebruiken ;)

EUhmmmmm ...

OLGA, beterschap voor Senna!

ALLE JUFFEN, werkse weer!

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    JUFFIE, dikke knuf voor jullie. En heel veel kracht! Vervelend dat Piet weer is gaan roken, al kan ik het me (als ex-ketting-roker) wel goed voorstellen ...

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mirre heeft vannacht weer doorgeslapen van 23-half 8 ... me so happy :whistle:

Deel Deze Pagina